Auteur Topic: [Verhaal] Confused. [16+]  (gelezen 8418 keer)

-justC-

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 16 januari 2017, 19:04:28 »
  :wink2:

Heartattxck

• Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 18 januari 2017, 19:25:00 »

Evi

Voordat Kyle in mijn kamer stond, had ik snel de deur op slot gedraaid en me vliegensvlug omgekleed. Ik had me gehuld in een rood hemdje met een bijpassende rode hipster. Nog steeds voelde ik me onzeker als hij me van top tot teen bekeek, maar ik wist ook wel dat ik er niet afschuwelijk uitzag en aan de grijns op zijn gezicht was duidelijk te zien dat hij ervan genoot.
Ik kroop onder mijn zwarte dekbed en staarde, op mijn rug, naar het plafond.
Ik was een vreselijke vriendin en dat wist ik. Het vriendje van mijn beste vriendin lag op dit moment naast me in bed en ik had gewoon niet de moed om hem weg te sturen. Het was zelfs mijn schuld dat hij nu bij me was.
Zijn aanwezigheid maakte me ontzettend vrolijk en toch kreeg ik het doodsbenauwd als hij te dicht bij me in de buurt kwam. Ik voelde me erg schuldig dat ik hem zojuist had afgewezen, want ik had hem dolgraag gezoend. En misschien, als ik heel eerlijk moest zijn, zelfs wel een beetje meer dan dat.
Een zucht verliet mijn mond, ik kneep mijn ogen dicht en zette mijn kiezen op elkaar. Waarom was ik zo triest bezig, maar hield ik mezelf niet tegen? Waarom kon ik er niets aan doen dat dit op een bepaalde manier zo fijn voelde?
Een paar seconden bleef ik verstijfd liggen toen ik mijn ogen opende. Het hoofd van Kyle zweefde een stukje boven me en bezorgd keek hij me aan. “Gaat het wel? Je bent zo stil.”
Bijna onopvallend knikte ik. “Het is gewoon zo zielig voor Jaylinn.” Zielig? Ja, dat was het wel. Kon ik er iets aan doen? Nee. Nou ja, dat kon ik wel. Mijn lichaam hield me alleen tegen. Ik wilde het niet veranderen, het gevoel was te fijn.
Het leek alsof ik de hele dag wisselde tussen twee personen. De verliefde Evi, die dolgraag bij Kyle wilde zijn en de vriendin Evi, die Kyle uit de buurt probeerde te houden omdat hij iets met haar beste vriendin had. Negen van de tien keer overheerste de verliefdheid en kon de vriendin niet meer helder nadenken.
Door mijn wimpers zag ik dat Kyle zijn hoofd schudde. “Het is niet zielig. Oké, een heel klein beetje. Maar vind je het niet zielig voor mij dan?” Was er iets waardoor ik medelijden met hem moest hebben? Zijn wettelijke vriendin was dan een beetje apart dat ze geen seks met hem wilde en om het feit dat ze deed of zij het slachtoffer was, maar verder was er niet echt iets mis met haar.
Toch gaf ik hem gelijk, tegen beter weten in. “Ik snap je wel,” fluisterde ik. Hij huiverde, was inmiddels op zijn rug gaan liggen en had zijn handen onder zijn hoofd gevouwen. Het dekbed stond een stukje omhoog op de plaats van zijn ‘Tinkywinky’, al ging ik er maar gewoon vanuit dat het deken daar niet helemaal lekker lag.
Langzaam draaide ik me op mijn zij, terwijl ik vlug een blik op mijn borsten wierp. Ze waren niet te missen als ik op deze manier lag, al was het voor hem waarschijnlijk niet eens zichtbaar.
Een enkele straatlantaarn scheen haar licht naar binnen, waardoor ik precies kon zien wat ik elke dag wel wilde zien. Het bleef me verbazen hoe mooi deze jongen was, op elk moment dat ik hem zag. Door de regen waren zijn haren wat ingezakt, maar zijn bruine ogen straalden nog net zo erg als alle andere keren. Hij had nauwelijks last van onzuiverheden en zijn zongebruinde huid zag er zo zacht uit als dat van een baby’tje.
Het scheelde niet veel of ik kon zijn hersenen horen kraken. Hij dacht hoogstwaarschijnlijk aan Jaylinn, logisch natuurlijk, maar ik had liever zijn aandacht.
Ik twijfelde even, maar boog me toch iets naar hem toe en drukte spontaan mijn lippen kort op die van hem. “Ik begrijp je, echt,” fluisterde ik vervolgens. Niet dat ik het echt begreep, want ik had nog nooit seks gehad. Ik wist dus ook niet hoe het was om dat te doen of dat ineens niet meer te krijgen. Misschien wilde ik hem gewoon wel graag kussen en was dit een ‘goede reden’, al hoopte ik niet dat hij hierdoor het gevoel zou krijgen dat hij me direct weer moest zoenen, maar ik was me er zeer goed van bewust dat die kans erin zat.

♥♥ Confused. [16+] ♥♥

-justC-

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 20 januari 2017, 17:48:08 »
Echt leuk !

Lyfa

• Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: 26 januari 2017, 11:57:34 »
Verderrrr :bounce:

xBambertje

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: 27 februari 2017, 17:06:54 »
Leuk! Ik volg  :bounce:

Meraki

• May we meet again
    • Bekijk profiel
« Reactie #30 Gepost op: 27 maart 2017, 19:51:35 »
Gaat het nog verder? :)
To do something with soul, creativity, or love; when you leave a piece of yourself in your work

Heartattxck

• Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: 27 maart 2017, 21:38:05 »
Oh wauw, ik schaam me diep. Heb sinds januari een nieuwe baan en werk nu meer dan 40 uur per week.. Heb het zo druk  :blush:

Ga snel weer plaatsen!
♥♥ Confused. [16+] ♥♥

Heartattxck

• Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: 27 maart 2017, 21:40:37 »

Kyle

Ik was stomverbaasd toen ze me kuste en mijn adem stokte voor een ogenblik in mijn keel, maar toen ik haar terug wilde zoenen trok ze haar hoofd terug en ging ze weer op haar rug liggen. Verbaasd keek ik haar toe. Ik had niet verwacht dat ik nu al voor de tweede nacht naast haar zou liggen en al helemaal niet dat ze me zou kussen, na alles wat er vandaag gebeurd was. Maar waarom draaide ze zich dan weer zo snel van me weg?
De paal in mijn broek was inmiddels alleen maar gegroeid en die zou voorlopig ook niet de moeite nemen om het even af te laten weten. Mijn boxer begon steeds meer te knellen en hij leek ineens twee maten te klein geworden.
“Evi,” mompelde ik hees. “Heb je enig idee wat je met me doet?” Langzaam gleed ik met mijn hand over haar buik naar beneden en probeerde haar reactie te peilen. Ze was stil, had haar ogen dicht en ook aan de rest van haar gezicht kon ik niets aflezen.
Onzeker bewoog ik mijn onderlichaam iets naar haar toe, maar hield nog wel afstand. Tot mijn verbazing stuurde ze me niet weg, al wist ik nu nog niet of ik nou blij moest zijn met datgene wat komen zou.
Grijnzend keek ze me kort aan en draaide zich vervolgens met haar rug naar me toe. Mijn hartslag was flink versneld en zonder er verder bij na te denken kroop ik dicht tegen haar aan. De angst dat ik een klap zou krijgen, was groter dan ooit tevoren. Ik hoopte niet dat ze het goed zou vinden dat elke gast zo bij haar in bed zou gaan liggen. De klap die ik verwacht had, kwam alleen niet. In tegendeel zelfs. Tergend langzaam schoof ze achteruit en legde haar hoofd tegen mijn borst. Mijn keiharde maatje drukte tegen haar billen terwijl ik nog steeds verbijsterd was dat ze er niet voor weg deinsde. Ook deed ze geen enkele moeite om hem te ontwijken. Uit mijn mond ontsnapte een diepe zucht en mijn armen klemde ik stevig om haar heen.
“Kyle.” Ze klonk vol spanning en erg onzeker. Mijn lippen vonden via haar linkerschouder de weg naar haar nek en mijn vingers gleden over de kanten onderrand van haar topje. Ik kuste haar oorlel en sloot mijn ogen. “Niet bang zijn liefje, ik zal je echt geen pijn doen,” fluisterde ik liefdevol.
Ze kon zich niet voorstellen hoe moeilijk het voor me was om me zo in te moeten houden, maar ik deed het voor haar. Als ik haar ooit eens wilde neuken moest ik gewoon geduld hebben. De aanhouder wint, en zo niet, dan toch.
Nog nooit had iemand me zo opgewonden en vooral niet op deze manier. Twijfelend bracht ik mijn vingers naar de rand van haar hipster en schoof hem een stukje naar beneden, ze was heerlijk geschoren. Op het moment dat ik mijn hand nog iets lager wilde bewegen, pakte ze hem vast en legde hem op mijn buik. “Sorry, ik moet echt heel nodig plassen,” verontschuldigde ze zichzelf. Het dekbed sloeg ze open en in stilte verliet ze de kamer.
Geërgerd haalde ik diep adem en wachtte vol spanning en verlangen tot ze terug zou komen, had ze niet tien minuten eerder kunnen gaan? Het moment was waarschijnlijk al verpest.

♥♥ Confused. [16+] ♥♥

Heartattxck

• Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: 27 maart 2017, 21:42:48 »

Evi

Normaal gesproken zat ik nooit lang op de wc, maar deze keer was het anders. Twintig minuten nadat ik uit bed was gestapt, waste ik voor de vierde keer mijn handen en vervolgens checkte ik voor de tweede keer of ik alles wel goed op slot had gedaan.
Ik genoot van Kyle zijn aanwezigheid, alleen liep hij veel te hard van stapel. We hadden nog niet eens gezoend of hij wilde al zijn leuter bij me naar binnen stoppen. Al stak ik daar persoonlijk een stokje voor.
Nogmaals besloot ik mijn tanden te poetsen en ik sloop uiteindelijk, na veertig minuten in onzekerheid, stilletjes naar boven.
Met mijn hand op de deurklink haalde ik diep adem, maar net voordat ik mijn kamer weer wilde betreden hoorde ik een nogal apart geluid. Het was erg makkelijk te onderscheiden van het harde tikken van de druppels tegen mijn ramen, door de regen die buiten uit de hemel stortte. Een soort gehijg met af en toe een kreun tussendoor, dat was waar het meer op leek.
Na een diepe zucht drukte ik heel langzaam de klink naar beneden en gluurde tussen het kiertje door welke zojuist ontstaan was. Geschokt door wat ik zag kneep ik mijn ogen dicht en schudde mijn hoofd, in de hoop zo snel mogelijk wakker te worden. Tot mijn grote spijt werd ik dat niet, het was de keiharde realiteit en de nog hardere pik van Kyle.
Al snel voelde ik de woede omhoog komen, waar haalde hij in hemelsnaam het lef vandaan om dit in mijn bed te doen en vooral als ik zelf gewoon in de buurt was?
Mijn dekbed was naast mijn bed beland en Kyle lag poedeltjenaakt met zijn hand om zijn geval geklemd. Zijn ogen waren gesloten en de tv stond ineens aan op een van de meest afschuwelijke dingen die ik ooit had gezien. Het was mij altijd onduidelijk geweest waarom jongens konden genieten van hoeren die op elke mogelijke manier genomen werden en daar ook nog eens bij schreeuwden alsof iemand ze vermoordden.
Met een zwaai gooide ik de deur open en stapte kwaad naar binnen. De tv stond zo hard dat hij het niet eens hoorde en ging ongestoord verder. Met open mond keek ik toe, ik was met stomheid geslagen.
“Evi, ik ben er bijna,” hijgde hij terwijl hij zijn hand vlugger op en neer bewoog. Dat was de druppel, dit ging me te ver.
Ongemakkelijk keek ik de andere kant op. “Ahum..” Ik krabde aan mijn achterhoofd en sloeg mijn ogen neer. Kyle schoot overeind als een pijl uit een boog en begon als een idioot op de afstandsbediening te rammen. “Evi..” Met grote angstige ogen verborg hij zich onder mijn dekbed die hij van de grond gerukt had. “Het is niet wat je denkt..”
Hoe kon hij nou weten wat ik dacht? En trouwens, het was óverduidelijk wat er aan de hand was, wat hij ook beweerde. Ik negeerde zijn pogingen om me op andere gedachten te brengen. Hoofdschuddend draaide ik me om en liep de kamer uit. Nog steeds kon ik niet bevatten dat ik getuige was geweest van iemand die even gezellig met zichzelf bezig was.

