Auteur Topic: (verhaal) Valse Waarheden (Klaar)  (gelezen 23707 keer)

Psychedelic

• Bekijk profiel
« Gepost op: 10 augustus 2013, 16:01:32 »

Hallo! Na het stoppen met mijn vorige verhaal - wegens te weinig animo - heb ik besloten als nog een nieuw verhaal op GS te plaatsen. Ik denk dat de animo hiervoor sterker is en zo wil ik mezelf een beetje introduceren als schrijfster hier op GS. Bedankt als je de moeite neemt om het te lezen en veel plezier! Xx

Bron foto.

Lilly is een negentienjarige studente en volgt een studie op een van de meest prestigieuze universiteiten in Engeland. Zoals de meeste andere studenten, bestaat Lilly’s leven voornamelijk uit school, werken, feesten, eten, feesten, slapen en … feesten. Lilly is echter niet zoals de meeste andere meisjes op de uni – ze verbergt een groot geheim die ze koste wat kost verborgen wilt houden.

Introductie:
Lilly’s laatste jaar op de uni gaat in en alles lijkt op rolletjes te lopen: de jongens staan voor haar in de rij, haar schoolresultaten kunnen niet beter en het verleden lijkt haar eindelijk met rust te laten… totdat anonieme briefjes zich beginnen op te stapelen in Lilly’s schoolkluis die overgaan in e-mails, sms’jes en zwijgende telefoontjes. Iemand weet van haar geheim, maar wie?
Niemand is meer te vertrouwen.

Waarschuwing: delen van dit verhaal kunnen 16+ scènes bevatten!
Ook zijn veel dialogen in het Engels. De rest is wel gewoon in het Nederlands.

Ik hoop dat het jullie aanspreekt, laat wat horen, dan plaats ik het eerste hoofdstuk! :)

« Laatst bewerkt op: 22 mei 2014, 21:30:35 door Psychedelic »

Savages

• This love will make you levitate
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 10 augustus 2013, 16:04:53 »
Spannend! Heel spannend zelfs,
Ik volg (;
❥ "How do you say 'i love you' in Dutch KatyCats?" This was never the way I planned. Not my intention. I got so brave, drink in hand. Lost my discretion. It's not what I'm used to. Just wanna try you on. I'm curious, for you, caught my attention

Infinity♥

• A freak like me, just needs infinity.
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 10 augustus 2013, 16:26:17 »
Ik wacht op het eerste hoofdstuk :)
My dream is to fly, over the rainbow so high.

Psychedelic

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 10 augustus 2013, 16:59:18 »
Yay! Leuk :) Ik ga proberen kleine stukjes te plaatsen, omdat ik nog bezig met met een voorraad te typen.

Hoofdstuk 1
“So, party again, tonight?” vraagt Flo – één van mijn beste vriendinnen – met een afkeurende blik in haar hazelnootkleurige ogen.
“You bet,” zeg ik grijnzend.
Flo – afgekort van Florence – en ik zitten in de enorme kantine van de Kingston University. Na mijn middelbare school ben ik naar Engeland gekomen om journalistiek te studeren. Nog geen seconde heb ik spijt gehad van die keuze.
Ik bestudeer mijn knappe vriendin terwijl ze een stokbroodje met tonijn naar binnen propt. Haar donkere, ontkroeste haren zitten in een schattig, klein knotje bovenop haar hoofd. Flo’s lange, dikke wimpers creëren schaduwen op haar donkere wangen.
“You know I think you party way too much, babe,” mompelt ze nadat ze haar laatste hap heeft doorgeslikt.
Ik rol met mijn ogen terwijl ik een slok neem van mijn diet coke. “I know, I know. But you know that you can’t stop me from doing so.”
“Hi girls!” Lieve’s overdreven stem galmt in mijn oren. Ik houd van haar, maar dat gedoe tussen haar en Flo moet echt een keer ophouden. Ze ploft neer in de lege stoel naast me. “Waar hebben jullie het over?”
Flo trekt één wenkbrauw op, maar zegt verder niets. Ik weet dat ze het irritant vindt wanneer Lieve in het Nederlands tegen me spreekt.
“Nothing, sweetie.” Het is onze inside joke om Lieve zo te noemen in het Engels, want het is namelijk de letterlijke vertaling van haar naam. “How was your class?”
Lieve ratelt maar door – in het Nederlands – over de opdracht van een of ander artikel dat ze moet schrijven. Na een paar minuten staat Flo op, het zat om zich buitengesloten te voelen, en loopt richting één van de grote vuilnisbakken om de resten van haar lunch weg te gooien. Zonder ons nog één blik waardig te gunnen, verdwijnt ze uit de kantine. Ik weet dat ik me waarschijnlijk schuldig moet voelen, maar beschamend genoeg kan het me niets schelen dat ze zich gepasseerd voelt.
Jesus, wat heeft zij?”
Ik kijk in Lieve’s sprankelende blauwe ogen. “Geen idee. Hé, ga je vanavond mee naar Escape?”
“Natuurlijk!” Opwinding schiet door mijn blondharige vriendin heen.
Escape is een nachtclub in Londen waar Lieve en ik bijna elk weekend te vinden zijn. Niet alleen is er elke zaterdag happy hour, ook zijn er de meest verrukkelijke Engelse mannen te vinden. Het is deze club waaraan ik mijn lifestyle van one night stands aan te danken heb.

