Auteur Topic: RPG/speeltopics overzicht en oproepen  (gelezen 298550 keer)

Karbonkel

• Bekijk profiel
« Reactie #5925 Gepost op: 02 april 2018, 13:32:35 »
Ik weet niet of dit hier mag, maar ik RPG hier de laatste tijd. Het is een fantasy based forum, waar verschillende fantasy fandoms samenkomen. (Vikings, Game of Thrones, the 100 etc etc)
http://fallenskies.actieforum.com/

Aurora.

• Bekijk profiel
« Reactie #5926 Gepost op: 15 juni 2018, 11:27:07 »
Gezien GS langzamerhand levend begint te worden, lijkt het me leuk om een nieuwe RPG te openen ^^ Ik heb twee ideeën, alleen vroeg ik me af in welke jullie eventueel interesse hebben?

Idee 1; The Insanus
    Ergens afgelegen bos in Londen ligt het Insanus. Een kliniek voor meest jonge – gestoorde – criminelen die van de overheid werden verwezen naar een kliniek voor mentale gezondheid in plaats van te rotten in een gevangeniscel. Insanus bestaat uit twee afdelingen; een rode en een blauwe.
    Mensen die bij de rode afdeling verblijven, zijn vaak de meest gevaarlijke patiënten. Ze vormen een gevaar voor zowel voor zichzelf als voor de medewerkers/medepatiënten. Mensen die bij de blauwe afdeling verblijven, zijn minder gevaarlijk dan de rode patiënten. Ze vormen wel gevaar, maar minder dan de rode. Niet elke patiënt heeft zich vrijwillig aangemeld bij Insanus waardoor ze ook vaak voor een gespannen sfeer in de kliniek veroorzaken.

-- De patiënten moeten zich aan regels aanhouden die ik bij het topic uitgebreid zal vertellen. Ik twijfel nog of ik de rollen voor medewerkers in Insanus toevoeg of niet.

Idee 2; Ambleside
1956
    Ambleside is een dorp in Engeland waar weerwolven gezien worden als een held. De mensen wisten van deze bovennatuurlijke wezens af, maar in plaats van ze op hen gingen jagen, wisten de weerwolven hunzelf te laten accepteren door voor te stellen om Ambleside onder bescherming te houden.
    De vampiers hadden aan de andere kant minder geluk als de weerwolven. Ze werden constant gejaagd en werden gezien als monsters – al was dat deels waar. Een groep mensen hebben van jagen een fulltime job gemaakt. Ze vormen een proffesionele team en wisten al honderden vampiers te doden. Niklaus – de leider van een groep vampiers – vond het een goed idee om zijn groep te schuilen in Ambleside, tussen de weerwolven. De jagers zouden toch niet in de stad van de weerwolven op ze zoeken gezien ze elkaar als rivalen zagen. Tenminste, dat was Niklaus’ gedachtegang. Hij wist dat het niet gemakkelijk zou gaan. Zo zorgde hij binnen paar maanden een compromis te sluiten met de weerwolven – onder één voorwaarde.
    “Bloodsuckers that stays in Ambleside have to feed on animals, not humans.”
 Maar wat gebeurt er als ze steeds lijken zonder bloed vinden met tandafdrukken?

-- Er zullen dus weerwolven, vampiers, jagers en mensen zijn. Als iemand het leuk vindt om de dader te zijn van die lijken, vind ik het prima. Anders maak ik een NPC van.

Soo which one? c:

''The greatest pleasure in life is doing what people say you cannot do.''

GoldenKiller

• **
  • ik weiger
    • Bekijk profiel
« Reactie #5927 Gepost op: 16 juni 2018, 20:02:13 »
^ denk niet dat het zo levendig is helaas
omdat het zo is, daarom | kim haats het goede doel | amy heeft een voortuin | valerie | ik weiger speen

Perronita

• Darling, I'm a nightmare dressed like a daydream.
    • Bekijk profiel
« Reactie #5928 Gepost op: 20 juni 2018, 21:59:32 »
Het zijn echt leuke ideetjes, maar ik denk gewoon niet dat het er nog in zit dat er leven komt op het forum.
Space was just a word made up by someone who's afraid to get too close.