♥♥ Confused. [16+] ♥♥

Meraki

• May we meet again
    • Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: 28 maart 2017, 13:58:20 »
Ach joh, maakt toch niet uit, fijn dat je een nieuwe baan hebt. Verhaal blijft enorm goed, en blijf ook volgen :D
To do something with soul, creativity, or love; when you leave a piece of yourself in your work

Heartattxck

• Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: 12 april 2017, 19:50:09 »
Aaaah morgen theorie examen!!  :bounce: 
♥♥ Confused. [16+] ♥♥

Heartattxck

• Bekijk profiel
« Reactie #36 Gepost op: 12 april 2017, 19:51:34 »

Kyle

Verslagen keek ik haar na. Ik voelde me betrapt, wat natuurlijk niet zo gek was. Nadat ze twintig minuten weg was, begon ik me te vervelen en had ik de tv aangezet.
Toen er eenmaal zo’n zender voorbij kwam, kon ik me gewoon niet meer inhouden. Ik was er van overtuigd dat ik zo kon stoppen als ik haar de trap op hoorde komen, maar daar had ik me blijkbaar volledig in vergist.. Ze stond daar zomaar ineens.
Tevergeefs had ik op de afstandsbediening geramd alsof mijn leven er vanaf hing. De tv stond nog steeds aan op dezelfde zender, alleen was mijn opwinding als sneeuw voor de zon verdwenen.
Vlug schoot ik in mijn jeans en trok ik mijn shirt over mijn hoofd. Ik wilde hier zo snel mogelijk weg. Bij de slaapkamerdeur keek ik of Evi ergens te zien was, maar toen ik zag dat de kust veilig was stoof ik de houten trap af. Met de voordeur in mijn vizier trok ik een sprintje en rukte aan de deurklink. Hopeloos, hij was op slot.
“Waar denk jij naartoe te gaan?”
Verstijfd bleef ik staan, liet langzaam mijn hand zakken en draaide me lijzig om. Ik haalde mijn schouders op en staarde schuldig naar de marmeren vloer. Evi leunde tegen de muur met haar armen over elkaar en met een woeste blik in haar ogen. Ongeduldig tikte ze met haar linkervoet op de vloer, blijkbaar wachtend op een antwoord.
“Het leek me gewoon beter om te gaan,” murmelde ik. Een pijnlijke stilte volgde. De schaamte was zo overheersend, dat ik het niet meer aandurfde om haar aan te kijken. Ik wist dat ze me dit niet meer ging vergeven, ik had alles verpest. Mijn schouders waren gebogen en mijn armen hingen futloos langs mijn lichaam. Er waren weinig momenten in mijn leven geweest waarbij ik me net zo verschrikkelijk voelde als nu.
“Dus je probeert eerst mij op te geilen, gaat vervolgens liggen rukken in mijn bed en wil dan mijn huis uitsluipen en mij hier alleen achterlaten?” vroeg ze koppig.
Ongemakkelijk schudde ik mijn hoofd. Nu pas drong het tot me door hoe het voor haar moest zijn geweest, waarschijnlijk had ik precies hetzelfde gevoel als er zoiets bij mij thuis gebeurde. “Het spijt me, echt.” Benauwd keek ik haar kort aan. “Mag ik..?” Met mijn vinger wees ik naar de voordeur in de hoop dat ze hem open zou doen.
“Nee, Kyle, dat mag je niet,” sprak ze streng. Met grote passen kwam ze mijn kant op en opnieuw sloeg ik mijn ogen neer. Ik bereidde me mentaal voor op de klap die zou gaan komen.
“Ik weet nu alleen wel wat je in huis.. of nou ja.. in je broek hebt.” Haar stem klonk ineens heel anders dan voorheen. Mijn mond viel open en ongelovig zochten mijn ogen naar die van haar. Dit kon ze niet serieus gemeend hebben, waarschijnlijk zei ze het alleen maar zodat ik zou gaan denken dat alles weer goed was en ze dan nog harder kon uithalen.

