Auteur Topic: RPG/speeltopics en fanfics regels  (gelezen 125251 keer)

whitenoise

• Bekijk profiel
« Reactie #425 Gepost op: 27 april 2013, 15:48:04 »
Een rpg en een Speeltopic is in principe hetzelfde, maar bij sommige topics worden de rpg's voor de personages gebruikt en het speeltopic om te spelen. Een orpg is een rpg voor twee mensen, maar die hebben we niet op girlscene. Op dit moment kan je in elk rpg hier nog inspringen. Ik hoop hiermee je vragen te hebben beantwoord. (:
This could be love...

Mischief

• Bekijk profiel
« Reactie #426 Gepost op: 27 april 2013, 15:49:47 »
RPG en een Speeltopic is hetzelfde.
Een ORPG is een RPG waarin maar twee mensen spelen.
RPG betekent: Roll playing game. Een rollenspel dus.
Je kunt gewoon inspringen en je eigen personage aanmaken. Het is niet erg dat je niet weet wat er al gebeurd is, want jou personage weet dat ook nog niet. Je komt vanzelf te wel in het verhaal en je kunt natuurlijk altijd vragen stellen. Iemand kan je ook altijd een korte samevatting geven.
Je kunt denk ik het beste inspringen in Cinque Terre of NYC, daar zijn echt mensen nodig. Eventueel kun je nog in Leven op de Campus.
Miserable's twin

Lancelot

• Armored.
    • Bekijk profiel
« Reactie #427 Gepost op: 27 april 2013, 15:57:44 »
Oke bedankt, dan ga ik maar even kijken dan!
S.O.S. | Sum haats Kim help

Outlaws

• Mrs Bower
    • Bekijk profiel
« Reactie #428 Gepost op: 15 mei 2013, 19:30:52 »
Hallo,

Je kiest een bekend/minder bekend persoon en kiest dan een naam die nog niet bezet is.

Verder moet je een stuk schrijven en hierin doe je de gedachten/omgeving/handelingen, je schrijft dus idd alleen voor jezelf en niet voor een ander.

Als je met iemand wil meeten vraag je dat ook ja.
Go ahead rip my heart out, show me what love's all about. | Tumblr

Soothsayer

• Bekijk profiel
« Reactie #429 Gepost op: 15 mei 2013, 19:32:14 »

de lijst die in de beginpost staat zijn de characters die al aangemaakt zijn door andere mensen vaak staat daar ook de FC (faceclaim dus het uiterlijk) erbij en door wie het personage wordt gespeeld. Als je graag mee wilt doen kun je het in een speeltopic vragen, kijken of je beter een jongen of een meisje aan kunt maken en dan kun je zelf een verzonnen personage schrijven en daar een foto of FC bijzoeken.

Je mag inderdaad alleen beschrijven wat jouw personage doet, hoe jouw personage iets vindt of wat jouw personage ziet etc. dus stel jouw personage is op een date met het personage van iemand anders en jouw personage heet Laura bijvoorbeeld dan kun je zoiets typen

Laura
Ik bestelde bij de ober een glas wijn en streek even met mijn wijsvinger over de servet die ik uit gewoonte alvast over mijn schoot had gevouwen. Met mijn ogen volgde ik deze beweging, verlegen richtte ik mijn blik op en ontmoette die van hem. Meteen verschenen de gevreesde blosjes op mijn wangen

Dit is slechts een voorbeeld maar hier kan degene met wie je aan het meeten bent dus weer op reageren.

Ja als je wil meeten in een speeltopic moet je dus eerst even in overleg een character aanmaken en dan vraag je of er iemand zin heeft om te meeten en kun je eventueel afspreken waar je personages elkaar gaan meeten en of ze elkaar misschien al kennen.
Seduce my mind and you can have my body,                                    Safiam is my drug
find my soul and I'm yours forever

Nastydeer

• Bekijk profiel
« Reactie #430 Gepost op: 27 mei 2013, 20:47:20 »
Wat zijn 1D verhalen? Ik moet dan aan one direction verhalen denken, maar dat zal het vast niet zijn. Zijn het mss verhalen met maar 1 deel?
Ik was Blueoreo♥

duCOQUELICOT

• Forumbeheerder | eindbaas
    • Bekijk profiel
    • a Celiac in Amsterdam
« Reactie #431 Gepost op: 27 mei 2013, 20:56:24 »
^Jawel, dat zijn wel 1 Directionverhalen.

