Auteur Topic: [RPG] The Insanus  (gelezen 3844 keer)

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #50 Gepost op: 30 oktober 2018, 16:06:18 »
^ Ja hoor
''Syncopate my skin to your heart beating.''

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #51 Gepost op: 30 oktober 2018, 16:08:22 »
Mila
Met een ruk bewoog ik mijn hoofd omhoog. Geschrokken keek ik nu recht in de ogen van de bewaker die eerder nog bij de deur had gestaan en nu niet meer dan een paar centimeter van mij was verwijderd. "Ja het gaat prima." antwoordde ik op zijn vraag. Wat deed hij hier bij mij, terwijl er verderop iemand duidelijk meer aandacht verdiende dan ik. Ik keek langs hem heen om te kijken wat er bij het meisje gebeurde. Zijn collega stond erbij en het leek weer redelijk rustig, maar dat hoefde nooit veel te betekenen hier. "Moet je, je collega niet bij staan daar?" vroeg ik hem vervolgens.

Dan
Duidelijk was dat ze van mij schrok. ''Ik wilde je niet laten schrikken,'' mompelde ik. Shit. Niet mompelen. Ik herpakte mijzelf weer en glimlachte lief toen ze zei dat het prima ging. ''Mooi, je was zo druk bezig met het brood smeren en leek niet veel mee te krijgen van het tafereel, dus ik vroeg me af of je ergens aan dacht ofzo.''
Lekker bezig Dan.
Op de vraag of ik mijn collega bij moest staan, schudde ik mijn hoofd. ''Hij heeft meer ervaring dan ik heb, dus het lukt hem vast wel.''

Serendipity

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #52 Gepost op: 31 oktober 2018, 10:08:03 »
Oké hoi haha. Ik heb jaaaaren lang geleden een account gehad op Girlscene (naar mijn idee is de website nog meer roze dan een paar jaar terug), ik heb alleen geen idee meer met welk email adres of wachtwoord of wat dan ook dat account was, maar mijn vingers kriebelen toch weer om te tikken. Heb wat RPG's op Tumblr afgestruind vroeger, maar dat is toch niet helemaal mijn ding. Is hier nog een beetje leven op de RPG's?

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #53 Gepost op: 01 november 2018, 19:26:33 »
^ Beetje leven is er wel

Eternity

• Bekijk profiel
« Reactie #54 Gepost op: 09 november 2018, 17:14:04 »
Sanne, wat heb je met je profielfoto gedaan hahaha. Lekker bezig.

Ik zal ook even kijken of ik deze week kan beginnen met mijn personages. Het vergt bij mij altijd wel even wat tijd om iets in elkaar te zetten, dus ik kan nu niet zeggen wanneer ik ze hier post.

Ja geen idee... hij doet 't gewoon niet ofzo..

Anyway, hoi again.
Ik heb een paar hectische weken achter de rug en zit nu in m'n tentamenweek, dus ik 'hoor' even geen tijd te hebben, haha.
Maarrrr ik probeer na volgende week even mijn personage(s?) te schrijven.
Faceclaim uiteraard Jensen Ackles :D

« ''Nothing ever happens like you imagine it will. But then again if you don't imagine, nothing ever happens at all.'' »

Serendipity

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #55 Gepost op: 13 november 2018, 09:19:15 »
^ Beetje leven is er wel

Ah oké! Als er inderdaad leven is, lijkt het mij leuk om te joinen!

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #56 Gepost op: 14 november 2018, 19:39:56 »
Leuk :)

Serendipity

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #57 Gepost op: 15 november 2018, 12:51:01 »
Is er meer animo voor een meisje of een jongen?

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #58 Gepost op: 17 november 2018, 15:14:45 »
^ maakt niet uit denk ik

Serendipity

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #59 Gepost op: 17 november 2018, 16:16:51 »
Leuk leuk! Ik denk dat ik dan voor een meisje ga. Is Nina Dobrev al geclaimd?

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #60 Gepost op: 17 november 2018, 16:47:50 »
Moet je even teruglezen

Mars

• Bekijk profiel
« Reactie #61 Gepost op: 22 november 2018, 16:29:51 »
Dan
Duidelijk was dat ze van mij schrok. ''Ik wilde je niet laten schrikken,'' mompelde ik. Shit. Niet mompelen. Ik herpakte mijzelf weer en glimlachte lief toen ze zei dat het prima ging. ''Mooi, je was zo druk bezig met het brood smeren en leek niet veel mee te krijgen van het tafereel, dus ik vroeg me af of je ergens aan dacht ofzo.''
Lekker bezig Dan.
Op de vraag of ik mijn collega bij moest staan, schudde ik mijn hoofd. ''Hij heeft meer ervaring dan ik heb, dus het lukt hem vast wel.''

Sorry, ben nog even druk met studie tot eind dit jaar, daarna heb ik waarschijnlijk weer meer tijd. Maar er zit een deadline aan te komen en dat wekt stress op en dan heb ik geen inspiratie meer voor dit soort dingen.
Maarrr... nu toch nog even een reactie.

Mila
Ik schrok opnieuw van zijn vraag. Wat wist hij over mijn gedachten? Wist hij wat ik zojuist voor me had gezien? Ik had niets gedaan, dat wist ik vrij zeker, ik zat nog precies op dezelfde plek als waar ik de hele tijd had gezeten, toch? Ik besloot de vraag te negeren en een nieuwe vraag aan hem te stellen. "Sinds wanneer werk je hier? ik heb jou nog niet vaak gezien" Ik gokte op ongeveer een maand en ik was er ook niet echt benieuwd naar, maar het bood een goede opening voor mijn volgende vraag. Ik was wel rustiger geworden met iemand naast me die blijkbaar interesse in mij had. Hoewel ik het normaal gesproken niet fijn vond als ik in de gaten werd gehouden.
Hoe verdrietig je ook bent, onthoud altijd dit:      Ergens in de wereld stapt nu iemand met zijn blote voet op een legoblokje.

Ms.Jackson

• Bekijk profiel
« Reactie #62 Gepost op: 24 november 2018, 12:08:14 »
^ Geeft niet, heb ik ook last van haha.

Overigens kan ik het ene moment wel inloggen met Encore, en het andere moment word ik met dit account ingelogd... Dus dan weten jullie dat!
Ik was Encore
''Watch me move, when I lose it hard. Get you off with the touch, dancing in the dark.''

Serendipity

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #63 Gepost op: 24 november 2018, 18:47:26 »
Ik zit in hetzelfde schuitje. De laatste maanden van het jaar zijn altijd het moeilijkst en het drukst. Dus begrijpelijk haha!

Serendipity

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #64 Gepost op: 24 november 2018, 20:48:12 »
Zo die is af. Ik heb er echt dagen on en off aan gezeten, waar zijn die tijden dat je zoveel tijd had voor dit soort dingen.

ELLA MABEL WINTERS

Leeftijd: 21 (geboren op 11 mei 1997)
Faceclaim: Nina Dobrev
Afkomst: Manchester
Kamer: Rood

Innerlijk
Aardig wanneer je haar nodig hebt, een totale bitch wanneer ze klaar met je is. Eigenlijk is dat de beste omschrijving die je Ella kan geven. Vanaf de buitenkant is ze een schoonheid met een goed gevoel voor humor, een enorme hoeveelheid spontaniteit die door haar aderen vliegt en is ze iemand die altijd in is voor een lolletje. Ze weet, mannen of vrouwen, om haar vingers te binden en ze te gebruiken voor wat ze wilt. Zodra ze door heeft dat je haar plannen dwarsboomt of zodra ze simpelweg klaar met je is, kan haar persoonlijkheid binnen seconden omklappen. Mensen dichtbij haar ware ik laten komen, doet ze nooit. Er zijn maar heel weinig mensen op de aardbol die weten wat voor persoon Ella werkelijk is. Onder haar harde persoonlijkheid, zit een klein meisje die bang is, bang om opnieuw door periodes van hel te gaan. Dit toegeven, doet ze nooit. Zwak zijn staat niet in haar woordenboek, of dat wilt ze in ieder geval proberen te geloven. Hoe verdrietiger zich voelt, hoe losbandiger ze zich gedraagt. Het is meer om te vervullen voor zichzelf dat ze dit soort gevoelens ook heeft, dan om de schijn op te houden voor de buitenwereld.

Geschiedenis
Als je kijkt naar wat Ella mee heeft gemaakt in haar kinderjaren, is het niet zo raar dat ze een schild om zich heen heeft gebouwd. Ella was de eerste dochter van Anne Winters. Acht jaar na haar geboorte kwam er een tweeling in het gezin. Samen met de blijdschap van twee blauwe wolkjes, kwam het verdriet met het overlijden van Ella haar vader. Niet alleen is Ella haar vader voor haar ogen gestorven, ook kreeg ze de taak op zich om te zorgen voor haar twee jonge broertjes. Haar moeder greep namelijk voor troost naar de drank. Als jong meisje leerde Ella al dat drank een manier was om haar gemoedsrust te geven en de angst en de paniek weg te halen. Ella haar dagen bestonden uit zorgen voor haar broertjes én haar moeder en 's avonds alles wegdrinken om niets meer te voelen. Dit ging maanden, jaren, lang zo door. Totdat op één bewuste avond Anne thuis kwam vanuit de bar met het geweldige idee om haar twee zoontjes in bad te doen. Een bad met veelte warm water. De jongetjes kwamen er met de schrik vanaf, maar bij Ella knapte er iets toen ze de twee uit het bijna kokende water griste. Hoe haar moeder daar, met een enge grimmige lach, een doffe blik in haar ogen, maar een beetje zat toe te kijken op de rand van het bad terwijl Ella haar broertjes probeerde te redden. Ze trok het niet. Een rood waas is over haar ogen getrokken terwijl ze de spiegel kapot sloeg en haar eigen moeder neerstak. Geprobeerd om te verhullen wat er was gebeurt, kon ze niet meer. Ze heeft de tweeling buiten de badkamer gesloten en heeft al huilend toegekeken hoe haar moeder haar laatste adem sloeg.

Haar broertjes heeft ze na die avond nooit meer gezien. Ze werden allebei in pleeggezinnen opgenomen en Ella werd voor maandenlang opgesloten, omdat niemand echt wist wat ze met haar moesten doen. Ze had een moord gepleegd, maar er waren ook genoeg getuigen van haar verknipte en traumatiserende jeugd. Spijt had ze, zoveel dat ze niet wist hoe ze er mee om moest gaan. Ze kon niet bij het feit wat ze had gedaan, dus stopte ze het weg en verbood zichzelf er ooit aan te denken. Ze probeerde te doen alsof het nooit gebeurt was en ondanks ze midden in het veroordelingsproces zat, probeerde ze zichzelf te herpakken en een masker over haar gezicht te trekken. Vanaf dat moment is de ware Ella verdwenen. Ze heeft alles over zich heen laten komen. In de gevangenis maakte ze het, het beste van. Vrienden maakte ze niet, wel lukte het vaak om waar te laten komen wat zij wilde. Dit ging weken door, totdat er één advocaat met het idee kwam om haar naar The Insanus te sturen. Een gevangenis kon Ella geen hulp kunnen bieden, niet de mentale hulp die ze nodig had. Ondanks dat Ella diep van binnen wist dat naar een psychiatrische inrichting gaan bekende dat ze moest gaan praten over wat er gebeurt was, wist ze ook dat ze niet veel langer kon doen alsof het leven in de gevangenis haar niets deed. Hoe graag ze het ook wilde ontdekken, ze wilde er alles aan doen om haar broertjes weer te zien en dit leek tot nu toe de enige optie die haar ooit weer tot haar jongetjes zou brengen. Maar dit zou ze nooit aan iemand vertellen. Ze stemde echter wel in met het idee, maar met alsnog de uitdrukking alsof het haar allemaal gesloten kon worden. Niemand mocht weten hoe ze zich van binnen voelde, want dat zou zwak zijn.

Ms.Jackson

• Bekijk profiel
« Reactie #65 Gepost op: 25 november 2018, 10:45:08 »
Leuk! :)
Ik was Encore
''Watch me move, when I lose it hard. Get you off with the touch, dancing in the dark.''

Ms.Jackson

• Bekijk profiel
« Reactie #66 Gepost op: 01 december 2018, 17:17:16 »
Sorry, ben nog even druk met studie tot eind dit jaar, daarna heb ik waarschijnlijk weer meer tijd. Maar er zit een deadline aan te komen en dat wekt stress op en dan heb ik geen inspiratie meer voor dit soort dingen.
Maarrr... nu toch nog even een reactie.

Mila
Ik schrok opnieuw van zijn vraag. Wat wist hij over mijn gedachten? Wist hij wat ik zojuist voor me had gezien? Ik had niets gedaan, dat wist ik vrij zeker, ik zat nog precies op dezelfde plek als waar ik de hele tijd had gezeten, toch? Ik besloot de vraag te negeren en een nieuwe vraag aan hem te stellen. "Sinds wanneer werk je hier? ik heb jou nog niet vaak gezien" Ik gokte op ongeveer een maand en ik was er ook niet echt benieuwd naar, maar het bood een goede opening voor mijn volgende vraag. Ik was wel rustiger geworden met iemand naast me die blijkbaar interesse in mij had. Hoewel ik het normaal gesproken niet fijn vond als ik in de gaten werd gehouden.

Dan
Ze leek te schrikken van mijn vraag, of misschien wel van mijn aanwezigheid. De meesten cliënten vonden het niet fijn als er een bewaker in de buurt was, wat ik nogal betreurde. Ik wilde ze geen kwaad doen. Ik was oprecht verbaasd toen het meisje mij een vraag stelde en glimlachte kort.
''Goed opgemerkt, ongeveer een maandje, en jij? Hoelang ben jij hier?''
Meteen kon ik mijzelf wel voor mijn kop slaan. Ik had het recht niet om zoiets persoonlijks te vragen. Ietwat stamelend bracht ik uit dat ze geen antwoord hoefde te geven.
Ik was Encore