Auteur Topic: [RPG] Palace Of Nobility 2  (gelezen 2109075 keer)

Soothsayer

• Bekijk profiel
« Reactie #81250 Gepost op: 11 april 2018, 13:32:18 »

Savannah
Liam wuifde mijn verontschuldigingen weg, ik wist dat hij niet wilde dat ik me vervelender zou voelen over de situatie dan ik al deed. Toch kon ik er weinig aan doen, het voelde alsof dit huwelijk tussen hem en Hailey in stond en dus ook zijn geluk beperkte, en aangezien het huwelijk met mij was voelde ik me verantwoordelijk. Niet dat ik nou stond te springen om te trouwen met een man die niet van mij hield. Ik sloeg mijn ogen neer en ging niet tegen hem in, hij zou zich ook alleen maar vervelend voelen als ik me schuldig bleef voelen. "Het doet nu gewoon heel veel pijn," knikte ik "maar dat trekt weg, echt ik beloof het. En ik kan het weten," glimlachte ik wrang. Ik wilde al overeind komen om chocomel te gaan regelen toen Liam me terug op zich trok. Zijn armen hielden mij stevig tegen zijn borstkas aan gedrukt zo, dat ik zijn hart kon voelen kloppen. Ik opende mijn ogen, mijn gezicht was maar enkele centimeters van dat van hem verwijderd en ik kon het niet helpen dat dit soort momenten me naar lucht deden happen. Zijn warme adem botste tegen mijn lippen en ik probeerde een beetje te ontspannen terwijl ik door zijn haar woelde. Inmiddels was ik gewend aan zijn nabijheid en ik vond het ook fijn maar zijn lichaam tegen dat van mij riep bij mij nog steeds verlangens op waarvan ik wist dat ze onbeantwoord bleven en dat bleef pijnlijk. Snel drukte ik een kus op zijn wang en duwde mezelf van het bed af  "ik ga nergens heen, alleen maar even chocolademelk maken," beloofde ik hem met een glimlachje. "Rust jij nou maar een beetje uit, je bent vast wel moe?" veronderstelde ik terwijl ik naar het kleine keukenblok in onze suite liep en een pannetje melk opzette. Ik wachtte totdat de melk warm genoeg was en verdeelde die vervolgens over twee grote mokken, waarna ik de cacao erin lepelde en roerde. Vervolgens trok ik een zak marshmallows open en spoot nog wat slagroom over de chocolademelk heen. "Hier," glimlachte ik terwijl ik Liam een mok overhandigde en een kneepje in z'n schouder gaf .
Seduce my mind and you can have my body,                                    Safiam is my drug
find my soul and I'm yours forever

Northern

• Bekijk profiel
« Reactie #81251 Gepost op: 11 april 2018, 14:26:31 »

Liam

Voor nu wilde ik het even vergeten, maar ik was wel blij dat ik er met Saf over kon praten wanneer ik ook maar wilde. Onder mijn ouders was dit onderwerp totaal niet aanspreekbaar. Ook al zeiden ze dat ze veel van me hielden en er altijd voor me zouden zijn. Hailey was een onderwerp dat je niet graag aansneed bij mijn ouders aan  tafel. Voor ze ook maar op kon staan om naar mijn verlangens naar warme chocolade melk te luisteren trok ik haar tegen me aan. Ik knipperde met mijn ogen en glimlachte, drukte het kleine onderkruipsel Saf nog iets dichter tegen mijn borstkas aan. Maar niet veel later stond ze op na een kus op mijn wang te hebben gegeven. Ik pruilde mijn lip dat ze weg ging, ook al was ze maar een paar meter verder. 'Ja na zo'n reis ben je wel gesloopt,' gaf ik toe. Ik legde de kussens tegen de muur en ging er tegen aan leunen. Het hele bed rook naar Savannah haar aura, ze had hier natuurlijk al een paar dagen geslapen voordat ik arriveerde. Na een paar minuten kwam Savannah binnen met twee mokken tot aan de rand gevulde chocolademelk met een toef slagroom erop. Ik nam het dankbaar aan. 'Dankjewel Saf, je kon me niet blijer maken dan met dit,' zei ik met een knipoog. Ik schepte met het lepeltje een hap slagroom eraf en stopte het in mijn mond. 'Hmm heerlijk.' Ik vouwde mijn handen om de warme mok heen. 'Sorry dat ik je in alles heb mee gesleept Saf.' Ik had nooit gedacht dat een bezoekje aan Palace of Nobility me hier zou brengen en dat de vriendschap met Savannah uit zou lopen tot een huwelijk. En dat ze me ook nog eens zo lief had ondersteund toen ik zo ziek was. Een beter mens als Savannah bestond er echt niet. 'Je zou niet mij moeten trouwen Saf, maar iemand die je ontzettend gelukkig maakt.'

Soothsayer

• Bekijk profiel
« Reactie #81252 Gepost op: 11 april 2018, 14:59:05 »

Savannah
Ik had Liam de mok dampende choco overhandigd en keek even met een glimlachje toe hoe hij vermoeid maar met een tevreden uitdrukking van de slagroom nipte. Voorzichtig om geen choco te morsen over het beddengoed kroop ik naast Liam tegen de kussens aan. We zwegen allebei een tijdje, de koele avondlucht sluimerde door de balkondeuren naar binnen en speelde met de loshangende lokken van mijn haar. "Wanneer ga je het eigenlijk aan je ouders vertellen, ga je het überhaupt vertellen?" vroeg ik bedachtzaam terwijl ik Liam zijdelings aankeek. Zijn ouders zouden het in ieder geval goed nieuws vinden, dat was zeker. Alsof Liam mijn gedachten had gelezen verontschuldigde hij zich opeens. Ik nam snel een slok van mijn chocomel, verbrandde mijn tong en keek hem vervolgens aarzelend aan. "Jij kan er ook niets aan doen," mompelde ik triest "ik zou ook wel willen dat het anders was, maar dat is nou eenmaal niet zo," verzuchtte ik langzaam. "Je moeder wilde binnenkort een keer met ons zitten om het over de bruiloft te hebben, ik weet niet hoe ver we het nog uit kunnen stellen." We hadden nog geen datum geprikt, voornamelijk omdat Liam en ik dat allebei niet wilden. "Misschien moeten we morgen iets gaan doen, ergens heen gaan dan kunnen we die vervelende gesprekken in ieder geval een tijdje ontlopen," grinnikte ik.
Seduce my mind and you can have my body,                                    Safiam is my drug

