Auteur Topic: Anale fetish  (gelezen 100196 keer)

Sherlock

• Bekijk profiel
« Reactie #50 Gepost op: 05 september 2010, 21:22:15 »
Wauw wat zijn er hier lullige mensen zeg. Hou der is rekening mee dat niet alles en iedereen fake is. Echt heel jammer hoe sommige mensen hier op reageren!

MevrouwCactus

• Bekijk profiel
« Reactie #51 Gepost op: 05 september 2010, 21:23:37 »

[...]

Op msn durven de meeste mensen gewoon wat meer dingen te zeggen.

Als je in een relatie bent en je hebt ook seks gehad, ik ga er nu vanuit dat je dat alleen hebt als je elkaar door en door vertrouwt, dan kun je daar ook gewoon over praten. Besides op msn durf je misschien wel meer te zeggen, maar het is half niet zo persoonlijk.
sutcac was de naam...

Whatashame

• Bekijk profiel
« Reactie #52 Gepost op: 05 september 2010, 21:24:43 »
Ik twijfel erg of dit echt is...
Zo ja, dan vind ik het echt een lastig probleem waar ik geen oplosing voor heb.

crystaldeer

• Bekijk profiel
« Reactie #53 Gepost op: 05 september 2010, 21:34:12 »

[...]

Ik neem aan dat het niet echt haar mood bevorderd? Zou jij het geil vinden als je vriend zijn vinger in zijn reet stak? En vervolgens zijn vinger er weer uithaalt en aan je zit of je gezicht vasthoud als die je zoent? Nogal obvious lijkt me.

Ik zou zoiets hebben van: 'waar ben je mee bezig? Leuk voor je, maar laat mij er niet te veel van merken'
En daarom stond dat ene er ook, als hij het er weer uithaalt is het een ander verhaal.

Anonymous

• Gast
« Reactie #54 Gepost op: 05 september 2010, 21:37:31 »
^Hij moet er toch een keer uit he.

crystaldeer

• Bekijk profiel
« Reactie #55 Gepost op: 05 september 2010, 21:49:37 »
Ja, maar als hij je dan ook weer vastpakt..ielgh.

ladygagaga

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #56 Gepost op: 05 september 2010, 23:42:15 »
Ik dacht dat mensen hier serieus konden zijn, ik heb vele topics gezien waar gewoon normaal en serieus in wordt gereageerd, ook op de raarste dingen. Daarom besloot ik na lang twijfelen het gewoon te proberen, en ja dan krijg ik dit.

Bedankt aan de mensen die me toch geprobeert hebben te helpen, ik ga wat met jullie advies doen!

Luna

• Bekijk profiel
« Reactie #57 Gepost op: 06 september 2010, 18:04:45 »
whahaha gatverdamme. het zou helemaal mooi worden als hij zn vingers uit zn kont haalt en vervolgens jou gaat vingeren. maar zo ver laat je het hopelijk niet komen XD

maar, praat erover met hem. als hij dat opwindend vindt doet ie dat maar lekker als hij alleen is.

holy cow

• Bekijk profiel
« Reactie #58 Gepost op: 06 september 2010, 18:08:22 »
Op een hele vieze manier vind ik het niet eens zo gek dat hij dat lekker vind, bedoel mannelijke g-spot zou toch in de anus zitten?

Nee maar, is wel lastig. Maar ik bedoel, als je een relatie hebt zou je toch ook over dit soort problemen moeten kunnen praten. Je kunt zeggen dat je hebt dat hij dat liever niet doet, of niet waar jij bij bent?

suntastic

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #59 Gepost op: 06 september 2010, 18:10:17 »
Jezus, wat zijn sommige mensen hier arrogant.
Als jij hier zelf mee zou zitten zouden jullie wel anders piepen.
Egoisten damn.

Anonymous

• Gast
« Reactie #60 Gepost op: 06 september 2010, 18:20:12 »
En niet lullig bedoelt, maar het antwoord is echt extreem voor de hand liggend. Of ken jij toevallig een betere manier dan het gewoon tegen hem zeggen dat je het walgelijk vindt :3

Even nadenken had een hoop geklooi bespaard.

knakworstenboom

• Bekijk profiel
« Reactie #61 Gepost op: 06 september 2010, 18:23:17 »

Hallo, er zitten 13-jarigen op Girlscene. Sommige topics zijn gewoon niet bestemd voor dit forum. Als ik perse zo'n vraag zou stellen, zou ik dat doen bij een website (waar men met zulke vragen terecht kan) waar ze ten minste serieus antwoord op zouden geven :')

Ja ik ben nu echt voor het leven beschadigd en zo. :'''c

OT: Als mijn vriend dat zou doen zou ik het uitmaken.
« Laatst bewerkt op: 06 september 2010, 18:24:05 door knakworstenboom »
Ik sta in de club met een drankje links en een bil rechts, woohoo!

Belle1993

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #62 Gepost op: 06 september 2010, 18:26:19 »
Ik zou het duidelijk laten merken dat je het niet op prijs stelt, maar om het daarom  uit te maken.. Als hij van je houdt respecteert hij dat wel denk ik. Succes!

Candyholic

• Gast
« Reactie #63 Gepost op: 06 september 2010, 19:39:19 »

Ik zou het duidelijk laten merken dat je het niet op prijs stelt, maar om het daarom  uit te maken.. Als hij van je houdt respecteert hij dat wel denk ik. Succes!

