Auteur Topic: [RPG] The Aim and the Hunt  (gelezen 1361348 keer)

GoldenKiller

• **
  • ik weiger
    • Bekijk profiel
« Reactie #104275 Gepost op: 17 augustus 2018, 10:21:22 »
daarbij is klomas bae maar thominn slayed
omdat het zo is, daarom | kim haats het goede doel | amy heeft een voortuin | valerie | ik weiger speen

GoldenKiller

• **
  • ik weiger
    • Bekijk profiel
« Reactie #104276 Gepost op: 17 augustus 2018, 10:24:42 »
Thomas is te goed voor deze wereld
en een cutie

Precies. Een droge en stoned versie van Ruby.

Eigenlijk hadden zij een relatie moeten hebben, maar nee hoor welkom bij the aim waar Ruby maar voor een psychopaat gaat en Thomas voor een weerwolf die op moordjachten ging met zijn beste vriend
omdat het zo is, daarom | kim haats het goede doel | amy heeft een voortuin | valerie | ik weiger speen

PurpleBerry♥

• Bekijk profiel
« Reactie #104277 Gepost op: 17 augustus 2018, 10:28:00 »
waarom doet thomas alsof hij ruby niet al jaren kent en waarom doet klaus alsof hij niet verliefd is
KLAUS IS BANG Oke
doei

PurpleBerry♥

• Bekijk profiel
« Reactie #104278 Gepost op: 17 augustus 2018, 10:28:46 »
Precies. Een droge en stoned versie van Ruby.

Eigenlijk hadden zij een relatie moeten hebben, maar nee hoor welkom bij the aim waar Ruby maar voor een psychopaat gaat en Thomas voor een weerwolf die op moordjachten ging met zijn beste vriend
Wel een knappe psychopaat
:)

Lancelot

• Armored.
    • Bekijk profiel
« Reactie #104279 Gepost op: 17 augustus 2018, 10:36:38 »
waarom doet thomas alsof hij ruby niet al jaren kent en waarom doet klaus alsof hij niet verliefd is
Klaus: Trots/mannelijk ego/angst
Thomas: Omg dat doet hij niet
S.O.S. | Sum haats Kim help

Lancelot

• Armored.
    • Bekijk profiel
« Reactie #104280 Gepost op: 17 augustus 2018, 10:43:23 »
Ik ga stuk

Nu zie ik voor me hoe Thomas Ruby's naam noemt en Klaus gelijk helemaal hoteldebotel-verliefd reageert, hartjes in zijn ogen, huppelend door de kamer

GoldenKiller

• **
  • ik weiger
    • Bekijk profiel
« Reactie #104281 Gepost op: 17 augustus 2018, 10:46:00 »

Klaus
Ze zei dat ze geen spullen had en ik haalde kort mijn schouders op. Ik had letterlijk niets stommers kunnen zeggen. Goedzo Klaus! Ze had niets omdat ik haar van alles had beroofd. Vervolgens zei Ruby dat ze nog gedag ging zeggen tegen Stella en Tom. 'That's a great idea. I don't think they're going to survive without you around.' En dat had vooral te maken met dat ik zeker een stuk chagrijniger zou zijn als Ruby er niet was.
Ruby liep richting de deur, waardoor ik mijn ogen sloot en weer rustig kon ademhalen. Hoe minder ik deed alsof het me boeide, hoe minder pijnlijk het was en misschien zou ik uiteindelijk mezelf geloven.
Ik hoorde haar voetstappen weer mijn richting op komen, waardoor mijn ogen openschoten. Ze sloeg haar armen om mijn nek en legde haar hoofd op mijn schouder. Voor een paar seconden bleef ik verstijfd stil staan. Dit was niet de bedoeling. En door haar woorden moest ik mijn kaken op elkaar klemmen. Ze zou me gaan missen. Elke dag... Ik had nog eventjes nodig om mezelf te herpakken, maar legde toen mijn handen op haar middel om haar dichter bij me te trekken. 'Me too,' fluisterde ik in haar oor. 'You've no idea.' En met die woorden had ik mijn dekmantel laten vallen.

asjwdhugfwhjknldmasnd ik ben gedeceased

Ruby

Ik had niet veel verwacht toen ik hem omhelsde. Misschien wat troostende woorden die hij niet meende, maar meer niet. Toch sprak hij woorden uit die totaal buiten mijn verwachtingen vielen. Het was namelijk precies hetzelfde als wat ik had gezegd. Daarom kon ik mijn tranen ook niet meer tegenhouden en gleden ze heel langzaam met mate over mijn wangen. Het duurde even voordat ik me terug kon trekken tegen mijn wil. Het enige wat mij motiveerde waren Ryan, Gwen en Bibi. Ze waren mijn familie geworden. Ryan mijn broer. Gwen mijn zus en beste vriendin. Bibi mijn kleine nichtje. Zonder hen had ik niet heel veel reden om hier weg te gaan. Het was niet zo dat mijn nicht me daadwerkelijk zou missen. Waar mijn oom was wist ik ook niet. Verder had ik niet veel. Ik opende mijn ogen en staarde Klaus aan. Mijn ogen brandden van de zoute tranen, maar ik hield ze wijd open. 'I will come back. One day. I promise.' Misschien was dat niet verstandig, maar ik wist dat ik het toch zou doen. Het had geen nut om te doen alsof ik weg zou blijven, omdat dat beter was. Beter was niet altijd een prioriteit. Ik vocht van binnen met mijn emoties. Het binnen proberen houden van mijn tranen. Het dwingen van mezelf om weg te lopen. Alles leek sterker dan ooit. Ik voelde de pijn in mijn hart. Het was misschien meer mentaal, maar ik voelde hem alsnog. Alsof hij in de fik stond. Oke. Het was tijd. Nu moest ik echt gaan. Mijn lichaam had echter andere plannen. Ik stond hier nog steeds en voor ik mezelf kon verzetten drukte ik mijn lippen op die van hem.

PurpleBerry♥

• Bekijk profiel
« Reactie #104282 Gepost op: 17 augustus 2018, 10:47:48 »
JA
DOEI

R
I
P
KLAUS

GoldenKiller

• **
  • ik weiger
    • Bekijk profiel
« Reactie #104283 Gepost op: 17 augustus 2018, 10:48:00 »
Klaus: Trots/mannelijk ego/angst
Thomas: Omg dat doet hij niet

“What was this girl, Ruby .. What was she doing at your place? She's fine, right?” No need to add that at the moment I had met her there, I had been stoned as hell and not very capable to listen to what she had given as an answer. Despite the fact that she had ensured me that everything was alright - which I believed to be the truth - I still found it fairly odd.

come on HIJ DOET ALSOF HIJ DR VOOR T EERST DAAR ZAG

GoldenKiller

• **
  • ik weiger
    • Bekijk profiel
« Reactie #104284 Gepost op: 17 augustus 2018, 10:49:14 »

jongens kijk cool he alle actieve chars

Lancelot

• Armored.
    • Bekijk profiel
« Reactie #104285 Gepost op: 17 augustus 2018, 10:55:53 »
“What was this girl, Ruby .. What was she doing at your place? She's fine, right?” No need to add that at the moment I had met her there, I had been stoned as hell and not very capable to listen to what she had given as an answer. Despite the fact that she had ensured me that everything was alright - which I believed to be the truth - I still found it fairly odd.

come on HIJ DOET ALSOF HIJ DR VOOR T EERST DAAR ZAG
NO HE TRIES TO KEEP IT CASUAL BY PLAYING IT SAFE BECAUSE HE FIRST NEEDS TO KNOW WHAT THE HELL RUBY WAS DOING THERE

Hij gaat niet gelijk van heeee jaaa dus ik zag mijn bestie bij je thuis lol wat deed ze daar?
Voor hetzelfde geld had Klaus slechte plannen of wat dan ook .. gewoon de situatie peilen x

GoldenKiller

• **
  • ik weiger
    • Bekijk profiel
« Reactie #104286 Gepost op: 17 augustus 2018, 10:57:31 »
NO HE TRIES TO KEEP IT CASUAL BY PLAYING IT SAFE BECAUSE HE FIRST NEEDS TO KNOW WHAT THE HELL RUBY WAS DOING THERE

Hij gaat niet gelijk van heeee jaaa dus ik zag mijn bestie bij je thuis lol wat deed ze daar?
Voor hetzelfde geld had Klaus slechte plannen of wat dan ook .. gewoon de situatie peilen x

OKEOKEOKE

IK GEEF M EEN VRIJKAART DIT X

PurpleBerry♥

• Bekijk profiel
« Reactie #104287 Gepost op: 17 augustus 2018, 11:11:27 »
asjwdhugfwhjknldmasnd ik ben gedeceased

Ruby

Ik had niet veel verwacht toen ik hem omhelsde. Misschien wat troostende woorden die hij niet meende, maar meer niet. Toch sprak hij woorden uit die totaal buiten mijn verwachtingen vielen. Het was namelijk precies hetzelfde als wat ik had gezegd. Daarom kon ik mijn tranen ook niet meer tegenhouden en gleden ze heel langzaam met mate over mijn wangen. Het duurde even voordat ik me terug kon trekken tegen mijn wil. Het enige wat mij motiveerde waren Ryan, Gwen en Bibi. Ze waren mijn familie geworden. Ryan mijn broer. Gwen mijn zus en beste vriendin. Bibi mijn kleine nichtje. Zonder hen had ik niet heel veel reden om hier weg te gaan. Het was niet zo dat mijn nicht me daadwerkelijk zou missen. Waar mijn oom was wist ik ook niet. Verder had ik niet veel. Ik opende mijn ogen en staarde Klaus aan. Mijn ogen brandden van de zoute tranen, maar ik hield ze wijd open. 'I will come back. One day. I promise.' Misschien was dat niet verstandig, maar ik wist dat ik het toch zou doen. Het had geen nut om te doen alsof ik weg zou blijven, omdat dat beter was. Beter was niet altijd een prioriteit. Ik vocht van binnen met mijn emoties. Het binnen proberen houden van mijn tranen. Het dwingen van mezelf om weg te lopen. Alles leek sterker dan ooit. Ik voelde de pijn in mijn hart. Het was misschien meer mentaal, maar ik voelde hem alsnog. Alsof hij in de fik stond. Oke. Het was tijd. Nu moest ik echt gaan. Mijn lichaam had echter andere plannen. Ik stond hier nog steeds en voor ik mezelf kon verzetten drukte ik mijn lippen op die van hem.

Klaus
Ik hoorde Ruby zachtjes huilen en streek daarom met mijn handen over haar haren. Zelf moest ik mijn best doen om al mijn emoties binnen in me te houden. Mijn kaken klemden zich weer op elkaar en mijn hele lichaam stond strak van de spanning.
'Don't cry my love,' zei ik zachtjes en legde mijn handen op haar gezicht om zachtjes de tranen van haar wangen af te geven. Ik kon niet ontkennen dat het me pijn deed om haar zo te zien. Het leek wel af iemand me met de Stake in mijn hart had gestoken. Ze zei dat ze terug zou komen. Ze beloofde het me zelfs. En hoe zeer ik het ook wilde geloven, het was gewoon moeilijk om aan te nemen dat iemand terug zou komen. Zeker voor mij. De enige die ooit terug waren gekomen voor me waren Elijah en Rebekah.
'College is supposed to be the best time of your life. So I want you to enjoy every second of it okay?' En ergens hoopte ik voor haar dat ze me zou vergeten. Ik zou eraan kapot gaan, helemaal kapot. Maar misschien was het veel beter voor haarzelf. 'If you're done, I'm here. I will wait for you.' Ik schonk haar een kleine glimlach. 'I have forever.'
Ze drukte haar lippen op de mijne en dat was het moment dat ik brak. Mijn pogingen om sterk te blijven waren mislukt. Een traan rolde over mijn wang en ik legde mijn hand weer om haar middel om haar zo dicht mogelijk tegen me aan te trekken.
Na een paar seconden maakte ik me los van haar. Ik kon voor een laatste keer in haar mooie ogen aankijken. 'I... I left you something. You should check your bank account when you're home.' Ik was naar de bank gegaan, had een vriendelijk vrouwtje compelled om me Ruby's bankgegevens te geven en had k genoeg geld overgemaakt om voor haar studie te betalen.
Ik drukte mijn lippen op haar voorhoofd.

Lancelot

• Armored.
    • Bekijk profiel
« Reactie #104288 Gepost op: 17 augustus 2018, 11:25:51 »

Klaus
Ik nam een hijs van de sigaret en liet de rook even in mijn longen rond cirkelen, waarna ik het weer uitblies. De laatste keer dat ik een sigaret had opgestoken, kon ik me niet meer voor de geest halen. Laat staan de laatste keer dat ik geblowd had. Het zou wel zo'n twintig jaar geleden zijn. De rook vulde de kamer en ik sloot mijn ogen om even van de rust te genieten. De rust werd me helaas door Thomas afgenomen. Hij begon te praten over een meisje en ik wilde bijna met een grijns vragen of hij nou eindelijk een meisje had gevonden. Hij had het niet zo maar over een meisje, maar over haar. De naam Ruby liet de haren in mijn nek recht overeind en gelijk richtte ik mijn blik op Thomas. 'What about her?' zei ik snel voordat hij klaar was met zijn zin. Een vreemd gevoel van stress kroop door mijn lichaam heen. Ik dacht dat dit me zou helpen ontspannen? Niet dus. 'You saw her at my place?' Ik trok mijn wenkbrauwen op en keek hem verbaasd aan. Wanneer was hij langsgekomen en wat had hij überhaupt te zoeken daar? 'It's not your concern Thomas.' Ik nam nog een hijs van de joint om mezelf wat tijd te geven om een passend antwoord te vinden. 'But she's fine. I would never hurt her. Don't worry.' Ik zou haar nooit opzettelijk pijn doen, nooit. 'How do you know her Thomas?' Ik hoopte dat hij aan niemand had verteld dat hij haar bij mij thuis had gezien, want dan zou ik daar nog wel eens problemen mee kunnen krijgen.
Ja wat had hij überhaupt te zoeken in Klaus zijn huis :))))))
HIJ WOONDE ER DRIE JAAR AMY

Thomas
“Just .. I wondered what she was doing in your house.” From the vague and distant memories I could recollect, I remembered that I was quite keen on dragging her out of it. And based on his response he knew damn well who I was talking about.
“Yeah,” I answered his question dryly. Staring out in front of me with vacant eyes. “And .. you see, I deem it my concern. If a good friend of mine - who happens to be one of the most forgiving and caring persons I’ve ever met, really - spends her free-time in your house. That rings some bells. No offence.”
I looked at him patiently, watching him stall his answer. The answer he gave though, definitely didn’t calm me down. Who had said something about hurting her? I certainly didn’t. He just came up with that out of nowhere but then again .. Hadn’t it been my first thought? My eyes shot over his face, trying to measure the truth in his words but he seemed rather closed up about this. So I decided to leave it at that.
“Uhm .. Secondary School,” I answered casually, straightening my back a little by means of setting power to my words. “Lot’s of group work. Uhm, your amazing Halloween party .. That time you had just transformed and I attacked her because I couldn’t control myself .. and the dozens of times after that where she helped me through despite of it.” I probably wouldn’t sit here if it wasn’t for her. “So yeah .. it was quite the surprise Klaus.”
« Laatst bewerkt op: 17 augustus 2018, 11:56:46 door Lancelot »

PurpleBerry♥

• Bekijk profiel
« Reactie #104289 Gepost op: 17 augustus 2018, 11:26:16 »

jongens kijk cool he alle actieve chars
hoe leuk omg