Auteur Topic: [RPG] Prison X  (gelezen 11682 keer)

Mischief

• Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 26 februari 2016, 23:54:48 »
Richie is nu wel af zo'n beetje. Mis ik nog een geschiedenis met iemand in z'n beschrijving?
Miserable's twin

Mischief

• Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 28 februari 2016, 13:24:48 »
Vanavond gaan we open oke?
Miserable's twin

Miserable

• Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 28 februari 2016, 17:58:17 »
Mischief's twin   ~   We're the kids your parents warned you about.

Northern

• Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: 28 februari 2016, 20:14:31 »
dit wordt mijn 'slechte' wezen x

Northern

• Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: 28 februari 2016, 20:15:25 »
en mijn andere char (mens)

Perronita

• Darling, I'm a nightmare dressed like a daydream.
    • Bekijk profiel
« Reactie #30 Gepost op: 28 februari 2016, 20:45:39 »
Aw beterschap!  :huglove:
Het heerst nogl, ik ben ook niet echt lekker.

Thanks nog :huglove:
Space was just a word made up by someone who's afraid to get too close.

Mischief

• Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: 28 februari 2016, 21:05:34 »

Richard
Het was alsof er iemand in een wespennest geprikt had. Van alle kanten verlieten vele verschillende wezens het gebouw dat eeuwen lang Prison X genoemd was en het klonk alsof de hel losbrak. Geschreew, geblèr, knallen en niet-menselijke geluiden klonken en ik probeerde mezelf te beschermen tegen de gedaanten die voorbij flitsen. Ze waren levensgevaarlijk en dat wist ik, toch deden ze me niks. Ongeveer twee minuten duurde het voordat het allemaal weer doodstil was en met een snelle ademhaling en grote ogen keek ik om me heen. "Ongelofelijk," bracht ik verbijsterd uit, tot dat ik pas echt verstijfde van ongeloof. Mijn blik vond de silhouette van een jong uitziende vrouw die in rustige passen op me af kwam lopen en ik wist het gelijk. Er was geen twijfel mogelijk. Het was haar. Ze was écht. Ik kon geen woorden uitbrengen en er ging van alles door me heen, onder andere een enorm gevoel van opluchting. "Thank you Richard," zei de brunette nadat ze voor me tot stilstand was gekomen en ze kort haar hand op mijn wang had gelegd. Vervolgens ging haar blik uit naar Alice, wie ze een kort glimlachje bood voordat ze net als de andere wezens wegsnelde als een flits. Even nam ik de tijd om uit te hijgen en om de verwoeste omgeving te bekijken, voordat mijn ogen die van Alice vonden. "We did it Alice," zei ik, waarna er oprechte blijdschap op mijn gezichtsuitdrukking leesbaar was. Mijn lippen krulden zich tot een schuine grijns en ik schudde mijn hoofd met ongeloof.
Miserable's twin

Miserable

• Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: 28 februari 2016, 21:37:15 »

Alice
Vol ongeloof keek ik toe hoe er van alle kanten 'wezens' uit het gebouw braken. De geluiden om ons heen waren oorverdovend en ik moest moeite doen om alles scherp te stellen. Hoewel ik er zeker van was dat Richard zichzelf prima kon beschermen, wilde ik voor de zekerheid bij hem in de buurt blijven. We waren ten slotte en team en waren dit 'project' met zijn tweeën aangegaan. Pas toen er een jonge vrouw op ons af kwam gelopen, liet ik zijn hand los. Het duurde me maar enkele seconden eer ik besefte wie deze vrouw was. Ik grijnsde vol ongeloof en keek toe hoe het tafereel voor mijn neus plaats vond. Zo gefascineerd dat ik was, volgde ik niet eens het gesprek dat naast me plaats vond. Pas toen ik mijn naam hoorde, had Richie weer mijn aandacht. "I told you we could do it," grijnsde ik, terwijl ik mijn hand op zijn schouder legde en er een kneepje in gaf. "We zijn een goed team, al zeg ik het zelf," grinnikte ik zacht. Uit het niets werd mijn aandacht getrokken door een grote flits bij de lantaarnpalen van het gebouw. Een oorverdovende knal was te horen en de verlichting van de gevangenis ging uit. Ik draaide mijn gezicht in Richie's richting en keek hem vragend aan. "Is this part of the plan?"

Mischief

• Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: 28 februari 2016, 22:19:11 »

Richie
Niemand wist wat er nu ging gebeuren, maar het boeide me niet. Het zag er in mijn hoofd nu alleen maar rooskleurig uit. Ik had geen idee wat voor wezens er nu in de stad waren vrijgelaten, maar ik was ervan overtuigd dat ik mezelf kon beschermen. Op het moment dat Alice in mijn schouder kneep, deed ik een stap naar toe om mijn arm over haar schouder te slaan en ik keek haar van opzij aan. Met nog altijd dezelfde grijns op mijn gezicht schoof ik mijn bril verder op mijn neus - die ik in dit geval droeg om de missie zo gefocust mogelijk in te kunnen gaan en met succes. "Never doubted that," antwoordde ik, voor mijn blik getrokken werd naar de lichten die uitvielen. Ik schrok niet, sterker nog - het was best logisch. "Kortsluiting in de energiecentrale," stelde ik droogjes en zorgeloos vast. "Prison X is een grote stroomverbruiker. Een probleem daar betekent al gauw een probleem voor het hele eiland. Ik heb de kabel geblokkeerd naar gevangenis toe, waardoor het grootste deel van het beveiligingssysteem is weggevallen."
Miserable's twin

Mischief

• Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: 28 februari 2016, 22:22:19 »

Is het raar dat ik dit extreem aantrekkelijk vind?
Miserable's twin

Miserable

• Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: 28 februari 2016, 22:50:32 »
nope, i like it too! haha

Miserable

• Bekijk profiel
« Reactie #36 Gepost op: 29 februari 2016, 00:00:50 »
Alice
Met een kleine glimlach keek ik toe hoe Richard zijn bril opnieuw terug op zijn neus schoof. Zijn arm was inmiddels om me heen geslagen. Het gaf waarschijnlijk een mooi plaatje zo, twee mensen die samen stonden toe te kijken hoe alle gevangenen uit een platgelegde gevangenis ontsnapten. "Kan je je voorstellen dat sommige van hun hier al eeuwen zitten?" vroeg ik, terwijl ik afkeurend mijn hoofd schudde. Ik luisterde naar Richie's verhaal en en knikte daarna ter bevestiging dat ik het begreep. De euforie van net viel nog steeds van mijn gezicht af te lezen, waarbij ik opnieuw mijn tanden een stukje ontblootte tot een grijns. "We zouden iets moeten gaan drinken om te vieren dat onze missie geslaagd is." Ze zouden ons trouwens dankbaar moeten zijn, dank zij ons kunnen er een hoop kosten worden bespaard omtrent de energie nu," grinnikte ik.

Mischief

• Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: 29 februari 2016, 01:07:47 »

Richie
Haar vraag liet me denken aan hoe dit voor de wezens zou moeten zijn om na zo lang in gevangenschap te hebben geleefd, eindelijk op vrije voeten te zijn. Het zou onbeschrijfelijk vrij moeten voelen. Zelfs ik voelde me al zo en dat terwijl ik maar enkele weken 'gevangen' had gezeten in het web wat Santanico Pandemonium heette. Het liet me automatisch ook even aan Seth denken, die nu wel nog steeds vast zat. Nu dit me gelukt was, was ik ervan overtuigd dat ik hem ook kon bevrijden, maar wilde ik dat? "Nauwelijks," beantwoordde ik na een korte stilte eindelijk haar vraag en vluchtig streek mijn tong langs mijn lippen. "Drinken als in alcohol of drinken als in bloed?" vroeg ik haar, wat ik wel een terechte vraag vond naar deze avond. "Want voor het laatste pas ik." Nee, ik was blij als mens en ondanks dat ik bloed niet verafschuwde, hoefde ik het niet in mijn glas te hebben. "Ik zou er niet zo zeker van zijn dat allen van hen hun dank zullen betuigen. Sterker nog, ik ben ervan overtuigd dat een groot deel van hen het niets kan schelen." Zoals ik liet blijken was ik sceptisch, maar dat was ik ook tegenover de Temple Knights. Ik wilde geen kant kiezen, niet omdat ik kon kiezen en niet omdat ik het nut ervan inzag. "But let's go and see for ourselves," opperde ik terwijl ik naar het meer bevolkte deel van het eiland wees.
Miserable's twin

Mischief

• Bekijk profiel
« Reactie #38 Gepost op: 29 februari 2016, 01:08:32 »
Had je mn signature nou al gelezen Mies
Miserable's twin

Mischief

• Bekijk profiel
« Reactie #39 Gepost op: 29 februari 2016, 01:09:10 »
Jezus bij elk bericht vergeet ik die verificatie te doen. Het is echt strontirritant
Miserable's twin

Mischief

• Bekijk profiel
« Reactie #40 Gepost op: 29 februari 2016, 13:48:04 »
Yo chicks
Miserable's twin

Miserable

• Bekijk profiel
« Reactie #41 Gepost op: 29 februari 2016, 14:27:59 »
Had je mn signature nou al gelezen Mies
omg nee! die lees ik nu pas haha, super cute! <3

Northern

• Bekijk profiel
« Reactie #42 Gepost op: 29 februari 2016, 14:38:43 »
ik wil spelen mehh