Maak je het daarom uit? ( ":
Hahahaha XD ''schatje ik maak het uit, omdat je steeds met je vinger in je kont zit'' dat vindt ik vrij gemeen eigenlijk. Je kan ook met hem praten, ipv het uittemaken. ''Hoe is het uitgegaan dan?'' .. ''Úhm tsja hij zat met zijn vinger in z'n reet tijdens de seks'' *gehehe*

LuctorEtEmergo

• Bekijk profiel
« Reactie #64 Gepost op: 06 september 2010, 19:50:30 »

Misschien een keer een voorbind-dildo kopen en hem in zijn kont neuken?

:)

knakworstenboom

• Bekijk profiel
« Reactie #65 Gepost op: 06 september 2010, 19:53:27 »

Nou ja, nadat we er eerst over gepraat hebben natuurlijk.
Maar als hij gewoon doorgaat en niet wil stoppen zou ik het toch uitmaken hoor.
Ik sta in de club met een drankje links en een bil rechts, woohoo!

lisasnijders

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #66 Gepost op: 24 oktober 2010, 13:00:55 »
okeeee..
ze zit gewoon met een probleem hoeven we toch nog niet zo
te reageren ?
zeg gewoon tegen hem dat je het niet lekker fris vindt.
suc6

Liv

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #67 Gepost op: 24 oktober 2010, 13:22:40 »
Wat een gehaat hier zeg, volgens mij is de meerderheid hier onder de 16,
dat jij nou al volwassen bent en nog op girlscene zit..

TheNailAddict

• Bekijk profiel
« Reactie #68 Gepost op: 24 oktober 2010, 13:41:57 »

Hallo, er zitten 13-jarigen op Girlscene. Sommige topics zijn gewoon niet bestemd voor dit forum. Als ik perse zo'n vraag zou stellen, zou ik dat doen bij een website (waar men met zulke vragen terecht kan) waar ze ten minste serieus antwoord op zouden geven :')

Er is niet voor niks een seks & zo categorie hoor.. Meisjes van 13 kunnen dat echt wel hebben. -,-
wwww.thenailaddict.blogspot.com

Brod

• Bekijk profiel
« Reactie #69 Gepost op: 24 oktober 2010, 13:52:46 »

[...]

Pardon? Niet gewaardeerd? Wat ontzettend bekrompen. Natuurlijk is het een raar verhaal, maar een forum is er toch ook voor om rare verhalen te delen en hulp te vragen? Dan moet Girlscene maar geen Seks & zo forum maken. Daarnaast is het algemeen bekend dat de meeste mannen het fijn vinden om gevingerd te worden in hun kont tijdens de seks, omdat daar hun 'g-spot' zit/kan zitten, dus dit verhaal klinkt niet fake.
Anyway, ladygaga, misschien kan je dit beter ook op een wat serieuzer forum plaatsen, zodat al die grappige reacties je bespaart blijven, want volgens mij komen hier vrij jonge meiden.
Wat mijn advies betreft: vraag het hem gewoon! Het blijft nogal vreemd dus het is logisch dat je ernaar vraagt.
Damn, ik wilde ook een topic starten, maar nu durf ik bijna niet meer. Hoop niet dat dat voor anderen ook geldt, een forum moet toch een plek blijven waar je dit soort dingen kan delen.

robin

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #70 Gepost op: 24 oktober 2010, 17:20:53 »
Stelletje kleuters hier zeg.

Sweetscented

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #71 Gepost op: 25 oktober 2010, 01:53:21 »

Misschien een keer een voorbind-dildo kopen en hem in zijn kont neuken?

Door jou kwam mijn drinken uit mijn neus :'''''''''3

Sweetscented

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #72 Gepost op: 25 oktober 2010, 02:06:46 »
Ik kan me niet zo goed vinden in dat hele leeftijdsgeneuzel. Ja, ik ben 13. So what? Ik zit op een forum waar kinderen van 9 opkomen. Waarom zou dit dan gesloten moeten worden voor kinderen onder de 15? Ik weet dat dit gewoon een suggestie was, maar ik vind dit toch wel een beetje onzin. Je weet toch zelf waar je aan toe bent en je weet wat je kunt verwachten als je naar Seks & zo gaat.

En wat Wildfire zei dat leeftijdsgenoten geestelijk niet verder kunnen zijn dan elkaar, slaat echt nergens op. De ene 13-jarige gedraagt zich nog als een kind, de andere als een puber/jong volwassene. Heb je geen kont meegemaakt denk je dus anders over dingen na dan mensen die iets heftigs mee hebben gemaakt.

Ik kon het niet laten om hierop te reageren.

Sweetscented

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #73 Gepost op: 25 oktober 2010, 02:06:56 »
Dubbel
« Laatst bewerkt op: 25 oktober 2010, 02:11:33 door sweetscented »

HATERSGONNAHATE

• Bekijk profiel
« Reactie #74 Gepost op: 25 oktober 2010, 02:19:49 »

[...]

Er is niet voor niks een seks & zo categorie hoor.. Meisjes van 13 kunnen dat echt wel hebben. -,-

Weet je, deze categorie is pas later bijgekomen en valt niet onder de standaard. Ik weet nog dat er veel ophef over was. Zulke topics horen niet als normaal gezien te worden. Zo.