Auteur Topic: [RPG] The Insanus  (gelezen 213 keer)

Aurora.

• Bekijk profiel
« Gepost op: 23 juni 2018, 21:24:01 »
Tнε Iиѕαиυѕ
I'm not psycho.. I just like psychotic things.

S T O R Y

Ergens afgelegen bos in Londen ligt het Insanus. Een kliniek voor meest jonge – gestoorde – criminelen die door de overheid werden verwezen naar een kliniek voor mentale gezondheid, in plaats van te rotten in een gevangeniscel. Sommige patiënten zitten al jarenlang tussen de vier muren en sommige zijn nog maar nieuw. Niet iedereen heeft zich vrijwillig aangemeld bij Insanus waardoor er vaak gespannen sfeer ontstaan, zowel tussen patiënten als begeleiders.

Insanus bestaat uit twee afdelingen; een rode en een blauwe.
  ▪ Mensen die bij de rode afdeling verblijven, zijn de meest gevaarlijke patiënten. Ze vormen een gevaar voor zowel voor zichzelf als voor de medewerkers/medepatiënten. Ze worden goed in de gaten gehouden – zelfs tijdens hun pauze – door de begeleiders waardoor ze geen moment rust hebben.

▪ Mensen die bij de blauwe afdeling verblijven, zijn minder gevaarlijk dan de rode patiënten. Ze vormen wel gevaar, maar minder dan de rode. Ze hebben meer vrijheid en worden niet continu in de gaten gehouden door de begeleiders.

B U I L D I N G

Het gebouw bestaat uit drie vleugels. Een rode, blauwe en een gezamenlijke vleugel. Elk patiënt is vrij om zijn/haar kamer zelf in te richten.

Gezamenlijk
  ▪ Kantine
  ▪ Conservatorium Tuin
  ▪ Bibliotheek
  ▪ Fitnessruimte
  ▪ Chillroom
Rood
  ▪ Kamers
Blauw
  ▪ Kamers

R O L L

Girls
  ▪ Name x FC x Blue x Aurora.
  ▪

Boys
  ▪ Name x FC x Red x Aurora.
  ▪

Als ik iets ben vergeten of je weet een leuke toevoeging, please tell.
« Laatst bewerkt op: 23 juni 2018, 21:32:41 door Aurora. »
''The greatest pleasure in life is doing what people say you cannot do.''

Mars

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 09 augustus 2018, 16:15:37 »
Oeh ik vind dit wel een erg interessante rpg

Ik wil wel mee doen, maar ik wacht nog wel even af tot er wat meer animo is.
Hoe verdrietig je ook bent, onthoud altijd dit:      Ergens in de wereld stapt nu iemand met zijn blote voet op een legoblokje.

Northern

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 10 augustus 2018, 15:06:30 »
Mij lijkt het ook wel leuk om mee te doen, maar moet er idd wel wat meer animo zijn