Northern

• Bekijk profiel
« Reactie #81253 Gepost op: 15 april 2018, 17:34:46 »
Liam
Saf begon vragen te stellen over mijn ouders. 'Ik denk niet dat ik de sfeer beter maak als ik het ze vertel. Misschien hebben ze wel een vermoeden, maar ik heb ze nog niet gesproken. Wanneer ik hier aan kwam, ben ik gelijk naar onze kamer gegaan.' Mijn ouders hoefde niet alles te weten. En ik vraag me af of ik er wel een voordeel uit zou trekken als ik het ze zou vertellen. De enige blijdschap van hun kant zou zijn dat ik er officieel een punt heb achter gezet. 'Hmm,' zuchtte ik. 'Ik hoop niet dat zij alle touwtjes in handen neemt, want dan wordt het een nog vreselijke bruiloft dan het waarschijnlijk al zou zijn.' We stelde onze bruiloft inderdaad zo ver mogelijk uit zodat we niet de stempel van man en vrouw op ons gedrukt kregen terwijl we daarin niet eens een keuze hadden. 'Ik kan je het eiland laten zien,' stelde ik voor. 'Misschien dat we een kleine tour kunnen maken, lijkt je dat wat?' Vervolgens nam ik nog een slok van de overheerlijke chocolademelk die Saf lief voor me had gemaakt. 

Northern

• Bekijk profiel
« Reactie #81254 Gepost op: 11 mei 2019, 19:31:12 »
Nieuwe siaf meet

Liam
Samen met een vriend ging ik een volgende kroeg in, de derde als ik het goed onthouden had. De drank voelde ik al aardig in mijn hoofd hangen als donkere wolken die de volgende ochtend uit zouden barsten in een hevige kater. Ik volgde hem en nam plaats op een barkruk aan de bar in een of ander Ierse pub. Dit was al de tweede week dat ik met 3 andere vrienden door Ierland aan het reizen was voor een heerlijke zorgeloze vakantie. De andere twee die hadden vanavond geen zin om naar de kroeg te gaan, maar gelukkig had  ik Ryan nog om de avond mee door te brengen. Met mijn ouders had ik niet zo'n goede band meer, maar het was zich nu langzaam aan het herstellen. Het hing wel nog steeds aan een zijde draadje en een vakantie leek me wel een gepaste manier om er even tussen uit te knijpen. Ik wenkte de barman en bestelde twee bier en schoof er één aan mijn vriend door. 'Deze is van mij, cheers.' Ik nam een grote slok en voelde de kou van het bier door mijn longen heen stromen. 'Ik ben zo terug, even pissen,' zei Ryan. Ik knikte naar hem en nam nog een slok om de tijd te doden tot hij weer terug was.

Soothsayer

• Bekijk profiel
« Reactie #81255 Gepost op: 11 mei 2019, 20:32:27 »

Savannah
Ik had met wat vrienden afgesproken om vanavond op stap te gaan, traditiegetrouw was ik dan ook op weg naar onze favoriete pub zodat we alvast wat konden indrinken. Het uitgaansleven in Ierland was in een woord onguur, nachtclubs, danszalen en louche lokalen werden afgewisseld door zaakjes die zich hadden toegelegd op rubberartikelen. Aan beide kanten van de straat herbergden smalle, mistige stegen een sliert bordelen van steeds verder afnemend cachet. Met mijn blik op de grond gericht passeerde ik een groep havenarbeiders die ongetwijfeld na de vrijdagdienst hun loon erdoorheen hadden gejaagd in de kroeg en nu dronken hun weg naar huis vervolgend. Het leven dat ik hier in Ierland kende leek in niets op de luxe waarmee ik in Brazilië of Hawaii had geleefd, maar het had zo z'n eigen charmes. Enigszins opgelucht duwde ik de deur van onze stamkroeg open en terwijl ik gedag knikten naar een groep bekenden speurden mijn ogen de menigte mensen af op zoek naar enig spoor van mijn vrienden. Het zou me ook niet moeten verbazen dat ze te laat waren. Onderweg naar de bar waren mijn ogen blijven hangen op het silhouet van een breedgeschouderde jongeman, hij sprak tegen iemand waardoor ik het profiel van zijn gezicht kon zien en ondanks de schaduwen die het gedimde licht van de pub over zijn gelaat wierp bleef mijn adem even in mijn keel stokken. Dat kon niet, niet hier. Over het algemeen probeerde ik gedachtes over ons weerzien naarstig te vermijden, we zouden elkaar immers nooit meer terugzien als het aan mij had gelegen. Maar soms als ik het niet kon laten probeerde ik me wel eens voor te stellen hoe zo'n ontmoeting zou verlopen en in mijn gedachtes had ik dan gehuild of was ik hem om de hals gevlogen of zelfs boos geworden maar niets van dat alles gebeurde. Ik was als een gijzelaar van mijn lichaam die toekeek hoe ik rustig naar de bar liep en mezelf op de barkruk naast hem plaatste en zonder hem aan te kijken twee whisky bestelde. Terwijl de barman twee kristallen glazen voorzag van een bodempje drank draaide ik me een kwartslag naar mijn voormalig verloofde toe en bestudeerde hem onderzoekend, alsof de in zijn gezicht geëtste lijnen antwoorden hadden op de vragen die zich in mijn mond verzamelden. De barman overhandigde mij de twee glazen en in een soepele beweging schoof ik een glas naar Liam toe terwijl ik mijn hand op zijn been legde "Scott," attendeerde ik hem met een klein glimlachje op mijn aanwezigheid.

Northern

• Bekijk profiel
« Reactie #81256 Gepost op: 11 mei 2019, 21:00:51 »
Liam
Met mijn vingers gleed ik over de groeven in het hout van de bar totdat ik ineens een glas whisky naar me toe geschoven kreeg. Ik keek op en staarde in een paar schitterende groene ogen die me veel te bekend waren. Mijn hart bonsde in mijn keel en was te verslagen om meteen te responderen op haar aanwezigheid. Ik heb me vaak genoeg afgevraagd hoe het met haar zou gaan, waar ze zou zijn, wat ze met haar leven doet. En nu verschijnt ze uit het niets op recht voor mijn neus. Zo snel dat ze verschenen was, zo snel stond ik ook weer in vuur en vlam. Savannah liet mijn wangen gloeien. Gelukkig waren de lichten gedimd en waren de blosjes op mijn wangen een geheim dat ik met me mee droeg. Ik slikte gauw de brok in mijn keel weg. 'Saf,' zei ik. Mijn hand legde ik op haar hand die ze op mijn been had gelegd. Voor een paar seconde hield ik hem vast, gaf een kneepje en liet haar los. Ik wist niet of ze bepaald op mijn aanwezigheid zat te wachten, maar ze had ook kunnen doen alsof ik hier niet zat en dat had ze niet gedaan. Het liefste wilde ik haar omhelzen, samen met haar deze kroeg uit lopen, maar er was te veel gebeurd waardoor ik niet genoeg op mijn gemak voelde om in oude gewoontes terug te vallen. Ik wilde van alles aan haar vragen, maar kon moeilijk een heel vragenvuur op haar af gooien. 'Hoe is het met je?' Mijn blik dwaalde van haar gezicht af naar beneden. Ze zag er goed uit of om eerlijk te zijn zag ze er nog steeds oogverblindend uit. 'Ik heb vaak aan je gedacht,' gaf ik toe zonder schaamte. Mijn vingers omhulsde het kristallen glas en ik hief het op naar haar. 'Proost.'

Soothsayer

• Bekijk profiel
« Reactie #81257 Gepost op: 11 mei 2019, 21:39:53 »

Savannah
Zonder mijn ogen van hem af te wenden bracht ik het glas naar mijn lippen en spoelde de oneindigheid aan vragen weg die zich op mijn tong verschanst hadden, de bittere drank schroeide door mijn keel en direct voelde ik een warme gloed door mijn maag trekken, het effect dat alcohol altijd op mij had. Liams ogen flikkerden van emotie terwijl hij mij enigszins geschokt en vol onbegrip in zich opnam. Ik merkte dat ik me ondanks alles nog steeds liefdevol en vertederd voelde tegenover hem, de neiging had om hem van al het kwaad in de wereld te beschermen. Er kleefde echter zoveel verdriet aan de herinneringen die hij naar boven bracht dat ik mezelf ervan weerhield om hem gerust te stellen en het zonder protest toeliet dat hij zijn warme hand weer van de mijne verwijderde. Ik was niet per sé een goed persoon maar met Liam was ik altijd onzelfzuchtig geweest, hem verlaten was het eerste en het enige wat ik echt voor mezelf had gedaan als het hem betrof. "Ja," bracht ik nadenkende uit, zodat ik wat tijd had om daarover na te denken "er is veel veranderd," besloot ik uiteindelijk op zijn vraag, ook al was dat niet echt een eenduidig antwoord. "En jij?" kaatste ik geïnteresseerd terug voordat hij meer vragen kon stellen "ben je gelukkig Liam?" vroeg ik hem terwijl ik hem doordringend aankeek. Mijn vingers speelden achteloos met een van de bierviltjes die op de bar lagen en mijn blik sluimerde over zijn verschijning, ik kende iedere lijn van zijn lichaam en zijn gezicht uit mijn hoofd zoals een ander gebeden ov verwensingen kende en zelfs na wat meer dan een jaar was geweest, was alles aan hem nog zo bizar vertrouwd. "Ik ook aan jou," gaf ik langzaam toe waarbij ik mijn glas tegen dat van hem tikte alsof ik daarmee een vonnis ondertekende. Ik sloot mijn ogen even en nam de tijd om mezelf te herpakken, ik had hem verlaten en nadat hij zijn leven met Hailey had opgepakt had ik al het contact verbroken, ik kon nu niet terugvallen in oude patronen. "Wat brengt de prins van Brazilië in een kroeg als deze," vroeg ik daarom speels "wat brengt je überhaupt in Ierland."

Northern

• Bekijk profiel
« Reactie #81258 Gepost op: 11 mei 2019, 22:43:51 »

Liam
Elke minuscuul van mijn lichaam bewoog zich op een ritme dat alleen Savannah teweeg kon brengen als ze zich dicht in mijn buurt begaf. Alle herinneringen, pijnlijke en mooie, zag ik als een filmstrip in mijn hoofd afspelen. Ik wilde graag dat ze wist dat als ik de wijsheid van nu had dat alles volledig anders had uitgepakt. Maar de woorden haalde het niet om over het einde van mijn tong te glijden. Gelijk kreeg ik een dezelfde vraag terug gekaatst. Ze was direct en keek me met een indringende blik alsof ze me ging betrappen op diefstal. Ik was daar wel gedeeltelijk schuldig aan, moest ik helaas bekennen. Ik heb van haar een hele hoop dingen bestolen en dat zou ik liever niet onder ogen willen komen. Het was het makkelijkste geweest dat we elkaar nooit meer zouden zien zoals we allebei dachten dat het zou gaan. 'Ja,' zei ik. Echter was dat de halve waarheid, maar ik wilde niet mijn diepste problemen op tafel leggen.  Er was een scheur in de relatie met mijn ouders waar niet zomaar een pleister op te plakken. Maar over het algemeen ging het prima ondanks ik een hele hoop had verloren onderweg. Ik had ook dingen overwonnen en daar moest ik op focussen. Het was niet het beste, maar ook niet het slechtste. 'Z'n gangetje.' Ik keek haar vanonder mijn wimpers aan. Ze kwelde me zelfs nu terwijl ze daar gewoon stond en niks kwaads in zich had. Ze stond voor me maar tegelijkertijd was ze het verst weg van alle momenten die ik ooit gekend heb. Iets bloeide in me op toen ze zei dat ze ook aan mij gedacht had, maar liet er verder niks over merken. Ik goot die sterke shit naar achteren en vertrok mijn gezicht even. 'Is dit nu jouw standaard drankje?' Ik kon niet herinneren dat ze ooit eerder sterke whisky dronk. De tweede slok die ik nam smaakte al iets beter. 'Dat,' begon ik, '...dat is een zeer interessante vraag die je zonet heb gesteld.' Wanneer ik haar aan keek kon ik de twinkeling in mijn ogen niet verbergen. Ze had altijd iets om haar heen wat haar zo charmant maakte en ik kon tot op de dag vandaag daar niet de vinger op leggen. Ze had me gevangen zonder dat ze er enig besef van had. 'Ik had wel een vakantie verdiend met een paar vrienden dus dat brengt mij hier, maar zeg eens..' Ik wees naar haar en prikte haar boven haar borst. 'Wat doe jij hier? Je bent hier vast niet alleen maar om drankjes aan te bieden aan een oude bekende?' Verdomd. Ik probeerde om alle gevoelens te onderdrukken, maar ik was nog na meer dan een jaar smoorverliefd op het meisje dat ik had laten lopen. Ik nam nog een slok whisky om mijn gedachtes te overspoelen met een soort gif. 'Saf...' Ik legde mijn hand op haar bovenarm. 'Het is goed om je te zien. Je ziet er goed uit.'

Soothsayer

• Bekijk profiel
« Reactie #81259 Gepost op: 11 mei 2019, 22:50:06 »
Liam heeft nog iemand gemisst

Northern

• Bekijk profiel
« Reactie #81260 Gepost op: 11 mei 2019, 22:51:52 »
Jaa <3

Soothsayer

• Bekijk profiel
« Reactie #81261 Gepost op: 11 mei 2019, 23:21:14 »

Savannah
Aandachtig bestudeerde ik zijn mimiek, hoe zijn ogen zich verschansten achter het vlinderen van zijn wimpers en hoe het warme timbre van zijn stem de lucht vulde, alsof het antwoord op zijn lippen had gelegen voordat ik de vraag goed en wel had geformuleerd. Hij was gelukkig, voor het eerst die avond krulden mijn lippen zich omhoog en bloeide er een oprechte glimlach op uit mijn mondhoeken. Ik was opgelucht besefte ik, onbewust had iets van angst me in haar greep gehouden en het deed me goed om te horen dat hij zijn geluk gevonden had. We hadden veel samen doorgemaakt en ik was blij dat het tij dan eindelijk gekeerd leek te zijn, ik gunde hem nog steeds al het geluk van de wereld. "Dat is goed Liam," knikte ik warm naar hem "ik ben blij om dat te horen." Destijds had het me pijn gedaan dat ons huwelijk een van de redenen was waarom hij niet gelukkig kon zijn en het feit dat hij niet gelukkig was maakte mij ook ongelukkig, geen moment had ik spijt gehad van mijn vertrek. "Daar moeten we op drinken vanavond," stelde ik voor waarna ik om daad bij het woord te voegen de rest van mijn drankje in een teug achterover goot. Lachend keek ik toe hoe Liam met een vertrokken gezicht mijn voorbeeld volgde, er klonk iets van beschuldiging door in zijn vraag alsof hij suggereerde dat ik een ander persoon geworden was. Ik haalde mijn schouders op "Ik ben de moeilijkste niet, ik drink alles," vertelde ik  "maar dit is Ierland, dus ja hier drink je whisky, net zoals je in Frankrijk wijn drinkt en in Duitsland bier." Aan zijn uitdrukking te zien was het drankje hem echter niet zo bevallen "Tequilla?" stelde ik voor terwijl ik de barman alvast wenkte. "Oh je bent op reis," concludeerde ik verrast, ik had nog nooit gehoord dat Liam er met vrienden op uitgetrokken was, ik had altijd vernomen dat zijn vakanties voornamelijk bestonden uit staatsbezoeken met familie, maar dit was niet echt een koninklijke gelegenheid. "Ben je al lang hier dan en ben je op doorreis, of blijf je in Ierland?" vroeg ik nieuwsgierig. Ik schoot in de lach toen hij mij speels in mijn borst prikte en vroeg wat ik hier deed, lachend boog ik mijn hoofd voorover waardoor mijn haren als een waterval langs mijn gezicht vielen en richtte toen mijn blik op naar hem. "Ik woon hier," verklaarde ik simpelweg, ergens vroeg ik me af wat Liam hiervan zou vinden, nadat ik bij hem was weggegaan had ik besloten niet terug te gaan naar de verknipte gezinssituatie die mijn moeder had gecreëerd maar te vertrekken naar het land waar ik was opgegroeid, in tegenstelling tot Liam had ik geen koninklijke titel waar ik aan gebonden zat en dus de vrijheid om een 'nieuw leven' te beginnen. Een leven waar Liam geen deel meer van uitmaakte. Zijn hand voelde zwaar op mijn arm en ik glimlachte kleintjes om zijn compliment, deze man kon nog steeds zoveel in mij losmaken. Het beangstigde me een beetje. "Dankjewel," glimlachte ik warm, met mijn duim streek ik even langs zijn wang terwijl ik mijn ogen over hem heen liet glijden "jij ook Liam." Op dat moment zag ik mijn blonde beste vriendin Emily en haar broer de bar binnenkomen en ik stak mijn hand op ter begroeting waarna ze zich een weg richting de bar baanden. "Ga je mee op stap vanavond?" vroeg ik aan Liam, ik was nog niet klaar om afscheid te nemen.

Northern

• Bekijk profiel
« Reactie #81262 Gepost op: 11 mei 2019, 23:51:52 »
Liam
Het was anders in het verleden dan in het heden. De tijd had verstreken, situaties waren veranderd en wij waren ook allebei ontwikkeld in een jaar tijd. Maar toch, ik was wel gelukkig. Ik glimlachte naar haar, maar die werd gauw van mijn gezicht afgeslagen door de slok whisky die ik achterover tikte. 'Hmm daar heb je wel een punt.' Ik dronk het laatste beetje op en knikte. Tequila klonk al beter. 'Ja.. wie had dat gedacht... ik die op reis gaat,' grinnikte ik. Ik gaf haar het recht om twijfels te hebben aangezien ik niet zo vaak dit soort reizen maak. 'Ik ben hier al een week met wat vrienden. Ik heb een one way ticket gekocht dus ik weet niet waar dit me heen zal brengen. Tot nu toe bevalt het me hier goed.' Vooral dat jij hier nu voor me staat, voegde ik in mijn hoofd er aan toe. Daarnaast is Ierland een schitterend land, zoveel natuur waarin je even je gedachten kon laten wat ze waren. Maar tegelijkertijd was het fijn om met vrienden zoals vroeger plezier te maken. Ik grijnsde toen ze een in de lach schoot. Het was alles waard om haar te zien lachen en zo erg was deze ontmoeting niet eens. Ik vond het fijn en angstaanjagend tegelijkertijd dat ik haar na een jaar zag. Ik versperde mijn ogen verbaast. 'Wat?' Ik was even versteld dat ze hier een heel nieuw leven op had gebouwd. Ze maakte geen grapjes en was hier heel serieus over. Ik had nooit gedacht dat haar leven zich hier in Ierland al die tijd had afgespeeld. 'Wauw,' zei ik onder de indruk. 'Waarom Ierland?' vroeg ik nieuwsgierig. Ik had respect voor Savannah dat ze in een onbekend land zichzelf vertrouwd had gemaakt. Het is niet niets om ergens anders een nieuwe start te maken. Stiekem was ik een beetje jaloers op dat ze overal heen kon waar ze wilde. Die luxe had ik helaas niet. 'Bevalt het je?' Ze had een leven opgebouwd en leek gelukkiger dan ooit. Het speet me dat ik haar dat niet kon geven. Ik keek over mijn schouder toen ze haar hand op stak naar iemand. Ik vroeg me af wie dat waren, waarschijnlijk gewoon vrienden. Mijn ogen rustte weer op Savannah haar blik die me vroeg om mee te gaan. Ik wilde een opmerking maken die ik maar weer inslikte. Het zou verkeerd bij haar binnen kunnen komen. 'Ja is goed, een vriend van me is hier ook ergens.' Misschien hing zijn lippen alweer aan een meisje want het toiletbezoek duurde wel erg lang. Zo iemand was Ryan wel en ik kon het hem geen moment kwalijk nemen. Ik sloeg het shotje tequilla in een keer achterover waarna ik haar hand vast pakte. 'Waar wacht je op?' grijnsde ik. Vervolgens nam ik haar zonder enige twijfel mee naar de dansvloer om de oude dansmoves eens naar boven te toveren.

Soothsayer

• Bekijk profiel
« Reactie #81263 Gepost op: 12 mei 2019, 09:27:56 »

Savannah
Ik keek hem bedenkelijk aan toen hij vertelde hier voor onbeperkte tijd te verblijven, het was haast onmogelijk om niet stil te staan bij de gevolgen die dat voor ons zou hebben. Zwijgend zaten we tegen over elkaar, zijn blik liet tastbare brandsporen na op mijn huid waardoor ik een rilling moest onderdrukken. Tegelijkertijd school er iets van rauw ongemak in het blauw van zijn ogen, het hulde zich haast gepijnigd in de schaduwen van de tijd die verstreken was waardoor ik mijn vinger er net niet helemaal op kon leggen. Opgelucht dat ik een excuus had gevonden om het broeiende oogcontact te verbreken wendde ik mijn blik af naar de barman die twee shotjes tequila over de bar schoof, ik schoof mijn vingers onder de palm van zijn hand en tilde die iets op zodat ik behendig wat zout op de rug van zijn hand kon tikken en herhaalde dit vervolgens bij mezelf. In een snelle beweging likte ik het zout van mijn hand, sloeg het shotje achterover en beet met een zuur gezicht in het schijfje citroen waarna ik met een klap het shotglaasje op de bar zette en met een kleine beweging van mijn hoofd mijn haar uit mijn gezicht schudde. "Ik ben geboren in Ierland," vertelde ik Liam bedachtzaam, we hadden het nooit erg veel over mijn jeugd gehad dus ik kon me niet herinneren of ik dit had verteld maar ergens was ik toch verbaasd dat hij dit niet wist. "Nadat mijn vader overleed zijn we uiteindelijk naar Amerika verhuisd omdat mijn moeder daar hertrouwd is," ging ik door "maar ik voel me niet thuis in Amerika, dus nadat ik uit Brazilië was vertrokken heb ik besloten om terug te gaan naar hier." Jarenlang was Liam mijn thuis geweest, en ik het zijne en toen dat zo ruw aan mijn leven onttrokken werd had ik me ontworteld gevoeld, ik had wanhopig verlangd naar iets van geborgenheid en Amerika kon me dat zeker niet bieden. De herinnering aan ons zorgde ervoor dat ik mijn blik even moest afwenden. "Ja," knikte ik met een glimlachje "ik hou van Ierland, ik had geen idee hoe erg ik het hier had gemist." Mijn vrienden verzamelden zich om ons heen en een voor een stelde ik ze voor aan Liam, de meesten had ik nooit verteld over mijn verleden als aanstormend prinses van Brazilië maar Emily keek me even veelzeggend aan voordat ze zich gelukkig discreet voorstelde en een rondje bestelde voor de hele groep. Met het hele gezelschap begaven we ons na een tijdje richting een van de nachtclubs waar we ons op de dansvloer verschansten. Af en toe verdween een van ons richting de bar om een ronde bier of shots te halen en al snel hadden de aangename bijwerkingen van alcohol me behaaglijk in haar greep. Heupwiegend bewoog ik mee op de maat van de muziek. Matt had zich de hele avond bij mijn in de buurt opgesteld en zo nu en dan voelde ik zijn vingers rond de ontblote huid van mijn heupen krullen, ik wist dat hij erop rekende dat we vanavond samen naar huis zouden gaan en ik wist ook dat ik hem lang niet zoveel aandacht had geschonken als normaal het geval zou zijn geweest. Gelukkig was Matt geen jaloers type en leek hij zich zonder mij ook te vermaken. Sluiks keek ik opzij naar Liam, met zijn brede postuur wist hij zich verbazingwekkend soepel te bewegen maar ook voor zijn ogen hing een sluier van bedwelming die enkel en alleen door alcohol veroorzaakt kon worden. Ik was mezelf er wel van bewust dat ik teveel gedronken had doordat ik me niet meer echt bewust was van mijn omgeving en mijn bewegingen ietwat ongecoördineerd in elkaar overvloeiden, toch weerhield me dat er niet van om de volgende ronde sambuca shots enthousiast achterover te slaan. Bedwelmd botste ik tegen Liams borstkas aan en een giechel borrelde op in mijn keel maar deze werd halverwege aan haar voeten terug de diepte in getrokken door de intensiteit van zijn nabijheid. Mijn hand lag op zijn onderrug, ik voelde de welving van zijn ruggengraat, hoe zijn shirt klam aan zijn huid plakte mijn andere hand lag als vanzelf in zijn hals waar ik zijn hartslag als een specht tegen een eik voelde timmeren. Het was alsof ik hem ging zoenen, mijn lichaam tegen dat van hem, onze heupen bewogen tegen elkaar nog steeds dansend en ik kon me niet meer herinneren dat hij ooit eerder dit effect van puur verlangen op me had gehad. Ik wilde iedere centimeter van zijn huid liefhebben, kussen en voor de rest van mijn leven in mijn geheugen prenten, hevig begeerte woekerde venijnig in mijn maag. Heel even bleef mijn blik bij zijn lippen hangen voordat ik me naar voren bewoog en op het laatste moment van koers veranderde zodat mijn lippen zachtjes langs zijn oren streelden terwijl mijn warme adem tegen zijn huid botste "Ik dacht dat ik je nooit meer zou zien," fluisterde ik schor.

