Auteur Topic: [RPG] Palace Of Nobility 2  (gelezen 2227165 keer)

Soothsayer

• Bekijk profiel
« Reactie #81225 Gepost op: 04 juli 2017, 16:50:51 »
Savannah
Fayden besloot om te gaan zwemmen, hij vroeg me niet mee maar ik was niet van plan om op het strand te wachten tot hij klaar was. Ik schoot spontaan in de lach toen hij me vroeg om hem uit te kleden, het was eigenlijk zo'n enorm foute opmerking waar ieder meisje een hekel aan had. Tot nu toe vond ik Den maar moeilijk te peilen. Zonder antwoord te geven op zijn vraag trok ik in een soepele beweging mijn shirt over mijn hoofd en duwde vervolgens m'n broek over mijn heupen heen naar beneden zodat ik uiteindelijk in ondergoed voor zijn neus stond. Een simpel wit kanten slipje met bijpassende bh. Ik zette een stap naar hem toe en rimpelde mijn neus een beetje om de glimlach die aan mijn mondhoeken trok te onderdrukken. Ik legde een hand op zijn zij en ging op mijn tenen staan zodat we bijna op ooghoogte waren, boog me wat naar hem toe zodat mijn lippen vlakbij zijn oor waren "ik denk dat je dat wel zelf kan," zei ik grinnikend waarna ik tegen zijn schouder duwde en een stap achteruit zette. Ik was niet van plan om hem uit te kleden, hoewel het idee zelf me niet tegenstond, bovendien had ik genoeg te verliezen mocht er een foto van gemaakt worden. Niet dat ik van plan was om dat aan hem te vertellen, ik vond het wel prettig om met iemand om te gaan die me niet kende. Zonder op hem te wachten liep ik alvast richting de zee totdat de eerste golven over mijn voeten heen stroomde. Ik hapte naar adem, altijd kouder dan verwacht.
Seduce my mind and you can have my body,                                    Safiam is my drug
find my soul and I'm yours forever

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #81226 Gepost op: 05 juli 2017, 15:55:54 »
Savannah
Fayden besloot om te gaan zwemmen, hij vroeg me niet mee maar ik was niet van plan om op het strand te wachten tot hij klaar was. Ik schoot spontaan in de lach toen hij me vroeg om hem uit te kleden, het was eigenlijk zo'n enorm foute opmerking waar ieder meisje een hekel aan had. Tot nu toe vond ik Den maar moeilijk te peilen. Zonder antwoord te geven op zijn vraag trok ik in een soepele beweging mijn shirt over mijn hoofd en duwde vervolgens m'n broek over mijn heupen heen naar beneden zodat ik uiteindelijk in ondergoed voor zijn neus stond. Een simpel wit kanten slipje met bijpassende bh. Ik zette een stap naar hem toe en rimpelde mijn neus een beetje om de glimlach die aan mijn mondhoeken trok te onderdrukken. Ik legde een hand op zijn zij en ging op mijn tenen staan zodat we bijna op ooghoogte waren, boog me wat naar hem toe zodat mijn lippen vlakbij zijn oor waren "ik denk dat je dat wel zelf kan," zei ik grinnikend waarna ik tegen zijn schouder duwde en een stap achteruit zette. Ik was niet van plan om hem uit te kleden, hoewel het idee zelf me niet tegenstond, bovendien had ik genoeg te verliezen mocht er een foto van gemaakt worden. Niet dat ik van plan was om dat aan hem te vertellen, ik vond het wel prettig om met iemand om te gaan die me niet kende. Zonder op hem te wachten liep ik alvast richting de zee totdat de eerste golven over mijn voeten heen stroomde. Ik hapte naar adem, altijd kouder dan verwacht.

Fayden

Oké. Voor ik het zelf door had stond Savannah in haar ondergoed voor mijn neus. Het was lastig om mijn mannelijkheid in bedwang te houden, maar godzijdank lukte het toch. Ze droeg een wit kanten setje. Het stond haar mooi. Maar zodra mijn ogen haar lichaam scande, wist ik zeker dat alles haar mooi zou staan. Haar volle heupen, haar gespierde buik - niet te gespierd, haar borsten die perfect in de bh zaten. Toen ze in mijn oor fluisterde dat ze dacht dat ik mijzelf wel uit kon kleden, hield ik het eigenlijk niet meer. Ik was in tweestrijd verwikkeld of ik haar kon zoenen of niet. Ik had niet eens een idee of ze een vriend had, en ik wilde niemand tegen mij in het harnas jagen. Al was een beetje spanning altijd wel gaaf.
''Syncopate my skin to your heart beating.''

