Auteur Topic: Klaarkomen  (gelezen 3734 keer)

Anoniem

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 07 juni 2019, 15:09:43 »
Hi,

Ik heb een vraag die vast al wel vaker is voorgekomen, maar ik kon hem niet vinden op het forum.

Ik heb nu een poos een relatie met mn vriend en beide hebben we één vraag. Wanneer weet je of een meid klaar komt? Beide hebben we dit nog niet eerder meegemaakt en er is vaak geen duidelijk antwoord op te krijgen.

Tijdens de sex is er vaak een punt waarop mijn benen beginnen te trillen en ik er geen controle meer over heb. Het lijkt (maar dit is niet helemaal zeker) alsof er op dat moment ook meer vocht vrijkomt.

Normaal gesproken krijg je op deze vraag het antwoord: je weet het zodra je het meemaakt. Maar dit werkt nog niet helemaal voor ons. Heeft iemand een idee of omschrijving hoe je dit wel weet.

Ik hoor het graag! :blush:

charlotxx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 08 juni 2019, 18:22:29 »
Of heeft iemand misschien tips om klaar te komen als vrouw, want hier iemand met hetzelfde probleem die alles al geprobeerd heeft!!

~GypsyGirl~

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 09 juni 2019, 21:10:55 »
[font=Lato]''Tijdens de sex is er vaak een punt waarop mijn benen beginnen te trillen en ik er geen controle meer over heb. Het lijkt (maar dit is niet helemaal zeker) alsof er op dat moment ook meer vocht vrijkomt. ''[/font][/size]
[font=lato, helvetica neue, arial][/font]
[font=lato, helvetica neue, arial]DIt komt denk ik omdat je je benen lang in een bepaalde stand houd, dan krijg je dat gebibber. Je orgasme komt echt bij je vagina vandaan. Je voelt dan een soort van ontlading door je lichaam, en daarna voelt het ook niet meer prettig om aan je vagina te zitten. Misschien heb je hier iets aan?
[/font]
[font=Lato]
[/font][/size]
[font=Lato]
[/font][/size]

Eden

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 12 juni 2019, 15:14:01 »
Ben je uberhaupt wel eens klaargekomen, toen je bijv met jezelf bezig was? Dat zou ik sowieso aanraden, lekker zelf ontdekken wat je lekker vind/wat niet.
was Taurus.

Anoniem

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 16 juni 2019, 18:07:29 »
Ik ben zover ik weet nog nooit klaar gekomen. Ik heb wel het een en ander geprobeerd bij mezelf. Maar ik vind het niet lekker als ik het bij mezelf doe. Hierdoor kom ik ook nooit verder dan als mn vriend het doet.

DitBenIk

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 28 juli 2019, 06:48:00 »
Met de trillende benen ben je er vaak bijna! Op een gegeven moment voelt het alsof er een warme (hete) gloed door je hele lichaam gaat, tot in je tenen. En wat ook al in een andere reactie stond: daarna is het even niet meer fijn om de clitoris aan te raken, alsof dat dan teveel is.
Succes in je ontdekkingstocht!