Northern

• Bekijk profiel
« Reactie #81264 Gepost op: 12 mei 2019, 11:31:59 »

Liam

Ik kon me niet herinneren dat ze ooit had verteld dat ze echt geboren was in Ierland, maar het fascineerde me wel. Savannah droeg altijd een sluier om zich heen met iets mysterieus wat me alleen maar meer deed hunkeren naar haar. "Fijn dat je hier je plek hebt gevonden Saf." Ik was oprecht blij voor haar dat ze eindelijk kon zijn waar ze wilde zijn. Een steek van jaloezie kwam me tegemoet. De tijd in Hawaii was voorbij en in Brazilië voelde ik alle ogen in mijn rug priemen als naalden die me wilde doorboren of ik eindelijk tot bedaren was gekomen. Ik zou willen dat ik mijn eigen plek had, maar ik kon wel blij voor haar zijn. Ze had een bepaalde gloed die haar goed stond. Ze was gelukkig en dat was alles wat telde voor mij. Savannah had een hoop vrienden en ze hadden zich wel kort voorgesteld, maar om alle namen te onthouden was te veel voor een avond als deze. Ryan had zich ook weer bijgevoegd en ging op in de vriendengroep van Savannah. Hij had geen idee wie Savannah was, want dat had ik geen van mijn vrienden die hier waren verteld. Ik verloor mezelf in de muziek en liet mijn lichaam leiden op het ritme. Er werden meerdere rondes drank gehaald zo nu en dan. De alcohol was behoorlijk hoog gestegen in mijn hoofd, maar het voelde in tijden niet zo goed om dronken te zijn. In mijn ooghoek zag ik wel een bepaalde soort spanning tussen haar en een andere jongen. Zijn vingers pakte haar af en toe gretig beet. Ik slikte en sloeg snel een shotje achterover in mijn keel. Het was geen prettig beeld om haar zo intiem te zien met iemand anders, maar ik had geen recht van spreken. Ze schonk hem niet eens zo heel veel aandacht dus het had me eigenlijk niks moeten doen. Ik gaf de schuld aan de hoeveelheid alcohol die ik al achter de kiezen had. Mijn lichaam bewoog zich flexibel over de dansvloer, maar in een nuchtere toestand zag het er waarschijnlijk niet uit. Het zag er naar uit dat Savannah zich ook niet meer zo goed kon beheersen en zich helemaal had bezat toen haar warme plakkerige lichaam tegen me aanbotste. Ik glimlachte naar haar, maar tegelijkertijd zorgde ze ervoor dat mijn adem stokte. Zo dichtbij. Veel te dichtbij. Ze was nu de gevarenzone ingestapt en ik wist niet of ik me beheersen kon. Ik legde een hand op haar bovenrug en streek er zachtjes over. Ik sloot mijn ogen even en voelde alles tintelde waar onze huid elkaar raakte. Haar hoofd kwam steeds dichterbij en mijn hart bonsde veel te snel alsof het straks mijn hele borstkas zou breken. Mijn blik gleed naar haar lippen die ik maar al te graag wilde proeven, maar ik was versteend. Savannah had me volledig in haar macht en ik hoopte maar al te graag dat ze daar nog steeds geen idee van had. Ze bracht haar lippen naar mijn oor en de zachte klank van haar stem galmde door mijn hele lichaam. Mijn lippen bevonden zich nu ook bij haar oor. De hete adem blies ik langs haar heen. "Ik ben blij dat het niet zo is," fluisterde ik terug. Het zweet gutste over mijn rug heen en ik legde mijn hand op haar zij. Ze was me er eentje. Mijn mondhoeken krulde omhoog en ik zag Savannah haar tedere blik. "Ga je mee naar buiten om een luchtje te scheppen?" stelde ik voor voordat ik misschien mezelf niet meer kon stoppen. Ik hunkerde naar Savannah zoals ik nog nooit eerder gevoeld had.  Nog voor ze een antwoord gaf, begon ik al met lopen richting de uitgang en trok Savannah met mij mee. Ik had echt frisse lucht nodig voordat dit volledig uit de hand zou lopen. Ik duwde de deur open en voelde de kou als een welkomst cadeau mijn huid binnendringen. Vervolgens liet ik mezelf tegen de muur aan leunen en moest ik zomaar uit het niets lachen. Dat ik Savannah hier tegen zou komen, had ik nooit gedacht. Deze hele situatie was bizar.

Soothsayer

• Bekijk profiel
« Reactie #81265 Gepost op: 12 mei 2019, 20:24:08 »
Savannah
de alcohol vertroebelde mijn beoordelingsvermogen als druppels inkt die in een glas met helder water lekten. Een verraderlijke mist had zich plotseling opgetrokken in mijn hoofd en zo belandde ik zonder me er volledig van bewust te zijn in Liams gespierde, en ondanks alles, vertrouwde armen. Ik voelde Matts ogen in mijn rug prikken, Liams ruwe vingers die de ontblote huid van mijn bovenrug beroerden, zijn door alcohol bedwelmde adem die tegen mijn lippen botste en daarna de warme klankkleur van zijn stem die mijn oren vulden, wat hij zei drong amper tot me door enkel de huivering die langs mijn ruggengraat naar beneden gleed doordat zijn lippen langs mijn hals hadden gestreken. Liam maakte echter een einde aan de situatie, vergrootte de afstand tussen ons waarna hij voorstelde om even naar buiten te gaan. Verdoofd liet ik me door hem meenemen. Eenmaal buiten sloeg de koude lucht me venijnig in het gezicht. Aan de andere kant van de stad tekende zich tegen de horizon een woud van fabrieken en gastorens af, het kolenstof van hun schoorstenen dat in de regen oploste viel in teerdruppels uit de hemel. Vergeleken met de club waar we net waren was het buiten zo stil dat het leek alsof we ons plotseling in een vacuüm bevonden mijn oren suisden terwijl ik mezelf op een muurtje liet zakken. Zwijgend liet ik mijn hoofd in mijn handen zakken, ik had veel te veel gedronken en nu stond ik hier met mijn zatte kop tegen Liam aan te rijden. Liam had zich nooit op die manier tot mij aangetrokken gevoeld, niet toen we getrouwd waren en voor de pers een fotoshoot moesten doen terwijl ik halfnaakt bovenop hem lag en ook niet nu te oordelen naar de snelheid waarmee hij de afstand tussen ons had vergroot. Bovendien was hij nu samen, met iemand voor wie ik nota bene bijzonder veel respect had. Liam stond een eindje verderop tegen een muurtje geleund te lachen en ik grinnikte even terwijl ik mijn hoofd schudde "ik heb echt veel te veel gedronken," giechelde ik zachtjes, ik was te beschaamd om een concrete verontschuldiging te maken. "Ik kan beter naar huis gaan," concludeerde ik langzaam terwijl ik met mijn ogen dwangmatig de lijnen op mijn handpalm bestudeerde, alsof de vertakkingen daarvan houvast zouden bieden. De hele situatie was ook kortweg belachelijk, ik had samengewoond met Liam we hadden de meest naargeestige momenten samen doorstaan, dingen van elkaar gezien die niemand anders ooit maar zou vermoeden en nu na een jaar zagen we elkaar weer en gedroegen we ons alsof we slechts vage kennissen waren die elkaar tegenkwamen in de kroeg. Er was zoveel pijn geweest tussen ons dat het ongetwijfeld makkelijker was zo, maar ergens voelde het ook enorm verkeerd.

Northern

• Bekijk profiel
« Reactie #81266 Gepost op: 15 mei 2019, 14:09:55 »
Liam
Binnen kreeg ik het ineens veel te benauwd door de mensenmassa die hier opgehoopt was voor een leuke avond, maar de voornamelijke reden was dat door Savannah haar aanwezigheid het zweet me uitbrak. De koelte van buiten was meer dan welkom. Met mijn hoofd tegen de muur blies ik de adem over mijn warme lippen heen. 'Ik ook,' biechtte ik grinnikend op. Mijn hoofd tolde en ik had geen idee van het feit hoe laat het was. Maar voor mijn gevoel waren we aardig lang binnen geweest. Wanneer ze vertelde dat ze eigenlijk naar huis moest, vond ik dat eerlijk gezegd wel jammer. Hoewel het meer dan begrijpelijk was. Het was laat en we waren katsbezopen. 'Woon je dichtbij?' vroeg ik. Ik wilde niet dat ze zo lang in het donker nog alleen naar huis moest lopen. Ze kon zich prima redden daar niet van, maar het gaf me toch altijd een onprettig gevoel. Wanneer de kans er was, pakte ik haar hand vast en trok ik haar iets naar me toe. 'Zie ik je nog?' Het klonk misschien een beetje hopeloos maar waarschijnlijk was deze hele avond de volgende ochtend als een waas van herinneringen. Ik voelde me schaamteloos op dit moment. Ik keek haar doordringend aan en voelde de vlammen nog steeds aan mijn huid likken. Het verschroeide me langzaam alsof ze me op at, maar dan niet fysiek.

Soothsayer

• Bekijk profiel
« Reactie #81267 Gepost op: 15 mei 2019, 23:08:05 »

Savannah
De woorden die over mijn lippen tuimelden, de wijde wereld in vlogen als vogels die het nest verlaten, bezegelden de avond abrupt en definitief. Zo onwaarschijnlijk plotseling als hij was opgedoken, zo zou hij ook weer uit mijn leven verdwijnen besefte ik me nu. Morgen zou ik wakker worden met een kater en een vage herinnering aan een oppervlakkige avond met de man die voor eeuwig zijn plaats in mijn hart had opgeëist, net zo permanent als de leegte die hij had achtergelaten. Zijn vraag zorgde ervoor dat een glimlach vlug en steels als de schaduw van een flakkerend vlammetje over mijn lippen flikkerde. Dankbaar keek ik hem aan , soms miste ik dit soort kleine dingen, het behaaglijke gevoel dat iemand echt aan je dacht, het zich aantrok wat er met me gebeurde en dat niet probeerde te verbergen.  Ergens wilde ik hem vragen om me naar huis te brengen, dan konden we de route langs de kust nemen terwijl de golven ijverig tegen de rotsen sloegen en met de maan als een onbeschreven euromunt aan de hemel. Ik wilde meer tijd om hem in me op te nemen, ik wilde de kans om vragen te stellen, om te praten en goed te maken wat er tussen ons kapotgegaan was. Ik wilde weten wie hij geworden was, en ik wilde weten hoe het met hem  ging en ik wilde dat hij me vasthield en niet meer los zou laten. Maar ik was dronken, en ik wist dat meer tijd samen het onvermijdelijk afscheid alleen maar pijnlijk zou maken. Met een kleine zucht begroef ik mijn tanden in mijn onderlip "het is niet zo ver," stelde ik Liam gerust terwijl ik hem berustend aankeek "ik red het wel, weet jij de weg naar je hotel?" vroeg ik hem eveneens. Met ingehouden adem liet ik toe dat hij mijn hand pakte en de afstand tussen ons overbrugde, de vraag die hij zonder omhaal over zijn lippen schoof klonk ergens hoopvol en dat zorgde ervoor dat mijn huid tintelde. Omdat ik niet direct een antwoord op zijn vraag wist reageerde ik op de enige manier die ik me kon bedenken, ik trok hem zachtjes tegen me aan en sloeg mijn armen om hem heen zoals ik hem zou moeten hebben begroet. "Je hebt m'n nummer nog toch?" vroeg ik hem "je mag me altijd bellen, dan spreken we een keer iets af," beloofde ik. Ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om hem af te wijzen, en dat was ook helemaal niet wat ik wilde, maar ergens hield ik in mijn achterhoofd dat zelfs als hij belde ik niet op hoefde te nemen en dat stelde me gerust. Teder drukte ik een kus op zijn wang voordat ik me losmaakte uit onze omhelzing "pas goed op jezelf," glimlachte ik terwijl ik een stap achteruit zette en mijn handen in mijn zakken duwde. "Doei," fluisterde ik zacht en ik draaide me om, stom genoeg voelde ik de tranen in mijn ogen prikken. Met mijn hoofd naar de grond gericht vervolgde ik de weg richting huis, heel even overwoog ik om Matt te bellen of hij kwam slapen, ik keek ertegenop om alleen te zijn omdat ik wist dat het effect van deze ontmoeting nog op me in ging slaan. De wereld ging compleet langs me heen en ik was dan ook enigszins verbaasd om opeens voor mijn eigen deur te staan, ik slikte een snik in en veegde de warme tranen van mijn wangen terwijl ik even met het slot prutste. Eenmaal binnen liet ik mezelf uitgeput op de bank vallen.