Maar, ik heb eigenlijk wel weer zin om eens te gaan RPG'en, nu ik weer tijd heb. Zijn er nog plekken waar ze iemand nodig hebben?
My goodness, did you see her hem? Six inches deep in mud. She looks positively mediaeval. TPO Fresh || Blog

Croatoan

• Bekijk profiel
« Reactie #432 Gepost op: 27 mei 2013, 20:57:27 »
^Jawel, dat zijn wel 1 Directionverhalen.

Maar, ik heb eigenlijk wel weer zin om eens te gaan RPG'en, nu ik weer tijd heb. Zijn er nog plekken waar ze iemand nodig hebben?
Overal behalve EGT kan nog ingeschreven worden
╰☆╮“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!”╰☆╮-  Ik was Nephilim

Mischief

• Bekijk profiel
« Reactie #433 Gepost op: 27 mei 2013, 20:58:10 »
FAB! :D
Omg, i missed you!  :huglove:

Euh, LOEC en Cinque Terre zover ik weet. EGT zit in elk geval vol.
Leuk dat je weer terugkomt. ^^
Miserable's twin

duCOQUELICOT

• Forumbeheerder | eindbaas
    • Bekijk profiel
    • a Celiac in Amsterdam
« Reactie #434 Gepost op: 27 mei 2013, 20:58:55 »
FAB! :D
Omg, i missed you!  :huglove:

Euh, LOEC en Cinque Terre zover ik weet. EGT zit in elk geval vol.
Leuk dat je weer terugkomt. ^^

Hihi haaai :D :wub: good to see you!

Oké oké :) Ik ga eens even zoeken wat ik het leukste vind.
My goodness, did you see her hem? Six inches deep in mud. She looks positively mediaeval. TPO Fresh || Blog

forqetme

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #435 Gepost op: 29 juni 2013, 23:27:19 »
Ik schrijf voor Tumblr in het engels een fanfiction over 1D, ik wou eigenlijk gewoon een mening erover, kan ik dat hier posten? :p

Pivoine

• COQ's eigendom
    • Bekijk profiel
« Reactie #436 Gepost op: 01 juli 2013, 11:39:43 »
Ik schrijf voor Tumblr in het engels een fanfiction over 1D, ik wou eigenlijk gewoon een mening erover, kan ik dat hier posten? :p
Ja, dat kan! Let er wel op dat je maar een actief topic met een 1D-verhaal mag hebben, dus als je er nog een wil delen moet je dat in hetzelfde topic doen, of je moet het eerste topic laten sluiten vor je het tweede 1D-verhaal in een nieuw topic post.

Voldemort.

• Avada Kedavra
    • Bekijk profiel
« Reactie #437 Gepost op: 03 juli 2013, 19:27:07 »
Ik zie dat je nu van alle fan-fics er maar eentje mag hebben. Hoe gaan jullie dat doen met mensen die er op dit moment meerdere hebben? Lijkt me ook een beetje lullig als ze ineens hun verhaal moeten stoppen ;o
Ben het verder wel eens met de regel. Zo blijft het forum ook wat 'verdeelder'
x

Leo

• Where is Oscar?
    • Bekijk profiel
« Reactie #438 Gepost op: 03 juli 2013, 22:09:13 »
Ik zie dat je nu van alle fan-fics er maar eentje mag hebben. Hoe gaan jullie dat doen met mensen die er op dit moment meerdere hebben? Lijkt me ook een beetje lullig als ze ineens hun verhaal moeten stoppen ;o
Ben het verder wel eens met de regel. Zo blijft het forum ook wat 'verdeelder'
x

Wattpad
Yeah, I don't do teen drama

Voldemort.

• Avada Kedavra
    • Bekijk profiel
« Reactie #439 Gepost op: 09 juli 2013, 15:24:25 »
Nog een vraag: is het verplicht om wanneer je een 16+ verhaal schrijft/plaatst, dit ook in je titel te vermelden?
Ik zie het namelijk steeds meer.. En aangezien mijn verhaal ook 16+ is vraag ik me dit af, haha!

Mischief

• Bekijk profiel
« Reactie #440 Gepost op: 09 juli 2013, 16:09:44 »
Ik denk niet dat het nodig is dat je je verhaal moet stoppen als je het niet op Girlscene mag posten. Er zijn ook genoeg andere sites zoals Wattpad.com wat bedoeld is om je verhalen op te posten. Bovendien is het best wel lastig om twee verhalen tegelijkertijd te schrijven, hoor. En als je dat toch doet, kun je natuurlijk ook eerst de ene en dan de andere op Girlscene zetten.

En nee, dat hoeft niet. Kun je eventueel ook in de beginpost zetten, maar volgens mij is ook dat niet verplicht..
Miserable's twin

Pivoine

• COQ's eigendom
    • Bekijk profiel
« Reactie #441 Gepost op: 21 september 2013, 22:43:54 »
Nog een vraag: is het verplicht om wanneer je een 16+ verhaal schrijft/plaatst, dit ook in je titel te vermelden?
Ik zie het namelijk steeds meer.. En aangezien mijn verhaal ook 16+ is vraag ik me dit af, haha!
Nee hoor, da's niet verplicht. Al zou ik je wel aanraden een leeswaarschuwing te plaatsen in de beginpost, zodat lezers zich erop kunnen instellen (ik heb bij mijn verhaal ook een waarschuwing voor eventuele scheldwoorden staan).

Voldemort.

• Avada Kedavra
    • Bekijk profiel
« Reactie #442 Gepost op: 22 september 2013, 12:39:09 »
Nee hoor, da's niet verplicht. Al zou ik je wel aanraden een leeswaarschuwing te plaatsen in de beginpost, zodat lezers zich erop kunnen instellen (ik heb bij mijn verhaal ook een waarschuwing voor eventuele scheldwoorden staan).

Die staat er al, thanks Piv!

WriteLove

• Bekijk profiel
« Reactie #443 Gepost op: 25 september 2013, 10:25:51 »
RPG en een Speeltopic is hetzelfde.
Een ORPG is een RPG waarin maar twee mensen spelen.
RPG betekent: Roll playing game. Een rollenspel dus.
Je kunt gewoon inspringen en je eigen personage aanmaken. Het is niet erg dat je niet weet wat er al gebeurd is, want jou personage weet dat ook nog niet. Je komt vanzelf te wel in het verhaal en je kunt natuurlijk altijd vragen stellen. Iemand kan je ook altijd een korte samevatting geven.
Je kunt denk ik het beste inspringen in Cinque Terre of NYC, daar zijn echt mensen nodig. Eventueel kun je nog in Leven op de Campus.

*role

Mischief

• Bekijk profiel
« Reactie #444 Gepost op: 25 september 2013, 10:46:50 »
*role

Yes indeed. Typfoutje van een paar maanden terug
Miserable's twin

Pivoine

• COQ's eigendom
    • Bekijk profiel
« Reactie #445 Gepost op: 02 oktober 2013, 23:27:45 »
Roll playing game, waarin we allemaal doen alsof we een afbakbroodje zijn :'))

Esmee.

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #446 Gepost op: 28 december 2013, 01:33:40 »
Hoi. Ik zag dat je een Moderator was.. Dus ik vroeg me af of je dit forum van me even kan verwijderen? Dankjewel alvast http://forum.girlscene.nl/forum/schrijfsels/verhaal-the-hunger-games.-290026.0.html x

Fivenne

• Memories not yet to remember
    • Bekijk profiel
« Reactie #447 Gepost op: 28 december 2013, 11:44:49 »
Hoi. Ik zag dat je een Moderator was.. Dus ik vroeg me af of je dit forum van me even kan verwijderen? Dankjewel alvast http://forum.girlscene.nl/forum/schrijfsels/verhaal-the-hunger-games.-290026.0.html x

http://forum.girlscene.nl/forum/over-girlscene/topic-mag-weg-plaats-hem-hier-269785.0.html
Dit is het topic dat daarvoor bedoeld is :)
We go hideaway in daylight, we go undercover when under sun, got a secret side in plain sight.  //   NOTES WERKEN NIET! SCHRIJF IN GASTENBOEK
▲▲▲          

Pivoine

• COQ's eigendom
    • Bekijk profiel
« Reactie #448 Gepost op: 28 december 2013, 17:20:50 »
http://forum.girlscene.nl/forum/over-girlscene/topic-mag-weg-plaats-hem-hier-269785.0.html
Dit is het topic dat daarvoor bedoeld is :)
Je kan inderdaad beter de link daar posten, het topic melden of een mod persoonlijk benaderen want de mod die dit topic startte - Phaedra - kijkt hier waarschijnlijk niet vaak

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #449 Gepost op: 17 september 2014, 14:58:10 »
hee

ik kwam een oud RPG tegen die ik wou starten maar dat mocht toen niet, dus ik vroeg me kunnen we hem nu niet starten.

http://forum.girlscene.nl/forum/schrijfsels/speeltopic-malibu-255925.msg13239610.html#msg13239610