Aurora.

• Bekijk profiel
« Reactie #5929 Gepost op: 21 juni 2018, 09:25:14 »
^Wel jammer tho, precies wanneer ik de schrijfkriebels heb hahah. Misschien voor later dan :’)

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #5930 Gepost op: 21 juni 2018, 14:11:13 »
Kan je niet nog meestromen met een bestaande RPG?
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Perronita

• Bekijk profiel
« Reactie #5931 Gepost op: 21 juni 2018, 20:39:10 »
^Wel jammer tho, precies wanneer ik de schrijfkriebels heb hahah. Misschien voor later dan :’)

Jaaa, ik vind het ook echt jammer, dus ik snap je!

Mischief

• Bekijk profiel
« Reactie #5932 Gepost op: 21 juni 2018, 21:19:04 »
Zeker het eerste plot spreekt me wel aan. Doet me denken aan het topic Denbigh High dat er ooit was haha. Maar het is inderdaad te rustig daarvoor helaas.
Miserable's twin

Aurora.

• Bekijk profiel
« Reactie #5933 Gepost op: 22 juni 2018, 12:46:20 »
Kan je niet nog meestromen met een bestaande RPG?

Ik doe al mee met SIA haha – het is meer dat het leuk is om op een andere verhaallijn te RPG'en :")

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #5934 Gepost op: 22 juni 2018, 13:02:30 »
Hoeveel mensen heb je nodig dan?
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Aurora.

• Bekijk profiel
« Reactie #5935 Gepost op: 22 juni 2018, 19:04:11 »
Hoeveel mensen heb je nodig dan?

Er is geen minimumaantal en meestal nemen mensen twee personages. Het gaat meer om of ze wel kunnen posten.

Minimaal één keer per week moet toch wel lukken? Anders kan ik gewoon The Insanus wel openen c:

Perronita

• Bekijk profiel
« Reactie #5936 Gepost op: 23 juni 2018, 12:24:44 »
Er is geen minimumaantal en meestal nemen mensen twee personages. Het gaat meer om of ze wel kunnen posten.

Minimaal één keer per week moet toch wel lukken? Anders kan ik gewoon The Insanus wel openen c:

Ik wil wel meedoen met The Insanus als die geopend wordt :)

Aurora.

• Bekijk profiel
« Reactie #5937 Gepost op: 23 juni 2018, 21:32:19 »
Ik wil wel meedoen met The Insanus als die geopend wordt :)

Hi  :gay:

Northern

• Bekijk profiel
« Reactie #5938 Gepost op: 08 augustus 2018, 19:20:30 »
Vind het wel jammer dat het zo uitgestorven is. Maarja misschien dat het wat levender wordt wie weet...

Mars

• Bekijk profiel
« Reactie #5939 Gepost op: 09 augustus 2018, 15:53:00 »

Ik vind het ook jammer dat het uitgestorven is hier.
Ik heb zo'n zin om te schrijven de laatste tijd.

Hoe verdrietig je ook bent, onthoud altijd dit:      Ergens in de wereld stapt nu iemand met zijn blote voet op een legoblokje.

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #5940 Gepost op: 09 augustus 2018, 15:58:42 »
Ja volgens mij is de zomervakantie juist de drukste periode dus beter dan dit wordt het niet.

Northern

• Bekijk profiel
« Reactie #5941 Gepost op: 09 augustus 2018, 22:33:23 »
Ik vind het ook jammer dat het uitgestorven is hier.
Ik heb zo'n zin om te schrijven de laatste tijd.

ja dit heb ik dus ook haha

Eternity

• Bekijk profiel
« Reactie #5942 Gepost op: 22 augustus 2018, 21:46:56 »
Hii  :zwaai:
Jammer dat het hier zo dood is tegenwoordig :(

« ''Nothing ever happens like you imagine it will. But then again if you don't imagine, nothing ever happens at all.'' »

Liinda

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5943 Gepost op: 09 juni 2019, 08:42:03 »
De eerste lijkt mij ook heel leuk om te doen 😊😁