Auteur Topic: Het algemene genante sexblunders topic  (gelezen 1948171 keer)

Rebecca

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 02 januari 2008, 10:53:06 »
Hahaha, das erg allemaal!
Maarja, dat zal je altijd overkomen en je word er alleen maar wijzer van!

Ik ben nog maagd, maar als ik het heb gedaan en maak iets lulligs mee, kom ik hier wel weer langs ;)

intoxicated

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 02 januari 2008, 12:57:56 »
ehh, ook met zoenen..
van onze school heb je 3 gebouwen, junior college, vmbo college(3 &4 vmbo) & studiehuis (4 5 6 havo/vwo)
ik zit nog op het junior (3e klas) & met dat staken ging dus bijna de hele school naar naar t gemeentehuis. maar het was maar 4 graden ofzo & k had geen jas aan, dus ik bevroor bijna & toen ging k dus met mn liefje terug naar school, maar we hadden geen zin om naar de les te gaan & toen gingen we maar wat rond lopen & toen stonden we op zo'n hoekje te zoenen enzo & toen kwam ineens 'n jongen naar buiten: hee, willen jullie ergens anders gaan staan? dus wij kijken zo naar achter omhoog. STAAT T HALVE STUDIEHUIS VOOR T RAAM NAAR ONS TE KYKEN. =|  & toen liepen we maar terug & riepen ze ook nog uit t raam: ga eens wat dichter bij elkaar lopen &zo.. OMG. schaamde me dood.. daarna ging het nog de hele school rond <_<

cinderella_girl

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 02 januari 2008, 13:28:10 »
super leuk!!     =P
heb er zelf nog geen.. maar egt grappig om te lezen.. xD

Manonsterr

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: 02 januari 2008, 14:04:13 »
hahaha supergrappig..

ik heb wel eens gehad dat mn vriend bij me bleef slapen, en de volgende ochtend kwamen we beneden, en toen zei mn moeder: wist je trouwens dat je bed kraakt? :stil:

een vriendin van mij was een x een jongen aan het pijpen en toen was hij in slaap gevallen, hij was dronken :P best lullig..
like a bird in the sky..

__geennaam

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: 02 januari 2008, 14:22:39 »
omggg manonsterr dat is echt erg.. :p
« Laatst bewerkt op: 02 januari 2008, 14:24:16 door __geennaam »

Love_xx

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #30 Gepost op: 02 januari 2008, 14:30:33 »
Haha Manonsterr, zoiets heb ik dus ook gehad.
Ik en m'n vriend kwamen thuis van een feest, beetje dronken en hyperactief. Dusja voordat we zouden gaan slapen waren we nog beetje aan 't rollebollen. Komen we 's ochtends beneden zegt z'n moeder heel droog: nou, je hebt dat bed wel laten kraken zeg.
Oooh ik schaamde me echt kapot hoor, vooral omdat ik z'n ouders toen nog niet supergoed kende. Nu had ik het niet zo erg gevonden, maar op dat moment stond ik echt met m'n mond vol tanden. Ik wist niet wat ik moest zeggen, en die moeder had de meeste lol natuurlijk haha
« Laatst bewerkt op: 02 januari 2008, 14:31:02 door Love_xx »
Leer van gisteren. Droom over morgen. Maar leef vandaag!

missprisstass

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: 02 januari 2008, 18:15:15 »
ik deed een keer doggy en toen floepte die prongelijk zo me kont in en dat deed echt heeeeeeeel erg pijn

superrooz

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: 02 januari 2008, 18:21:35 »
wat is doggy
turn the other way

Chocopasta

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: 02 januari 2008, 18:23:42 »

wat is doggy

volgens mij in een hond-stand ofzo:P
The only girl who loves him is his mother - mulan

superrooz

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: 02 januari 2008, 18:24:38 »
o oke
turn the other way

HOIIIe

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: 02 januari 2008, 18:25:49 »
nouu wel met zoenen..
ik en een jongen waren in het kleedhokje aan het zoenen
doet hij zo ver zijn mond open dat het echt goor was:O

Margot

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #36 Gepost op: 02 januari 2008, 18:26:25 »
Ik schaamde me dus echt dood XD ik stond dus een keer te kloten met een jongen komen er opeens van die bruggers aan die beginnen helemaal te kijken zeggen van zie hun ze zijn bezig daar XD terwijl we alleen maar wat liepen te kloten ik had er toen echt niet meer zin in :=

k3ll

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: 02 januari 2008, 18:40:29 »
deze is best genant :blush:
we waren met zijn tweeen wezen zwemmen, en toen we weg gingen, gingen we samen in het kleedhokje, en toen we zeg maar bezig waren, toen klopte zo'n badmeester op de deur, of we alsjebliefd thuis verder wouden sexen want we hielden het kleedhokje bezet..... :blush:
« Laatst bewerkt op: 02 januari 2008, 18:40:58 door k3ll »

PrincesEline

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #38 Gepost op: 02 januari 2008, 18:59:33 »
hiihii wat een genante dingen, » ik heb noggeen sex gehad dus geen schandelijke momenten.

missprisstass

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #39 Gepost op: 02 januari 2008, 20:11:20 »

Imkuh

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #40 Gepost op: 03 januari 2008, 11:35:54 »
haha best grappig om te lezen
Say What You Need To Say !

