Auteur Topic: [Speeltopic] Cruise around the world!  (gelezen 1595682 keer)

Bloodstream

• Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 09 juni 2011, 16:31:33 »
Aaron
"Naar verdieping vijf," glimlachte ik naar de meisjes die allebei dezelfde vraag stelden. "En jullie?" Ondertussen was de lift er. Ik schoof mijn koffer voor me uit naar binnen en stapte toen zelf in.
Almost paradise.

Rebelli0n

• Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 09 juni 2011, 16:33:00 »
Jolijn
'Toevallig, ik moet ook naar verdieping vijf.' lachte ik en ik drukte op het knopje.
Tumblr Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly. laugh uncrontrollably and never regret the things that once made you smile.

Sanne

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 09 juni 2011, 16:33:09 »
Sheila
Ik drukte op het knopje van de goede verdieping. De lift ging omhoog en kwam uiteindelijk op de goede verdieping. Ik vond kamer 56 en stak de sleutel in het slot. Ik draaide hem om en de deur ging open. Ik stapte de kamer in en zag een reuze bed staan. 'Wow.' wist ik uit te brengen.
Tears stream down my face, afraid to lose you, afraid of missing you in my life.

Heartattxck

• Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: 09 juni 2011, 16:33:34 »
Taylor
Ik ging naast Steven staan en gaf ook mijn brief. '32 en 33.' Ik haalde mijn schouders op. 'Zelf kiezen denk? Of er moeten briefjes hangen..'
♥♥ Confused. [16+] ♥♥

Enchanted

• Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: 09 juni 2011, 16:33:37 »
Melody
"Ik moet ook naar verdieping vijf." zei ik glimlachend. Ik liep achter de jongen de lift in en trok mijn koffer achter me aan. "Ik ben Melody trouwens." Ik stak mijn hand uit naar de jongen.
It was enchanting to meet you • tumblrlast.fmwattpad • Non de Eerste als President de Tweede

Rebelli0n

• Bekijk profiel
« Reactie #30 Gepost op: 09 juni 2011, 16:34:44 »
Jolijn
'Heee.' zei ik nu ook tegen het meisje. 'Ik ben Jolijn.' zei ik tegen hun alletwee.
Tumblr Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly. laugh uncrontrollably and never regret the things that once made you smile.

Bloodstream

• Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: 09 juni 2011, 16:34:47 »
Aaron
"Toevallig!" glimlachte ik. Ik zette mijn tas op de grond om mijn hand uit te kunnen steken. "Aaron," stelde ik me voor.
Almost paradise.

Nicky

• Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: 09 juni 2011, 16:36:02 »
Steven.
'Hm, oke ik neem 33 wel.' We gingen met de lift omhoog en zochten onze kamers op. Ik stak mijn sleutel in het slot en liep naar binnen. Hm, aardig optrekje. Ik pakte m'n boxen uit mijn koffer en stopte ze in het stopcontact. Tijd voor een lekker muziekje. Ik draaide de volumeknop helemaal open en plofte op het grote bed. Dit is het goede leven!
« Laatst bewerkt op: 09 juni 2011, 16:41:46 door Soldsoul »

Enchanted

• Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: 09 juni 2011, 16:36:17 »
Melody
"Hey." zei ik tegen het meisje en de jongen. "Zijn jullie hier ook voor de reis over de wereld?" vroeg ik.
It was enchanting to meet you • tumblrlast.fmwattpad • Non de Eerste als President de Tweede

Bloodstream

• Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: 09 juni 2011, 16:37:25 »
Aaron
Ik knikte. Toevallig dat zij hier ook voor was. Honderden mensen hier aan boord en ik moest er net een van reis over de wereld tegen het lijf lopen.
« Laatst bewerkt op: 09 juni 2011, 16:37:51 door illuminate »
Almost paradise.

Heartattxck

• Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: 09 juni 2011, 16:38:18 »
Taylor
Ik liep met Steven mee naar boven en opende mijn kamerdeur. 'Wauw, prachtig!' Ik gooide mijn koffer in de hoek van de kamer en plofte op bed neer.

Kun je trouwens in de verleden tijd schrijven 'Steven?' =']
♥♥ Confused. [16+] ♥♥

Rebelli0n

• Bekijk profiel
« Reactie #36 Gepost op: 09 juni 2011, 16:39:43 »
Jolijn
'Jaa, klopt.' zei ik tegen Melody. Toen hoorde ik de ping van de lift. We waren op de vijfde verdieping en ik stapte uit. 'Welke kamer zitten jullie?' vroeg ik toen.

saartje44

• Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: 09 juni 2011, 16:41:52 »
Audrey Ray
Ik pakte een paar belangrijke spullen uit, de kleding deed ik later wel. Ik zette als eerst de foto van mijn moeder naast het bed op het nachtkastje, die had ik altijd bij me. Daarna pakte ik de weegschaal, en schoof hem onder het bed.

Enchanted

• Bekijk profiel
« Reactie #38 Gepost op: 09 juni 2011, 16:42:33 »
Melody
"Wat leuk!" zei ik enthiousiast tegen Jolijn en Aaron. "Ik zit op kamer 24." zei ik tegen Jolijn. Achter haar aan liep ik de lift uit.

