Auteur Topic: [Speeltopic] Cruise around the world!  (gelezen 1594967 keer)

Heartattxck

• Bekijk profiel
« Gepost op: 09 juni 2011, 16:06:23 »
Cruise around the world!

12 jong volwassenen (boven de 18) ontvangen een brief waarin ze een unieke kans krijgen. In deze brief staat dat ze veel van de wereld kunnen zien, maar daarvoor zijn ze wel een half jaar van huis. Ze vertrekken vanuit Rotterdam en varen zo de hele wereld rond. Ieder weekend, van vrijdagavond tot zondagavond, leggen ze aan in een wereldstad. Hier kunnen ze het hele weekend doorbrengen totdat de boot op zondagavond weer vertrekt. Ben je niet op tijd aan boord als de boot vertrekt, dan zul je zelf een oplossing moeten vinden om terug te kunnen komen.

Op het schip is alles wat je je maar kunt wensen. Iedereen heeft een eigen slaapkamer met tweepersoonsbed en eigen badkamer. Het is niet verplicht om apart te slapen, dus dat mag iedereen zelf weten. Het schip heeft verschillende zwembaden en jacuzzi’s (binnen en buiten), een bioscoop, verschillende bars, een beauty- en welnesscenter, sauna’s, winkels, een groot restaurant, fitnessruimte. Alles wat je je dus maar kunt voorstellen.  Het schip is alleen wel zó groot, dat het toeval is als je elkaar tegenkomt. Mocht je dus iemand in het bijzonder willen zien, dan zul je afspraken moeten maken, waar en wanneer je elkaar treft.

Om een beeld te geven van hoe het schip er van binnen uitziet de volgende foto’s:
Slaapkamers:

Badkamers:

Zwembad buiten:

Jacuzzi:

Bar:

Restaurant:

Bioscoop:

Fitnessruimte:

Sauna:

Discotheek ; Kelder.
1e verdieping ; groot restaurant, bowlingbanen, receptie.
2e verdieping ; bioscoop, beautycenter. Slaapkamers, 451 t/m 600.
3e verdieping ; Buitenzwembad, winkelcentrum. Slaapkamers, 301 t/m 450.
4e verdieping ; Gamehal, pooltafels en dergelijke. Slaapkamers, 151 t/m 300.
5e verdieping ; Dakterras. Slaapkamers van ons, 1 t/m 150.
Kamernummers personages, allen 5e verdieping. 1 tot 60 links, 61 tot 120 rechts.

James Oakley; 21.
Jolijn; 22.
Juliette Whites; 23.
Melody; 24.
Audrey Ray; 25.
Jamie Sanchez; 26.
Sanne Rouge; 27.
Aaron Hill; 28.
Aleeah Portman; 29.
Taylor Smith; 32.
Steven Smith; 33.
Cara Brown; 37.
Ian Hadley; 44.
Sheila Patterson; 56.
Easy Walsh; 58.

Op alle verdiepingen zijn jacuzzi's, sauna's en meerdere bars. (:

- We starten op de boot, bij het inchecken.
- Je hebt de brief nodig om je kamersleutel te krijgen, dus vergeet deze niet mee te nemen.
- In je eerste post alsjeblieft nog even je foto zetten!

Praattopic; http://forum.girlscene.nl...orld/list_messages/196771
« Laatst bewerkt op: 25 juli 2011, 14:42:12 door Heartattxck »
♥♥ Confused. [16+] ♥♥

Heartattxck

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 09 juni 2011, 16:08:20 »

Taylor
'Jonge, schiet nou op! Gaan ze dalijk nog weg zonder ons..' riep ik vlug naar Steven terwijl ik al de boot op liep. Die jongen was ook niet echt de snelste.
♥♥ Confused. [16+] ♥♥

Bloodstream

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 09 juni 2011, 16:09:31 »

Aaron
Ik was aan boord. Eindelijk! Ik had hier zo lang naar uitgekeken! Ik viste mijn brief uit mijn tas en sloot aan in de rij voor de receptie. Ik keek om me heen; het schip was gigantisch. Ik werd er stil van.
« Laatst bewerkt op: 09 juni 2011, 16:10:03 door illuminate »
Almost paradise.

Enchanted

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 09 juni 2011, 16:10:33 »

Melody
Snel checkte ik of ik al mijn benodigde spullen zoals de brief nog in mijn handtas had zitten. Toen ik zag dat de brief nog in mijn tas zat liep ik de boot op. Versteld van hoe groot de boot wel niet was.
It was enchanting to meet you • tumblrlast.fmwattpad • Non de Eerste als President de Tweede

saartje44

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 09 juni 2011, 16:10:52 »
Audrey Ray
http://weheartit.com/entry/9636737
Eenmaal aan boord, zette ik mijn koffer neer en pakte ik de brief uit mijn broekzak. Ik sloot aan bij de rij om mijn sleutel te krijgen.
« Laatst bewerkt op: 09 juni 2011, 16:14:49 door saartje44 »

saartje44

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 09 juni 2011, 16:13:06 »
.
« Laatst bewerkt op: 09 juni 2011, 16:15:14 door saartje44 »

Rebelli0n

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 09 juni 2011, 16:15:17 »

Jolijn
Met al mijn zware koffers liep ik het schip in. Ik stond in de rij voor de receptie. Het was best druk en ik zag al veel mensen van mijn leeftijd.
Tumblr Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly. laugh uncrontrollably and never regret the things that once made you smile.

Nicky

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 09 juni 2011, 16:16:37 »

Steven.
Snel rende ik Taylor voorbij. 'Wie is hier nou de langzaamste?' zeg ik plagerig. Ik check even of ik er goed uitzie, wat natuurlijk zo is. Ik ren de boot op en zie al een paar mensen staan.

Sanne

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 09 juni 2011, 16:18:09 »

Sheila Patterson.
'Doei!' riep ik naar mijn vriendin. Ik keek in mijn tas en keek of ik het belangrijkste er nog in had zitten, namelijk de brief. Ondertussen ging ik in de rij staan. Voor me stond een meisje die ongeveer even oud als mij leek. Toen ik de brief had gevonden was ik gerust gesteld. Ik deed mijn tas weer dicht en keek om me heen. Deze boot was echt gigantisch!
Tears stream down my face, afraid to lose you, afraid of missing you in my life.

Heartattxck

• Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 09 juni 2011, 16:19:08 »
Taylor
Vlug rende ik achter hem aan met de brief in mijn handen. Hier moesten we waarschijnlijk inchecken.
♥♥ Confused. [16+] ♥♥

Bloodstream

• Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 09 juni 2011, 16:19:38 »
Aaron
Steeds meer mensen van mijn leeftijd sloten aan in de rij. Ik keek naar ze en vroeg me af of zij dezelfde brief bezaten als ik. Toen ik eindelijk aan de beurt was liet ik mijn brief zien aan de vrouw achter de balie. "Aaron Hill," zei ze. Ze keek op een lijst en vertelde me dat ik kamer 28 had. Ik knikte even. "Achtentwintig," herhaalde ik. Ik pakte de sleutel aan en pakte mijn koffer. Op zoek naar kamer 28 dan maar.
Almost paradise.

Rebelli0n

• Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 09 juni 2011, 16:20:15 »
Jolijn
Ik zag twee jongens achter me in de rij komen staan. Volgens mij was het een tweeling. Ik had echt geen zin om lang te wachten, ik was echt benieuwd naar mijn kamer en de rest van het schip.
« Laatst bewerkt op: 09 juni 2011, 16:20:42 door thedolcevita »
Tumblr Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly. laugh uncrontrollably and never regret the things that once made you smile.

saartje44

• Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 09 juni 2011, 16:21:57 »
Audrey Ray
Ik glimlachte naar de vrouw achter de balie zien. 'Audrey Ray Ferrow',' zei ik, terwijl ik de brief met de kamernummer aan haar liet zien. Ze gaf me de sleutel, terwijl ik mijn koffer oppakte en daarna op zoek ging naar mijn kamer.

