Auteur Topic: RPG/speeltopics en fanfics regels  (gelezen 123922 keer)

PurpleBerry♥

• Bekijk profiel
« Reactie #450 Gepost op: 17 september 2014, 16:22:00 »
Ik denk eerlijk gezegd dat er genoeg RPG's zijn
Er zijn nu maar twee echt actieve, maar dat komt omdat er niet heel veel RPG'ers meer zijn.

Savages

• This love will make you levitate
    • Bekijk profiel
« Reactie #451 Gepost op: 17 september 2014, 16:44:23 »
Ik denk eerlijk gezegd dat er genoeg RPG's zijn
Er zijn nu maar twee echt actieve, maar dat komt omdat er niet heel veel RPG'ers meer zijn.
❥ "How do you say 'i love you' in Dutch KatyCats?" This was never the way I planned. Not my intention. I got so brave, drink in hand. Lost my discretion. It's not what I'm used to. Just wanna try you on. I'm curious, for you, caught my attention

Outlaws

• Mrs Bower
    • Bekijk profiel
« Reactie #452 Gepost op: 02 november 2014, 13:17:09 »
Hoi meiden! Er komt in overleg een nieuw RPG aan genaamd 'You can't get away with murder.' Aangezien er van de 5 plekken nog maar 3 bezet zijn hoeft dit geen probleem op te leveren!
Go ahead rip my heart out, show me what love's all about. | Tumblr

PurpleBerry♥

• Bekijk profiel
« Reactie #453 Gepost op: 02 november 2014, 13:38:50 »
Jaaa
Kunnen we alvast face claims claimen?

HuisMuis

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #454 Gepost op: 09 januari 2015, 02:56:28 »
Misschien een niet heel erg slimme vraag, maar ik stel hem toch maar. Ik ben nieuw wat RPG's betreft maar het lijkt me wel erg leuk om mee te doen. Nu las in hier dat "inspringen" geen probleem is, maar kan ik dan dus gewoon de karakter omschrijving in het topic gooien? Of moet ik die naar iemand sturen om toegevoegd te worden?

Bij voorbaat dank :)

Mischief

• Bekijk profiel
« Reactie #455 Gepost op: 09 januari 2015, 08:41:36 »
^Als je naar een speeltopic gaat waarin je geïntereseerd bent kun je daar gewoon vragen of je mee kan doen en dan wordt er wel gezegd of een jongen of meisje beter uitkomt of dat de topicstarter even genote moet worden.
Miserable's twin

HuisMuis

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #456 Gepost op: 09 januari 2015, 09:57:01 »
Okee, super. Dankjewel!

shefearsoblivion

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #457 Gepost op: 23 maart 2015, 14:26:23 »
Is het niet een idee om een apart RPG forum aan te maken? Dan heeft niemand er last van.

Savages

• This love will make you levitate
    • Bekijk profiel
« Reactie #458 Gepost op: 23 maart 2015, 15:57:09 »
Is het niet een idee om een apart RPG forum aan te maken? Dan heeft niemand er last van.

Wie heeft er nu dan last van dat er RPG's zijn?
❥ "How do you say 'i love you' in Dutch KatyCats?" This was never the way I planned. Not my intention. I got so brave, drink in hand. Lost my discretion. It's not what I'm used to. Just wanna try you on. I'm curious, for you, caught my attention

Candira

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #459 Gepost op: 18 februari 2017, 01:32:16 »
Dit is een idee. Als het onnodig zeg maar.

Ik vind dat er een aparte forum moet komen voor rpg en speeltopic, want nu vind ik het chaotische.  Rpg, speeltopics, verhalen ect. Zitten in een topic en dat is best lastig als je als nieuwling of als een langere lid op zoek bent naar rpg!

Als Rpg en speeltopic samen zijn,dan is zoeken naar rpg of speeltopic makkelijk te zoeken.
Ik weet er is een topic hier voor welke rpg nog lopen en niet, maar daar word meestal aangegeven welke rpg dood zijn. Maar meeste zijn al langer lopende. Het is soms lastig om in een rpg of speeltopic in te komen als het erg lang loopt.

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #460 Gepost op: 18 februari 2017, 16:45:06 »
Maar er zijn er nu ook maar 2 actief dus dan zou je een heel subforum krijgen met 2 topics. En je kan altijd vragen of je erbij mag.

Of stel hier voor http://forum.girlscene.nl/forum/schrijfsels/rpgspeeltopics-forum-overzicht-en-oproepen-204957.5900.html of er een nieuwe kan komen.
« Laatst bewerkt op: 18 februari 2017, 16:54:48 door kopjechino »
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Karbonkel

• Bekijk profiel
« Reactie #461 Gepost op: 25 februari 2017, 20:09:17 »
Voor mensen die geïnteresseerd zijn in RPG'en!

http://serigala.actieforum.com/

Triggered

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #462 Gepost op: 26 mei 2017, 23:48:28 »
Hee goed volk,

Is er nog een actieve RPG waarbij ik kan inspringen? Zo nee, wie zou er geïnteresseerd zijn om in samenwerking met mij een nieuwe RPG te starten? Ik heb (zeker geen professionele haha) ervaring met schrijven en RPG'en is én blijft leuk. Soooo let me know if you're in.
Als je actief mee zou willen doen met een misschien toekomstige RPG, laat het weten.

Kisses and hugs

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #463 Gepost op: 27 mei 2017, 01:21:41 »
Deze 2 zijn actief volgens mij:

http://forum.girlscene.nl/forum/schrijfsels/rpg-palace-of-nobility-2-282473.0.html
http://forum.girlscene.nl/forum/schrijfsels/rpg-camp-ray-416871.700.html

Gewoon een berichtje plaatsen en dan wordt er vanzelf wel gereageerd lijkt me.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #464 Gepost op: 02 april 2018, 09:50:21 »
Met ingang van 1 april 2018 (nee geen grap) hebben de moderators besloten dat het niet meer nodig is om toestemming te vragen. Je mag dus voor elke RPG, speeltopic en fanfic een topic openen zonder toestemming. Mocht dit uit de handlopen, dan zullen we de regel weer terugdraaien.

Je mag hier natuurlijk wel oproepjes plaatsen, maar toestemming is dus niet meer nodig! De actieve RPG's en speeltopics zullen ook sticky gemaakt worden.
« Laatst bewerkt op: 12 juli 2018, 15:24:47 door kopjechino »

Hopeless

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #465 Gepost op: 02 april 2018, 14:04:49 »
kunnen de 2 rpgs die nu in de sticky staan er niet beter uit? die zijn niet actief
Run fast, romance. I'll take what I can get from you.

Mischief

• Bekijk profiel
« Reactie #466 Gepost op: 02 april 2018, 14:33:56 »
kunnen de 2 rpgs die nu in de sticky staan er niet beter uit? die zijn niet actief

Dit ja. Zeker Camp Ray.
Miserable's twin

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #467 Gepost op: 04 april 2018, 11:07:55 »

Doe ik!