Auteur Topic: [verhaal]de meer van problemen  (gelezen 2838 keer)

GOLDYGIRL

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 17 april 2009, 22:34:13 »
ik kan doen wat ik wil,en zal nog een verhaal schrijven,ikweet wat ik kan verbeteren ,maar dat komt niet door jullie,want ik heb niet echt veele tips gekregen.ik kan gewoon met mij leven door,ookal er mensen geeen gevoel hebben van medelijden,jullie denken alllen oww zij heeft ddie verhaal fout gemaakt en dan ga ik maar bij haar zeiken.en ik wet al wat jullie gaan zeggen met dit bericht"zieligerd",maar dat boeeit mij n echt niet,ik kan ook en verhaalover mijn leven vertellen ,he
wat zalllen jullie denken
jij denkt ach zij liegt,maag je denken,wat boeit mij het
mijn levn is al eeuwen verpest ,en dit nog extra,dat zou je niet mee maken
maar jahhh,ik moet wachten toto de dag dat ik dood ga
(ik lees jullie reactie neit meer ik hoef ze niet te lezen,want ik weet wel wat a;llemaal is)
ik zou maar ophouden want ik heb heel erg pijn aan mijn snee aan me hand

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #26 Gepost op: 17 april 2009, 22:42:52 »

niet,ik kan ook en verhaalover mijn leven vertellen ,he
wat zalllen jullie denken
jij denkt ach zij liegt,maag je denken,wat boeit mij het
mijn levn is al eeuwen verpest ,en dit nog extra,dat zou je niet mee maken
maar jahhh,ik moet wachten toto de dag dat ik dood ga
(ik lees jullie reactie neit meer ik hoef ze niet te lezen,want ik weet wel wat a;llemaal is)
ik zou maar ophouden want ik heb heel erg pijn aan mijn snee aan me hand

Snijd je jezelf en ben je emo? :P
Of ben je gewoon zo'n faching zielig kind dat aandacht wil door zichzelf 'zielig&depressief' te noemen?

diodiodiodio

• Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 17 april 2009, 23:04:45 »
meid, dit is een freaking forum, niet je leven.

Delirium

• Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: 17 april 2009, 23:20:02 »
Leer spellen
Let\'s keep the moon awake and do electric boogiloo.     //     tumblr.

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #29 Gepost op: 18 april 2009, 19:48:17 »
als je zo'n verhaal post, of in ieder geval.. zo geschreven, zijn dit de soort reacties die je kan verwachten! kan je boos om worden en mensen zeggen een leven te moeten gaan zoeken, maar ze hebben nou eenmaal wel gelijk. en je post het hier toch om reacties te krijgen nietwaar?

oke. allereerst, in de titel van je topic/je verhaal staat al een fout. Het is het meer, en niet 'de meer'. Voor de lezers hier die een beetje nederlands kunnen zijn de verwachtingen van het verhaal dan waarschijnlijk ook al niet zo goed.
En voor de rest; Als je werkt met zinnen die beginnen met een hoofdletter en eindigen met een punt, dan scheelt dat al een hoop. In een boek uit de bibliotheek zie je in boeken toch ook niet stukjes staan die er zo onoverzichtelijk uitzien?!
Ook is werken met alinea's handig. En verder is het ook zeker aan te raden om even goed te kijken naar de aanhalingstekens, als je dat 1x opzoekt hoe het nou precies zit, en het vervolgens telkens zo gebruikt.. heb je er geen omkijken meer naar! Dat is toch veel fijner dan dat je het nu even snel typt (of althans, zo komt het over) en dat je er kritiek over krijgt of dat je het later over zal moeten/willen doen?

(ik denk dat je aan mijn comment meer hebt dan aan de vorige comments die overkomen als gezoek naar ruzie, maar goed dat is mijn mening. ik wil je alleen even uitleggen dat die vorige comments echt niet 'zomaar' gezegd zijn, ze hebben echt gelijk die meiden. Je verhaal, of in ieder geval de stukjes die je tot nu toe gepost hebt zien er niet bepaald overzichtelijk uit en trekt zeker niet aan om te gaan lezen! Als een stukje er goed uit ziet zullen mensen het echt veel sneller gaan lezen, en dan worden reacties gepost over je stukje, over het verhaal.. en begint het niet gelijk slecht, als je begrijpt wat ik bedoel.)

chickaaax

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #30 Gepost op: 18 april 2009, 21:26:37 »
hahahahahahahhaha
sorry, meer kan ik er niet over zeggen:P