Auteur Topic: [RPG] The Aim and the Hunt  (gelezen 1390116 keer)

unapologetic

• Bekijk profiel
« Reactie #50 Gepost op: 30 maart 2014, 21:36:24 »
ik schrijf mijn character maar het lukt niet erg dfgdfg
got hot sauce in my bag, swag

Psychedelic

• Bekijk profiel
« Reactie #51 Gepost op: 30 maart 2014, 21:53:34 »
Ik heb tot nu toe alleen maar gifs verzameld en een naam bedacht hahaha :') gelukkig heb ik wel het een en ander in mijn hoofd zitten.

PurpleBerry♥

• Bekijk profiel
« Reactie #52 Gepost op: 30 maart 2014, 21:54:51 »
Ik heb tot nu toe alleen maar gifs verzameld en een naam bedacht hahaha :') gelukkig heb ik wel het een en ander in mijn hoofd zitten.
Ik heb precies hetzelfde, ben nu nog de geschiedenis van heksen aan het na trekken

Northern

• Bekijk profiel
« Reactie #53 Gepost op: 30 maart 2014, 21:57:55 »
yeaaah

Morgen even aan mijn char werken, heb vandaag alleen maar een beetje zitten prutsen met vage ideetjes in mijn hoofd en veel gifjes opgeslagen.

Leo

• Where is Oscar?
    • Bekijk profiel
« Reactie #54 Gepost op: 30 maart 2014, 22:09:53 »
Mikhail “Mick” Andrej Nevski

It's cool not growing old. I like being the eternal stud.

Leeftijd: geboren in 1773 in Rusland, uiterlijke leeftijd 18 jaar.

FC: Ian Somerhalder

Soort wezen: Vampier. Bloeddorstig wezen dat leeft op bloed. De voorkeur gaat uit naar mensenbloed, hoewel dierenbloed ook goed is (maar lang niet zo lekker). Alcohol kan het verlangen naar bloed tijdelijk onderdrukken. De zwakte van een vampier is de zon (maar daar heb je daylight ringen voor: een heks maakt zo'n ring aan de hand van een spreuk, easypeasy) en vervaine, een kruid dat gewoon in het bos groeit. De aanraking van vervaine brandt. Een vampier kan zich verweren tegen de pijn door elke dag wat vervaine te slikken, zodat hij/zij went aan de pijn en er minder vatbaar voor is. Vampiers zijn sterker, slimmer en sneller dan mensen. Ze verouderen ook niet. Ook kunnen vampiers anderen compellen. Compellen is een soort van mindcontrol: bij intens oogcontact kan de vampier zijn wil opleggen aan de andere. Dit is vooral handig om mensen te gebruiken als voedselbron en ze kalm te houden (en ze nadien alles te laten vergeten).

Innerlijk: Mick is een arrogante en sarcastische kerel. Hij is extreem knap en charmant. Met mooie praatjes kan hij iedereen inpakken. Toch is hij verschrikkelijk veranderlijk: hij kan van speels en grappig naar onvervalst slecht gaan in minder een hartslag. Voor het menselijk leven heeft hij nauwelijks respect: mensen zijn er om hem te plezieren, hem te voeden. Zijn persoonlijkheid is moeilijk te doorgronden, omdat hij die altijd aanpast aan de personen rondom hem. Hij heeft er een handje van weg om zich altijd zo te gedragen dat mensen hem wel leuk moeten vinden.

Uiterlijk: zie foto’s. Zwarte haren, geweldig lijf, grijze ogen. Op zijn arm staat de sterfdatum van zijn moeder getatoeëerd.