♥♥ Confused. [16+] ♥♥

Heartattxck

• Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: 12 april 2017, 19:52:57 »

Evi

Vlak voor Kyle kwam ik tot stilstand en bekeek hem even van top tot teen. “Je bent echt lekker,” fluisterde ik sensueel. Zijn mond stond nog steeds wagenwijd open en het kwijl droop bijna langs zijn lippen. Vol verlangen keek hij me zwijgend aan.
“Kyle, Kyle, wat moet ik toch met jou..” Hoofdschuddend legde ik mijn vingers tegen zijn borst en liet ze naar beneden glijden, tot net boven zijn riem. Mijn bewegingen werden tot in de kleinste details gevolgd door zijn blik.
Mijn lippen plaatste ik in zijn nek en bescheiden begon ik op een stukje huid te sabbelen. Kyle’s ademhaling versnelde en hij hield zich staande aan de voordeur. “Eef.. Ik snap het niet?” murmelde hij binnensmonds. Toch leek hij zich over te geven, want niet veel later voelde ik twee krachtige armen om me heen die mijn rug streelden. Helaas voor hem, was het tot hier en niet verder.
Ik zette een kleine stap achteruit en knikte goedkeurend toen de rode plek in zijn nek steeds donkerder werd. Met een snelle beweging maakte ik mezelf los uit zijn greep en stapte langs hem. De sleutel van de voordeur graaide ik tussen mijn borsten vandaan, draaide hem van het slot en zette mijn handen in Kyle zijn rug. Vluchtig trok ik de deur open en duwde hem naar buiten. “Dag schatje,” grijnsde ik. Voordat hij daadwerkelijk door kon hebben wat er gebeurde, had ik de voordeur alweer achter hem gesloten en op slot gedaan. Na vijf minuten stond hij nog steeds roerloos op de plaats waar ik hem heen had geduwd. Ik haalde mijn schouders op en liep koelbloedig de trap op. Het zou me benieuwen hoe hij dit aan Jaylinn zou gaan uitleggen.

♥♥ Confused. [16+] ♥♥

Lyfa

• Bekijk profiel
« Reactie #38 Gepost op: 21 juni 2017, 18:50:37 »
verderrrr :bounce:

Heartattxck

• Bekijk profiel
« Reactie #39 Gepost op: 25 juni 2017, 18:34:44 »

Kyle

Dit was zeker een goede leer voor me, maar ze mocht hier niet zomaar mee wegkomen. Wie dacht ze wel niet dat ze was? Eerst een beetje lief doen en me vervolgens buiten zetten als oud vuil.
Wanhopig ramde ik nog een keer op de deur, die angstvallig gesloten bleef. Met een akelig gevoel begon ik richting het huis van mijn ouders te slenteren. Jaylinn zou me op dit moment net zo meedogenloos naar buiten schoppen als Evi zojuist had gedaan, dus het was geen goed idee om daar aan te kloppen.
Allerlei emoties raasden door mijn lichaam. Ik was boos omdat Evi misbruik van me maakte en ik vervolgens op straat belandde, maar aan de andere kant voelde ik me enorm schuldig tegenover Jaylinn. Zij wilde dan misschien geen seks met me, toch moest ik gewoon niet denken dat me dat bij iemand anders wel zonder moeite zou lukken.
Met mijn handen in mijn broekzakken floot ik een liedje, in de hoop dat mijn verschrikkelijke gevoel zou verdwijnen, jammer genoeg gebeurde dit niet. Een paar steentjes moesten het ontgelden en belandden met een plons in de gracht iets verderop. Stilletjes keek ik toe hoe ze hun weg naar beneden vonden en zonder tegensputteren ten onder gingen.
Was het voor mij ook maar zo gemakkelijk. Was er maar iemand die me in de gracht gooide en ik zonder enig probleem zou zinken. Weg van alles wat vervelend was, of pijn deed. Weg van alles wat ik verpest had.
Zonder op of om te kijken, liep ik door, met mijn hoofd gebogen. Op dit tempo zou ik morgenochtend nog niet bij mijn ouders zijn, maar tegen die tijd was er wel iets anders waar ik naartoe kon gaan.
Ik zuchtte even en vervolgde mijn weg, tot ik keihard met mijn hoofd tegen iets hards klapte.
Verward keek ik op. “Jaylinn?” vroeg ik verbaasd. “Wat doe jij nou hier?” Er kwam geen antwoord, maar de fonkeling in haar ogen zei genoeg. Ik was zo opgelucht dat ik niet eens meer zin had om verder te vragen. Met mijn armen om haar heen geklemd, liet ik mezelf op mijn knieën zakken en drukte mijn hoofd tegen haar bovenbenen. “Vergeef me, alsjeblieft,” jammerde ik. “Ik kan echt niet zonder je.”

♥♥ Confused. [16+] ♥♥

• I tend to swear a lot
    • Bekijk profiel
« Reactie #40 Gepost op: 01 juli 2017, 15:40:27 »
Oh wow, memories dit. Kijk na een jaar weer eens op Girlscene en  zie dit verhaal weer langskomen. Goede reden om weer eens online te komen. ;)

♥   K I T T E N S & C O F F E E   ♥

Domino

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #41 Gepost op: 01 juli 2017, 16:53:00 »
Omg, nee! Ik dacht dat de pagina hier afgelopen was en ik op pagina 3 kon klikken om verder te lezen maar die is er dus niet. Je kan echt heel goed schrijven, ik volg!

Pizza

• Bekijk profiel
« Reactie #42 Gepost op: 06 juli 2017, 10:43:54 »
Ik volg!

Heartattxck

• Bekijk profiel
« Reactie #43 Gepost op: 07 juli 2017, 14:42:06 »

Evi

Er was een halve coverstick doorheen gegaan om mijn wallen weg te werken en ook mijn haar zat niet zoals ik het wilde. Ik bedankte uiteindelijk hardop degene die de haarspray uitgevonden had. Afgelopen nacht had ik geen oog dichtgedaan. Ik had mijn bed verschoond voordat ik erin durfde te gaan liggen, maar alleen het idee zorgde al dat ik maar niet in slaap viel. Ondanks dat ik vond dat Kyle mijn zorgen niet waard was, bleef het in mijn gedachten rondspoken. Zelfs een blinde kon van een kilometer afstand nog zien dat ik verliefd op hem was, en dat dat niet zomaar over zou zijn.
Vluchtig wierp ik nog een blik in de spiegel en schoot in mijn nieuwe suède zwarte pumps. Met mijn donkerblauwe skinny en zwarte top kon ik in ieder geval wel zeker zijn over mijn kledingkeuze. Hierdoor zou mijn vermoeidheid misschien iets minder opvallen.

Met frisse tegenzin stapte ik op mijn fiets en reed de stad door. Alles verliep soepel, tot ik me kapot schrok van een auto die met piepende banden tot stilstand kwam en de automobilist keihard begon te toeteren. De geur van verbrand rubber drong mijn neus binnen. De vrouw achter het stuur was witheet en ondanks dat het raam dicht was, kon ik duidelijk merken dat ze me verrot schold. Dit was het teken dat ik het slapen echt voor ’s nachts moest bewaren.
Door met mijn armen te zwaaien probeerde ik me te verontschuldigen en met een knalrood hoofd fietste ik in een razend tempo door.
Ik passeerde leuke winkeltjes en stak wat kruispunten over, tot ik een eindje verderop een grote hoop oud vuil zag liggen bij een lantaarnpaal. Iets wat ik nog altijd asociaal vond waren mensen die hun vuil op straat dumpten. Zoveel moeite was het toch niet om een container op te zoeken? Ze konden het natuurlijk ook in hun huiskamer bewaren zoals mijn moeder deed, om maar niet te spreken over de rest van haar woning.
Toen ik nog iets dichterbij kwam, zag ik dat het geen oud vuil was. Of ja, niet oud, wel vuil. Ik knipperde goed met mijn ogen en kneep mezelf in mijn arm, maar het was geen verbeelding. Kyle lag op de grond, met zijn armen om de paal geklemd. Zijn hoofd aan de ene kant, zijn benen aan de andere kant. Tot mijn grote verbazing leek hij zelfs te slapen. Mijn fiets dumpte ik tegen het bruggetje en voorzichtig liep ik naar Kyle toe. “Wakker worden, slaapkop,” fluisterde ik terwijl ik hem probeerde te wekken door hem heen en weer te schudden. Het duurde alleen een tijdje voordat er beweging in hem kwam.

♥♥ Confused. [16+] ♥♥