Auteur Topic: [RPG] Prison X  (gelezen 11849 keer)

Northern

• Bekijk profiel
« Reactie #225 Gepost op: 04 augustus 2018, 14:44:42 »
Kieran
ik had gedacht dat ik het wist hoe een gebroken hart was wanneer ik jaren van Novèlia gescheiden was, maar nu weet ik het echt pas om verloren te zijn. En de dochter van de moordenaar strompelde de trap af. Ik probeerde zo kalm mogelijk te blijven zodat mijn geest geen vlam vatte en ik door zou draaien. In ieder geval niet nog meer dan ik al deed. 'Ja jij, het monster des hel,' zei ik tegen haar. Ze had aan alles mee gewerkt wat de organisatie van haar vroeg. Alle martelingen die ze uitvoerde hielden haar koud alsof ze een hart van steen had terwijl ze zeggen dat mensen juist een hoge emotionele waarde met zich meedragen. 'FUCK.' Er schoot een pijnscheut door mijn hele lichaam toen een mes mijn vlees doorboorde. Het grip op het pistool werd minder, maar ik hield het nog steeds krampachtig vast. Ik keek op met woedende ogen. 'Wie denk je wel niet dat jij bent?' Mijn vingers haalde de trekker over en ik schoot een kogel vlak langs haar hoofd zodat ze in ieder geval wist wie hier de macht had. 'Klein onderkruipsel, denk je nou echt dat jij en die hele zooi van jou goede zaken doen, beter zijn dan ons?' Ik deed een paar stappen dichterbij terwijl ik het mes uit mijn schouder trok en op de grond gooide. 'Jullie moorden om informatie uit iemand te krijgen, moorden om iemand anders te breken die net iets anders is dan jullie. Je zou bijna denken dat jullie jaloers zijn op de wonderlijke dingen die wij kunnen doen waar een mens nooit in staat is om te doen.'