Geschiedenis: Mick is geboren in Rusland. Zijn moeder, Alexandra Nevski was een getalenteerde heks, die instond voor de verzorging van de enige zoon van de tsaar. Toen één van haar bezweringen verkeerd afliep, beval de tsaar haar op te hangen wegens hekserij.  Alexandra wist op tijd te ontsnappen naar Amerika. In Amerika leefden moeder en zoon een teruggetrokken leven in het stadje Moonlight Falls.  Amerika was immers een sterk religieus land, waar de kleinste verdenking al kon leiden tot de doodstraf. Toen Mick zeventien werd, kwam er een nieuwe man in het leven van zijn moeder, namelijk John Hancock. Deze mysterieuze man was een vampier, met wie zijn moeder een verbond had gesloten voor extra magische krachten. Het bloed van een vampier is immers te gebruiken in verschillende spreuken. In ruil voor het bloed, moest Alexandra haar enige zoon afstaan aan de vampier. De vampier veranderde Mikhail in een vampier, om zo altijd gezelschap te hebben. John leerde Mikhail welke voordelen een vampier allemaal had. Alexandra maakte voor haar zoon een daylight ring. John nam Mikhail mee om hem de wereld te laten verkennen. Alles ging goed. Ze reisden door Amerika, Mikhail leerde hoe misbruik te maken van zijn krachten om mensen te manipuleren. Dit alles veranderde toen Mikhail hoorde hoe zijn moeder was veroordeeld voor hekserij. De plaatselijke bevolking had Alexandra gemarteld en tenslotte verbrand. In een opwelling vermoordde Mikhail zijn maker John Hancock en ging er toen vandoor, doorheen Amerika. Hij misbruikte verschillende vrouwen, leefde enkel voor het plezier en maakte om de zoveel jaar alle nakomelingen van John Hancock van kant, behalve ééntje om het geslacht voor te zetten. Na een tijdje te hebben rondgezworven doorheen de verschillende staten en een paar studies te hebben gedaan, acht Mikhail – die zich nu Mick laat noemen – de tijd rijp om opnieuw eens de middelbare school te proberen, op zoek naar jonge, gewillige tienermeisjes.

Geschiedenissen met andere studenten:
Aimée: Een jaar geleden kwam Mikhail de net veranderde Aimée tegen net buiten Moonlight Falls. Het arme kind was net veranderd en Mick zag er wel enige potentie in (lees: seks). Hij nam Aimée mee naar huis, leerde haar alles wat ze nodig had om te overleven: hoe jagen zonder op te vallen, hoe om te gaan met je snelheid, hoe vervaine vermijden enzovoort. Zodra Aimée genoeg was aangepast om geen aandacht op zichzelf te vestigen, hebben Mikhail en Aimée een huisje voor Aimée alleen geregeld. De nacht voordat Aimée zou vertrekken, heeft Mikhail zijn betaling opgeëist en zijn ze naar bed gegaan. Voor Mikhail was het gewoon pure lust en wat het voor Aimée zou betekenen, dat kan hem niets schelen.
Elias: De laatste keer dat Mikhail op zijn Hancock-jachtrondje ging, kwam hij voor een verrassing te staan. Er was namelijk al iemand in het huis, namelijk de kannibaal Elias die met veel smaak een vrouwelijke nazaat van John Hancock aan het verorberen was. Mick kon Elias wel appreciëren, hoewel hij eerst zoiets had van: "Joh, strakke (Elias droeg een superstrak rubberpakje), dit is wel mijn taak, zoek je eigen wraakfamilie". Maar zo erg vond Mick Elias niet, dus is er een soort van appreciatie ontstaan tussen de beide heren. Omdat Elias een beetje sneu te werk ging met het meisje, heeft Mick besloten om Elias liefdeslessen te geven om een beetje meer te genieten van zijn prooi.

« Laatst bewerkt op: 31 maart 2014, 21:06:46 door Fearless_Confidence »
Wattpad
Yeah, I don't do teen drama

PurpleBerry♥

• Bekijk profiel
« Reactie #55 Gepost op: 30 maart 2014, 22:13:32 »
Hij is leuk Leo!

Iemand die hier verstand heeft van heksen?

Psychedelic

• Bekijk profiel
« Reactie #56 Gepost op: 30 maart 2014, 22:13:53 »
Geweldig die quote, Leo :) leuke char!

Outlaws

• Mrs Bower
    • Bekijk profiel
« Reactie #57 Gepost op: 30 maart 2014, 22:13:57 »
Pas morgen alles aan ben nu op mobiel, begin morgen aan 1 van mn chars
Go ahead rip my heart out, show me what love's all about. | Tumblr

Outlaws

• Mrs Bower
    • Bekijk profiel
« Reactie #58 Gepost op: 30 maart 2014, 22:14:19 »
Wat wil je weten over heksen?

Leo

• Where is Oscar?
    • Bekijk profiel
« Reactie #59 Gepost op: 30 maart 2014, 22:15:12 »
Jeej. Dank jullie wel dames!
Al twee mensen team Mick

Wattpad
Yeah, I don't do teen drama

Croatoan

• Bekijk profiel
« Reactie #60 Gepost op: 30 maart 2014, 22:19:36 »
Hij is leuk Leo!

Iemand die hier verstand heeft van heksen?
je kan op de tvd of op de spn wiki kijken
╰☆╮“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!”╰☆╮-  Ik was Nephilim

Complicated

• Gast
« Reactie #61 Gepost op: 30 maart 2014, 22:21:55 »
Naam: Ryan Hale
Leeftijd: 18
FC: Tyler Hoechlin
Soort wezen: Weerwolf
                                                                      Innerlijk
Door zijn verleden is Ryan erg gesloten. Gevoelens en gedachtes dat van hem afkomstig zijn is taboe. Hij zal nooit vertellen over zijn ouders, hoe hij zich voelt of hoe hij over sommige dingen denkt. Daardoor kan hij soms kort door de bocht komen waardoor hij soms bot overkomt.
Mensen die Ryan goed kennen weten dat hij erg behulpzaam is. Als er iemand in de problemen zit zal hij altijd helpen ook al kan het hemzelf in gevaar brengen.
Alpha zijn betekent erg veel voor hem net zoals zijn pack. Hij waakt over ze en zal ze altijd eerste plek zetten. Vooral bij Finn voelt hij zich meer verantwoordelijk dan bij andere. Hij ziet hem als een kleine broer en is dus bereidt om alles te doen voor zijn veiligheid.
Ryan is erg sportief en zoekt in alle problemen een oplossing. Ook al is geweld niet zijn favoriete oplossing, hij in staat om te verwonden en soms te vermoorden.
Als hij zijn hoofd wilt leeg maken is hij vaak te vinden in de natuur. Hij houdt van rennen en gaat het liefst elke ochtend een rondje rennen om zijn conditie omhoog te houden. Dankzij zijn jaren lang trainingen is hij ontzettend goed in vechten.

Geschiedenis
Ryan hield als klein kind al van de bossen. Zijn ouders waarschuwde hem altijd voor de “mysterieuze demonen” die in het bos woonde. Hij negeerde hun zovele pogingen om hem thuis te houden.
Na een avond vol met ruzie besloot hij om in het bos te wandelen. Dat is een avond wat hij nooit zal vergeten al probeert hij alles om het wel te doen. Hij werd gebeten door een onbekende weerwolf en heeft daar derest van de avond gespendeerd.
Eenmaal thuis merkte zijn ouders meteen wat er aan de hand was. Hun zoon was veranderd in een weerwolf, een demon, een fout van god zichzelf. Ze twijfelde geen moment en staken hem meteen door zijn rug heen. Ryan heelde, veranderde in een weerwolf en vermoorde zijn ouders. Het was nooit zijn bedoeling geweest en hij zal zich daar nooit overheen zetten.
Hij is weggelopen van huis en is nooit meer terug gekeerd.