Northern

• Bekijk profiel
« Reactie #81268 Gepost op: 16 mei 2019, 12:29:00 »
Liam
Het voelde als windvlaag die haar ineens weg ging wissen alsof ik deze avond nooit beleefd had met haar. De tijd was een benauwd bestaan, het jaagde me op tot dit moment dat ze tegenover me stond. Mijn hart bonsde hard en ik vroeg me af hoeveel pleisters ik morgen er op zou moeten plakken. Het moment dat ik haar wellicht niet meer zou zien en spreken was dichtbij en het liefst zou ik haar willen dragen onder mijn armen om haar vast te houden voor een lange tijd. De tijd was maar een angstaanjagende bom die elke seconde af tikte. Ik wilde nog meer horen over hoe ze het hier had, wat ze allemaal beleefd had in het afgelopen jaar, maar het was niet gegund. Ik glimlachte naar haar toen ze vertelde dat ze hier dicht in de buurt woonde. 'Ja, dat moet wel lukken,' antwoordde ik. Ze hoefde zich geen zorgen om mij te maken, maar het was aandoenlijk dat ze het vroeg. De tederheid waarmee ze mij aan keek en hoe ze tegen me sprak, bezorgde me kippenvel en een begeerlijk gevoel. Ze liet het toe dat ik haar vast pakte en iets naar me toe trok. Wanneer ze de afstand tussen ons nog meer minimaal maakte, sloeg ik ook mijn armen om haar middel heen. De zoete geur van haar zelf vermengd met alcohol en zweet drong door in mijn neus. Ik slikte het bitterzoete afscheid door mijn keel heen. 'Ja, ik bel je,' zei ik. Maar de zenuwen borrelde nu al op om op haar nummer te drukken. Ik was en verdomd zacht ei geworden als het om Savannah ging. Haar warme lippen maakte een afdruk op mijn wang en ik glimlachte. 'Pas ook op jezelf Saf,' zei ik terug. De warmte vlaag trok ineens weg wanneer er weer een halve meter tussen ons in was alsof de bliksem een gat had ingeslagen om ons uit elkaar te trekken. 'Slaaplekker,' mompelde ik en mijn hart liep een scheurtje op toen ik haar weg zag lopen alsof het een regenachtige dag was waarop ik uitgeknepen werd als een vaatdoek. Ik wilde haar naam roepen om terug te komen, maar ik besloot dat het waarschijnlijk niet veel uit maakte en draaide me om op weg naar huis. Ik beet op mijn lip en voelde me verslagen en stom dat ik niet iets aan haar had laten merken dat ik haar meer dan graag mag. Ik was echter bang dat ze zich niet zo voelde over mij aangezien ik haar vaak genoeg had afgewezen. Tegenover Saf voelde ik me schuldig en het knaagde nog altijd aan me. Het was wel dat we alle moeilijke gesprekken uit de weg waren gegaan alsof die tijd niet bestaan had voor ons beide, maar dat had het wel. Voordat ik het wist stond ik voor het huis en graaide ik in mijn broekzakken voor de sleutel van ons optrekje. 'Fuck,' vloekte ik. Ryan had de sleutels en ik was het compleet vergeten. 'Kutzooi,' vloekte ik binnensmonds. Ik liet me tegen de deur aan zakken op de grond. Mijn linkerhand klemde ik gefrustreerd in mijn haren. Ik wist niet wat ik anders kon doen dan op Ryan wachten als hij überhaupt al thuis kwam in plaats van dat hij met een meisje naar huis is gegaan. Mijn hand griste naar mijn mobiel en ik kneep mijn ogen even dicht door de felheid van het scherm dat op me af kwam. Even dacht ik aan Savannah haar woorden dat ik haar altijd kon bellen. De toetsen bleven hangen bij haar naam en ik schudde mijn hoofd. Ik wilde haar niet lastig vallen en daarbij voelde ik me veel te bezwaard om te vragen of ik de nacht bij haar kon doorbrengen. Wat moest ze wel niet van me denken? Na wel tien minuten mezelf helemaal opgegeten te hebben met een tweestrijd hing mijn vinger op het knopje 'bellen'. Mijn hele lichaam was vol gepropt met zenuwen toen ik erop klikte. Stiekem hoopte ik dat ze niet opnam, maar ook weer wel. De telefoon ging over en ik knabbelde ondertussen op mijn lip.

Soothsayer

• Bekijk profiel
« Reactie #81269 Gepost op: 16 mei 2019, 20:59:50 »

Savannah
Ik zat al een tijdje op de bank, regen roffelde gestaag tegen de ramen terwijl de tijd onbewust door mijn vingers glipte, als zand dat ik in mijn greep probeerde te gijzelen. Toen ik terug was gekomen naar Ierland, het dorp waar ik was geboren en opgegroeid had ik het huis van mijn ouders teruggekocht. Het was onwerkelijk en soms ook verdrietig om er rond te lopen, er kleefden ontelbare herinneringen aan iedere centimeter van dit huis maar ondanks de leegte die dat achterliet voelde het toch veilig, als thuiskomen. Soms leek het wel alsof ik de enige was die overgebleven was uit die tijd, alsof ik met mijn vader ook de rest van het gezin was kwijt geraakt. Of misschien lag dat aan mijn onvermogen om dingen los te laten, misschien deed het alleen mij zoveel pijn omdat ik nog hunkerde naar dingen uit het verleden in plaats van door te gaan met mijn leven. Gepijnigd door deze filosofische ingeving wreef ik over de brug van mijn neus en vulde een glas water, ik moest een beetje ontnuchteren want ik voelde de kamer om me heen tollen, de randen van mijn zicht waren wazig en mijn voetstappen ongecoördineerd terwijl ik me naar de badkamer begaf en de warme kraan van de douche open zette. Terwijl stoom tegen de spiegel sloeg werkte ik me uit mijn plakkerige kleding en stapte onder de douche. Ik had geen idee hoelang ik daar had gestaan, genietende van het veel te hete water dat over me neerkwam voordat ik mezelf in een badhanddoek gewikkeld op mijn bed liet vallen. Verbaasd keek ik naar de melding die op het scherm van mijn mobiel was verschenen en binnen enkele seconden had ik Liam teruggebeld. "Liam?" vroeg ik ietwat bezorgd zodra ik gehoor kreeg "sorry ik stond onder de douche, gaat alles goed met je?"