Auteur Topic: Trio fantasie  (gelezen 2132 keer)

Sherley1991

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 24 maart 2020, 08:27:01 »
Hoi, is het verkeerd om te fantaseren tijdens de seks met mn vriend? Wij hebben eigenlijk wel een tamelijk open relatie. Naar meiden toe kan ik me wel heel aangetrokken voelen en heb ik ook wel genoeg geƫxperimenteerd. Nu gebruiken we sinds kort meer speeltjes ook tijdens de seks. Nu hebben we een speeltje die wel behoorlijk 'echt' aanvoelt. Tijdens het voorspel of tijdens de daad gebruikt hij die dan en steeds meer durf ik wel eens fantaseren dat ik door twee mannen verwend word. Wat me ook wel behoorlijk geil maakt. Is dit iets verkeerds? Wil dit zeggen dat ik daadwerkelijk met een tweede man er bij zou kunnen?

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 26 maart 2020, 17:17:03 »
Ik vind het niet verkeerd. Dat tweede is ook maar de vraag, dat hoeft niet perse. Weet hij dat 2 mannen een fantasie van je is?
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Sherley1991

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 02 april 2020, 15:32:58 »
Ik vind het niet verkeerd. Dat tweede is ook maar de vraag, dat hoeft niet perse. Weet hij dat 2 mannen een fantasie van je is?
Ja hoor dat weet hij zeker.. Maar steeds vaker fantaseer ik er wel stiekem over.. Hij merkt dit ook wel tijdens de seks, als er bepaalde handelingen of speeltjes worden gebruikt word ik daar wel opgewonden van.

DeniseMK

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 02 april 2020, 16:32:39 »
Volgens mij niks mis mee. Je moet vooral doen waar jij je prettig bij voelt. Denk er gewoon eens overna, praat erover met je vriend, en kijk hoe je er over een tijdje bij voelt. Misschien vind je een speeltje toch genoeg, en misschien wil je uiteindelijk wel een trio met een man.

Sherley1991

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 06 april 2020, 08:17:21 »
Volgens mij niks mis mee. Je moet vooral doen waar jij je prettig bij voelt. Denk er gewoon eens overna, praat erover met je vriend, en kijk hoe je er over een tijdje bij voelt. Misschien vind je een speeltje toch genoeg, en misschien wil je uiteindelijk wel een trio met een man.
Ik fantaseerde vooral over seks met meiden of een meid er bij en dat heb ik dan ook wel daadwerkelijk gedaan enkele keren. Zou echt nooit een relatie  kunnen beginnen met een meid maar ik vind af en toe seks met hetzelfde geslacht wel leuk. Maar steeds vaker denk ik er wel eens aan tijdens een vrijpartij om door een extra man verwend te worden. Heb er steeds liever een speeltje bij zodat ik kan fantaseren. Niet dat ik daarom gevoelens zou krijgen voor een andere man maar het gedacht om dit mee te maken wil ik steeds vaker in realiteit.