Infinity♥

• A freak like me, just needs infinity.
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 10 augustus 2013, 17:01:33 »
Je hebt mijn interesse, verder! :D
My dream is to fly, over the rainbow so high.

Brooklyn

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 10 augustus 2013, 17:15:21 »
Leuk, weer een nieuw verhaal van je! Spannend onderwerp ♥
Tof, ik ga ook dit verhaal weer volgen!  :kusje:
I wanna hold your hand so tight. I'm gonna break my wrist.

Psychedelic

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 10 augustus 2013, 21:43:37 »
Super! Leuk je weer te zien Promise! :D Nog een stukje. Ik heb inmiddels al 3 hoofdstukken op voorraad!

“I take it Livvy’s going with you tonight?” vraagt Flo wanneer we ’s avonds samen in onze kamer op campus zitten. Livvy is de Engelse naam voor Lieve, aangezien bijna niemand hier haar naam daadwerkelijk goed uit kan spreken.
“Yup.” Ik kijk haar zijdelings aan terwijl we voor de telly op de bank zitten. “Got a problem with that?”
Flo werpt me even een geschokte blik toe, maar kijkt dan snel weg.
Onze kamer is niet erg groot, maar groot genoeg om twee studenten tevreden te houden. Flo en ik delen een slaapkamer – wat ik op zich niet erg vind, het is alleen enigszins ongemakkelijk wanneer ik een jongen mee naar de campus neem – waaraan een mini badkamer grenst. Er was maar één douche, dus ’s ochtends is het vaak een wedstrijdje, maar behalve dat zijn we content met onze kamer.
Toen ik in mijn eerste jaar deze kamer kreeg toegewezen, samen met Flo als mijn roommate, kon ik niet geloven dat ik eindelijk op mezelf woonde. Inmiddels ben ik het wel gewend. Flo en ik kunnen het vanaf dag één goed met elkaar vinden, ook al verschillen we redelijk van elkaar – zij is een keurige jongedame terwijl ik nog al als een losbol kon overkomen.
Het is vrijdag, het einde van de week, en de campus stroomt langzaam leeg met studenten die richting Londen gaan. Zoals altijd blijft Flo netjes op de uni om te studeren.
Ik ben bezig met de afwas in ons kleine keukentje wanneer er op de deur geklopt wordt. Met mijn handen in het sop gebaar ik naar Flo of ze wilt opendoen. Ik doe net of ik haar rollende ogen niet zie terwijl ze zich van de bank sleept.
“Hi Florence.” Lieve’s stem. Weer die overdreven toon. Ik zucht tegen het afwaswater.
“Come in, Livvy.”
Ik draai me om terwijl ik mijn handen droog maak en glimlach breed naar Lieve’s mooi opgemaakte gezicht. Ze heeft een beetje een engelengezicht: onschuldige blauwe ogen met lange zwarte wimpers, ronde, donker gestifte lippen, een lichte huid met blozende wangetjes (ofwel: teveel rouge) en een kroon van lang, licht gekruld blond haar.
“How do I look?” kermt ze terwijl ze een rondje draait.
“Stunning!” Ik meen het. Lieve had zichzelf in een vreselijk strak, felrood jurkje gepropt die tot aan het midden van haar dijen reikt. Het zat geweldig om haar perfecte lichaam die geen grammetje vet toont. Haar eindeloze, gebruinde benen steken in hoge, zwarte pumps. Ik wapper met mijn hand, alsof ik het plotseling gruwelijk heet krijg.
“Maar…” Ze wijst met één magere vinger naar mijn outfit. Om mijn slanke benen hangt een blauw-met-witte pyjamabroek en daarboven draag ik een sweatshirt die tot aan mijn navel reikt.
“Geen zorgen, mafkees. Ik moet me nog omkleden.”

Psychedelic

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 10 augustus 2013, 21:47:52 »
Sorry als hier en daar tegenwoordige- en verleden tijd door elkaar lopen. Ik had de eerste paar bladzijden in Word namelijk in verleden tijd geschreven en heb daarna besloten toch in tegenwoordige tijd te doen en heb niet super zorgvuldig verbeterd.  :blush:

Psychedelic

• Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 11 augustus 2013, 12:59:11 »
Reacties?

Ice

• Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 11 augustus 2013, 22:41:46 »
Ben benieuwd! :)

Vraag niet te snel om reacties, dat werkt vaak juist tegengesteld ;). Het duurt soms heel lang voor je veel reacties krijgt. Het heeft mij ook 2 volledig afgeronden verhalen gekost voor ik zoveel reacties kreeg ;). Schrijf voor jezelf en voor de enkeling die in het begin reageert. Laat die je motiveren :). Mensen moeten je verhaal een beetje leren kenen :).

Anyway, ik volg ;) Alweer :).
Een handboek voor verlies I can make the stars dance for you

Psychedelic

• Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 12 augustus 2013, 13:50:11 »
Ben benieuwd! :)

Vraag niet te snel om reacties, dat werkt vaak juist tegengesteld ;). Het duurt soms heel lang voor je veel reacties krijgt. Het heeft mij ook 2 volledig afgeronden verhalen gekost voor ik zoveel reacties kreeg ;). Schrijf voor jezelf en voor de enkeling die in het begin reageert. Laat die je motiveren :). Mensen moeten je verhaal een beetje leren kenen :).

Anyway, ik volg ;) Alweer :).
Ik voelde me echt stukken beter nadat ik je berichtje had gelezen! Ik ben ook gewoon heel ongeduldig volgens mij, haha. Ik heb wel eerder verhalen op GS gepost en daar kreeg ik vrij snel veel reacties op, maar dat is echt iets van 2 jaar geleden...

Bedankt voor het volgen! :D En ik ga je advies zeker opvolgen.

Psychedelic

• Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 12 augustus 2013, 13:54:20 »
Goed, nieuw stukje. :)

* * *

“Thanks for the ride,” zeg ik knipogend. De taxichauffeur staart me even met open mond aan terwijl ik mijn zwarte jurkje strak strijk. Lieve en ik stappen uit in één van de drukke straten van Londen. Recht voor ons knipperen de lichtgevende letters van onze favoriete nachtclub.
Om mijn tengere lichaam hangt een strak, zwart cocktailjurkje. De stof zit perfect om mijn boezem en de strakke mouwen reiken tot aan mijn polsen. Door mijn blote rug ril ik enigszins van de koude avondwind. Desondanks ben ik blij met mijn keuze, wanneer ik de blikken op me voel terwijl Lieve en ik het gebouw binnenstappen.
Met onze armen in elkaar gehaakt lopen Lieve en ik met zwiepende heupen richting de bar. Daarachter is Will – de gebruikelijke barman van Escape – te vinden die ons breed grijnzend begroet. Met brede schouders, strakke buikspieren die door zijn dunne V-hals zichtbaar zijn, halflang donkerbruin haar, donkerblauwe ogen en kuiltjes in zijn wangen is Will een heerlijk uitzicht. Ondanks Lieve’s vele versierpogingen is hij altijd professioneel gebleven en er niet op ingegaan.
Ongeveer één jaar nadat Lieve en ik elkaar op Kingston University ontmoetten, werd Will de nieuwe barman in Escape. In het jaar voordat hij barman werd, waren we al hooked aan de nachtclub. Lieve was dolenthousiast toen ze deze nieuwe serveerder ontmoette. In het afgelopen jaar hebben we Will steeds beter leren kennen. Ik vind het echt een aardige jongen en áls ik aan relaties deed dan zou hij zeker weten relationship material zijn.
“Hello ladies.” Will’s charmante stem komt net boven de muziek uit. “Same as usual?”
Nog geen vijf seconden later staan er twee drankjes voor ons neus. Cosmopolitans, onze favoriete versnapering.
Lieve en ik babbelen kort met Will voordat we de dansvloer betreden. Na twee nummers zie ik dat Lieve al een jongeman in haar web gelokt heeft. Vanonder mijn wimpers bestudeer ik de prooi van mijn blonde vriendin terwijl ik mijn lichaam mee laat voeren op de muziek. Zo te zien is hij een jaar of twintig, met blonde krullen en volle lippen. Om zijn gespierde borst spant zich een grijs T-shirt met de opdruk ‘I’M SEXY AND I KNOW IT’. Ik snuif, ik heb nooit echt van arrogante jongens gehouden.
Op het moment dat ik mijn aandacht weghaal van Lieve’s buit merk ik dat ik aangestaard wordt door twee knappe jongens, een paar meter bij me vandaan. Vaag komen ze me bekend voor, waarschijnlijk studeren ze ook op Kingston.
Ik bijt verleidelijk op mijn lippen terwijl ik ze recht aan blijf kijken. Nog geen fractie van een seconde later loopt één van de twee – de langste – mijn kant op. De jongen heeft bruin, warrig haar en een verleidelijke lichtbruine huidskleur. Hij is niet zo gespierd als Lieve’s slachtoffer, maar hij heeft een goed postuur.
Ik blijf hem aankijken tot hij voor me staat, verbaasd over zijn dansvermogen. Ik houd van jongens die kunnen dansen.
“Lookin’ good tonight,” schreeuwt hij in mijn oor. “My name is Dave, what about yours?”
Ik giechel kort terwijl ik mijn hand op zijn rechterborst laat rusten. “Thanks Dave. I’m Lois.”
Het was gebruikelijk dat Lieve en ik valse namen gaven aan jongens in nachtclubs. Niets mis mee, toch?
“Pretty girl and a pretty name.” Dave lacht zijn spierwitte tanden bloot terwijl hij dichter tegen me aan komt dansen. “Wanna dance?”
Ter beantwoording gooi ik mijn beide armen over zijn nek terwijl ik mijn zwiepende heupen tegen Dave’s onderbuik druk. Zijn handen tasten mijn rug af en gaan langzaamaan naar onder. Over zijn schouder zie ik Dave’s eenzame vriend staan, dit keer ons beide aanstarend.
“Why doesn’t your friend come over as well?” schreeuw ik in Dave’s oor waarna ik met mijn lippen kort over zijn oorlel strijk.
Dave fronst zijn wenkbrauwen, alsof hij helemaal niet wilt dat zijn vriend erbij komt. Hij wilt me alleen voor zichzelf hebben. Ik grijns in mezelf terwijl ik om hem heen stap en naar zijn vriend zwaai. Ik maak een gebaar dat hij hierheen moet komen en zonder twijfeling beweegt hij zich soepel door de dansende menigte heen.

Psychedelic

• Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 13 augustus 2013, 13:24:24 »
Klein stukje!

*

“That’s Jaimy,” schreeuwt Dave, duidelijk geïrriteerd. Jaimy werpt een korte blik op Dave, geërgerd dat hij zichzelf niet kon voorstellen. Ik lach geamuseerd terwijl ik mezelf introduceer aan Jaimy.
Jaimy is iets kleiner dan zijn vriend en zijn huidskleur is ook een paar tinten lichter. In tegenstelling tot Dave heeft hij inktzwart haar dat in een lichte slag over zijn voorhoofd valt. Hoewel hij niet zo knap als Dave is, zijn Jaimy’s biceps stukken meer aanwezig.
Een paar nummers later is de sfeer tussen beide vrienden al iets minder vijandig. Ik ben blij dat ze geen sandwich truc met me proberen uit te halen – één jongen voor en één achter – want als er iets is waar ik een hekel aan heb dan is dat het wel.
Wanneer Jaimy aanbied om een paar drankjes te halen en tussen de menigte in verdwijnt, trekt Dave me plotseling dicht tegen zich aan. Ik geniet van zijn lichaamsgeur gemengd met aftershave. Zijn warme adem prikkelt in mijn hals terwijl zijn vingertoppen mijn blote rug strelen.
Ik hoef niet langer meer na te denken: ik heb mijn vangst van de avond.
Zonder meer aan Jaimy en de drankjes te denken, trek ik met mijn tong een spoor langs Dave’s kaaklijn richting zijn oor.
“Wanna take me to your place?”
Zonder aarzeling trekt Dave me meteen mee door de menigte, in de richting van de uitgang. Ik heb nog net de tijd om Lieve’s goedkeurende blik op te vangen en een luchtkusje haar kant op te sturen. Eenmaal buiten, waar het een stuk koeler is, begin ik meteen te rillen. Dave gooit zijn armen over me heen en ik heb het gelijk al iets warmer.
“Don’t worry, darling,” fluistert Dave met zijn opgewonden, felgroene ogen. “I’ll make you even hotter than you already are.”

Psychedelic

• Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 14 augustus 2013, 17:49:05 »
Upperdepup! volgens mij leest echt niemand meer...

Psychedelic

• Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 14 augustus 2013, 19:36:09 »
 :bounce:

*

Ongeduldig priegelt Dave met zijn sleutel in de voordeur van zijn appartementje. Na een paar mislukte pogingen zijn we dan eindelijk binnen en ik ben blij als ik merk dat de temperatuur een stuk aangenamer is dan de buitenlucht.
Ik schrik even van twee sterke handen die me tegen de muur in het halletje drukken. Met zijn voet duwt Dave de deur dicht.
Eén paar lippen drukken zich met  veel kracht op de mijne. Dave’s handen zijn overal en ik voel de bekende elektrische stroompjes door mijn lichaam schieten. Ik voel iets hards tegen mijn onderbuik en leid daaruit af dat Dave er net zoveel zin in heeft als ik.
Na een intense vrijscène laat Dave me los zodat ik uit kan hijgen. Hij pakt mijn hand en trekt me de hal uit, richting zijn modern ingerichte woonkamer.
“Let me grab us some drinks,” zegt mijn Engelse verovering terwijl hij door een deur verdwijnt waarachter schijnbaar de keuken zit.
Ik plof neer op een kleine, leren tweezitsbank en kijk de kamer rond. Naast de opening van de hal en de deur naar de keuken zijn nog twee deuren zichtbaar. Ik neem aan dat de één naar de badkamer leidt en de ander naar de slaapkamer.
Naast de leren bank wordt de kamer gevuld met een klein glazen koffietafeltje – die overigens netjes is opgeruimd –, een flatscreen die aan de muur tegenover me hangt, een paar bijzettafeltjes met daarop goed bijgehouden planten en een grote, ouderwetse kast. Nieuwsgierig sta ik op en loop de badkamer in. In plaats van een grote berg was en stinksokken aan te treffen, ziet alles er spik en span uit.
De meeste mannelijke studenten die mij hadden meegenomen naar hun woonplek, of dat nou een kamer op campus was of een studio of appartement in de stad, hadden vergeleken hierbij in een vuilnisbelt geleefd.
Ik bekijk mezelf snel in de badkamerspiegel. Mijn lippenstift is bijna volledig weggevaagd door de heftige zoenpartij en mijn lange, donkere haren zitten enigszins door de war. Ik bijt ondeugend op mijn lip wanneer ik een paar zuigzoenen aantref aan de zijkant van mijn nek.
“Sorry, those are my work.” Ik spring op van schrik door Dave die nonchalant in de deuropening geleund staat.
We barsten beide in lachen uit door mijn maffe beweging.
“How come this is so clean?” vraag ik aan Dave wanneer we weer op de bank in de woonkamer zitten. Ik gebaar naar de ruimte om me heen.
“Don’t laugh,” mompelt Dave terwijl hij slok van zijn bier neemt. “My mom come’s here every three days to clean.”
Ik spuug bijna mijn slok bier uit van het lachen. “Are you kidding?”
Dave’s wangen worden even rood, maar daarna lacht hij met me mee. Als we beide onze flesjes bier op hebben gedronken kijkt hij me zwoel aan.

*

Ik vroeg me af: is al dat Engels vervelend of maakt het niets uit?

mademoiselle

• Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 14 augustus 2013, 19:53:55 »
Dit vind ik echt een leuk verhaal! Je schrijft super fijn en het leest lekker weg.
Persoonlijk lees ik liever in het Nederlands, want ik ben niet zo goed in Engels haha. Ik snap het allemaal wel hoor (zo bagger slecht is mijn Engels ook weer niet), het voegt toch ook wel iets toe aan je verhaal, aangezien de mensen in Engeland wonen.

Psychedelic

• Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 15 augustus 2013, 19:42:52 »
Wat een superlieve reactie @jenesaispas :D Ik ben blij dat je het Engels niet al te storend vind. Ik kan me goed voorstellen dat er mensen zijn die slecht zijn in Engels en het niet kunnen volgen! Verder in het verhaal komen af en toe lange dialogen met enkel Engels voor, maar als iemand er problemen mee heeft zeg het maar gewoon, dan vertaal ik het met alle plezier! :)

Tijd voor een nieuw stukje!

