Gezien GS langzamerhand levend begint te worden, lijkt het me leuk om een nieuwe RPG te openen ^^ Ik heb twee ideeën, alleen vroeg ik me af in welke jullie eventueel interesse hebben?
Idee 1; The Insanus
Ergens afgelegen bos in Londen ligt het Insanus. Een kliniek voor meest jonge – gestoorde – criminelen die van de overheid werden verwezen naar een kliniek voor mentale gezondheid in plaats van te rotten in een gevangeniscel. Insanus bestaat uit twee afdelingen; een rode en een blauwe.
Mensen die bij de rode afdeling verblijven, zijn vaak de meest gevaarlijke patiënten. Ze vormen een gevaar voor zowel voor zichzelf als voor de medewerkers/medepatiënten. Mensen die bij de blauwe afdeling verblijven, zijn minder gevaarlijk dan de rode patiënten. Ze vormen wel gevaar, maar minder dan de rode. Niet elke patiënt heeft zich vrijwillig aangemeld bij Insanus waardoor ze ook vaak voor een gespannen sfeer in de kliniek veroorzaken.
-- De patiënten moeten zich aan regels aanhouden die ik bij het topic uitgebreid zal vertellen. Ik twijfel nog of ik de rollen voor medewerkers in Insanus toevoeg of niet.
Idee 2; Ambleside
1956
Ambleside is een dorp in Engeland waar weerwolven gezien worden als een held. De mensen wisten van deze bovennatuurlijke wezens af, maar in plaats van ze op hen gingen jagen, wisten de weerwolven hunzelf te laten accepteren door voor te stellen om Ambleside onder bescherming te houden.
De vampiers hadden aan de andere kant minder geluk als de weerwolven. Ze werden constant gejaagd en werden gezien als monsters – al was dat deels waar. Een groep mensen hebben van jagen een fulltime job gemaakt. Ze vormen een proffesionele team en wisten al honderden vampiers te doden. Niklaus – de leider van een groep vampiers – vond het een goed idee om zijn groep te schuilen in Ambleside, tussen de weerwolven. De jagers zouden toch niet in de stad van de weerwolven op ze zoeken gezien ze elkaar als rivalen zagen. Tenminste, dat was Niklaus’ gedachtegang. Hij wist dat het niet gemakkelijk zou gaan. Zo zorgde hij binnen paar maanden een compromis te sluiten met de weerwolven – onder één voorwaarde.
“Bloodsuckers that stays in Ambleside have to feed on animals, not humans.”
Maar wat gebeurt er als ze steeds lijken zonder bloed vinden met tandafdrukken?
-- Er zullen dus weerwolven, vampiers, jagers en mensen zijn. Als iemand het leuk vindt om de dader te zijn van die lijken, vind ik het prima. Anders maak ik een NPC van.
Soo which one? c: