Auteur Topic: Aangerand of niet?  (gelezen 1109 keer)

Meisje

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 02 januari 2019, 16:54:12 »
Hey meiden!
Ik was laatst op een feestje en het was heel gezellig. Ik was met mijn vriendinnen en een groep jongens, ik had de jongens wel een paar keer gezien maar kende ze niet heel goed want het waren vrienden van mijn vriendinnen. We hadden allemaal wel wat drank op, en ik had heel gezellig met 1 jongen. Op een gegeven moment zat ik boven in de gang mijn makeup bij te werken en die jongen kwam ook naar boven lopen. Hij ging daar op een stoel zitten en deed zo’n gebaar van kom op mijn schoot zitten. Ik dacht oke leuk, toen begon hij mij te zoenen. Ik vond het wel fijn dus ik zoende hem terug. Toen begon hij mij op allerlei plekken aan te raken en ik dacht bij mezelf dit wil ik helemaal niet. Ik duwde zijn hand steeds weg maar hij kwam steeds weer terug. Ik was best dizzy door de drank en opeens stond hij op en trok hij me mee in de kamer van mijn vriendin. Ik wou eigenlijk naar beneden en ik zei dat ook steeds. Hij gooide me op het bed en begon me weer te zoenen. Hij ging de hele tijd met zijn hand onder mijn jurk en over mijn billen en bij mijn vagina. Ik zei steeds stop stop stop. Op een gegeven moment had ik de kracht om hem van me af te duwen. Ik wou zo snel mogelijk naar beneden maar ik kon gewoon niet opstaan. Hij pakte mijn hand weer en voor ik het wist had hij mijn hand om zijn lul zitten. Ik schrok zo erg en ik was echt heel bang, ik trok mijn hand gelijk weg en hij pakte mijn hand weer. Precies op dat moment kwam 1 vriendin van me binnen om iets te pakken en deed het licht aan, ze had door dat er iets niet oke was en nam me gelijk mee naar de wc. Ik begon heel hard te huilen en hij is naar huis gegaan. Ik heb me dagen lang heel naar gevoeld, nog steeds. Ik heb wel een beetje het gevoel dat het ook mijn schuld was? Daarom wil ik vragen hoe jullie er over denken als jullie dit zo lezen.

Groetjes,
Me xxx

Ms.Jackson

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 02 januari 2019, 17:38:23 »
Dit heet aanranding en is strafbaar. En zo te lezen heb je echt wel meerdere keren duidelijk gemaakt dat zoenen oké is, maar de rest niet. Het is zeker NIET jouw schuld. Kan je er met je ouders over praten? :goodman:
Ik was Encore
''Watch me move, when I lose it hard. Get you off with the touch, dancing in the dark.''

adhz

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 02 januari 2019, 19:49:08 »
Meis, het is zeker niet jouw schuld! Veel meiden die iets vervelends overkomen denken dat ze daar aanleiding voor hebben gegeven, maar dat is helemaal niet nodig. het is de verantwoordelijkheid van je de ander om zeker te weten dat jij dit wil. Een of twee keer een hand wegduwen of stop zeggen is echt meer dan voldoende! hij kan je best verkeerd hebben begrepen door de plek waar jullie waren en hoe jullie kusten, de eerste keer dat zijn hand naar je billen (o.i.d.) voorzichtig (afwachtend) gaat kun je hem dan wellicht niet kwalijk nemen. maar na stop of na hand wegduwen is het klaar en daarna is het echt helemaal zijn verantwoordelijkheid en schuld! probeer er met iemand over te spreken als je er last van blijft houden. en zo niet, probeer het dan gewoon te vergeten en kijk uit naar een toekomstig moment dat het met wederzijdse goedkeuring met je toekomstige vriendje rustig en voorzichtig gebeurt. want intimiteit is iets te moois om zo te laten verpesten!
sterkte meis!

Meisje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 02 januari 2019, 22:43:41 »
Ik heb inderdaad goed duidelijk gemaakt dat ik het niet wou. Ik heb geprobeerd om er met een vriendin over te praten. Ze zei: “ja als jongens drank op hebben gedragen ze zich natuurlijk ook anders. Als jij niks op had dan was je eerste instantie niet op zijn schoot gaan zitten.” Dat liet me na denken ik dacht inderdaad van als ik niet had gedronken dan was ik gewoon discreet en was het niet zo ver gekomen. Ook heb ik het gevoel dat ik hem het idee heb gegeven dat ik verder wou gaan aangezien we best wel lang aan het zoenen waren, en door de plek waar we bezig waren (het was best intiem, donker en we waren helemaal alleen)
Dus hoe langer ik er over na denk hoe meer ik het gevoel heb dat ik het me zelf heb laten overkomen, terwijl ik heel goed weet dat ik vaak genoeg stop heb gezegd. Ik voelde me zelfs schuldig dat hij het gevoel had dat hij weg moest van het feestje (ook al durfde ik hem echt niet meer te zien.)
Na het feestje gingen we ook naar de club en hij stond daar buiten. Ik zat achterop bij een vriend van hem en hij kwam gelijk naar ons toe lopen, alsof er niks was gebeurd. Zijn vriend zei gelijk dat hij niet bij me in de buurt moest komen, anders was hij rechtstreeks naar mij toe gelopen. Daardoor voelde het ook echt alsof er niks ‘heftigs’ was gebeurd omdat hij deed alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Ik voel me echt een aansteller op dit moment.
Met mijn ouders praten is trouwens ook totaal geen optie omdat ik heb gedronken die avond (waar hun totaal op tegen zijn.) en ook omdat hun het in eerste instantie niet zouden goedkeuren dat ik met de eerste beste jongen op een stoel lekker bezig ben.
Heel erg bedankt voor jullie reacties! Ik voel me al iets beter omdat ik het bij jullie kwijt kon.

Ms.Jackson

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 02 januari 2019, 22:53:33 »
Zei je vriendin dat serieus? Wat is er mis met de generatie van tegenwoordig? Nee = nee. Klaar. Punt. Uit. En als jij hem hebt weggeduwd en ''nee'' hebt gezegd, is hij fout en niet jij.

Praat erover met je ouders. Dat je dronken bent geweest is hun minste zorg als je zoiets hoort van je dochter.
Ik was Encore
''Watch me move, when I lose it hard. Get you off with the touch, dancing in the dark.''

Meisje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 02 januari 2019, 23:15:31 »
Ik ben jullie echt dankbaar dat jullie de tijd hebben genomen om hier op te reageren! Je reactie doet me echt goed.
Ik wou het eerst heel graag vertellen aan een jongen waar ik mee praat (waarmee het ook de goede kant op gaat) maar ik weet niet hoe ik het moet aankaarten en ik ben bang op zijn reactie en dat ik hem afschrik.
Ik ga er zeker over na denken om het aan mijn ouders te vertellen (als ik er klaar voor ben) ik ben wel erg bang dat ze het heel heftig opnemen en graag naar de politie willen of rechtstreeks naar de jongen toe.
Maar nogmaals bedankt voor de steun! Ben super blij dat er nog meisjes zijn die elkaar steunen in plaats van de grond in stampen.

Xxx

Ms.Jackson

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 03 januari 2019, 10:13:06 »
Ik zou naar je ouders gaan en niet naar die jongen.
Ik was Encore

mailvoorloes

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 03 januari 2019, 11:04:32 »
het kan ook helpen om het met de jongen in kwestie te bespreken en aan te geven wat het bij je heeft gedaan. misschien is hij wel enorm schuldbewust of is hij zich in ieder geval bewust van zijn gedrag en voorkom je ellende in de toekomst voor andere meiden! maar het vertellen aan je ouders als dat goed voelt moet je zeker ook doen!

Meisje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 03 januari 2019, 13:42:31 »
Ja ik heb er ook over nagedacht om het met hem er over te hebben maar ik ken hem eigenlijk niet heel goed. Ik weet alleen zijn naam. Ik vind het daarom ook een beetje ongemakkelijk om mijn gevoelens dan zo bij hem te uiten. Ook leek het alsof hij helemaal geen probleem zag in de situatie. Dus ik denk dat ik het hierbij laat.

mailvoorloes

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 03 januari 2019, 15:17:09 »
^slim! je moet doen wat voor jezelf goed voelt! succes meis!

sethabrikoos

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 03 januari 2019, 15:49:53 »
Zei je vriendin dat serieus? Wat is er mis met de generatie van tegenwoordig? Nee = nee. Klaar. Punt. Uit. En als jij hem hebt weggeduwd en ''nee'' hebt gezegd, is hij fout en niet jij.

Praat erover met je ouders. Dat je dronken bent geweest is hun minste zorg als je zoiets hoort van je dochter.

m0nsterr

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 10 januari 2019, 15:27:07 »
Het is niet jouw schuld. :goodman:
Misschien bedoelde hij het niet zo. Misschien was hij erg dronken en had hij niet door dat jij niet verder wilde gaan. Of misschien had hij het wel door en probeerde hij toch zijn zin door te drammen. Hoe dan ook, het is niet jouw schuld!!

Ik denk oprecht dat jongens/mannen niet altijd door hebben dat ze grensoverschrijdend bezig zijn, maar dat maakt het nog niet oke!