Nicky

• Bekijk profiel
« Reactie #39 Gepost op: 09 juni 2011, 16:44:00 »
Steven.
Ik hoorde wat geluiden op de gang en liep naar de deur. Ik zag 2 meisjes en 1 jongen lopen en toen ze dichterbij waren stelde ik me voor. 'Hey! Ik ben Steven, aangenaam kennis te maken'.

Haha heb t al aangepast.
« Laatst bewerkt op: 09 juni 2011, 16:44:42 door Soldsoul »

Rebelli0n

• Bekijk profiel
« Reactie #40 Gepost op: 09 juni 2011, 16:44:45 »
Jolijn
'Inderdaad!' zei ik enthousiast. 'Nu ken ik tenminste alvast twee mensen. En echt? Dan zijn we bijna buurmeisjes, ik zit op kamer 22.' Toen zag ik een van de tweeling, hij zei gedag. 'Heee'!' zei ik vrolijk terug. 'Ik ben Jolijn.'
« Laatst bewerkt op: 09 juni 2011, 16:46:10 door thedolcevita »

MicheSpade

• Bekijk profiel
« Reactie #41 Gepost op: 09 juni 2011, 16:45:09 »

Ricky Greener

Op het laatste moment kwam ik nog snel aanhollen. Ik haalde vlug de brief uit mijn binnenzak en sleurde mijn koffers slonzig achter me aan. 'Als ik nou maar niet te laat ben!' riep ik steeds in me zelf. Ik mocht deze reis niet mis lopen, dit zou waarschijnlijk de grootste en mooiste croise zijn die ik ooit zou mee maken. Met grote stappen holde ik naar de boot en keek ik met open mond toe naar het grote schip dat daar aan de wal lag. Ik wurmde me vlug met mijn koffers tussen de hekjes door en liep vlug de boot in naar de receptie. Toen ik eenmaal binnen was liet ik mijn koffers vallen en staarde ik met glinsterende ogen door de ruimte waar ik in stond. 'Wouw, dit is het begin van iets geweldigs!'
~ Pale Tumblr ♠ | ~ "Be careful, you are not in wonderland. I’ve heard the strange madness long growing in your soul."

Bloodstream

• Bekijk profiel
« Reactie #42 Gepost op: 09 juni 2011, 16:45:45 »
Aaron
"Ik op 28," zei ik. "Dichtbij, zeg! Zullen we straks samen het schip een beetje verkennen?" stelde ik voor.
Almost paradise.

Heartattxck

• Bekijk profiel
« Reactie #43 Gepost op: 09 juni 2011, 16:46:24 »
Taylor
Ik hoorde Steven op de gang, dus besloot ik te gaan kijken. Er stonden nog wat mensen bij. 'Hey, ik ben Taylor.'
♥♥ Confused. [16+] ♥♥

Rebelli0n

• Bekijk profiel
« Reactie #44 Gepost op: 09 juni 2011, 16:47:36 »
Jolijn
Ik zag zijn broer nu ook aan komen lopen en ik schoot even in de lach, ik vond het altijd zo leuk, een tweeling. 'Woow, jullie lijken echt op elkaar!' zei ik. 'Ik ben Jolijn touwens.'

Enchanted

• Bekijk profiel
« Reactie #45 Gepost op: 09 juni 2011, 16:47:51 »
Melody
"Ik ben Melody." zei ik tegen de tweeling die Steven en Taylor bleken te heten. "Ja leuk!" zei ik tegen Aaron.

saartje44

• Bekijk profiel
« Reactie #46 Gepost op: 09 juni 2011, 16:48:34 »
Audrey Ray
Ik hoorde stemmen op gang. Toen ik besloot te kijken, zag ik dat ik de gezichten al bij de rij bij de receptie had gezien. 'Hee, ik ben Audrey Ray,' stelde ik mezelf voor terwijl ik glimlachte.

Sanne

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #47 Gepost op: 09 juni 2011, 16:48:47 »
Sheila.
Ik pakte al mijn spullen uit. Nu had ik toch genoeg tijd. Ik hing al mijn kleren in de kast en pakte mijn ipod, en sloot hem aan op mijn boxen. Ik zette hem zo hard mogelijk en ging helemaal los.
Tears stream down my face, afraid to lose you, afraid of missing you in my life.

MicheSpade

• Bekijk profiel
« Reactie #48 Gepost op: 09 juni 2011, 16:48:56 »
Ricky

Ik slikte en pakte met rode wangen mijn koffers weer op. Sommige mensen stonden me met grote ogen aan te staren. Langzaam schuifelde ik naar de rij en sloot ik netjes aan. Ik bekeek mijn brief nogmaals aandachtig en hield iedereen in de gaten. Ik kon op dit moment nog niemand zien met de zelfde brief. Zat ik wel goed?
~ Pale Tumblr ♠ | ~ "Be careful, you are not in wonderland. I’ve heard the strange madness long growing in your soul."

Bloodstream

• Bekijk profiel
« Reactie #49 Gepost op: 09 juni 2011, 16:49:37 »
Aaron
Ik zag twee jongens die onwijs veel op elkaar leken. "Hoi, ik ben Aaron," zei ik glimlachend. Er kwam een meisje aanlopen dat zich voorstelde als Audrey Ray. "Aaron," zei ik nog een keer.
Almost paradise.