Auteur Topic: Verhaal: Manhattan Girl  (gelezen 17814 keer)

Confidence

• Bekijk profiel
« Reactie #50 Gepost op: 18 januari 2009, 11:03:48 »
Jaaaaa, verder <33

kimmetjuh3

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #51 Gepost op: 19 januari 2009, 16:05:12 »
Hee allemaal, het is me tussen al het leren door toch nog gelukt om verder te schrijven. Maar ik vroeg me af, is er nogsteeds genoeg belangstelling voor dit verhaal?

Kusjes

Er viel een streep fel zonlicht precies in mijn gezicht. Langzaam opende ik mijn ogen. Eerst zag ik alles wazig, maar langzaam werd alles steeds scherper. Ik keek op de wekker die half 12 liet zien. Ik had al ongeveer 4 uur geleden open moeten gaan. Ach, nu had het toch geen zin meer, ik besloot lekker in mijn warme bed te blijven en na te denken over gister. Er waren zoveel rare dingen gebeurd. Eerst had Luke me gezoend, wat er nogal gemeend uitzag, vervolgens kwam Eric hier heen om te doen alsof hij me leuk vond, geen idee of dit ook zo was. Er als laatste Clair. Clair die alwéér weg ging. Misschien had ik gisteravond wel iets te heftig gereageerd. Ik zou Clair vanmiddag bellen om het weer een beetje goed te praten. En dat gedoe met Luke en Eric moest zichzelf maar oplossen. Ik hoopte dat Luke het nooit meer zou doen. Niet dat ik hem niet aardig vond of zo, maar Eric was altijd al mijn crush geweest en die zou ik nooit laten gaan, dacht ik toen nog.

Ik pakte mijn IPod en stopte de oortjes in mijn oor. Een vrolijk nummer kwam nu wel van pas. Terwijl ik de dekens van me af had geslagen opende ik de gordijnen waardoor de hele kamer nu verlicht werd door het zonlicht. Ik had honger, en zin in koffie. Ik besloot naar beneden te gaan en koffie uit de machine te gaan halen, daar zou Adam vast geen problemen mee hebben. Terwijl ik dansend de trap af kwam en met mijn ogen dicht, mee blèrend met de muziek, naar het koffie apparaat liep had ik niet door dat Luke daar zat. ‘Hé Beyonce, kan het wat zachter.’ Riep hij. ‘Ik probeer van mijn zonnige morgen te genieten.’ Oh, dit had ik niet verwacht. Terwijl ik hier heel gênant in mijn ondergoed door de koffietent liep te zingen, zat Luke hier waarschijnlijk al even met zijn koffie in zijn hand. ‘Oh, hoi. Ik had je niet opgemerkt. Was het heel gênant? ’ Vroeg ik beschamend.
‘Ach, behalve dat het zo vals was als ik-weet-niet-wat, was het best leuk om aan te horen hoor.’ Zei Luke. Ik besloot verder niet meer op hem te letten, maar toen ik mijn koffie uit het apparaat had gehaald rende in samen met een chocolade broodje weer naar boven. Lekker gênant was ik weer bezig.

Jessiekat

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #52 Gepost op: 19 januari 2009, 16:12:11 »
verder

White Aquarel

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #53 Gepost op: 19 januari 2009, 21:49:59 »
Maar, ze loopt in haar ondergoed door een koffiezaak? Dan kan toch iedereen die daar buiten loopt haar ook zien?
Wel verder alsjeblieft!

Confidence

• Bekijk profiel
« Reactie #54 Gepost op: 20 januari 2009, 08:31:42 »
Misschien waren de rolluiken dicht XD
Maar zoiezo, verderrr <3

kimmetjuh3

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #55 Gepost op: 22 januari 2009, 09:06:22 »
Jullie hebben een punt xD

Anoniem

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #56 Gepost op: 22 januari 2009, 15:13:59 »
snel weer verdeer (L)

kimmetjuh3

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #57 Gepost op: 23 januari 2009, 18:20:26 »
Sorry dat het allemaal zo lang duurt meiden.
Maar ik was de afgelopen week ziek.
Ja het heerst weer.
Ik zal beloven in het weekend meer te schrijven, dan is het ook weer een beetje voorbij met het harde leren enz.

XOXO

kimmetjuh3

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #58 Gepost op: 24 januari 2009, 13:20:00 »
Hee Allemaal, omdat ik al zo lang niets meer gescherven had, heb ik dit keer een extra lang stukje.
Hier komt het

XOXO

Toen ik mijn chocolade broodje en koffie naar binnen had gewerkt, een uitgebreide douche had genomen en net voor de spiegel stond, hoorde ik mijn mobiel gaan. Ik rende de badkamer uit en begon in mijn tas te graaien, waarom zat er zoveel rotzooi in mijn tas, hier moest ik nodig eens iets aan gaan doen. “Eric”, las ik op het scherm. Oh god, hij wilde me echt nog een keer bellen, wat moest ik nou doen. Ik nam op ‘Hallo.’ Probeerde ik nonchalant te zeggen. ‘Hé, Madison, met Eric.
Ik dacht, misschien dat je op deze vredige zaterdag ochtend niets te doen hebt, en ik wilde je mee nemen op picknick in het park.’ Hij, hij wilde me serieus nog een keer zien, tijdens een picknick! Kon het nog leuker worden? ‘Klinkt leuk.’ Reageerde ik enthousiast. ‘twee uur bij Adams Coffee house.’ Zei Eric. ‘Zie je daar.’ Dit werd een geweldige dag. Klein probleempje, het was vijf vóór twee, Eric zou hier over precies vijf minuten zijn

Ik rende snel terug de badkamer in, om mijn haar een beetje te fatsoeneren. Vervolgens zette ik de sprint in naar mijn kleding kast, wat moest ik nou aan doen. Ik had geen idee. Ik besloot het simpel te houden en een kort spijkerbroekje, tot ver boven mijn knieën, met een fleurig laagjes topje aan te doen. Schoenen, dat bleef toch nog wel een beetje een probleem. Ik wilde eigenlijk mijn Peep toes aantrekken, maar voor een park was dat een slecht idee, dus dat werden slippers. Ik rende de kamer uit, terwijl ik mijn tas van de bank griste.
 Terwijl ik de trap af rende zag ik dat Luke nog steeds aan hetzelfde tafeltje zat. ‘Heb jij niet iets spannenders te doen?’ Vroeg ik. ‘Nee, ik wilde eigenlijk vragen of je zin had om iets te gaan doen.’ Ik, iets met Luke? ‘Sorry, ik heb al iets te doen.’ Antwoordde ik luchtig. ‘Oh, ja, dan niet.’ Zei Luke een beetje teleurgesteld. Ik hoorde dat er iemand op het raam klopte. Het was Eric. Waarom kwam hij niet gewoon door de deur. ‘Zijn we weer dicht of zo.’ Vroeg ik aan Luke. ‘We zijn nooit open geweest.’Antwoordde Luke. ‘Maar, waarom ben je hier dan, alleen om koffie te drinken.’ ‘Ja, en om iets met jou te gaan doen, maar ik zie dat iemand anders de eer al had om met je mee te gaan.’ Antwoordde Luke. ‘Dat zie je goed, en ik moet nu gaan.’ Antwoordde ik boos.

Ik trok de deur open en voelde de warmte van de zon op mijn blote armen. ‘Hé.’ Zeik ik opgewekt tegen Eric. ‘Hé, schoonheid.’ Antwoordde hij. ‘Hoe gaat het ermee. Ach, wat maakt het uit, kom we gaan naar het park.’ Eric zag er erg sexy uit, in zijn beige kaki broek, en donkerblauwe polo. ‘Ik pakte zijn hand en zo liepen we de straat uit.

kimmetjuh3

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #59 Gepost op: 24 januari 2009, 15:12:46 »
Upje voor mezelf [a]
Is er nog iemand die dit verhaal wil lezen?
Want ik heb het idee wel helemaal, maar nog niet gescherven.
Maar als er niemand meer is die het wil lezen stop ik er mee.
Of ik schrijf door, maar dan leest niemand het xD

XOXO

Confidence

• Bekijk profiel
« Reactie #60 Gepost op: 24 januari 2009, 16:04:49 »
Ik wil nog lezen ^^
Dus verder!

Jessiekat

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #61 Gepost op: 24 januari 2009, 17:21:20 »
ik lees nog wel

xEst

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #62 Gepost op: 24 januari 2009, 17:37:21 »
Verderrr,

kimmetjuh3

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #63 Gepost op: 26 januari 2009, 08:11:16 »
Upje voor mezelf.
Vanmiddag komt er weer een nieuw stukje ;]

XOXO

kimmetjuh3

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #64 Gepost op: 26 januari 2009, 17:05:58 »
Hee allemaal.
Niet een geweldig lang stukje, maar dat komt omdat ik al een deel van inspiratie heb gebruikt voor een schrijfwedstrijd. Ik beloof morgen nog een langer stukje.
Reacties?

XOXO

En zo zaten we dan naast elkaar op een kleedje ergens ver weg achter in het park. Niemand kon ons zien, en wij konden niemand zien, alleen bomen gras en vogels. Hij had allemaal lekkere dingen mee genomen, maar ik betwijfelde of hij ze zelf had gemaakt, daar had hij vast andere mensen voor. Toch was het erg gezellig en lekker. We praatte een tijdje, en hij streelde mijn hand. Het voelde erg vertrouwd.’Kijk, die wolk lijkt net een hart.’ Zei Eric ineens. Ik ging met mijn hoofd op het kleed liggen, naast het zijne. En zo keken we lange tijd naar de wolken. Hij sloeg een arm om me heen. Ik wilde dat dit moment voor eeuwig zou zijn. En daar lagen we dan een tijdje in stilte, maar het was geen ongemakkelijke stilte. Toen ineens zoende hij me, hij zoende me heel erg lang.
 Dit was het moment waarop ik mijn hele leven had gewacht, ik was altijd al verliefd op Eric geweest, hij was rijk en populair, en onbereikbaar voor mij, dacht ik.
Maar toen ineens was het moment daar dat hij me zag staat. Hij kende me niet, maar ik herkende hem wel. En nu zaten we hier te zoenen, maar waarom voelde ik dan niets. Het was anders dan met Luke, dat zeker. Maar ik voelde hier niets bij, hoorde dat? Hoe kon dit, ik was altijd al verliefd op hem geweest, en nu was ik met hem aan het zoenen, maar ik voelde niets. Waarom niet! Ik moest iets speciaals voelen, het was Eric!
Ik stopte met zoenen. ‘Wat is er? Doe ik iets verkeerds?’ Vroeg Eric. ‘Nee, nee.’ Zei ik snel. ‘Ik ben hier gewoon nog niet aan toe.’ Zei ik. Ik verschuilde me achter deze leugen, want ik kon de waarheid toch niet vertellen? Het gevoel zou nog wel komen, hield ik vol. En ik probeerde er niet meer aan te denken.

Confidence

• Bekijk profiel
« Reactie #65 Gepost op: 26 januari 2009, 17:08:21 »
verder ja ^^
Ik wacht op stukje ;d

kimmetjuh3

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #66 Gepost op: 26 januari 2009, 17:59:09 »
Bedankt voor alvast wat reacties :D
Maar ik wacht natuurlijk op meer xD
Ik zal proberen vanavond nog wat te schrijven.

XOXO

Butter_Fly

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #67 Gepost op: 26 januari 2009, 19:07:23 »
verder!

White Aquarel

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #68 Gepost op: 26 januari 2009, 19:35:07 »
Je moet echt niet stoppen, al ga je alleen verder voor mij  -_-
I want more.,

kimmetjuh3

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #69 Gepost op: 26 januari 2009, 20:59:14 »

Je moet echt niet stoppen, al ga je alleen verder voor mij  -_-
I want more.,

Haha ik zal niet stoppen hoor :D
Morgen weer een stukje, ben nu moe, en moet nog leren xD

Kusjes

kimmetjuh3

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #70 Gepost op: 27 januari 2009, 16:11:22 »
Hee allemaal, ik heb weer eens een nieuw stukje geschreven.
Dit keer iets langer dan de vorige keer.
Reacties?

