Auteur Topic: Piemel  (gelezen 1085 keer)

Julia

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 16 april 2018, 15:49:41 »
Hoii Meiden,

Na een vervelende relatie gehad te hebben en nu bijna een jaar singel te zijn, ben ik weer serieus bezig met een jongen! Ik ken hem al een tijdje en sinds een paar maanden ‘date’ we. Het is heel gezellig en slapen ook al bij elkaar. Sex wil ik niet zomaar met hem, omdat die goed omgaat met me familie en wil dus niet 1x sex en klaar. Nu sliepen we van het weekend samen en dan voor het eerst naakt. Ik heb al verschillende vriendjes gehad maar deze piemel was zo klein... Ik ben hierdoor een beetje afgeknapt. We hebben wel gezoend en beetje voorspel maar niet meer. Kijk ik hoef niet de grootste piemel ooit maar zijn piemel was gewoon echt klein. Ik schrok er zelfs een beetje van. Is t erg van me dat k daardoor een beetje afgeknapt ben? Of hoor ik het toch een kans te geven? Qua innerlijk is hii zo leuk en moet ook veel met hem lachen en het is altijd gezellig. Maar toch hou k wel van veeeel sex en ben bang dat een mini lul me niet gaat verzadigen.. zelfs het voorspel was al slecht dus laat staan echt sex...

Sorry maar zit er toch wel mee.

Lieffss Juul

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 16 april 2018, 15:55:51 »
Hoe oud ben je? Je komt over als een of andere 12/13-jarige :')

DiamondQueen

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 16 april 2018, 15:59:16 »
Was hij stijf of niet want dat kan ook nog een heel verschil zijn. En ik kan me best voorstellen dat je daarop afknapt als jij goede seks belangrijk vindt binnen een relatie. Maar een grote piemel garandeert niet perse goede seks, en een kleine piemel niet perse slechte seks.

Karbonkel

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 16 april 2018, 16:00:38 »
Hoe oud ben je? Je komt over als een of andere 12/13-jarige :')

Dit.

Als je hem echt leuk vindt en je voelt jezelf ook goed bij hem, dan zou ik gewoon ervoor gaan. Het is ook lullig (heh) om af te haken omdat hij een ietwat kleiner geschapen is dan jij gewend bent. Wie niet waagt, wie niet wint.

Bloempot

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 16 april 2018, 16:04:18 »
En, je moet elkaar leren kennen
dus vind de ''voorspel was ook al slecht'' beetje suf.
De eerste keren ken je elkaars lichaam toch helemaal niet en is het ontdekken.
You gave me three cigarettes to smoke my tears away.

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 16 april 2018, 17:26:52 »
Dit.

Als je hem echt leuk vindt en je voelt jezelf ook goed bij hem, dan zou ik gewoon ervoor gaan. Het is ook lullig (heh) om af te haken omdat hij een ietwat kleiner geschapen is dan jij gewend bent. Wie niet waagt, wie niet wint.

Ja dit +
Hetzelfde als hij dit bij jou zou doen omdat jouw borsten te groot/te klein zijn of iets dergelijks. En als een penis stijf is, dan is de grootte anders dan in slappe toestand.

Eevee

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 16 april 2018, 17:37:20 »
Tja, je zou ook samen kunnen ontdekken hoe je elkaar kunt pleasen? Als je het voorspel slecht vindt, dan kan je eraan werken?

Máár, als je het nu al een afknapper vindt.. tja.. als je iemand erg leuk vindt, dan maakt de size niet heel veel uit. Misschien moet je het nog een kans geven als je echt voor hem wilt gaan?

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 16 april 2018, 18:08:33 »
Ik zou eerst even verder aftasten hoe hij verder in bed is.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Mithrandir

• ☾ ☼ ☽
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 17 april 2018, 08:41:33 »
Ja dit +
Hetzelfde als hij dit bij jou zou doen omdat jouw borsten te groot/te klein zijn of iets dergelijks. En als een penis stijf is, dan is de grootte anders dan in slappe toestand.

Nah, daar zit wel een verschil in. Van een (te) kleine penis voel je tijdens de seks gewoon minder. Een jongen kan dan nog zo goed bewegen en z'n best doen en geweldig zijn in voorspel, maar dat helpt niet echt als je nauwelijks voelt dat er iets in je zit tijdens de seks.

TS, ik zou het wel een kans geven, misschien was hij zenuwachtig of wat onwennig en viel het daarom nu tegen. Zeker als je zijn innerlijk wel heel erg leuk vindt zou ik hem niet na deze ene mindere keer afschrijven.

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 17 april 2018, 11:08:41 »
Ik weet natuurlijk niet hoe de situatie bij TS is maar bij een hele kleine penis, zeg maar zo groot als je duim, kun je ook geen seks hebben.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things