Mischief

• Bekijk profiel
« Reactie #43 Gepost op: 29 februari 2016, 14:39:39 »
Ik wil met Santanico spelen. Sapph ook maar die is nog niet af
Miserable's twin

Mischief

• Bekijk profiel
« Reactie #44 Gepost op: 29 februari 2016, 14:40:04 »
S E R M I L L A   I S L A N D

Het Thaise Island ligt een eindje van het land af en is alleen te bereiken per boot. Dat is dan ook de reden dat de eerste indruk van Sermilla Island altijd bij de haven is. Sermilla Sea Port is de plek van import en export van het eiland en daardoor een erg belangrijke plek op het eiland - dat van toerisme en levensmiddelen van buiten af leeft. Op het eiland bevindt zich het stadje Sermilla en verder is het een en al rotsachtig gebergte en tropisch bos. De lijst met verschillende dieren die er dus te vinden zijn, is dan ook eindeloos. Er zijn tientallen toeristische praktijken opgericht zoals bergbeklimmen, een tocht door de jungle met een gids, snorkelen, duiken, zwemmen met dolfijnen, cruisetochten en noem het maar op. Ook bruist het stadje van verschillende met souvenirs en nog veel meer. De toeristen en inwoners zelf komen niets te kort. Verder is de allerbelangrijkste toeristentrekker de zeven historische tempels op het eiland en de vele beelden en kunstwerken die eeuwen geleden zijn gemaakt op dit eiland. De geschiedenis gaat namelijk ver terug. Men geloofde vroeger dat het eiland heilig was omdat er vele onverklaarbare dingen zijn gebeurd. Hierover is alles te vinden in The Museum of Sermilla.

Op het eiland wordt voornamelijk Engels gesproken doordat er vrij weinig mensen zitten die honderd procent Thais zijn en omdat mensen van allerlei verschillende landen zich er bevinden. Verder is het weer tropisch, dat betekent dat het gelijk ontzettend gaat veel regent als de er druppels uit de lucht komen en dat het eigenlijk nooit onder de 23 graden is. Verder wonen er zo'n 30.000 mensen exclusief de vele mensen met vakantiehuizen daar en de toeristen.

Wat vinden jullie?
Miserable's twin

Miserable

• Bekijk profiel
« Reactie #45 Gepost op: 29 februari 2016, 14:43:14 »
Alice
Met gefronste wenkbrauwen keek ik in Richie's richting. "Drinken als in alcohol natuurlijk. Hoewel je opmerking op dit moment erg gepast is moet ik je meegeven dat de smaak van alcohol voor alsnog het beste blijft," mompelde ik, terwijl ik ongegeneerd met mijn ogen rolde. "Dat ik een vampier ben betekend niet meteen dat ik niet meer kan genieten van een heerlijk alcoholisch drankje." Mijn ogen volgden de laatste flitsen, tot er geen enkeling meer over was. Hoofdschuddend haalde ik mijn schouders op. "Eerlijk gezegd, mij ook niet. Wij hebben beiden ons doel bereikt in ieder geval én wat daar van komt zien we vanzelf wel toch." Mijn mondhoeken krulden omhoog toen ik nogmaals Richard's blik zocht. "Let's do this," mompelde ik, terwijl ik me omdraaide en we richting de stad liepen.

Miserable

• Bekijk profiel
« Reactie #46 Gepost op: 29 februari 2016, 14:56:41 »
Goedgekeurd Kel!

Northern

• Bekijk profiel
« Reactie #47 Gepost op: 29 februari 2016, 15:09:17 »

Mischief

• Bekijk profiel
« Reactie #48 Gepost op: 29 februari 2016, 15:14:37 »

Richie
"Daar kan ik enkel mee instemmen," grijnsde ik, al waren ook behoorlijk lekkere niet-alcoholische beverages. Ik liet mijn arm van haar schouder af glijden en stopte mijn handen in de broekzakken van mijn tuxedo. In kalme passen liep ik richting het pad naar Sermilla, dat ons door een stuk jungle zou leiden en ik bleef haar aankijken. "En je hebt gelijk, we zijn inderdaad een goed team." Niet zo'n goed team als mij en Seth, maar dat was ook niet mogelijk in zo'n korte tijd. Wie had dit ooit gedacht dat ik samen zou werken met een vampier. "Laten we richting de haven gaan, daar zijn de leukste bars," opperde ik en enkele minuten later kwamen we Sermilla al binnen.
Miserable's twin

Mischief

• Bekijk profiel
« Reactie #49 Gepost op: 29 februari 2016, 15:15:20 »
Oké mooi zo haha. Als iemand nog toevoegingen weet laat maar weten.
Miserable's twin