Soothsayer

• Bekijk profiel
« Reactie #81227 Gepost op: 05 juli 2017, 18:54:21 »
Savannah
Ik onderdrukte een glimlach toen ik zijn ogen keurend over mijn lichaam zag glijden, tergend langzaam alsof hij alles goed in zich op wilde nemen. Een zucht waarvan ik niet wist dat die zich in mijn mond bevond, ontsnapte aan mijn lippen. Dit soort aandacht had ik gemist, besefte ik nu, ik kon het niet helpen dat ik ervan genoot, hoe oppervlakkig dat misschien ook was. We bevonden ons even zo dicht bij elkaar dat ik de warmte die van zijn lichaam afkwam op m'n huid voelde en zodat mijn ademhaling tegen zijn lippen botste. Niet snel daarna was ik achteruit gestapt, richting de zee. "Kom," wenkte ik hem terwijl ik met ingehouden adem verder het water in liep. Met een veelzeggende glimlach keek ik over mijn schouder "of haak je af," grijnsde ik met opgetrokken wenkbrauwen.
Seduce my mind and you can have my body,                                    Safiam is my drug

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #81228 Gepost op: 05 juli 2017, 22:31:10 »
Savannah
Ik onderdrukte een glimlach toen ik zijn ogen keurend over mijn lichaam zag glijden, tergend langzaam alsof hij alles goed in zich op wilde nemen. Een zucht waarvan ik niet wist dat die zich in mijn mond bevond, ontsnapte aan mijn lippen. Dit soort aandacht had ik gemist, besefte ik nu, ik kon het niet helpen dat ik ervan genoot, hoe oppervlakkig dat misschien ook was. We bevonden ons even zo dicht bij elkaar dat ik de warmte die van zijn lichaam afkwam op m'n huid voelde en zodat mijn ademhaling tegen zijn lippen botste. Niet snel daarna was ik achteruit gestapt, richting de zee. "Kom," wenkte ik hem terwijl ik met ingehouden adem verder het water in liep. Met een veelzeggende glimlach keek ik over mijn schouder "of haak je af," grijnsde ik met opgetrokken wenkbrauwen.

Fayden
Helaas nam ze op dat moment afstand. Ik was even kort in de war, maar al snel herpakte ik mijzelf. Savannah liep het water in. Haar blik stond sensueel. Haar glimlach sprak boekdelen. Ze was mij aan het pesten.
''Ik haak nooit af,'' kaatste ik meteen terug, en trok zo snel als mogelijk mijn kleding - behalve onderbroek uit. Ik was geen mietje, dus besloot het water in te rennen, in plaats van in het water te schuifelen. Ik rende zo ver als ik kon, totdat het water sterker was en mij naar beneden trok. Proestend kwam ik boven, met een oprechte glimlach rondom mijn lippen. Ik kende haar nog niet zolang, maar nu al had ze mij plezier gebracht. Plezier, iets wat ik al lang niet meer gevoeld had...

Soothsayer

• Bekijk profiel
« Reactie #81229 Gepost op: 05 juli 2017, 23:00:15 »
Savannah
Terwijl ik langzaam het water in liep, rende Den naast me spetterend het water in totdat hij uiteindelijk met een plons onder water verdween. Ik trok het elastiekje uit mijn haren en liet mezelf onder water zakken, met twee krachtige halen zwom ik zijn kant op en kwam vlak voor hem weer boven. Zwijgend keek ik hem aan, er kleefden waterdruppels aan z'n wimpers en een vrolijke glimlach bloeide op uit zijn mondhoeken, ik besefte me nu pas dat ik hem nog niet eerder op zo'n oprechte manier had zien lachen. Helaas had ik nu het moment dat hij zijn shirt uittrok gemist maar zo in het water kon ik nog steeds zijn schouderspieren zien die zich onder zijn licht gebruinde huid aftekenden, zijn sleutelbeenderen "Lekker," constateerde ik ontspannen "het water," voegde ik er grinnikend aan toe. "Hoe bevalt de rondleiding tot nu toe?" 

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #81230 Gepost op: 07 juli 2017, 11:16:04 »
Savannah
Terwijl ik langzaam het water in liep, rende Den naast me spetterend het water in totdat hij uiteindelijk met een plons onder water verdween. Ik trok het elastiekje uit mijn haren en liet mezelf onder water zakken, met twee krachtige halen zwom ik zijn kant op en kwam vlak voor hem weer boven. Zwijgend keek ik hem aan, er kleefden waterdruppels aan z'n wimpers en een vrolijke glimlach bloeide op uit zijn mondhoeken, ik besefte me nu pas dat ik hem nog niet eerder op zo'n oprechte manier had zien lachen. Helaas had ik nu het moment dat hij zijn shirt uittrok gemist maar zo in het water kon ik nog steeds zijn schouderspieren zien die zich onder zijn licht gebruinde huid aftekenden, zijn sleutelbeenderen "Lekker," constateerde ik ontspannen "het water," voegde ik er grinnikend aan toe. "Hoe bevalt de rondleiding tot nu toe?"