Suzan

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #41 Gepost op: 03 januari 2008, 15:08:14 »
-We waren op vakantie in Denemarken, maar waren met zijn tweeen een stukje gaan lopen.. Zagen we opeens een perfect grasveld, met heel hoog gras, dus wij gingen er meteen liggen. We waren een beetje aan het frunniken toen er twee oudere mannen aankwamen en net op het moment dat ze langsliepen (zonder ons gezien te hebben) zag ik dat we in een súpergrote rode mierenhoop lagen.. Dus ik spring zo gillend op, kijken die mannen me echt zo achterlijk aan :o En vriendjelief vond het niet zo grappig.. haha

-En toen we een keer bezig waren op mijn bed, kwam mijn broertje binnenlopen. (hij klopt nóóit!) Ik duwde hem de kamer uit (Bed staat langs deur) en vroeg aan hem of dat hij vóórtaan wilde kloppen..
Liep ik een tijdje later naar beneden om wat drinken te halen, vraagt hij op zo'n gluiperige manier: 'En, was het lekker?'

AAAAH.

-We sliepen eerst op een luchtbed bij elkaar.. Maar ondertussen zijn er al twee lek.. Wij weten natuurlijk wel hoe dat komt.. Rare blikken van ouders en kennissen..
« Laatst bewerkt op: 03 januari 2008, 15:19:29 door Suuzz »

aivie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #42 Gepost op: 03 januari 2008, 15:08:26 »

deze is best genant :blush:
we waren met zijn tweeen wezen zwemmen, en toen we weg gingen, gingen we samen in het kleedhokje, en toen we zeg maar bezig waren, toen klopte zo'n badmeester op de deur, of we alsjebliefd thuis verder wouden sexen want we hielden het kleedhokje bezet..... :blush:

OMG! dat is erg  :fieuw:

Anonymous

• Gast
« Reactie #43 Gepost op: 03 januari 2008, 15:14:58 »
nog hartstikke maagd,
maar dit is echt zo grappig allemaal XD
nouja, ben je ook weer voorbereid toch :P

Pourqoui

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #44 Gepost op: 03 januari 2008, 16:18:31 »
haha afgelopen oud en nieuw(A)

ik had nog al veel op(A) en we gingen even naar buiten dus naja
kwamen bij het speeltuintje
dus ik zat zo op zijn schoot
echt vet druk te zoenen maar ik had een jurkje aan met een malliot er onder die ene beetj strak was
dus ik kom terug heb ik eerst een half uur met een onder mijn jurkje afzakte malliot gelopen
en omdat ik zo op zijn schoot zat met mijn bene over izjn bene heen was er een gat in gekomen:O
even later komt er iemand naar me toe: zo ji betn druk besig geweest
oeps...

Clueless

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #45 Gepost op: 03 januari 2008, 17:07:52 »
Oh gosh!
Die verhalen :')
I have a pocket full of sunshine (:

Anonymous

• Gast
« Reactie #46 Gepost op: 03 januari 2008, 17:22:19 »
Hahah, sommige verhalen :')

Ik heb niet echt sexblunders, wel eens kutscheetjes gehad na doggy, maar daar ben ik niet de enige in :P

Anonymous

• Gast
« Reactie #47 Gepost op: 03 januari 2008, 17:37:22 »
Hahahhahahaa dit is zo grappig om te lezen. xD
MEER MEER MEER! :D
Ik heb trouwens (nog) geen blunders meegemaakt haha. :P

Juul

• Bekijk profiel
« Reactie #48 Gepost op: 03 januari 2008, 17:57:18 »
ik ben nog maagd maar wel wat meegemaakt met zoenen..

we waren alleen thuis bij hem, en zijn vader zou pas over een uurtje ofzo terugkomen.. dus wij lagen half over elkaar heen, zoenend en hij half met zn hand onder mn shirt.. opeens horen we: "uhum.. ik zie wel dat jullie het druk hebben, ik loop meteen door naar boven".. was het zijn vader die eerder terug was, ik schaamde me!  :blush:

NOTANOTHERNAME

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #49 Gepost op: 03 januari 2008, 20:20:32 »
Met zoenen, we zaten in het bubbelbad te zoenen, gooit een badmeester vol een emmer koud water over ons heen :rolleyes: