Auteur Topic: Ben ik bi?  (gelezen 351 keer)

Sherley1991

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 01 december 2019, 08:53:26 »
Hallo ik ben nieuw hier. Wil me even kort voorstellen. Ik ben een 28 jaar oude meid en heb een relatie van 7 jaar achter de rug. Sinds twee jaar ben ik samen met mijn nieuwe vriend. Voor mijn vorige relatie heb ik wel wat geëxperimenteerd met meisjes. Op zatte momentjes op feestjes werd er wel eens gekust en geflirt.. Twee maal ben ik effectief tot de daad over gegaan. Ik vond de seks geweldig. Toen ik bij mn ex vriend was heb ik dit nooit meer gedaan maar de fantasie en opwinding om met een vrouw te vrijen bleef mij achtervolgen. Niet dat ik hier echt behoefte aan had maar de gedachte kon me wel geil maken. De seks met mijn ex partner was nu niet wauw eerlijk gezegd.. Nu heb ik een nieuwe vriend waar de seks wel fantastisch is. We experimenteren met elkaar en zorgen af en toe voor nieuwe spanningen. Nu heb ik een gesprek gehad met mn partner hoe ik tegenover meiden sta. Conclusie : met een meid zou ik nog eens een avontuurtje mogen beleven omdat hij dit niet bedreigend vind. Stiekem zou ik heel graag nog eens het bed delen met een meisje.. Ik vind dit gewoon spannend. Gaat mij vooral om lust.. Totaal niet om liefde.. Is dit verkeerd? Ben ik hierdoor bi?

Atosenzosja

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 01 december 2019, 09:45:08 »
Zodra het alleen om seks gaat, denk ik niet dat je bi bent. Maar wat is het ‘probleem’ als je dat wel zou zijn? Waar komt de behoefte vandaan om het perse te willen labelen?

Sherley1991

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 01 december 2019, 10:57:57 »
Zodra het alleen om seks gaat, denk ik niet dat je bi bent. Maar wat is het ‘probleem’ als je dat wel zou zijn? Waar komt de behoefte vandaan om het perse te willen labelen?

Omdat mijn vriend zegt dat ik toch bi seksueel moet zijn omdat ik me seksueel wel aangetrokken voel tot meisjes. Ik heb het al gedaan maar wil het opnieuw.. Dus is het ergens niet meer expirimenteren ook. Ik vind het gewoon fijn.. Niet iets wat ik dagdagelijks nodig heb maar iets wat ik af en toe toch nog wil beleven.

Himeros

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 01 december 2019, 14:41:46 »

Dat is nogal discutabel....als je echt hetero zou zijn, zou je er niet aan moeten denken dat je seks zou kunnen hebben met een andere vrouw...

Maar inderdaad: het hoeft niet per se een label te hebben. Je kunt natuurlijk wel naar Coc evenementen kunnen gaan om andere mensen te leren kennen die hier misschien ook mee worstelen.

Sherley1991

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 02 december 2019, 13:23:59 »
Dat is nogal discutabel....als je echt hetero zou zijn, zou je er niet aan moeten denken dat je seks zou kunnen hebben met een andere vrouw...

Maar inderdaad: het hoeft niet per se een label te hebben. Je kunt natuurlijk wel naar Coc evenementen kunnen gaan om andere mensen te leren kennen die hier misschien ook mee worstelen.

Zou inderdaad eens goed zijn. Ik zou nooit een relatie kunnen beginnen met een vrouw, maar het vrouwenlichaam vind ik zo mooi.. Seks met een vrouw is nu eenmaal helemaal anders dan met een man. En af en toe heb ik daar wel zin in. Maakt het wat spannend voor mij

Atosenzosja

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 02 december 2019, 19:23:57 »
Zou inderdaad eens goed zijn. Ik zou nooit een relatie kunnen beginnen met een vrouw, maar het vrouwenlichaam vind ik zo mooi.. Seks met een vrouw is nu eenmaal helemaal anders dan met een man. En af en toe heb ik daar wel zin in. Maakt het wat spannend voor mij
En volgens mij maakt dat (dat je nooit een relatie zou willen/kunnen beginnen met een vrouw) dat je niet bi bent. =) Al is dat natuurlijk ook afhankelijk van je begrip van (seksueel gedrag/identiteit/romantische relatie...).