Fayden
Ik wist zeker dat ze niet alleen het water bedoelde wat lekker was. Haar ogen hadden mijn lichaam gescand, en volgens mij beviel het haar wel. ''De rondleiding bevalt mij prima. Heb je nog meer verassingen?'' vroeg ik haar, en overbrugde de korte afstand tussen ons twee. Mijn handen liet ik voorzichtig rusten op haar heupen, zodat ze de tijd had om ze weg te slaan als ze dat niet wilde. Ik deed nooit iets tegen de zin in van iemand. We stonden nu erg dichtbij elkaar, en ik voelde haar warmte op mijn natte huid.

Humble

• Bekijk profiel
« Reactie #81231 Gepost op: 10 juli 2017, 23:50:05 »

Wat fijn om te horen dat je helemaal je plekje hebt gevonden :D En het is daar waar ik ga studeren de eerste twee jaar verplicht om op de campus te wonen, dus ik ga meteen op kamers ;) Ben jij ook meteen op kamers gegaan?
Can I lay by your side, next to you, you. And make sure you’re alright?                      
I’ll take care of you. And I don’t want to be here if I can’t be with you tonight                              

Læcture

• Free spirit
    • Bekijk profiel
« Reactie #81232 Gepost op: 11 juli 2017, 13:53:46 »
Laarrr kom je terug dan reageer ik nog op Fynn van drie jaar geleden  :fieuw:

Haha ik weet niet eens meer de verhaallijnen  :fieuw:. Wil op zich wel terug komen hoor! Was altijd zo gezellig, jammer dat het zo verwaterd is hier. Hoe gaat het met iedereen?
She danced all night.. and all the way home | ♥

Perronita

• Darling, I'm a nightmare dressed like a daydream.
    • Bekijk profiel
« Reactie #81233 Gepost op: 14 juli 2017, 15:18:31 »
Wat fijn om te horen dat je helemaal je plekje hebt gevonden :D En het is daar waar ik ga studeren de eerste twee jaar verplicht om op de campus te wonen, dus ik ga meteen op kamers ;) Ben jij ook meteen op kamers gegaan?

Oh, echt? Gelijk weg dus hahaha. Wel spannend! Heb je er zin in? En nee, ik woon nog lekker thuis. Het is ook zo dichtbij allemaal namelijk
Space was just a word made up by someone who's afraid to get too close.

Soothsayer

• Bekijk profiel
« Reactie #81234 Gepost op: 12 augustus 2017, 14:39:33 »
Fayden
Ik wist zeker dat ze niet alleen het water bedoelde wat lekker was. Haar ogen hadden mijn lichaam gescand, en volgens mij beviel het haar wel. ''De rondleiding bevalt mij prima. Heb je nog meer verassingen?'' vroeg ik haar, en overbrugde de korte afstand tussen ons twee. Mijn handen liet ik voorzichtig rusten op haar heupen, zodat ze de tijd had om ze weg te slaan als ze dat niet wilde. Ik deed nooit iets tegen de zin in van iemand. We stonden nu erg dichtbij elkaar, en ik voelde haar warmte op mijn natte huid.
sorry vakantie  :fieuw:

Savannah
"Ik zit vol verassingen," antwoordde ik direct op zijn vraag waarna ik mijn hoofd draaide zodat de opkomende golf niet vol in m'n gezicht zou slaan. Den's warme vingers kromden om mijn heupen en ik huiverde onwillekeurig terwijl er een rilling langs mijn ruggengraat naar beneden gleed. De enige man die mij recent had aangeraakt was Liam, en dat was bepaald niet uit eigen beweging geweest. Misschien dat ik daarom zo heftig reageerde op Den's aanrakingen. Zonder er verder over na te denken legde ik mijn armen om zijn hals, mijn buik schuurde even tegen die van hem waarmee en mijn gezicht was nu zo dicht bij het zijne dat mijn ademhaling tegen zijn lippen botste. Tergend langzaam boog ik iets naar voren totdat mijn lippen weer vlakbij zijn oor waren, mijn ademhaling kietelde in zijn nek "wat zou je nu willen doen?" vroeg ik hem met een klein glimlachje.

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #81235 Gepost op: 13 augustus 2017, 18:34:52 »
Fayden

Ik merkte direct op dat ze reageerde op mijn aanraking. Ik kon het niet meteen plaatsen. Bijna wilde ik mijn handen terugtrekken, toen zij haar armen om mijn hals heen sloeg. Ze was zó dichtbij nu. Ik kon er niets aan doen dat mijn lichaam zacht begon te trillen van verlangen, iets waar ik altijd - tot mijn grote ergernis - last van had gehad. Haar ademhaling kietelde momenteel mijn oor, mijn hals. Ik wilde haar kussen.
Ze vroeg me wat ik wilde doen, en ik besloot meteen de stoute schoenen aan te trekken. ''Dit,'' mompelde ik, en nam iets afstand. Onze neuzen raakten elkaar eerst zacht, waarna ik heel zacht mijn lippen op de hare drukte.

Soothsayer

• Bekijk profiel
« Reactie #81236 Gepost op: 14 augustus 2017, 23:56:29 »
Savannah
Voor een kort moment sloot ik mijn ogen, mijn vingers streelden vlinderlicht over de huid bij zijn hals en net onder zijn haargrens. Ik genoot intens van zijn aanrakingen en zijn nabijheid, we waren zo dichtbij dat ik de spieren onder zijn warme soepele huid voelde trillen. Met een oprechte glimlach die mijn lippen bekleedde deed ik mijn ogen weer open en knipperde het water weg. Den vergrootte de afstand tussen ons iets en koud zeewater stroomde langs mijn buik terwijl ik hem zwijgend aankeek. Ik wist wat er ging gebeuren en toch voelde het als een verassing toen hij zijn zoute lippen tegen die van mij drukte, een warm gevoel verspreide zich in rap tempo vanuit mijn buik door mijn lichaam alsof er warme honing door mijn bloedvaten stroomde. Ik zoende hem terug, zacht en rustig, haast teder terwijl ik mijn benen om zijn middel sloeg. Ik dacht niet na over hoe ontzettend dom dit waarschijnlijk was, ik dacht überhaupt niet meer na. Het enige wat nog goed tot me doordrong op dit moment waren zijn aanrakingen. 

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #81237 Gepost op: 16 augustus 2017, 00:06:34 »
Fayden

Tot mijn verassing zoende ze mij vrijwel meteen terug, en sloeg ze haar benen om mijn middel heen. Behendig ving ik haar op, zodat ze niet terug het zoute water in zou vallen. Mijn lippen eisten de hare op, en ik baalde van het feit dat ik mijn handen nu niet vrij had. Zij zoende mij teder, beheerst. Ik daarentegen wilde steeds meer, en verdiepte steeds verder onze kus. De golven klotste zacht tegen ons aan.

Mars

• Bekijk profiel
« Reactie #81238 Gepost op: 01 oktober 2017, 15:14:41 »
Hee Meiden,
Ik sta even op uit de dood

En ik zie dat hier nog leven is?  :bounce:
Ik wilde alleen even hoi zeggen.
En vragen hoe het met jullie allemaal gaat (als buiten jullie twee rpg in leven houdende mensjes er nog meer weleens hier kijken)?

En dan ga ik weer liggen, want ik heb hier echt geen tijd meer voor helaas.

Hoe verdrietig je ook bent, onthoud altijd dit:      Ergens in de wereld stapt nu iemand met zijn blote voet op een legoblokje.

Northern

• Bekijk profiel
« Reactie #81239 Gepost op: 21 oktober 2017, 14:11:20 »
Hoii, ik kijk echt weer sinds maanden eens op girlscene omg... als ik alles terug lees mis ik altijd al mn chars en plotjes haha

Gaat verder goed met mij, lekker druk met van alles xd

Northern

• Bekijk profiel
« Reactie #81240 Gepost op: 09 april 2018, 14:52:10 »
Savannah
Toen ik vlakbij de auto was voelde ik een warme hand om mijn arm sluiten waardoor ik met een ruk mijn hoofd omdraaide en tot mijn opluchting in de bezorgde blauwe ogen van Liam keek. "Hey," verzuchtte ik rillerig, ik voelde me meteen beter met Liam aan m'n zij maar alsnog totaal niet op m'n gemak. Ik had het nieuws bijgehouden dus ik was op de hoogte van de onvrede onder de bevolking maar ik had nooit verwacht dat ik er zelf iets van zou merken, misschien een beetje naïef achteraf gezien. Liam drukte een kus op m'n slaap, hield de portier voor me open zodat ik in kon stappen en schoof vervolgens naast me. Zodra de autodeuren dicht klapten en het geschreeuw van buiten naar de achtergrond vervaagde, ontsnapte er een zucht aan mijn lippen. "Je hebt niets om je voor te verontschuldigen," antwoordde ik terwijl ik even mijn hoofd schudde en Liam aankeek "gaat het met jou?". De auto was inmiddels langzaam in beweging gekomen en na een tijdje lieten we de menigte achter ons, de chauffeur vertelde dat we een alternatieve route zouden nemen uit voorzorg. Die alternatieve route bleek een onverharde slingerweg te zijn waar maar geen einde aan leek te komen, de gehele autorit had ik nog geen woord uitgebracht, het was benauwd in de auto en ik probeerde door de vooruit mee te kijken met de weg. Ik hoefde geen blik in de achteruitkijkspiegel te werpen om te zien dat mijn gezicht lijkbleek was geworden, mijn maag trok zich samen en ik duwde ongemakkelijk mijn ene hand tegen mijn buik en de andere tegen mijn mond. "Liam," fluisterde ik gedempt "ik...," mijn zin werd afgebroken door een vlaag van misselijkheid waardoor ik kokhalzend mijn hoofd wegdraaide. Ik kon niet deze auto onderkotsen, maar het zou niet lang duren voordat mijn ontbijt en avondeten van de vorige dag naar boven zou komen. Ietwat gegeneerd vroeg ik aan de chauffeur of hij de auto aan de kant wilde zetten en zodra we tot stilstand kwamen rukte ik de portier open en liep op trillende benen naar de overkant van de weg. De wereld draaide wat voor m'n ogen en met twee handen tegen de vangrail kwam ik tot stilstand, het kostte me moeite om mezelf overeind te houden. Mijn maag draaide zich om en keerde zich binnenstebuiten, met mijn hand tegen mijn buik gedrukt golfde het braaksel naar buiten. M'n hele lichaam schokte en m'n keel schroeide terwijl ik al hoestend overgaf. Ik probeerde me te concentreren op mijn omgeving maar alle kleuren liepen steeds meer in elkaar over totdat helemaal vervaagde en ik in elkaar zakte langs de kant van de weg.
dit is het laatste soph

