Auteur Topic: (Twistory) Nighttide  (gelezen 140006 keer)

room1999

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1600 Gepost op: 20 november 2013, 15:30:43 »
WAUW.......... wat een prachtig einde!! Echt geweldig geschreven! Wel jammer dat het is afgelopen :(
Take these broken wings and learn to fly.

Psychedelic

• Bekijk profiel
« Reactie #1601 Gepost op: 20 november 2013, 15:56:17 »
WAUW.......... wat een prachtig einde!! Echt geweldig geschreven! Wel jammer dat het is afgelopen :(
Dankjewel! :))

adoring

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1602 Gepost op: 21 november 2013, 10:04:05 »
NEEEEEEE> dit mag niet over zijn. waarom?
ik zag ook niet dat je naar een einde toeging.
ik wil nog meer weten of jake & over tess haar zusje.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.

adoring

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1603 Gepost op: 21 november 2013, 10:04:22 »
*nichtje

M&M

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1604 Gepost op: 21 november 2013, 14:41:15 »
Mooi einde!! Echt wow!! Kan niet geloven dat het voorbij is :O. Word er een beetje verdrietig gedaan... Maar super gedaan!!  :bounce:  Je mag hier trots op zijn :)
sign

Psychedelic

• Bekijk profiel
« Reactie #1605 Gepost op: 09 december 2013, 11:19:06 »
Dankjewel meiden! :)
En sorry adoring, het is idd een klein beetje een open eind, de rest mag je als lezer zelf invullen of bedenken. Maar ik vond het zelf prettig om bij dat punt te stoppen (waar Edward weer verschijnt) omdat het anders misschien te uitgemolken zou worden op de een of andere manier.

LOL

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1606 Gepost op: 12 februari 2014, 16:16:16 »
Ik heb je verhaal vanmiddag in een paar uren uitgelezen, JEMIG wat spannend! Ik moet zeggen dat ik het er niet mee eens ben dat het verhaal uitgemolken zou worden. Het is juist super spannend en je hebt er helemaal je eigen draai aan gegeven! Ik vind het einde nu een beetje afgeraffeld, en had heel erg gehoopt op meer! Desondanks vond ik het een prachtig verhaal!

Psychedelic

• Bekijk profiel
« Reactie #1607 Gepost op: 12 februari 2014, 21:26:00 »
Ik heb je verhaal vanmiddag in een paar uren uitgelezen, JEMIG wat spannend! Ik moet zeggen dat ik het er niet mee eens ben dat het verhaal uitgemolken zou worden. Het is juist super spannend en je hebt er helemaal je eigen draai aan gegeven! Ik vind het einde nu een beetje afgeraffeld, en had heel erg gehoopt op meer! Desondanks vond ik het een prachtig verhaal!
Dankjewel! Superleuk dat dit nog gelezen wordt.
Jammer dat je het einde wat afgeraffeld vind. Zelf ben ik al zo'n drie jaar met dit verhaal bezig geweest, met grote stoppauzes tussendoor, maar ik had wel een duidelijk plot in m'n hoofd. Ik wilde op het einde het verhaal gewoon niet op Edward richten, omdat de originele boeken daar natuurlijk wel heel erg op gericht zijn, en omdat het voor mijn gevoel niet paste. Het hele verhaal gaat voornamelijk over Bella en Jake, vandaar dat het persoonlijk niet goed voelde om dat volledig weg te stoppen en Edward erbij te halen.
Ik vond het ook erg moeilijk om opeens weer de relatie tussen Edward en Bella te beschrijven, dus besloot ik ervoor te eindigen op het moment dat hij weer verschijnt en Bella in transformatie raakt. Ik heb expres de gevoelens en gedachten die bij de transformatie komen kijken weggelaten, én het deel waarop ze zou ontwaken, omdat ik dat op geen mogelijke manier op een nieuwe, andere en originele manier zou kunnen verwerken vergeleken bij Morgenrood.
Hoe dan ook, supertof dat je het gelezen hebt en de moeite hebt genomen een berichtje achter te laten! :)

Psychedelic

• Bekijk profiel
« Reactie #1608 Gepost op: 03 oktober 2018, 16:23:51 »
Up. Om dit verhaal even uit de vergetelheid te halen.  :angel: