Auteur Topic: [RPG] Prison X  (gelezen 11700 keer)

Miserable

• Bekijk profiel
« Reactie #50 Gepost op: 29 februari 2016, 15:16:14 »
Kijk even hoe origineel mijn signature is Kel ahaha
Mischief's twin   ~   We're the kids your parents warned you about.

Northern

• Bekijk profiel
« Reactie #51 Gepost op: 29 februari 2016, 15:19:23 »
soph dit is te perfect

Mischief

• Bekijk profiel
« Reactie #52 Gepost op: 29 februari 2016, 15:20:50 »
Kijk even hoe origineel mijn signature is Kel ahaha

Yas nu zijn we officieel twins
Miserable's twin

Miserable

• Bekijk profiel
« Reactie #53 Gepost op: 29 februari 2016, 15:25:46 »
Alice
"Het is fijn om zo goed op één lijn te zitten," grinnikte ik, terwijl ik in een rustig tempo met Richie mee liep richting het stuk jungle, wat ons uiteindelijk naar Sermilla moest leiden. Mijn mondhoeken krulden omhoog tot er een klein, geamuseerde grijns op mijn gezicht verscheen. "It's a pleasure to hear that." Ik vervolgde mijn passen over het pad en bedacht me daarmee dat ik natuurlijk veel sneller bij de haven kon zijn dan nu met lopen. Ik schudde mijn hoofd om de gedachten uit mijn hoofd te zeven en wierp nog een blik op Richie."Remember this, as far as you know, I'm just a human. Right?" Ik wachtte op antwoord terwijl we dichter bij de bars kwamen. Zo ver als ik kon zien zag het er uit zoals normaal.

Miserable

• Bekijk profiel
« Reactie #54 Gepost op: 29 februari 2016, 15:27:55 »
wow het is serieus zo raar om in het Engels te typen. Ik ben vanuit mijn business plan op school gewend om alles voluit te schrijven, dus it is, we are, do not etc ipv It's, We're and don't... it's just weird... :')

Miserable

• Bekijk profiel
« Reactie #55 Gepost op: 29 februari 2016, 15:28:40 »
Yas nu zijn we officieel twins

:cheering:  :partyman: :cheering:  :cheers: :cheering:

Soothsayer

• Bekijk profiel
« Reactie #56 Gepost op: 29 februari 2016, 15:37:44 »

Ysis Arguros
"Ysis alsjeblieft," was de haast smekende begroeting van mijn moeder zodra ik de deur open zwaaide, ik klemde mijn kaken op elkaar, voordat een bijtend weerwoord mijn lippen kon bereiken zag ik vanuit mijn ooghoeken Aria bovenaan de trap staan. "Hé kleine, kom hier," glimlachte ik zonder verdere aandacht te schenken aan mijn moeder, ik had die vrouw zonder een greintje angst of emotie de meest gevaarlijke wezens zien omleggen maar zodra het om de orde ging leek ze het te besterven. In een soepele beweging tilde ik Aria op mijn arm, tegelijkertijd kromp ik ineen van de pijn waardoor ik haar bijna weer liet zakken, het was gemakkelijk om de schotwond in mijn schouder te vergeten, ook al was dat de gehele reden dat ik nu zo diep in de nesten zat. Met een geruststellend glimlachje keek ik in Aria's reebruine ogen en woelde even door haar, haren. "Ys je kunt deze mensen echt niet laten wachten," mompelde mijn moeder dringend terwijl ze een vuile streep van mijn wang probeerde te vegen. Ik was rechtstreeks uit het woud hiernaartoe gekomen, hunters onder elkaar moest geen probleem vormen, maar de afkeurende blik die ik moest incasseren van mijn moeder zei wat anders. Langzaam liet ik mijn zusje op de grond zakken, rechtte mijn rug en liep richting de woonkamer. Mijn vader zat in zijn fauteuil en naast elkaar op de sofa zaten twee lange mannen in pak gestoken, bestuursleden. Verward fronste ik mijn wenkbrauwen, ik vroeg me af waarom de leden van het bestuur persoonlijk langs zouden komen voor zo'n klein vergrijp. "Ysis Mylara Arguros?" vroeg de linker, terwijl hij me een strak knikje gaf en vervolgens naar de stoel tegenover hem gebaarde alsof ik hier niet in mijn ouderlijk huis was. "Ysis is prima," verbeterde ik hem, wat me op een strenge blik van zowel mijn vader als de twee mannen kwam te staan. "Klopt het dat Richard Gecko afgelopen maand je target was?" vroeg nu de rechter man, ik hoefde alleen een verklaring af te leggen had mijn vader gezegd, maar aan de gespannen sfeer en de manier waarop de vragen gesteld werden voelde ik dat er meer achter school. "Hij was een van mijn targets ja," knikte ik eigenwijs, het was niet alsof ik de hele maand alleen maar achter Richie aan had gezeten. "En het klopt ook dat hij je buurjongen is?" "Was," verbeterde ik hem ad rem, wat me wederom op een zure blik kwam te staan. "En jullie waren goed bevriend?" "Correct," knikte ik blij dat ik het nuanceverschil van verleden tijd niet opnieuw hoefde te verbeteren, het had ook geen zin om hier omheen te draaien, dit was allemaal geen nieuwe informatie voor de orde. "Toen je bevolen werd om hem te vermoorden, had je twijfels bij dit bevel?" Ik keek even vluchtig naar mijn vader Myla als ze vragen of je getwijfeld hebt dan lieg je hoor je me, je liegt. Hij keek me doordringend aan, voor hem was dit niet de eerste keer dat de orde een van zijn kinderen onder vuur nam, mijn oudere broer twee jaar geleden en nu ik, ik zag de herinneringen in zijn ogen maar toch draaide ik me naar de twee mannen op de sofa en keek ze strak aan. "Natuurlijk twijfelde ik," verklaarde ik langzaam "we hebben een code, we vermoorden geen mensen, Richie is een mens." De mannen wisselde een blik uit en direct wist ik dat ik een fout gemaakt had, niet eens zozeer door de waarheid te zeggen door het gebruiken van zijn bijnaam, Richie. "Je was nooit van plan om hem te vermoorden?" Ik hield mijn blik strak op de mannen gericht, niet in staat om mijn vader onder ogen te komen. Het was niet langer een vraag, meer een constatering, onjuist dat wel "ik was zeker wel van plan om hem te vermoorden, ik had geen begrip voor het bevel dat wil niet zeggen dat ik niet van plan was om het uit te voeren," antwoordde ik fel en verontwaardigd. "En toch heb je hem niet vermoord, aarzelde je?" Het was tijd om te liegen "Nee, hij schoot voordat ik hem had kunnen elimineren en is toen ontkomen," verklaarde ik rustig. "Klopt het dat je van al je targets er nog nooit een gemist hebt?" Wederom vroegen ze naar de bekende weg, dit hadden ze al lang van tevoren uitgezocht. "Dat klopt, dus ik vraag me af waarom er zo'n probleem wordt gemaakt van een foutje," verweerde ik mezelf met gefronste wenkbrauwen, hunters haalden lang niet allemaal hun target. "Uitzonderlijk, de meest gevaarlijke en snelle wezens heb je weten te pakken maar een mens kon je niet neer krijgen," glimlachte een van de twee zogenaamd verbaasd. Alsof ze het ingestudeerd hadden stonden de mannen tegelijkertijd op, schudden mij de hand en met de opmerking dat ik nog van ze zou horen verlieten ze het pand. Het gezicht van mijn vader stond op onweer en mijn moeder keek alsof ze ieder moment in tranen uit kon barsten. Ik had hier absoluut geen trek in. "Ik moet gaan," meldde ik met een blik op de klok, "ik heb een sessie met Kieran aangevraagd en ik ben laat," zei ik meer tegen mijn moeder dan tegen m'n vader. Vervolgens beende ik naar buiten en stapte in de oude kever die ik van de schroothoop had gered, in een gevaarlijke rotvaart die de snelheidslimieten van mijn roestbak tartten reed ik richting prison X. Ik stond ergerlijk lang voor een stoplicht te wachten toen opeens een donkere sluier over de stad trok en het eiland in duister leek te verhullen. "What the fuck," mompelde ik zachtjes waarna ik de auto afzette en naar het lange mes op de achterbank tastte.
Seduce my mind and you can have my body,                                    Safiam is my drug
find my soul and I'm yours forever

Miserable

• Bekijk profiel
« Reactie #57 Gepost op: 29 februari 2016, 15:42:38 »
& BAM! meesterwerk van Soph op mijn beeldscherm :naughty:

Mischief

• Bekijk profiel
« Reactie #58 Gepost op: 29 februari 2016, 15:45:45 »

Richie
Met een kort gegrinnik trok ik mijn wenkbrauwen op en keek ik kort naar het pad dat voor me lag. "Ride or die, my friend. Kinda like Bonnie 'n Clyde," zei ik impulsief. "A platonic one, of course." Alleen lieten wij tientallen kwaadaardige wezens los op het eiland in plaats van dat we banken beroofden. De vraag die ze onderweg stelde, snapte ik niet gelijk. Even keek ik haar onderzoekend aan, waarmee ik tot de conclusie kwam dat ze het vast niet letterlijk bedoelde. "Don't worry, I don't know nothing," verzekerde ik haar. "Just a normal girl."
Miserable's twin

Soothsayer

• Bekijk profiel
« Reactie #59 Gepost op: 29 februari 2016, 15:47:27 »
& BAM! meesterwerk van Soph op mijn beeldscherm :naughty:
hahaah ja vooral omdat ik even een hele lange conversatie moest uitwerken etc.  maar ik heb u geappt
Seduce my mind and you can have my body,                                    Safiam is my drug

Soothsayer

• Bekijk profiel
« Reactie #60 Gepost op: 29 februari 2016, 15:50:47 »
en t gaat over Richie Kel

WAAROM MOET IK DE HELE TIJD DIE KUTVRAAG BEANTWOORDEN

Soothsayer

• Bekijk profiel
« Reactie #61 Gepost op: 29 februari 2016, 15:52:00 »
soph dit is te perfect

It's gonna happen

Mischief

• Bekijk profiel
« Reactie #62 Gepost op: 29 februari 2016, 15:54:45 »
en t gaat over Richie Kel

WAAROM MOET IK DE HELE TIJD DIE KUTVRAAG BEANTWOORDEN

Ily het is perfect
Miserable's twin

Mischief

• Bekijk profiel
« Reactie #63 Gepost op: 29 februari 2016, 15:57:07 »
Ik heb een idee voor iets wat er kan gebeuren in de toekomst omg ik ga je appen Soph
Miserable's twin

Soothsayer

• Bekijk profiel
« Reactie #64 Gepost op: 29 februari 2016, 15:59:05 »
Yaaas :rocker:

zo nu ga ik lekker trainen en vanavond wil ik meeten

Miserable

• Bekijk profiel
« Reactie #65 Gepost op: 29 februari 2016, 16:10:43 »
hahaah ja vooral omdat ik even een hele lange conversatie moest uitwerken etc.  maar ik heb u geappt
i'm sorry, ik ben echt met 100 dingen tegelijk bezig dus ben niet zo snel haha :')

Ik heb nu drie meets lopen, probeer ondertussen ook een beetje aan school te werken want daar moet ik thuis echt aandacht aan besteden en ik ben ook echt addicted to gossip girl dus hier en daar tussendoor moet ik ook écht effe een episode kijken. FORGIVE ME.

Miserable

• Bekijk profiel
« Reactie #66 Gepost op: 29 februari 2016, 16:34:34 »
Alice
Een kort gegrinnik was uit mijn mond te horen, als reactie op het Bonnie 'n Clyde verhaald. "Sort of," grijnsde ik. Toch was het niet helemaal vergelijkbaar met elkaar, onze versie leek in mijn ogen nog mild. Ik stond even stil toen hij me de bevestiging gaf dat hij van niets zou weten. Ik trok mijn mondhoeken omhoog en gaf hem een dankbaar knikje. "I knew i could count on you," zei ik en ik streek een pluk haar uit mijn gezicht weg achter mijn oor. "Just a normal girl," herhaalde ik zijn woorden. Nog steeds moest ik aan het idee wennen dat ik alles behalve 'a normal girl' was. Ik schraapte mijn keel en liep richting de eerste en beste deur van de pub die het dichtstbijzijnd was. "Wat is het hier donker, zijn die lantaarnpalen normaal gesproken niet gewoon aan?"

Northern

• Bekijk profiel
« Reactie #67 Gepost op: 29 februari 2016, 16:40:19 »

Kieran Knight

Leeftijd: 23 jaar
Wezen: Weerwolf
Fc: Ricky Whittle

Innerlijk
Door grote, pijnlijke gebeurtenissen in zijn verleden (zie geschiedenis) is zijn goede aard helemaal verdwenen naar de achtergrond. Hierdoor is zijn innerlijk verandert en heeft hij voornamelijk zijn emoties uitgeschakeld. De lieve jongen die niets kwaads in zich heeft bestaat niet meer. Kieran is geen jongen die altijd even goed na denkt voordat hij iets doet. Hij hoeft geen twee keer na te denken om iemand te moorden aangezien hij daar geen enkel probleem mee heeft. Dit zorgt er wel voor dat niet altijd alles foutloos verloopt en het is al meerdere keren erg uit de hand gelopen. Een koppig type is Kieran wel, hij zou nooit toegeven aan iemand als de ander gelijk heeft. Door zijn harde karakter blijven mensen liever uit zijn buurt voordat ze een poot kwijt zijn of iets dergelijks. Kieran is ook redelijk stil is en zijn ogen vertellen soms meer dan zijn lippen doen. Hij vertrouwt anderen niet zo gauw, maar zelf is hij ook niet echt te vertrouwen. Alhoewel hij zijn emoties volledig heeft uitgeschakeld, heeft hij wel nog vele nachtmerries en rusteloze slaap.

Geschiedenis
Van kleins af aan heeft Kieran al geleerd om sterk op zijn eigen voeten te staan. Zijn vader is in een gevecht om gekomen. Kieran heeft het hier moeilijk mee gehad, maar heeft er ook vrede mee kunnen sluiten. Een sterke band met zijn moeder heeft hij nooit gehad en deze band werd alleen maar slechter na de dood van Kieran zijn vader. Ze zagen elkaar bijna nooit meer, soms één keer in de maand, soms zelfs drie maanden niet. Beiden deden ze ook geen moeite om het op te bouwen. Sinds de dood van zijn vader heeft het voor hem gevoeld alsof hij wees was en er alleen voor stond.

Tot hij op een dag een meisje tegen kwam terwijl hij door de bossen aan het rennen was. Ze bleek gewond te zijn, zonder nadenken nam hij haar mee naar zijn kleine huis in het bos. Hij verzorgde haar verwondingen, gaf haar eten en te drinken en hadden conversaties met gebaren. Ze wisten niet echt van elkaar wie ze waren, maar Novélia voelde zich daar vreemd genoeg op haar gemak. Zolang ze gewond/ziek was en niet echt verre afstanden kon lopen, zat er niets anders op dan bij hem te blijven aangezien Kieran haar onderdak aanbad voor zolang ze nodig had. Het frustreerde Kieran wel eens dat ze niet gewoon konden spreken en dus ging hij haar taal leren te spreken met hulp van haar. Hij ontwikkelde gevoelens voor haar en naar mate de tijd verstreek voelde het voor hem alsof Novélia haar soulmate was. Kieran zou alles voor haar over hebben als zij maar gelukkig was. Hij zou niet weten hoe het zonder haar zou moeten zijn geweest totdat ze onvrijwillig werden gescheiden uit elkaar. De moeder van Ysis is hier voornamelijk de schuldige van. Zij nam Novélia gevangen en Kieran wist nog te ontvluchten, maar het liefste wilde dat hij was mee genomen in plaats van Novélia die hij zoveel lief heeft. Met pijnsteken in zijn hart verloor hij zijn liefste en dierbaarste, de persoon waarvoor hij zo ongeveer voor leefde.

Het verdriet was hem veel te veel. Hij kon er niet mee leven dat ze niet meer bij hem was. Kieran voelde zich hiervoor verantwoordelijk en schuldig dat hij blijkbaar niet hard genoeg heeft gevochten om haar terug te krijgen uit de handen van die vreselijke vrouw die haar zomaar van hem af pakte. Het kwelde hem dat hij geen idee had wat ze met haar gingen doen (hij had natuurlijk wel ideeën), of ze nog leefde, of ze nog vaak aan hem dacht etc. De lijst was eindeloos lang en hij kwelde zichzelf er alleen maar mee. Twee maanden lang heeft hij zichzelf verwaarloosd tot hij besloot om zijn emoties volledig uit te zetten, omdat hij er gewoonweg niet mee kon leven. Misschien een zwakke keuze geweest, maar voor hem voelde dat het beste op dat moment. Hij wilde wraak nemen. Zo heeft hij delen van dorpen uitgemoord en is hij hierin iets te enthousiast geweest en overbodig bloed gegoten, maar het voelde goed en in tijden had Kieran zich niet zo fantastisch gevoeld als toen. De controle was hij volledig kwijt geraakt en zijn werk was niet altijd zo goed uitgewist waardoor hij op ten duur ook gevangen werd.

Wanneer hij in de gevangenis was, besefte hij pas hoe erg het wel niet voor Novélia heeft moeten zijn. Op dat moment dacht hij weer voor het eerst zo scherp aan haar, wat alleen maar meer woede opwekte voor de vijanden die hem gevangen hadden gezet. Ze martelde hem voor meer informatie over de wezens, persoonlijk informatie en meer. Ze strafte hem ook voor zijn daden die hij had aan gericht. Hoe erg ze hem ook toe takelde, Kieran opende zijn mond niet. Ze zette Ysis op hem, misschien had een vrouw zoals zij meer invloed op hem. Hij leek iets in haar te herkennen en wanneer haar achternaam viel, wist hij het. De dochter van de vrouw die Novélia drie jaar geleden mee genomen heeft. Hij was kwaad en zei steeds fluisterend of hij Novélia mocht zien of ze nog leefde. Alleen dan zou hij praten zei hij, maar de mensen waaronder Ysis wisten wel beter dat hij alsnog niets zouden zeggen. Kieran weet altijd nog niet of Novélia leeft, hoe het met haar is, maar hij zou een moord doen om haar weer te kunnen zien. Hij verafschuwde Ysis en de rest ook, maar zij in het specifiek. Ze was het vreselijkste monster dan wat dan ook in zijn ogen. Tijdens dat hij in de gevangen heeft gezeten spookte er beelden door zijn hoofd heen van Novélia. Dit zijn echter slecht illusies die Santinico in zijn hoofd plant.
« Laatst bewerkt op: 29 februari 2016, 22:34:48 door Northern »

Northern

• Bekijk profiel
« Reactie #68 Gepost op: 29 februari 2016, 16:40:37 »
oh wauw

Northern

• Bekijk profiel
« Reactie #69 Gepost op: 29 februari 2016, 17:28:34 »
omg ik had ys nog niet gezien, ik ga lezen

Mischief

• Bekijk profiel
« Reactie #70 Gepost op: 29 februari 2016, 17:51:42 »
Ik ga even in bad, reageer later wel weer

-
Ik had dit bericht getypt, maar het is nooit verzonden doordat ik die stomme verificatiecode vergeten was. Al de derde keer dit ofzo al
Miserable's twin

Miserable

• Bekijk profiel
« Reactie #71 Gepost op: 29 februari 2016, 18:08:27 »
hahaha, is okey. Ik ben toch 10000 dingen aan het doen!

Mischief

• Bekijk profiel
« Reactie #72 Gepost op: 29 februari 2016, 18:40:22 »

Richie
Het was allemaal goed gegaan tot nu toe tussen ons, maar er bleef nu wel een vraag op mijn tong houden die ik niet kon negeren. "Yeah, but what now hm?" vroeg ik me af terwijl we de boulevard op liepen, die geheel donker was en met mijn wijs- en middelvinger maakte ik mijn stropdas wat losser wat me iets meer casual deed lijken. De missie zat er bovendien op. "Is this where we go our separate ways?" vroeg ik voor ik mijn wenkbrauwen kort ophield. Ik was niet iemand die heel goed was om sociale contacten in stand te houden. Ik reisde veel en had zo mijn eigen normen en waarden, niet te beginnen over de manier waarop ik de kost verdiende. Nee, elke van de paar vriendschappen die ik gehad heb, waren stukgelopen. Keek maar naar Ysis. "There's no power on the entire island, Alice. It's probably gonna take a while before they can fix it." Ik gebaarde naar een bar waar alle kaarsen aan waren gezet en waar men duidelijk niets aantrok van de stroomuitval. "How about this place?"
Miserable's twin

Mischief

• Bekijk profiel
« Reactie #73 Gepost op: 29 februari 2016, 18:57:26 »
Kieran is leeuk btw!!
Miserable's twin

Outlaws

• Mrs Bower
    • Bekijk profiel
« Reactie #74 Gepost op: 29 februari 2016, 18:59:30 »
ik ben een stiekeme meelezer
Go ahead rip my heart out, show me what love's all about. | Tumblr