Enchanted

• Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 09 juni 2011, 16:22:18 »
Melody
Ik was inmiddels aan de beurt. Ik gaf de vrouw achter de balie de brief. Ze zei dat ik kamer 24 had. Ze gaf me de sleutel. "Dankuwel." zei ik, terwijl ik de sleutel aanpakte. Met baggage en al ging ik op zoek naar mijn kamer.
It was enchanting to meet you • tumblrlast.fmwattpad • Non de Eerste als President de Tweede

Nicky

• Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 09 juni 2011, 16:22:39 »
Steven.
Als Taylor naast me staat bedenk ik me weer dat ik eerder die dag mijn brief aan hem had gegeven, omdat ik altijd alles kwijtraak. Ik vraag aan hem: 'Hey, je hebt de mijne toch nog wel he?!'

Sanne

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 09 juni 2011, 16:23:48 »
Sheila
Toen ik eindelijk aan de beurt was, deed ik mijn tas weer open, ik zocht mijn brief en gaf hem aan de vrouw. 'Alstublieft' zei ik beleefd. Ze zei dat ik kamer 56 had en ik liep daarna de boot op.
Tears stream down my face, afraid to lose you, afraid of missing you in my life.

Rebelli0n

• Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 09 juni 2011, 16:23:57 »
Jolijn
Ik was eindelijk aan de beurt. Ik gaf mijn paspoort en gegevens. 'Kamer 22, op de vijfde verdieping.' werd er gezegd. Ik nam mijn koffers weer mee en liep richting de liften.

Heartattxck

• Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 09 juni 2011, 16:24:58 »
Taylor
'Ehhh...' zei ik plagerig. 'Ik denk dat ik die verloren ben..' lachte ik. Snel graaide ik in mijn jaszak en gaf hem de brief.
♥♥ Confused. [16+] ♥♥

Bloodstream

• Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 09 juni 2011, 16:26:07 »
Aaron
Ik drukte op het knopje voor de lift. Ik had een hekel aan liften, maar ik ging niet met deze koffer de trap op. Ik keek om me heen en zag al vele anderen.
Almost paradise.

saartje44

• Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 09 juni 2011, 16:27:26 »
Audrey Ray
Ik had de kamer gevonden, en deed de sleutel in de deur. Voordat ik hem open deed, keek ik even snel naar de kamers naast me, die waren waarschijnelijk en heel 'toevallig' van de leeftijdsgenoten in de rij. Ik grijnsde, gelukkig maar. Ik opende de deur en liep de prachtige kamer binnen.

Rebelli0n

• Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 09 juni 2011, 16:27:34 »
Jolijn
Er stond een jongen van mijn leeftijd bij dezelfde lift te wachten. 'Welke verdieping moet jij?' vroeg ik hem glimlachend toen ik zag dat de lift er was.

Sanne

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 09 juni 2011, 16:28:26 »
Sheila.
Ik zag de deuren sluiten van de liften en rende ernaar toe. Ik zette mijn voet ertussen en ik kon erin. 'Hoi.' zei ik.

Enchanted

• Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 09 juni 2011, 16:28:28 »
Melody
Ik rende snel naar de lift omdat ik een jongen al op het knopje zag drukken. "Naar welke verdieping moet je?" vroeg ik snel.

Nicky

• Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 09 juni 2011, 16:29:41 »
Steven.
Ik lach en vraag me af of hij echt denkt dat ik daar intrap. Ik ken Taylor al m'n hele leven en kan precies aflezen aan zijn gezicht hoe hij iets bedoeld. Ik loop naar de balie en check in. 'Welk kamernummer krijg ik en mijn broer?' vraag ik beleefd aan de vrouw.

saartje44

• Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 09 juni 2011, 16:30:25 »
Audrey Ray
Ik zette mijn bagage neer, keek even rond en plofte daarna op bed. Ik was doodmoe van de lange reis hierheen.