Auteur Topic: [Verhaal] Het meisje zonder naam.  (gelezen 4580 keer)

Warrior

• Bekijk profiel
« Gepost op: 09 juni 2013, 13:12:08 »
Hé!
Ik heb hier al een verhaal gepost, deze. Ik denk niet dat ik deze af ga maken, tot mijn grootste spijt. Ik was helemaal niet ver en had een ontzettend leuke verhaallijn die niet te verwachten was in mijn achterhoofd. Het is dan ook een beetje stom van me om dit verhaal niet af te maken en een nieuwe te posten, maar dit verhaal trekt denk ik een bredere doelgroep aan en is naar mijn mening ook wat interessanter om te lezen, én schrijven. Ik heb al een groot gedeelte af, dus ik hoop dat ik er ook echt mee door zet.
Fouten gevonden of kritiek zijn welkom! Ik ben echt niet de beste schrijver hier en doe het puur voor de plezier.

Proloog

De liefkozende woordjes werden zacht in mijn oor gefluisterd. Lorenzo’s vingertoppen streelden mijn heupen terwijl zijn chocolabruine ogen in de mijne staarde. Hij knipperde waarmee hij een enkele regendruppel van zijn wimpers ontlaste. De bescheiden grijns die zich op mijn lippen bevond werd alsmaar groter en groter toen hij de volgende woorden uit sprak. Hij hield van me, en het was zeker wederzijds. “Ik ook van jou” mompelde ik tegen zijn lippen aan nadat ik hem een zoetsappig kusje had geschonken. Zijn voorhoofd steunde zich tegen de mijne en zijn handen lagen in mijn nek. Dat onze kleren zeiknat werden geregend boeide me niet zoveel, dit moment was zo perfect dat ik alleen maar aan één ding kon denken. Lorenzo sloeg kort zijn ogen neer en keek van mijn ene oog naar het andere. Een onzekere, verlegen en kleine grinnik verliet mijn mond voordat zijn lippen de mijne raakte. Het leek alsof hij een jaar bezig was geweest om zijn lippen te ontdoen van nare velletjes en droge huid, zo zacht waren ze. Het moment was perfect. Tenminste, het leek perfect. Een prachtige herinnering veranderde naar een vage flashback. Die avond zou perfect moeten zijn, maar voor middernacht had Lorenzo zijn lippen op een stel lippen geplaatst. Niet de mijne. Leugenaar, had ik geroepen, maar door de schrik was het nauwelijks te horen. De tranen hadden over mijn wangen gestroomd en mijn hart verscheurde zich in miljoenen stukjes. En nu? Nu zat ik op mijn bed. Het bloederige opzetstuk van mijn stiefvaders scheermes lag op het spierwitte dekbed. Een rode, viezige plek ontstond. Uit mijn pols drupte nog een enkele druppel bloed die viel op de al bebloede rode vlek van het dekbed. De tranen die geruisloos over mijn wangen stroomde drupte van mijn kin naar de rode plek en mengde zich ermee. Ik depte mijn pols af met een natte doek en knipte met een schaar een gat in mijn dekbed. Het slordig geknipte lapje stof waar de vlek op zat gooide ik weg. De tranen die zich nog op mijn wangen bevonden veegde ik weg en de mascara vlekken werden hiermee verder over mijn wangen gesmeerd.

Dit verhaal gaat over de gedachten van een meisje met ontelbaar onzekere gevoelens. Haar liefde voor Lorenzo is zo groot dat ze haar eigen grenzen niet bij weet te houden. De hoeveelheid pijn die ze heeft ervaren en de aantal krassen op onder andere haar polsen door één bepaalde jongen is ontiegelijk groot. Het doodnormale meisje veranderde na het grote nieuwjaarsfeest waar Lorenzo zijn hart aan iemand anders gaf, in een grote freak met een compleet andere stijl. De woorden die hier geschreven zijn woorden vanuit het zicht en de gedachten van het meisje.
YOUTUBE KANAAL  ||||||||||| Verhaal

Warrior

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 09 juni 2013, 13:35:09 »
:)

Warrior

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 09 juni 2013, 14:11:09 »
Ik post alvast een klein stukje van het eerste hoofdstuk.

Warrior

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 09 juni 2013, 14:12:18 »
1

Twee weken waren voorbij gestreken. Ik had mijn wekker anderhalf uur eerder gezet dan normaal. De donkere kringen rond mijn ogen waren na vijftig lagen make-up niet te verbergen en de blauwe plekken bevonden zich op heel mijn lichaam. Een kwartier had ik mijn geringe keuze aan kleding onderzocht. De shirtjes zonder mouwen die ik vorig jaar nog met veel plezier droeg had ik nu onderin mijn kast gegooid. Een zwarte, losse top met lange mouwen hing na veel getreuzel om me heen. Samen met een strakke jeans en twee afgetrapte sneakers zou ik door de scholen paraderen. Een afkeurende grinnik verliet mijn mond na mijn eigen gedachte. Ik was niet iemand die graag op viel, alhoewel ik er vorig jaar een moord voor zou plegen om op te vallen. Dit jaar was compleet nieuw, ik bleef op de achtergrond. Terwijl ik al een tijdje naar mijn eigen lichaam had gestaard die ik verscholen had onder de losse top, kwam mijn stiefvader binnen stormen. Geschrokken snelde ik me naar de deur en probeerde ik hem met alle macht dicht te klappen en dicht te draaien. De tegenstribbeling van mijn stiefvader, Joop, was te sterk. Joop had de deur in enkele seconden alweer open en liep langzaam naar mij, die zich in het hoekje had verstopt naarmate ik merkte dat Joop sterker was dan mij. Zijn vingertoppen gleden over mijn schouders terwijl ik angstig voor me uit staarde. “Alsjeblieft niet weer” siste ik zachtjes, terwijl er opnieuw tranen in mijn ogen stonden. De gemene grijns op Joops gezicht was een rede waarom ik meerdere middelvingers wilde hebben. In een ruk trok hij mijn shirt van mijn lichaam die nu om mijn heupen bungelde. Goedkeurend keek hij naar mijn piepkleine borsten en vulde hij zijn handen ermee. “Nee” stribbelde ik tegen. “Nee!” gilde ik. Joop keek geschrokken naar me en duwde me tegen de radiator aan. “Vieze slet” siste hij en schopte nog eens tegen mijn been. Mijn armen grepen naar mijn been en wreven over de zojuist geslagen plek. Joop was zonder pardon alweer uit de kamer verdwenen om naar mijn moeder te vluchten. Hij was doodsbang dat mijn moeder er ooit achter zou komen, dat Joop me gebruikte.. Dat Joop me seksueel betastte zonder mijn toestemming.. Dat Joop mijn moeder niet goed genoeg vond.. Ik wist dat mijn moeder gelukkig was met Joop, en dat wilde ik haar zeker niet van haar afnemen toen ik haar vertelde hoeveel ik Joop haatte en de rede waarom. Het gevolg? Een pisnijdige moeder, op míj! Mijn moeder, Helena, had altijd al de kant van haar man gekozen. Op dit moment was dat Joop.

Savages

• This love will make you levitate
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 09 juni 2013, 14:32:29 »
Heel mooi geschreven! Nieuwe volger x
❥ "How do you say 'i love you' in Dutch KatyCats?" This was never the way I planned. Not my intention. I got so brave, drink in hand. Lost my discretion. It's not what I'm used to. Just wanna try you on. I'm curious, for you, caught my attention

Warrior

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 09 juni 2013, 14:34:42 »
Thank you both!

Alohomora

• It's leviOsa, not leviosAR.
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 09 juni 2013, 15:13:59 »
Wat kan jij mooi schrijven zeg!
'A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty.' - Winston Churchill
Goodreads

DreamCatcher

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 09 juni 2013, 15:42:43 »
Je schrijfstijl is echt mooi, man! Ik ga dit volgen.  :wink2:
Never give your dreams up.

Demi

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: 09 juni 2013, 15:57:29 »
Fijne schrijfstijl zeg, ik volg. :)

Warrior

• Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 09 juni 2013, 15:59:13 »
Ahw wat lief! :)

Warrior

• Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 10 juni 2013, 11:32:09 »
Ik post gewoon de rest:

Ik vluchtte me een weg naar de badkamer en veegde de tranen van mijn gezicht. Een bijna witte foundation werd op mijn blanke huid gesmeerd waardoor ook mijn sproeten als onzuiverheden werden verdoezelt. Op mijn rode lippen bracht ik een beetje lippenbalsem aan en in mijn volle wenkbrauwen zat een perfecte knik. Rondom mijn ogen bracht ik een lijntje aan en mijn wimpers kleurde ik zwart. Aarzelend keek ik de spiegel in, vroeger deed ik nooit make-up op. Ook deed ik niks met mijn haren, nu had ik het bruin, bijna zwart, geverfd en stijlde ik het regelmatig door een stijl- of krultang te gebruiken. Gek genoeg bleef mijn haar tot nu gezond. Eindelijk verscheen er een klein glimlachje op mijn lippen, maar al snel verdween die toen ik me bedacht dat ik Lorenzo vandaag weer zag. Iedereen had me uitgelachen, over me geroddeld en ten slotte me verlaten omdat ik dacht dat Lorenzo echt iets voor me gevoeld had. Ik vocht tegen de tranen door mijn blik op het plafond te vestigen. Ik concentreerde me op het punt totdat ik een bekende stem hoorde. De stem was van mijn vader, die herkende ik uit duizenden. Mijn mondhoeken krulden zich omhoog en ik wilde meteen naar hem toe. Ik hield mezelf tegen toen ik de ernst op de blik van mijn moeder zag. Ze vroeg of Joop hen twee alleen kon laten. Tenminste, dat leek door de bewegingen die zij naar Joop toe maakte. Ik stond in het kiertje van de deuropening en staarde de twee gestalten aan. Mijn ogen kneep ik samen om mijn blikveld te verbeteren. De ernst op mijn moeders gezicht bleef, maar nu mengde het zich met woede. Nog steeds hoorde ik niks, tot dat mijn moeder opeens woest begon te gillen. Mijn vader deed gezellig mee en ronde uiteindelijk het gesprek af door boos de deur uit te stormen. Mijn moeder plofte vol wanhoop op de bank. Mijn wenkbrauwen drukten automatisch naar beneden en nogmaals keek ik naar mezelf in de spiegel. Na enkele minuten liep ik de badkamer uit, waar mijn moeder zich nog steeds bevond. Mijn moeder schrok op en pakte meteen mijn tas. “Eh, je moet gaan lieverd” mompelde ze afwezig. Haar stem was vrij overspannen en paniekerig, maar op een terughoudende manier. “Wat is er?” vroeg ik zachtjes. Ze keek verward naar me, ook bij haar waren donkere kringen onder haar ogen te vinden. “Niks” zei ze snel en schudde haar hoofd, alsof er ook echt niks gebeurd was. “Nu gaan, jij” grinnikte ze terwijl ze me een  zachte schop onder de kont gaf. Met een geforceerde glimlach verdween ik uit de kamer, waarna ik mijn moeder nog eens haar neus hoorde snuiten en als een wanhopig tienermeisje op de bank belandde.

Warrior

• Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 15 juni 2013, 01:26:24 »
hmm ik wil na de pww weer verder gaan :)

W.G.HealthyLiving.

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 15 juni 2013, 09:45:11 »
Hij is leuk hihi ik volg ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren

Eternity

• Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 15 juni 2013, 11:58:06 »
Leuk Vic (; Je schrijft echt mooi <3
Ik volgg
« ''Nothing ever happens like you imagine it will. But then again if you don't imagine, nothing ever happens at all.'' »

W.G.HealthyLiving.

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 18 juni 2013, 18:48:41 »
Wanneer komt er meer?

Fearless

• Truce
    • Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 18 juni 2013, 19:46:41 »
Oeehh +1 volger! Je schrijft fijn & het is een interessant onderwerp :D
tumblr♥ | Stay Frosty Royal Milk Tea. |

Warrior

• Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 20 juni 2013, 17:04:41 »
oh yeahhh ik heb volgers :) Vanavond ga ik weer een nieuw stuk posten, morgen ben ik klaar met pww

Fearless

• Truce
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 20 juni 2013, 18:13:34 »
oh yeahhh ik heb volgers :) Vanavond ga ik weer een nieuw stuk posten, morgen ben ik klaar met pww
Kan niet wachten & Ik ben ook morgen klaar :D

Warrior

• Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 21 juni 2013, 22:45:24 »
Okay, ik denk dat ik vandaag of morgen maar een stukje post, gisteren is me niet gelukt..

Fearless

• Truce
    • Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 25 juni 2013, 08:50:17 »
Wanneer komt er een nieuw stukje? :D

Warrior

• Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 25 juni 2013, 12:34:44 »
Oh my ik verwaarloos het.. Ik ben er wel al aan begonnen, maar nog niet afgemaakt. Vanmiddag heb ik een afspraakje, maar vnv kan ik hem afmaken!

afgenius

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 25 juni 2013, 15:10:50 »
Ik volg, ;)
sorry, i'm not sorry |  ik heb geen aanbidders nodig, ik aanbid mezelf al. | maybe this world  is another planet's hell.

Fearless

• Truce
    • Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 26 juni 2013, 14:09:41 »
Oh my ik verwaarloos het.. Ik ben er wel al aan begonnen, maar nog niet afgemaakt. Vanmiddag heb ik een afspraakje, maar vnv kan ik hem afmaken!
Komt er vandaag dan een stukje? :D

Brooklyn

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 26 juni 2013, 14:21:01 »
Prachtig verhaal! Ik volg. ♥
I wanna hold your hand so tight. I'm gonna break my wrist.

Warrior

• Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 26 juni 2013, 14:41:59 »
thankyouuu

ik ga vandaag echt mijn stukje afmaken... sorry