Auteur Topic: Verder gaan..  (gelezen 1552 keer)

alyssa89

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 12 maart 2018, 14:59:19 »
Hoii,
Mijn vriend en ik zijn erg verliefd enzo.. maar ik zit ergens mee.
Hij wilt verder gaan. Ik ook hoor! Alleen weet ik niet echt hoe.
Ik ben ten eerste maagd, en durf er niet zo open over te zijn. (vooral niet met me ouders!!)
Ik weet dat ik dat wel moet doen, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
Hoe graag ik het zou willen, weet ik niet hoe ik dat zou moeten ''aangeven''.
En hebben jullie ook gelijk tips voor ''de eerste keer''?  :fieuw:
Alvast bedankt voor de hulp! x

UPDATE:
hij blijkt ook nog maagd te zijn  :fieuw: (best fijn idee idk wrm) heb het mijn mijn ALLER beste vriendin besproken. Ook zij zegt dat als k erachter sta dat het gwn kan. En pas eventueel erna (als k dat wil) aan me ouders/moeder (ben k closer mee) vertellen. Ik ga dit opvolgen verder, maar tips zijn nog steeds welkom. Gelukkig ben ik nu ongesteld tot zondag dus ik heb nog tijd laughing7.
« Laatst bewerkt op: 13 maart 2018, 21:39:20 door alyssa89 »

YvetteKnowsBest

• **
  • 불타오르네
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 12 maart 2018, 17:29:36 »
Gewoon vertellen. Jullie zijn verliefd en communicatie is key binnen een relatie. Het is belangrijk dat jullie het daar over hebben, of je nou durft of niet.
"Fool me once? Shame on you. Fool my best friend? You're dead meat." - Hanna Marin

alyssa89

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 12 maart 2018, 19:18:12 »
Gewoon vertellen. Jullie zijn verliefd en communicatie is key binnen een relatie. Het is belangrijk dat jullie het daar over hebben, of je nou durft of niet.
Okee. Maar hij is geen maagd meer, ik wel. Ik weet er niks over! Gaat het vanzelf?

Soundsoldier

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 12 maart 2018, 19:34:18 »
Okee. Maar hij is geen maagd meer, ik wel. Ik weet er niks over! Gaat het vanzelf?
Gewoon jezelf loslaten en het gaat vanzelf. Blijf communiceren en laat hem de leiding nemen.
Ain't no rest for the wicked!

Zebra

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 13 maart 2018, 17:45:16 »
Het gaat vanzelf. Als jullie een goede relatie hebben zal hij je vast een beetje sturen, andersom kan jij ook hem sturen wat jij fijn vindt, want ieder meisje is ook anders.
Wat betreft je ouders, die heb ik niets verteld dat ik toentertijd verder wilde met mijn vriend, zou ook niet weten waarom je die moet inlichten.

Maar zolang jij het te eng vindt of het niet wil, moet dat ook kunnen. Pas doen als je zelf zeker weet dat je het fijn lijkt en je geen twijfels meer hebt. :)

Karbonkel

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 16 maart 2018, 17:42:24 »
Hoe oud zijn jullie?

Het belangrijkste is toch dat je erover praat. Als je samen op bed ligt kun je beginnen met zoenen en dan stapje voor stapje verder. Dus op een gegeven moment kun je gaan voelen, aftrekken etc. En doe het veilig!