Auteur Topic: Sex lukt niet  (gelezen 2498 keer)

Cria

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 03 maart 2019, 18:04:10 »
Hey meiden ik heb een probleempje,
Mijn vriend en ik willen al best een tijd sex hebben. Een tampon/vinger past er gewoon in, maar wanneer hij zn penis erin wilt doen lukt het gewoon niet. Ik ben gewoon ontspannen en we hebben ook lang genoeg voorspel.
Toch lukt dit niet.
Weet iemand hoe dit komt of wat er tegen te doen valt?
Alvast bedankt x

Atosenzosja

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 03 maart 2019, 19:55:58 »
Ben jij nat genoeg? Doen jullie het met condoom? Misschien dat dat kan helpen, ‘glijd’ het net iets makkelijker en anders glijmiddel?
« Laatst bewerkt op: 04 maart 2019, 09:02:37 door Atosenzosja »

krulpatat

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 04 maart 2019, 08:58:00 »
Kan ook spanning zijn, gaan de bekkenbodemspieren zich meer aanspannen waardoor het moeilijk is iets naar binnen te brengen.

Op internet staan verschillende oefeningen voor de bekkenbodem spieren om ze te laten ontspannen.
Ik heb er ook last van gehad en mij is het gelukt toen we in een warm bad zaten. misschien too much information hahah.

supercoolsy

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 04 maart 2019, 12:59:03 »
Hey!
Lukte bij mij de eerste keer ook niet.
Gewoon zacht proberen.
Het kan ook wat pijn doen, maar dat is normaal.
Het mag gewoon niet té veel zeer doen.
Bovendien moet je je opgewonden voelen, anders gaat het niet.

Lola43

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 04 maart 2019, 14:51:30 »
Het belangrijkste om te ontspannen en ik weet zeker dat je zult slagen.

Ms.Jackson

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 14 maart 2019, 18:34:51 »
Is hij hard genoeg?
Ik was Encore
''Watch me move, when I lose it hard. Get you off with the touch, dancing in the dark.''

cherrypie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 30 maart 2019, 23:27:40 »
Ik heb dit ook gehad! Het heeft met verschillende dingen te maken. Een daarvan is dat je het waarschijnlijk onbewust toch spannend vindt omdat het proberen pijn doet, dan gaat je vagina als het ware op slot. Ik zou als ik jullie was het heel rustig opbouwen, en beetje bij beetje proberen en eroverheen gaan zonder het te forceren. Als je nat genoeg bent, kan hij/jij wat glijmiddel op zijn penis doen, bij mij zorgde dit ervoor dat het er eindelijk in paste. Vraag of hij dan rustig wil bewegen, en probeer je hierbij te ontspannen. Hierna kan het nog steeds moeizaam gaan, maar herhaal hetzelfde tot het wat soepeler gaat :)

(Btw: alle eerste keren erin doen meestal pijn, soms is het ook heel even doorbijten tot het erin zit, maar het zou geen helse pijn moeten zijn, dan betekent het dat je vaginaspieren zich teveel aanspannen)