*

“Anyway, I need to kiss you right now ‘cause you’re incredibly attractive.” Dave beweegt naar me toe en drukt opnieuw zijn mond op die van mij. Zijn tong kriebelt tegen mijn onderlip en ik blijf hem nog even pesten voordat ik mijn mond voor zijn warme tong open. Ik voel mijn hartslag opvoeren wanneer hij de bovenkant van mijn jurk langzaam omlaag duwt.
Ik kreun zachtjes als Dave één van mijn borsten in zijn hand neemt. Wanneer hij zich voorover buigt om eraan te knabbelen zie ik de bobbel in zijn broek groter worden.
Met één hand streel ik zijn bovenbeen door de stof van zijn spijkerbroek heen en met de andere woel ik door zijn haar. Ik voel Dave’s warme adem tegen mijn inmiddels harde tepel en voel hoe een kriebelend gevoel steeds sterker wordt in mijn onderbuik.
Dave stopt plotseling en schuift één arm onder mijn knieholtes. In één soepele beweging tilt hij me op en draagt me naar de slaapkamer, waar hij de deur op slot draait, me op zijn naar schone was ruikende bed gooit en een condoom uit de la van zijn nachtkastje grist. Ik wurm me gemakkelijk uit mijn jurkje en schop mijn hakken uit, waardoor ik nu enkel nog een slipje draag.
Ik voel Dave’s ogen over mijn lichaam glijden terwijl ik overeind kom op mijn knieën om zijn broek uit te trekken. Dave trekt zijn shirt over zijn hoofd uit en gooit het ding in de hoek van zijn kamer. Wanneer ook hij eindelijk ontdaan is van zijn kleren ploft hij naast me neer op bed, waarna ik me over hem heen buig om zijn mooie borst te kussen. Hoewel ik eerder die avond opmerkte dat Dave niet echt gespierd was, word ik nu aangestaard door een mooi sixpack.
Ik gooi mijn ene been over zijn lichaam heen waardoor ik nu bovenop zijn buik zit. Mijn handpalmen rusten boven Dave’s schouders op het bed.
Een paar minuten zitten we zo terwijl onze tongen verwikkeld zijn in een hevige worsteling.
Dan pakt Dave met zijn sterke handen mijn heupen vast en draait ons razendsnel om, waardoor hij nu degene is die bovenop mij zit. In een soepele beweging trekt hij mijn slipje van mijn benen af en schop ik met mijn voeten heen en weer tot het ondergoed ergens op de grond neerdwarrelt.
Met zijn vochtige lippen drukt Dave warme kusjes op de binnenkant van mijn bovenbenen. Mijn ademhaling versnelt wanneer hij met zijn masserende lippen richting de gevoelige plek tussen mijn benen gaat.
“Oh,” kreun ik terwijl Dave’s tong erbij komt kijken.
“You’re pretty wet, beautiful,” mompelt Dave grinnikend tegen de binnenkant van mijn dij.
Dave komt weer overeind en trekt zijn boxer uit. Zijn zeer opgewekte vriend komt tevoorschijn en in één snelle beweging schuift hij het condoom eroverheen.
“Here we go,” zijn de laatste woorden die tot me doordringen voordat ik wegzweef naar een paradijselijke plek.

« Reactie #17 Gepost op: 15 augustus 2013, 19:48:26 »
leuk! ik volg je! ook leuke titel!

Psychedelic

• Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 15 augustus 2013, 20:06:13 »
Jeej leuk! :D

Hoofdstuk 2
Het is een paar minuten voor negen wanneer ik langs de campussen sluip. Het terrein is doodstil terwijl de meeste studenten genieten van hun uitslaapdag. In de weekenden is het terrein rondom de campus gesloten tussen twee uur ’s nachts en zes uur ’s ochtends. Als je dus een flink avondje uit wilt gaan en tussen twee en zes terugkeren naar je campus, is het onmogelijk. Aangezien ik vaak wel een plekje vind om te logeren, is de regel voor mij niet zozeer een probleem.
Zoiets als vannacht doe ik bijna elk weekend. Lieve is de enige die exact weet waar ik elk weekend uithang, alhoewel ik wel het gevoel heb dat er meerdere zijn die van mijn whereabouts vermoeden. Natuurlijk zou ik zoiets nooit toegeven – ik wil niet als slet worden gezien door de hele universiteit. Tegelijkertijd geef ik eigenlijk geen fuck aan wat mensen over me denken.
Ik voel mijn mobieltje trillen als ik bijna bij mijn kamer ben aangekomen. Voorzichtig leg ik mijn hakken, die ik in mijn handen vasthad, op de tegels van de gang neer.

Sorry als ik je wakker maak, maar waarschijnlijk slaap je er toch wel doorheen. Oliver maakte met net wakker voor een ontbijtje! Kun je het geloven? Negen uur ’s ochtends op een zaterdag. Asshole. Anyways, hoe was jouw nacht? Ik heb die hunk wel gezien, nice score Lil! Xxx L

Ik grijns naar het sms’je van mijn beste vriendin. Oliver, dat moet vast die gast zijn waar ze gister zo zwoel mee stond te dansen. In tegenstelling tot mij, spendeert Lieve altijd wat langer met haar mannen. Terwijl zij met ze bruncht, sneak ik weg terwijl ze nog slapen. Lieve denkt dat het is omdat het voor mij allemaal gewoon een pleziertje is en ik niet gebonden wil zijn. Ze weet niet dat ik eigenlijk een huge trust-issue heb. En no way dat ik haar dat ga vertellen, dat zou veel te veel vragen oproepen die allemaal terug zouden leiden naar mijn verleden. En ik ben absoluut niet klaar om het daar met iemand over te hebben, zelfs niet met mijn beste vriendin. Misschien ben ik daar wel nooit klaar voor.
Ik spring op uit gedachten door een slaperige stem. “Goedemorgen, schoonheid.”

mademoiselle

• Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 16 augustus 2013, 10:39:07 »
yeeey leuk :D

Psychedelic

• Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 16 augustus 2013, 11:49:42 »
Naast me staat Christophe in enkel een halflange joggingbroek. Al sinds het eerste jaar dat ik op de uni zit verblijft Chris in de kamer naast mij en Flo. Hij komt uit België, waardoor hij zo’n schattig accent heeft. Hoewel er wel meerdere Nederlandse of Nederlandssprekende studenten op Kingston zitten, was het in het begin een verfrissing om hem tegen te komen. Toen ik net naar Engeland was gekomen, met de erfenis van mijn overleden vader, sprak ik wel goed Engels, maar het was toch fijn dat er een paar mensen zaten die in hetzelfde schuitje zaten.
Hoe dan ook, Chris heeft me door de jaren heen vaak proberen te versieren, maar ik heb hem altijd afgewezen. Het was niet omdat hij lelijk of raar was: god no, hij had prachtige blauwe ogen met lange wimpers en korte zwarte krulletjes en dan had ik het nog niets eens over zijn lichaam gehad. Op de uni wordt hij altijd vergeleken met Blaine uit de tv-serie Glee. Alleen dan met krulletjes. Anywho, de reden dat ik niets met hem wilde en wil, is omdat hij zo dichtbij me staat. Ten eerste zie ik hem bijna elke lesdag wel op de uni, maar hij woont ook nog eens precies naast me! Dat moet ik absoluut niet hebben. Jongens zijn leuk voor één nachtje, maar daarna wil ik dan ook niks meer met ze te maken hebben. Ik kan niemand te dichtbij laten, want ik heb geleerd dat niemand te vertrouwen is. Zelfs niet de hunk next door.
“Good morning!” Ik keek hem met opgetrokken wenkbrauwen aan terwijl zijn ogen over mijn lichaam gleden. Tuurlijk, ik had warrig haar van het slapen, uitgewreven eyeliner en mijn huid zat onder de rode plekken van de hevige vrijpartij van die nacht, maar wat dan nog? “Is er iets, Chris?”
Krullenbol keek me even beschaamd aan, betrapt op staren. “Uh… neen. Ik hoorde alleen iets. Wilde nacht gehad?”
Ik grijnsde. “Oh, zeker. Living the wild life.”
Chris schraapte zijn keel, knikte nog even naar me en verdween toen terug in zijn kamer. Met rollende ogen stapte ik mijn kamer binnen.
Flo keek op vanachter haar bureau. Ik weerstond de verleiding om mijn wenkbrauwen op te trekken en een gemene opmerking naar haar hoofd te gooien. In plaats daarvan zei ik opgewekt: “Hi there, Flo! How are you this morning?”
Ik negeerde haar afkeurende blik terwijl ze me van top tot teen bekeek. “Uh, morning. Yeah, I’m fine. How, uh, about you?”
Ik gooide mijn hakken in een hoek van de kamer terwijl ik terug mompelde dat ik me geweldig voelde. Ik liep regelrecht door naar de badkamer om vervolgens onder een hete douche te stappen. Hoewel de meeste meiden met hun gedachten nog bij die leuke jongen zouden zitten, was ik Dave allang weer vergeten en dacht ik aan wie mij vanavond weer een spannende nacht zou bezorgen.
« Laatst bewerkt op: 16 augustus 2013, 11:53:53 door manonisos »

mademoiselle

• Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 16 augustus 2013, 22:02:35 »
UUUUUP

Ik snap serieus niet waarom mensen hier niet op reageren, want je schrijft écht goed!

therefore

• Let me kiss you hard in the pouring rain
    • Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 16 augustus 2013, 22:23:21 »
Ik volg!!
Nunca sabes lo que tienes hasta que lo pierdes

Psychedelic

• Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 16 augustus 2013, 23:16:56 »
Jullie zijn LIEF hierboven!

