Auteur Topic: Zwanger?  (gelezen 247 keer)

Anoniem graag

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 20 mei 2020, 18:37:50 »
Hoi,
ik zal maar meteen met de deur in huis vallen.. ik heb het vermoeden dat ik zwanger ben🥴
25 april was de eerste dag van mijn laatste menstruatie. Ik heb de pil die je ook moet slikken als je ongesteld bent en zijn dus de laatste 4 tabletjes wit en hormoonloos waardoor ik dus ongesteld word. Sinds 1,5 week heb ik heel erg veel last van mentruatiepijn maar dan 10x erger dan normaal en houd het minderlang aan en heb ook sinds 1,5 week rommelde darmen en zelfs afgelopen dagen redelijk wat diarree en moet vaak plassen. Ook heb ik sinds een aantal Dagen heel veel last van mijn onderrug. Mijn borsten hebben een paar daagjes pijn gedaan maar dat was niet heel heftig gewoon aventoe wat steekjes. Verder kan ik niks opmerken aan mijn borsten qua zwangerschapssymptomen. Ook heb ik 1 week geleden wat gezwollen schaamlippen gehad en tegelijkertijd heel vochtig daar beneden. Ik heb gisteravond mijn laatste (normale pil) gehad en zou dus vanavond de 1e hormoonloze pil moeten pakken. Weet iemand of dit echt te maken heeft met dat ik ongesteld word of toch echt met het begin van een zwangerschap? Heb namelijk nooit last gehad als ik ongesteld werd....

Anoniem graag

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 20 mei 2020, 18:40:39 »
Ook heb ik de laatste dagen dat ik de hele dag moe ben en ik heel erg slecht slaap

Anoniem graag

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 20 mei 2020, 19:41:20 »
Ik heb ik steken rondom mijn navel en vaak vanuit onder mijn navel tot aan mijn vagina

Pinkiewink

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 21 mei 2020, 21:44:18 »
Het enige wat het echt met zekerheid kan vaststellen is een zwangerschapstest. De dingen die je opnoemt zijn ook bijwerkingen van de pil. Ook kan het dat je sommige dingen sterker voelt omdat je er nu heel erg op zit te letten omdat je bang bent om zwanger te zijn.

Als je echt zekerheid wilt, doe een test. Lees de instructies goed zodat je het op het juiste moment doet en zeker weet dat je een juiste uitslag krijgt.
"Which do you want - The pain of staying where you are, or the pain of growth?"