Kusjes

Toen ik ’s middags terug kwam in de zaak zat Luke er nog steeds. Hij zat nog steeds op de zelfde plek, in de zelfde houding, het leek er dan ook niet op dat hij het café nog open had gegooid. ‘Hé.’ Ze ik voorzichtig terwijl ik binnen kwam. ; Hé.’ Zei Luke ongeïnteresseerd. ‘Is er iets.’ Probeerde ik voorzichtig. ‘Nee hoor, ga maar weer naar boven of zo.’ Zonder enig besef van wat ik verkeerd gedaan kon hebben, liep ik de trap op. Ik gooide mijn tas op de grond en plofte neer op de bank.
Ik had echt een geweldig leven. Ik was vanmiddag uit geweest van Eric. Het was niet te geloven. Toch zat dat hele gedoe met Luke me niet lekker. Ik rende weer naar beneden en probeerde er nog een keer achter te komen wat er was. Maar zonder enig succes.
Ik besloot hem vanavond maar mee uit eten te nemen, naar het pizza restaurant. Misschien zou dat werken. Toen ik het hem vroeg klaarde hij meteen op. Pizza maakt iedereen gelukkig, dacht ik toen nog.
Ik rende met twee treden tegelijk de trap weer op en plofte op de bank, dit keer zonder schuldgevoel over Luke.

We liepen naast elkaar over de stoep, langs alle winkels en restaurantjes.’Hier is het.’ Zei ik vrolijk. Ik had echt zin in deze avond. We kregen een tafeltje in de hoek aangewezen, en ik plofte neer op de stoel. ‘En, hoe was jouw dag verder.’ Vroeg ik. ‘Ach, wat moet ik ervan zeggen.’ Zei Luke grijnzend. ‘Ik kan beter vragen hoe jou dag was.’ Zei hij. ‘Mijn dag was…was.’ Waarom kon ik nou niet gewoon zeggen dat het leuk was. Ik was met Eric uitgeweest. Dat kon toch alleen maar leuk zijn? Ja, leuk was het zeker, alleen die kus.
 ‘Leuk?’ Vroeg Luke. ‘Ja, zoiets.’ Antwoordde ik. Ik probeerde snel over te stappen op een ander onderwerp, maar zonder succes. We bleven hangen bij het onderwerp “Eric”. Ik wilde eigenlijk niet teveel loslaten over die middag, maar dit was Luke.
 Het was moeilijk om iets niet te vertellen aan Luke. Het was gewoon fijn om met hem te praten, hij gaf je echt het gevoel dat hij naar je luisterde. En hij gaf altijd goed advies. Dus besloot ik toch maar om alles te vertellen. En nadat hij even had nagedacht kwam hij met het antwoord:
‘Ja, dat is toch een beetje ingewikkeld.’ Zei hij. ‘Ik weet dat je dit niet graag hoort. Maar misschien is het toch het beste als je hem verteld dat het niets wordt.’ Zei hij. ‘Oh, maar dat is helemaal niet nodig hoor.’ Zei ik gehaast. ‘Het komt nog wel. Ik weet het zeker.’ ‘Ach, als jij daar graag in wilt geloven moet je dat graag doen.’ Zei Luke. Ik kon Eric toch niet zomaar opgeven. We hadden het hier wel over Eric, ja!
Ik voelde iets trillen in mijn tas, en begon naar mijn mobiel te graaien. ‘Met Madison.’

Jessiekat

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #71 Gepost op: 27 januari 2009, 16:19:23 »
verder

Sunkissages

• Bekijk profiel
« Reactie #72 Gepost op: 27 januari 2009, 16:28:37 »
verder!
hoi (:

Confidence

• Bekijk profiel
« Reactie #73 Gepost op: 27 januari 2009, 21:35:26 »
yeey verder <3

kimmetjuh3

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #74 Gepost op: 27 januari 2009, 21:45:45 »
Ik vind het echt leuk dat er nog steeds best veel mensen zijn die zo positief reageren op mijn verhaal :D
Het verhaal dat ik in mijn hoofd had voordat ik begon met schrijven, was ietsje anders, en eigenlijk ook bijna afgelopen. Nog 6 stukjes ofzo.
Maar ik heb nu al weer een heel stuk erbij verzonnen.
Ik heb geen idee of er mensen zijn die dit verhaal nog heel veel verder willen zien komen, maar ik heb ideën genoeg :D

Kusjes