Als omega zwierf hij rond in de bossen totdat hij tegen een pack aanliep. Ze lieten hem binnen en al gauw werd hij behandelt als een familie. De alpha van de pack behandelde hem als zijn eigen zoon en Ryan zag hem als een vader.
Al snel ontmoette Ryan de hunters. Ze raakte in een gevecht waar hij meerdere malen werd geraakt door kogels met mistletoe. De andere leden van de pack werden in koud bloed vermoord waardoor de alpha geen andere uitgang zag. Hij gaf zijn alpha krachten aan Ryan en dwong hem om weg te rennen en nooit meer terug te kijken.

Niet lang daarna rende Ryan tegen een Alpha pack op. Ze accepteerde hem en al snel voelde Ryan een sterke band met Finn. Ook al was Finn totaal het tegenovergestelde van Ryan. Hij ziet hem als familie en door zijn angst om wéér iemand kwijt te raken, doet hij alles om Finn veilig te houden.

Uiterlijk
 Ryan heeft haren zo donker als de nacht en wazig groenige ogen. Hij is goed gespierd en komt al snel dreigend over. Zijn ogen zijn bloedrood als hij in een weerwolf veranderd en zijn snijtanden zijn net zo scherp als doornstekels. Hij heeft een grote tatoeage op zijn rug staan die staat voor evenwicht.
« Laatst bewerkt op: 30 maart 2014, 23:11:37 door Complicated »

PurpleBerry♥

• Bekijk profiel
« Reactie #62 Gepost op: 30 maart 2014, 22:27:21 »
je kan op de tvd of op de spn wiki kijken
oke! Dan kijk ik daar eventjes

Eternity

• Bekijk profiel
« Reactie #63 Gepost op: 30 maart 2014, 22:33:52 »
Waarschijnlijk duurt het nog wel even voordat ik mijn personage maak, maar jullie mogen van mij wel gewoon beginnen, want ik heb het aankomende dagen nog even druk en kan daarna kan ik pas mijn personage maken. + Volgend weekend heb ik uitwisseling en komt er een uitwissel bij mij dus ik heb dan sowieso geen tijd voor gs, helaas :(
« ''Nothing ever happens like you imagine it will. But then again if you don't imagine, nothing ever happens at all.'' »

unapologetic

• Bekijk profiel
« Reactie #64 Gepost op: 30 maart 2014, 22:58:51 »
Robyn Fenty.

Robyn Fenty is  geboren op 26 Juni 1995 in een klein dorpje net buiten Moonlight Falls. Als de dochter van Monica en Ronald Fenty werd het “hunten” er met de paplepel ingegooid. Haar ouders waren de meest bekende Hunters die er toen rondliepen. Ze stonden vooral bekend om hun snelle en bijna geruisloze benadering.  Toen Robyn tien jaar werd, kreeg ze haar eerste kruisboog met een set speciale pijlen en verschillende dolken. Vlak na haar verjaardag verhuisde het kleine gezin naar Moonlight Falls. Vanaf toen werd het “hunten” er bij Robyn in gestampt. Elke dag krijgt ze een uur theorie, en drie keer per week heeft ze verschillende trainingen.
Tot op heden heeft Robyn haar kunsten nog niet uitgevoerd. Ze vind het allemaal onnodig. Ze zou alleen moorden wanneer zijzelf of iemand om wie ze geeft in gevaar is. Dat was dus nog nooit gebeurd.

Robyn staat bekend als de "leukste thuis". Ze heeft een geweldig gevoel voor humor en heeft daarnaast ook een aanstelijke lach. Het hunten heeft ze geleerd gekregen, maar ze vind het zelf onnodig en eigenlijk totaal niet leuk. Ze heeft een groot hart en raakt snel gehecht aan mensen. Ook vertrouwt ze mensen erg snel wat een struikelblok kan vormen voor zichzelf. Zeker in een stadje als Moonlight Falls. In haar vrije tijd stort ze zich volledig op het dansen, en danst ze zelfs verschillende wedstrijden op hoog niveau.

Robyn heeft een licht getinte huid, die ze geërfd heeft van haar moeder, die van Barbados komt. Verder heeft ze zacht-groene ogen en een specifieke lipvorm waar velen door gefascineerd zijn. Ook staat ze bekend om haar slanke, maar sterke lichaam en het feit dat ze haar haarkleur erg vaak veranderd.

« Laatst bewerkt op: 01 april 2014, 17:07:17 door Unapologetic »

unapologetic

• Bekijk profiel
« Reactie #65 Gepost op: 30 maart 2014, 22:59:34 »
ok flop wat is dit.

unapologetic

• Bekijk profiel
« Reactie #66 Gepost op: 30 maart 2014, 22:59:51 »
WAT IS HET KORT GVD

unapologetic

• Bekijk profiel
« Reactie #67 Gepost op: 30 maart 2014, 23:07:29 »
ok als ik meer heb verzonnen gooi ik dat erin.

Snotterslet

• Smile like a donut
    • Bekijk profiel
« Reactie #68 Gepost op: 30 maart 2014, 23:26:53 »
IK RESERVEER EEN MAN
It's all ogre now | Marrr ik denk gewoon paprika

Psychedelic

• Bekijk profiel
« Reactie #69 Gepost op: 30 maart 2014, 23:33:58 »
IK RESERVEER EEN MAN
No problemo.
(in case of wel problemo zeg het even anders sta ik hier voor schut)

Ik heb mijn char af YES
ik ga deze topic zo spammen met ziek veel Evan gifjes
prepare yourself

Snotterslet

• Smile like a donut
    • Bekijk profiel
« Reactie #70 Gepost op: 30 maart 2014, 23:36:14 »
No problemo
Ik moet deze week alleen wel leren voor tentamens dus ben niet superactief
It's all ogre now | Marrr ik denk gewoon paprika

Psychedelic

• Bekijk profiel
« Reactie #71 Gepost op: 30 maart 2014, 23:51:48 »

I kill people I like

Elias Noël Vescatur
13/12/1979
Uiterlijk 17jarige
Kannibaal

FC: Evan Peters

Innerlijk: door het verlies van zijn moeder, gebrek aan sociale ontwikkeling en moordlustige natuur is Elias een naar binnen gekeerd en cynisch persoon geworden. Het kan hem allemaal geen moer schelen wat hij doet – hij heeft eenmaal niks te verliezen.
Door zijn vele moorden in de tijd dat hij rondzwierf heeft hij echter wel wat mensenkennis opgedaan, waardoor hij geweldig goed is in het manipuleren van zijn omgeving. Ondanks dat hij amper emoties voelt, is hij goed in het nadoen van ze. Verdriet, blijheid, lust, angst … noem het maar op, Elias zou een Oscar verdienen als hij acteur was. Zo weet hij slachtoffers in zijn web te lokken.
Elias spot graag met van alles en nog wat, hij neemt niets serieus en is zo egoïstisch als de pest. Als het hem goed uitkomt doet hij alles. Hij is erg vijandig en wantrouwend naar iedereen om hem heen toe en zal niet snel een vriendschap opbouwen.
De enige zwakte die Elias heeft, is een moederfiguur. Dat doet hem denken aan de vrouw die alles voor hem opgaf en haar leven gaf om hem te beschermen, en dat zal hij niet snel vergeten.
Hij vindt zichzelf geen monster, hij is niet beter gewend. De mens krijgt van hem geen respect. Het zijn maar een stel levenloze zakken met bloed en botten wat zijn honger stilt.
Toch zal Elias niet alles moorden wat los en vast zit – in het begin deed hij dat wel, maar nu weet hij wel beter. Hij vindt het veel leuker om eerst wat te klooien, denk aan het kat-en-muis spel, om toe te werken naar het punt waarop hij zijn ware aard toont en zijn prooi levend opvreet, de climax.

Uiterlijk: de jongeman heeft een redelijk bleke huidskleur, is van gemiddelde lengte (niet bijzonder lang of klein), heeft een aardig gespierd lichaam en donkerbruine ogen. Zijn gezicht staat vaak erg donker, maar wanneer hij lacht fleurt zijn gezicht en in het bijzonder zijn ogen helemaal op. Elias heeft warrig tot krullend blond haar dat verschilt in lichtblonde plukken tot donkerblonde plukken. Soms smeert hij er gel in om het wat naar achter te duwen waardoor het soms een bruine in plaats van blonde gloed krijgt. Ook krijgt Elias kleine kuiltjes in zijn wangen wanneer hij lacht.
Zijn gezicht heeft iets mysterieus, zijn ogen staan ondoorgrondelijk en kijken dwars door je heen.

Soort: Elias is een ‘Wendigo’ (wiki), net als zijn moeder was, wat wil zeggen dat hij een bovennatuurlijk wezen is met superkrachten (= razendsnel, zeer sterk en angstaanjagende invloed). Wendigo is de benaming voor een wezen dat hierin verandert of transformeert na het plegen van kannibalisme (het eten van mensen). Na het voeden lijken deze wezens op een uit het graf opgestaan lijk, ofwel een zombie. Ze zijn lijkbleek, vertonen een rare grijze gloed vanuit de ogen, hebben een vermoeid gezicht inclusief donkerpaarse kringen onder de ogen en ook zijn de bloedvaten duidelijker op de huid met een blauwpaarse kleur.
De legendes zeggen dat Wendigo’s daarnaast altijd een bebloede mond hebben, onverzadigbaar zijn en na elk nieuw slachtoffer groter worden. Dit is allemaal niet waar. Voor het eerste geval zijn zakdoekjes uitgevonden en wat betreft het tweede krijgen ze net als ieder normaal mens na verloop van tijd weer honger, bij Wendigo’s duurt dat alleen wat langer. Ze kunnen best een tijdje zonder het eten van mensenvlees, daarnaast kunnen ze ook normaal voedsel op, alleen begint het na een lange periode toch te knagen en wordt de behoefte tot kannibalisme bijna onweerstaanbaar.
De mythe komt voort uit vertellingen van de Indianen uit Noord-Amerika en Canada, en de legende is nauwelijks populair in Europa.

Geschiedenis: Elias werd eind jaren 70 geboren in een conservatief dorpje ergens in de Verenigde Staten. Het huwelijk van zijn ouders was redelijk labiel, voornamelijk door Elias’ moeders ware aard. Net als haar zoon was zij een Wendigo (zie synopsis bij ‘soort’), maar probeerde ondanks haar ras een zo normaal mogelijk leven te leiden.
Dat leven was van korte duur toen zij erachter kwam dat Elias hetzelfde in zich had. Zijn ouders kwamen erachter toen de destijds vijfjarige jongen zijn pasgeboren zusje wilde aanvallen. Elias’ vader wist niet precies wat er mis met hem was, maar hij was ervan overtuigd dat het kind de duivel in zich had en was vastbesloten zijn zoon te doden. Elias’ moeder wilde koste wat kost haar kind beschermen, en heeft toen voor Elias’ ogen zijn vader aangevallen en vermoord.
Sinds die tijd is Elias veel verhuist met zijn moeder om te ontsnappen aan het verleden. Het jongetje was getraumatiseerd en wist niet eens wat er met hem zelf aan de hand was. Zijn moeder heeft hem nooit meer naar school laten gaan of enig ander deelnemen aan de maatschappij, bang dat hij weer iemand zou aanvallen. Hierdoor heeft Elias een zeer afgezonderd leven geleid met constante stress en onzekerheid.

Toen hij zeventien jaar werd (1986) is zijn moeder overleden door het toedoen van een hunter. Elias is hierdoor helemaal geflipt: zijn moeder was het enige wat hij had. Doordat hij nu vrij was om te doen wat hij wilde, zonder toeziend oog, is hij voor het eerst in zijn leven gaan doen wat een Wendigo ‘hoort’ te doen: mensen vermoord en opgegeten. Doordat dat zijn eerste transformatie naar Wendigo was, is hij vanaf die leeftijd nog maar amper verouderd.
Woedend en zwelgend in verdriet is hij rond gaan zwerven, terwijl een haat voor hunters en een gebrek aan emoties groeide. Inmiddels heeft Elias zijn plek gevonden in Moonlight Falls, een plek waar hij niet opvalt en niet de enige met bovennatuurlijke genen is.
Mick: tijdens één van Elias’ maaltijden, bij willekeurig uitgekozen familie Hancock, was hij bezig met het smikkelen aan één van de dochters toen hij gestoord werd door een nieuwkomer. Het bleek een vampier te zijn die geregeld bij huize Hancock langskwam om zijn wraak te zegevieren door zich rijkelijk te laten verwennen met bloedvergieten van de nakomelingen. Elias schrok, hij had niet verwacht dat er iemand thuis zou komen, en voelde zich direct bedreigd door de onbekende vampier. Maar hij werd overtuigt door Mick’s wraakverhaal en nonchalance, waardoor hij besloot hem met enig wantrouwen te accepteren. Mick wekte interesse bij Elias, iets wat maar weinigen lukt bij de kannibaal, en daarom besloot hij contact te houden met de vampier.

Extra: in het dagelijkse leven gaat Elias gewoon naar de high school in Moonlight Falls. Hij praat niet veel, werpt graag dodelijke blikken en gaat zijn eigen gangetje. Hij wordt door de meesten als een freak of creep gezien, door zijn asociale gedrag en vreemde bleke uiterlijk. Verder zit hij graag in het Lacrosse team, daar kan hij zijn woede af en toe in kwijt (beter tegen ballen meppen dan mensen de nek omdraaien).
Hij woont en leeft de rest van zijn tijd in een verlaten gebouw dat ooit een gekkenhuis/insane asylum was. Hoewel hij vaker buiten te vinden is, in de bossen of bovenop gebouwen, vooral 's nachts. Slaap heeft hij niet extreem veel nodig, maar na het plegen van moorden of na een gevecht is hij wel gedwongen wat uurtjes zijn ogen te sluiten.
Ook zonder eten kan hij redelijk lang. Vooral na het plegen van kannibalisme kan hij redelijk lang zonder mensenvlees voordat de lust weer op komt zetten. Normaal voedsel kan hij ook hebben, maar erg gek daarop is hij niet en vermijdt het dan ook liever. (levende) Dieren vermoordt hij niet snel, daar ziet hij het nut en plezier niet echt van en bovendien heeft hij daar geen grote haat voor. Hij respecteert het dierenrijk, ze bemoeien zich met niemand en laten zich enkel aandrijven door hun natuur en instinct, en daar gelooft Elias ook in.

« Laatst bewerkt op: 07 april 2014, 14:16:53 door Psychedelic »

Psychedelic

• Bekijk profiel
« Reactie #72 Gepost op: 30 maart 2014, 23:54:00 »
O ja ik heb aan de officiële mythe wat dingetjes toegevoegd of veranderd, maar dat is niet zo erg zeker.

Outlaws

• Mrs Bower
    • Bekijk profiel
« Reactie #73 Gepost op: 31 maart 2014, 08:47:21 »
Goeiemorgen kinders

Om 4 uur ben ik thuis, wel wat aan school doen, maar rond 4/5 pas ik de post aan en ga ik aan 1 van mijn 2 ideetjes werken.

Outlaws

• Mrs Bower
    • Bekijk profiel
« Reactie #74 Gepost op: 31 maart 2014, 08:50:08 »
Een kanibaal, eet ie dan ook vampiers en weerwolven? Is ook mensenbloed haha

Ohja vraagje, is het ok dat een weerwolf altijd kan veranderen, maar de beet voor een vampier alleen giftig is tijdens vollemaan?