Het is iets na elven als Lieve en ik weer aan de bar in Escape zitten. We zijn druk in gesprek terwijl ze mij in detail vertelt hoe haar nacht met Oliver was verlopen. Er is een invaller voor Will, aangezien er dit keer een jonge, aantrekkelijke vrouw drankjes serveert. Ze heeft donkerbruin haar dat aan de onderkant overloopt in donkerblond, opgetrokken in een hoge paardenstaart. Ze heeft een zwarte blouse aan met het logo van de nachtclub en daaronder een donkere spijkerbroek. Op het naamkaartje van de vrouw zie ik dat ze ‘Josie’ heet.
“… dacht dus dat hij gewoon een bijbaantje had en toevallig op zaterdag moest werken. Guess what! Hij is al zesentwintig en werkt bij een advocatenbureau! Ik heb nog nooit met zo’n oude man geslapen – niet dat hij oud is, maar je snapt me wel.”
Ik lach om het verhaal van mijn vriendin. “En, hoe was ‘ie?”
Een geniepig lachje dartelt rond Lieve’s lippen. “Geweldig. Ik meen het je, Lil, ik heb nog nooit zo hard geschreeuwd tijdens de seks!”
Ik barst in lachen uit en Lieve volgt mijn voorbeeld. Vanavond ziet ze er weer beeldig uit, met een donkerblauw jurkje dat perfect past bij haar lichte oogkleur. Het kledingstuk heeft een diepe decolleté en net onder haar aanwezige boezem zit een ietwat brede, gouden riem. Onder haar smalle taille valt het jurkje in een soort waterval stijl omlaag tot een paar centimeter boven haar knieën.
Zelf draag ik een elegante nude dress met hele dunne spaghetti bandjes. Ook mijn jurk heeft rond de taille een riem, alleen is deze zwart en iets dunner als die van Lieve. De borst is bedekt met bloemachtig kant dat omlaag kruipt in een soort regen van stukjes kant.
“Je hebt me nog helemaal niet vertelt hoe jouw nacht was, Lilly!” roept Lieve boven de muziek uit met opgetrokken wenkbrauwen.
Ik giechel kort en doe mijn mond open om haar alles van begin tot eind te vertellen – ik weet hoe veel mijn vriendin van details houdt – als ons gesprek plotseling wordt onderbroken door Josie, de barvrouw, die twee glazen drank voor ons neerzet. In plaats van boven de muziek uit te schreeuwen, wijst ze enigszins glimlachend naar iets achter ons voordat ze zich weer omdraait om andere bestellingen te serveren.
Even kijken Lieve en ik elkaar verward aan, voordat we over onze schouders kijken. Een kleine paar meter van ons verwijderd staan twee lange jongens die ons met een scheve lach aankijken. Het zijn onmiskenbaar twee jongens van campus, ik herken ze meteen.
Ik buig me naar Lieve toe die het paar verleidelijke blikken toewerpt. “Dat zijn die broers uit de lessen van Miss Bitchface.”
Miss Bitchface is één van de meest gehate leraressen op de uni – tenminste, door de meisjes dan. Veel van de mannelijke studenten geilen op dat wijf.
“You’re kidding,” mompelt Lieve net verstaanbaar, zonder haar blik weg te halen van de jongens.
De broertjes Hammond lijken totaal niet op elkaar, met uitzondering van hun ego. Sure, ze zijn aantrekkelijk, maar daar hoeven ze niet mee te koop te lopen. Hoewel ze toch echt bloed delen, heeft Joe, de jongste, blond haar terwijl zijn oudere broer, Chase, donkerbruin haar heeft.
“Wat doen we?” vraagt Lieve, een klein tikkeltje onzeker, terwijl Joe en Chase onze kant op komen lopen.
“Wat we altijd doen,” zeg ik grijnzend, dit keer met mijn ogen gericht op Chase die maar al te gretig mijn blik beantwoord. “We pakken ze.”

Debs

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 17 augustus 2013, 05:56:53 »
Ik volg! De titel klinkt spannend en hèt verhaal is tot zover leuk geschreven
Dus door gaan ( en please ook met je andere verhaal ;) )
Life without regrets!
Dare 2 dream!