Northern

• Bekijk profiel
« Reactie #81241 Gepost op: 09 april 2018, 20:56:48 »
Siaf is back <3

Liam

Afgelopen 1,5 maand was moeilijk geweest. Vooral de laatste dagen toen ik met Hailey had gepraat over de gehele situatie. Onze relatie hield niet stand in deze omstandigheden. Het hielp niet mee dat mijn ouders Hailey afkeurde. Daarboven op dat ze zwanger was van een andere man waar ik niet zo lekker mee lag. En ook nog eens dat we alles in het geheim moesten houden aangezien er van mij en Saf werd verwacht dat we zouden gaan trouwen. Onze relatie was gewoon ingewikkeld en we logen ons allebei voor als we zeiden dat het ging werken. Het was niet makkelijk om tot deze beslissing te komen, dat moet ik toegeven. Het liefst zag ik Hailey met een glimlach maar toen waren er toch echt tranen over haar gezicht aan het rollen.
En nu was ik terug in mijn thuisland waar Saf ook was. Ik had haar een lange tijd niet gezien en ik beken eerlijk dat ik haar toch echt wel gemist heb. Ze staat altijd voor me klaar, maar afgelopen 1,5 maand  moest ik het zonder haar doen. De taxi chauffeur haalde mijn bagage uit de auto en werd vervolgens door personeel mee genomen naar binnen. 'Ik neem mijn eigen bagage wel mee,' zei ik. 'Nee dat hoeft echt niet uwe hoogheid.' Maar ik stond erop dat ik het zelf prima mee kon nemen naar mijn kamer. Bovendien had ik absoluut geen zin in dat personeel om me heen. Gelukkig dat ik middernacht aan kwam, want dan was het sowieso rustiger in het paleis. Met mijn koffer achter mij aan gerold liep ik richting mijn kamer of ook wel de kamer van mij en Saf. Voorzichtig duwde ik de deurklink naar beneden. Als ze nog wakker was, wilde ik haar absoluut niet wakker maken. Ik zette mijn koffer zachtjes in een hoekje en zuchtte. Het was toch wel fijn om thuis te zijn ondanks ik één van de moeilijkste beslissingen heb moeten maken.

Soothsayer

• Bekijk profiel
« Reactie #81242 Gepost op: 09 april 2018, 21:25:51 »

Savannah
Ik had de gordijnen voor ons balkon dicht getrokken nadat de zwoele avondzon was opgeslokt door de gitzwarte nacht die nu als een omgestoten potje inkt de hemel bevlekte. Enkele dagen geleden was ik teruggekomen in Brazilië en hoewel Liams familie me meer dan gastvrij had ontvangen voelde het onwennig om hier zonder Liam aan m'n zij te verblijven. De afgelopen weken was hij in het geheim teruggekeerd naar Hawaii om zijn relatie met Hailey te redden, de moeilijke situatie en de lange afstand had haar sporen achtergelaten en ik had Liam eronder zien lijden. Hoewel ik van Liam hield of misschien juist wel omdat ik van hem hield had ik geaccepteerd dat hij niet op diezelfde manier van mij hield en ik had dan ook achter zijn keuze gestaan om terug naar Hawaii te gaan. Toch zou ik hem nu graag bij me hebben, in de weken die ik met mijn eigen familie had doorgebracht had ik hem gemist. En ook nu, terug in het paleis waar alles me aan hem herinnerde, was het niet makkelijk zonder hem. Er hing al een tijdje een gespannen sfeer binnen het paleis, Liams broer had me toevertrouwd dat er veel ontevredenheid en oproer onder de bevolking heerste en dat het hele koningshuis daarom op scherp stond. Veel meer inhoudelijke informatie had ik nog niet verworven. Met een zucht kroop ik onder de dekens van het reusachtige hemelbed en knipte het licht uit, ik draaide me op mijn zij en mijn blik bleef hangen op de bank aan de andere kant van de kamer waar Liam normaal sliep, ik kon me nog goed herinneren hoe naar en misselijk ik me iedere avond had gevoeld als ik hem daar had zien liggen maar op dit moment miste ik zelfs zijn aanwezigheid op de bank. Net toen ik me in de dekens genesteld had, hoorde ik de klink omlaag gedrukt worden waarop de kamerdeur langzaam openschoof en een kier licht naar binnen liet glippen. Gealarmeerd duwde ik mezelf overeind en ontdekte tot mijn verbazing mijn aanstaand echtgenoot die stilletjes was binnen gekomen. "Liam," glimlachte ik zachtjes maar opgewekt terwijl ik de dekens van me af trapte en op hem af liep. "Hé," begroette ik hem behoedzaam waarbij ik een hand op zijn arm legde, "hoe is het met je, ik heb je gemist," zei ik hartelijk. Ik zou hem een knuffel geven maar iets in zijn lichaamshouding hield me tegen, zijn schouders hingen een beetje en hij deed vermoeid aan. Ik vroeg me af of alles wel goed was gegaan in Hawaii en als dat niet zo was dan was ik misschien wel de laatste waar hij behoefte aan had.

Northern

• Bekijk profiel
« Reactie #81243 Gepost op: 09 april 2018, 21:46:22 »
Liam

Mijn binnenkomst bleef niet ongezien, want voor ik het wist kwam Savannah naar me toe. Ondanks ik mij niet al te best voelde door alles wat er gebeurd was, deed het me goed om haar te zien. Ook al stond ze in haar pyjama voor me met warrig haar, het bleef de enige echte Savannah waar ik veel om gaf. Haar aanwezigheid voelde vertrouwd aan en nu pas besefte ik echt hoe erg ik haar had gemist. Ik trok mijn mondhoeken omhoog tot een glimlach en sloeg mijn armen om haar heen. 'Ik ben zo blij om je te zien Saf,' fluisterde ik in haar oor terwijl ik haar tegen mij aandrukte in onze omhelzing. 'Ik heb je ook gemist.' Mijn grip werd wat losser zodat ik haar kon aan kijken. 'Sorry dat ik er zonder enige aankondiging ben, maar dat leek me het beste.' Wie weet was het anders door gelekt. Tegenwoordig was privacy een schaars iets. 'Ik heb je toch niet wakker gemaakt?' vroeg ik haar terwijl mijn hand door een pluk van haar haren gleed. Ik glimlachte naar haar en liep vervolgens naar het bed om op het uiteinde te zitten. Mijn schoenen trok ik uit en ik liet me achterover op het bed vallen. Ik klopte naast mij op het bed. 'Kom. Je moet me vertellen wat ik allemaal gemist heb toen ik niet bij je was.'

Soothsayer

• Bekijk profiel
« Reactie #81244 Gepost op: 09 april 2018, 22:14:51 »

Savannah
Zonder aarzelen sloeg Liam zijn armen om mij heen en trok me dichter naar zich toe, het voelde vertrouwd toen hij zijn gezicht in mijn hals begroef en ik zijn woorden bij mijn oor voelde kietelen. Met een glimlach had ik ook mijn armen om zijn middel geslagen en wreef even over zijn rug terwijl ik onbewust mijn neus tegen zijn borst aan duwde en zijn geur in me opnam. "Ik snap het," knikte ik direct toen hij zich verontschuldigde, het was een enorm gedoe geweest om Liams verblijf in Hawaii en ons gescheiden bestaan buiten de media te houden. "Als ik wist dat je zou terugkomen had ik je opgehaald," glimlachte ik warm. "Ik ging net slapen," zei ik waarbij ik mijn schouders ophaalde "maar nu niet meer natuurlijk," voegde ik daar grinnikend aan toe. Zijn vingers gleden haast liefkozend door mijn haren en met een warm gevoel dat zich door mijn binnenste verspreidde keek ik toe hoe hij op het bed plofte. Met een aanloopje dook ik naast hem draaide op mijn zij zodat ik hem goed aan kon kijken, mijn elleboog steunde in het matras en mijn kin rustte op mijn hand. "Nou ik ben op bezoek geweest bij m'n moeder en stiefvader," vertelde ik aarzelend, ik had geen goede band meer met mijn moeder en had vooral veel tijd doorgebracht met mijn stiefbroer Isaac. "Eerlijk gezegd ben ik blij weer hier te zijn dus dat zegt genoeg denk ik." Ik keek Liam aarzelend aan en overwoog of ik hem moest vertellen over de problemen die zich de afgelopen tijd in het land hadden voorgedaan. "Ik heb vooral veel tijd met je broer doorgebracht," vertelde ik in plaats daarvan, ik wilde Liam niet meteen onnodig bezorgd maken. "Leuke jongen, misschien kan hij wel met me trouwen," grapte ik. Met een serieus gezicht rolde ik op mijn buik en keek Liam zijdelings aan "Hé maar hoe gaat het nu met jou, en met jou en Hails," vroeg ik plotseling ernstig.

Northern

• Bekijk profiel
« Reactie #81245 Gepost op: 10 april 2018, 12:17:26 »
Liam
Het was fijn om begrip te hebben op de gehele situatie van Saf. 'Dat is lief van je,' antwoordde ik terug. Savannah was eigenlijk veel te goed voor me, maar ik vond het heerlijk dat ze altijd om me heen was. Ik zag ook liever dat Saf mij van het vliegveld kwam halen dan mijn moeder die me met allerlei verplichtingen en gelegenheden aan de kop zat te zeuren. Ik was in ieder geval blij dat ik haar niet had wakker gemaakt. Nadat ik Saf een glimlach had toe geschonken plofte ik op het bed neer en Saf sprong naast me op het bed. 'Hmm,' zei ik terwijl ze aan het vertellen was over haar bezoek bij haar moeder en stiefvader. Het was blijkbaar niet één van haar geweldigste tijden geweest, maar ik nam aan dat ze zichzelf prima had gered zoals Saf altijd doet. 'Ik ben ook blij dat ik weer thuis ben, hier bij jou.' Ondanks al het koninklijke gedoe, was dit toch wel het liefst waar ik was. 'Met mijn broer? Ik hoop dat hij je niet al te veel heeft geplaagd en verveeld,' grinnikte ik. Ik ging iets verliggen en strekte mijn armen uit. 'Misschien neem je ons allebei wel als echtgenoot aan. Maar het was dus rustig hier de afgelopen paar dagen?' Het nachtlampje was het enige licht, maar genoeg om Saf goed te kunnen zien. Het onderwerp veranderde naar mij toe. Naar mij en de relatie met Hailey. Ik wist dat ze goede vriendinnen waren. Zou Hailey Saf hebben opgebeld? Maar ik nam aan dat Saf niets wist van onze relatiebreuk anders had ze dat wel laten weten. 'Het is uit,' zei ik stilletjes. Ik wist me niet echt een houding aan te nemen. 'Ik heb het uitgemaakt,' voegde ik eraan toe. Vervolgens keek ik Saf aan met een ietwat treurig gezicht. 'Het werkte gewoon niet meer. Er waren te veel complicaties tussen ons.'

Soothsayer

• Bekijk profiel
« Reactie #81246 Gepost op: 10 april 2018, 12:42:22 »
Savannah
Ik glimlachte lichtjes toen Liam aangaf dat hij weer blij was om terug te zijn thuis, bij mij. Hoewel we nooit echt verliefd waren geweest of een relatie hadden met elkaar, had ons aanstormende verstandshuwelijk ervoor gezorgd dat we veel tijd met elkaar doorbrachten. Ik was eraan gewend geraakt en dat gold voor hem blijkbaar evengoed, het was ook prettig om te weten dat er altijd iemand was op wie je kon terugvallen. En ik zou er ook altijd voor hem zijn. "Nee hoor, hij heeft zich gedragen," stelde ik Liam gerust. Ik schoot in de lach om zijn voorstel "ik wil maar met één prins trouwen hoor," pruilde ik, eigenlijk wilde ik helemaal niet trouwen maar dat terzijde. "Anders wordt het zo'n ingewikkelde situatie." Ik negeerde zijn laatste vraag omdat ik had besloten het op een ander moment over de problemen in het land te hebben met hem, hij was net terug en ik wilde dat hij even kon ontspannen. Liams gezicht betrok toen ik naar Hailey vroeg en zijn woorden bevestigde wat ik op dat moment al uit zijn blik kon opmaken. "Liam," bracht ik zachtjes uit terwijl ik mezelf overeind duwde, ik wist hoeveel hij van Hailey hield en hoeveel pijn dit hem dus moest doen. "Hé kom hier," mompelde ik zachtjes terwijl ik mijn armen om hem heen sloeg en zachtjes over zijn rug streelde "ik heb je." Na een tijdje zo gelegen te hebben liet ik hem wat losser en drukte een kus op zijn voorhoofd "wil je erover praten?" vroeg ik voorzichtig.

Northern

• Bekijk profiel
« Reactie #81247 Gepost op: 10 april 2018, 13:02:33 »
Liam
Het was eruit. Ik wist niet of ik opgelucht moest zijn of me verdrietig moest voelen. Nu ik het aan Savannah had verteld dat Hailey en ik verleden tijd was voelde het ineens meer echt. Het sprookje waarin Hailey en ik altijd zo in geloofde was ineens voorbij. Ze sloeg haar armen om haar heen en ik hield haar stevig vast. Zo lagen we een tijd stil op het bed en mijn gedachtes schoten alle kanten op. Haar warme en zachte lippen voelde ik tegen mijn voorhoofd aan. Ik knikte op haar vraag. Het was beter om erover te praten, want er was geen ruimte om het op te kroppen. Vroeg of laat zou je toch uit elkaar knappen als een ballon. 'We hadden veel discussies die over stomme nietszeggende dingen gingen,' begon ik met vertellen. 'Daarnaast vonden we het beide frustrerend dat we steeds alles in het geheim moesten doen. Overal waar we kwamen moesten we voorzichtig en alert zijn zodat we niet met grote koppen tekst in de krant zouden verschijnen de volgende dag. Op een gegeven moment is dat zo vermoeiend Saf. Je wilt samen dingen kunnen doen zonder dat je over duizend andere zaken zorgen hoeft te maken.' Met mijn wijsvinger maakte ik cirkeles op haar arm terwijl ik mijn verhaal deed. 'En dan was ze ook nog eens zwanger van iemand anders die niet bepaald erg hoog staat op mijn vriendenlijstje. Het werd me allemaal te veel. Op een gegeven moment stonden we vaker te bekvechten dan dat we het leuk hadden...' Ik zuchtte en keek even op naar Saf haar ogen. 'En ik hou nog steeds van haar, maar dat heeft gewoon tijd nodig,' ik slikte de brok in mijn keel weg, 'denk je dat ik een juiste keuze heb gemaakt? Ik heb Hailey ongetwijfeld met pijn achter gelaten...'

Soothsayer

• Bekijk profiel
« Reactie #81248 Gepost op: 10 april 2018, 13:28:39 »
Savannah
Liam begon met vertellen terwijl zijn vingers cirkeltjes uittekenden over de gebruinde huid van mijn bovenarm. Aandachtig luisterend speelde ik met de vingers van zijn andere hand zonder mijn blik ook maar een keer af te wenden. Ik begroef mijn tanden in mijn onderlip toen hij vertelde over zijn problemen, ik wist dat een groot deel daarvan ook aan mij en dit huwelijk te danken waren. "Het spijt me Liam," fluisterde ik zachtjes "ik weet dat dit huwelijk en al die geheimen dingen niet makkelijker hebben gemaakt voor jullie, als ik er iets aan zou kunnen veranderen." Ik zweeg even omdat we allebei wisten dat er niets te onderhandelen viel over het huwelijk, dat hadden we al uitvoerig geprobeerd. "Als ik dat kon dan zou ik dat doen voor jullie," maakte ik mijn zin af. Ik dacht even aan Hailey die zwanger was van Fynn, het was ook geen houdbare situatie. Liam zou het niet trekken om de rest van zijn leven in het geheim met Hails te zijn en dan ook nog een kind op te voeden dat niet eens van hem was. Met ogen vol twijfel richtte Liam zijn blik naar me op en ik streek geruststellend met mijn vingers langs zijn wang "Ja dat denk ik wel," knikte ik langzaam. "Je had er alleen maar veel pijn van en Hailey ongetwijfeld ook, en als iets zoveel pijn veroorzaakt is het soms goed om er niet meer aan te blijven trekken. Misschien vinden jullie elkaar wel weer terug maar op dit moment is het beter zo," probeerde ik hem gerust te stellen. Zwijgend keek ik hem aan, we hadden al zoveel meegemaakt samen en ik wist dat we hier ook doorheen zouden komen. "Ik ben er voor je," herinnerde ik hem bemoedigend "we komen er wel uit. Waar heb je nu behoefte aan?" Vroeg ik hem, wetende dat wat hij ook zou vragen, ik zou het regelen.

Northern

• Bekijk profiel
« Reactie #81249 Gepost op: 10 april 2018, 18:22:33 »
Liam
'Jij kan er niks aan doen dus je hoeft je daarvoor niet te verontschuldigen.' Ze moest niet denken dat zij hier enige rol in had en ze hoefde zich al helemaal niet schuldig te voelen. Dat Savannah en ik binnenkort man en vrouw zouden zijn van elkaar voelde toch vreemd, maar niemand kon dit veranderen. Al wilde we het zo graag. De beslissing stond vast. 'Dat weet ik Saf, maar we kunnen het niet.' Ik had altijd gedacht dat ik zelf mijn vrouw uit mocht kiezen. Ik gunde Savannah dit ook helemaal niet. Terwijl ik aan het praten was voelde ik haar vingers over mijn wang heen kruipen. 'Ik hoop het Saf.' Volgens haar was het wel de goede beslissing geweest, maar alles voelde nog zo vers aan. Alsof het allemaal in één dag achter elkaar af speelde in mijn hoofd. Hailey was verleden tijd, besefte ik me. Het deed me pijn, dat kon ik niet ontkennen, maar ik hoopte dat het met de dag een beetje zou verzachten. 'Ja, het is beter zo,' zei ik meer tegen mezelf dan tegen Saf. Ik glimlachte naar haar. 'Ik ben er ook altijd voor jou.' Ze probeerde me op te beuren en dat was fijn. 'Hmm warme chocolademelk met marshmallows, maar eerst... moet je even hier komen.' Ik trok haar naar me toe, boven op me en sloeg mijn armen om haar heen zodat ze niet meer weg kon. 'Als jij maar niet weg gaat,' zei ik tegen Saf. Eentje was al meer dan genoeg.