Auteur Topic: [RPG] Palace Of Nobility 2  (gelezen 2227186 keer)

Soothsayer

• Bekijk profiel
« Reactie #81200 Gepost op: 19 juni 2017, 17:18:33 »
Fayden
Savannah nam de tijd met het paard. Mijn armen had ik over elkaar heen geslagen, terwijl ik ongeduldig toekeek hoe ze - tja wat was het eigenlijk? - van alles met het paard deed. Lichtelijk van haar stuk gebracht door mijn vraag, vertelde ze mij dat ze goed en slechte herinneringen had. Vervolgens kaatste ze de bal even hard terug, die ik niet aan zag komen. Een steek schoot door mijn maag heen, maar ik vermande mijzelf. Verdomme Den. Laat jezelf zo niet van je stuk brengen door een meisje die je net kent. Ik haalde mijn schouders op om zo nonchalant over te komen. 'Het was niet mijn keus om hier te zijn, dus ja, ik vond het daar wel leuk. Hoe zit het dan met jouw goede herinneringen?'   Als een pitbull beet ik mij vast in haar - op een figuurlijke wijze. Langzaam beginnend. Mijn mondhoeken krulden omhoog. Savannah wenkte mij en vertelde mij dat ze mij eindelijk ging laten zien waar ik moest zijn.
'Eindelijk,' mompelde ik.
Savannah
Ik hield Den nauwlettend in de gaten en wreef nadenkend met duim en wijsvinger over mijn neusbrug. "Niet jouw keuze?" herhaalde ik hem, benieuwd naar een verdere verklaring. Hij zou niet de enige zijn die hier niet geheel op eigen initiatief naartoe gekomen was. "Dus je bent hier naartoe gestuurd, waarom dat?" Het ontging me niet dat hij eigenlijk geen antwoord had gegeven op mijn oorspronkelijke vraag maar ik liet het voor nu even erbij. Ik keek hem opnieuw even recht in z'n ogen aan en probeerde zijn bedoelingen in te schatten. "Nou gewoon ik ben daar opgegroeid, stukje nostalgie denk ik, je kent het wel toch, jeugdherinneringen, vriendschappen, dat soort dingen" vertelde ik met een glimlachje. Ik ging hem voor het paleis in en schudde mijn hoofd "je hebt het ook maar zwaar te verduren met me," grinnikte ik kort terwijl ik over de marmeren tegels richting het administratiekantoor liep
Seduce my mind and you can have my body,                                    Safiam is my drug
find my soul and I'm yours forever

Soothsayer

• Bekijk profiel
« Reactie #81201 Gepost op: 19 juni 2017, 17:19:18 »
Ik ben deze week misschien wat minder actief op de RPG, want ik heb deadlines van school. :saai:
ja snap ik, heel veel succes alvast.
Seduce my mind and you can have my body,                                    Safiam is my drug

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #81202 Gepost op: 19 juni 2017, 17:33:54 »
Savannah
Ik hield Den nauwlettend in de gaten en wreef nadenkend met duim en wijsvinger over mijn neusbrug. "Niet jouw keuze?" herhaalde ik hem, benieuwd naar een verdere verklaring. Hij zou niet de enige zijn die hier niet geheel op eigen initiatief naartoe gekomen was. "Dus je bent hier naartoe gestuurd, waarom dat?" Het ontging me niet dat hij eigenlijk geen antwoord had gegeven op mijn oorspronkelijke vraag maar ik liet het voor nu even erbij. Ik keek hem opnieuw even recht in z'n ogen aan en probeerde zijn bedoelingen in te schatten. "Nou gewoon ik ben daar opgegroeid, stukje nostalgie denk ik, je kent het wel toch, jeugdherinneringen, vriendschappen, dat soort dingen" vertelde ik met een glimlachje. Ik ging hem voor het paleis in en schudde mijn hoofd "je hebt het ook maar zwaar te verduren met me," grinnikte ik kort terwijl ik over de marmeren tegels richting het administratiekantoor liep

Fayden
'Niet mijn keuze nee. Je gehoor werkt goed,' zei ik vol sarcasme. Al bedoelde ik het niet helemaal zo. Bedenkelijk fronste ik toen ze over nostalgie begon. 'Mmm, ja dat is natuurlijk ook zo. Ook een vriendje achtergelaten?' Mijn ogen vonden de hare, inschattend hoe ze zou reageren. Lichaamstaal zei vaak veel meer over een mens dan enkel woorden. We liepen het paleis in. 'Ja, ik heb het zeker zwaar te verduren met je. Of ja, eigenlijk meer met jou en je paard. Vooral het paard. Laten we het daarop houden.'
Mijn ogen puilden bijna uit hun kassen toen ik zoveel rijkdom zag. 'Wow.'  Ik was wel wat gewend, maar mijn trap was niet van marmer.
''Syncopate my skin to your heart beating.''

Soothsayer

• Bekijk profiel
« Reactie #81203 Gepost op: 19 juni 2017, 19:33:10 »
Savannah
"Dankje," knikte ik ietwat aarzelend, "dat van jou werkt een beetje selectief volgens mij," kaatste ik terug waarbij ik demonstratief mijn armen over elkaar sloeg. "Waarom ben je hiernaartoe gestuurd dan?" vroeg ik onverstoord voor de tweede keer, het was niet zo dat hij als enige recht had om vragen te stellen en antwoorden te krijgen. Geamuseerd rolde ik met mijn schouders en wierp hem een speelse blik toe, zijn vragen voelden niet geheel nonchalant, een beetje gericht zelfs alsof hij journalist was en het in zijn vrije tijd niet van zich af kon schudden. Zijn blik die op me rustte, leek me scherp in de gaten te houden maar ondanks dat kon ik me er niet ongemakkelijk over voelen. Ik lachte even "ongetwijfeld," antwoordde ik grijnzend terwijl ik erover nadacht, vast wel. "Nou dat lijkt bijna op een compliment, I'll take it." Ik draaide me op m'n hakken om en liep enkele meters achterstevoren voor hem uit terwijl ik genoot van zijn oprechte reactie "ja ik weet het," glimlachte ik. Het wende, maar die woorden hield ik voor me om niet al te verwend over te komen. "We zijn er," meldde ik terwijl ik even op de deur roffelde en zonder op antwoord te wachten en die vervolgens zonder te wachten open zwaaide.

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #81204 Gepost op: 19 juni 2017, 20:05:12 »
Savannah
"Dankje," knikte ik ietwat aarzelend, "dat van jou werkt een beetje selectief volgens mij," kaatste ik terug waarbij ik demonstratief mijn armen over elkaar sloeg. "Waarom ben je hiernaartoe gestuurd dan?" vroeg ik onverstoord voor de tweede keer, het was niet zo dat hij als enige recht had om vragen te stellen en antwoorden te krijgen. Geamuseerd rolde ik met mijn schouders en wierp hem een speelse blik toe, zijn vragen voelden niet geheel nonchalant, een beetje gericht zelfs alsof hij journalist was en het in zijn vrije tijd niet van zich af kon schudden. Zijn blik die op me rustte, leek me scherp in de gaten te houden maar ondanks dat kon ik me er niet ongemakkelijk over voelen. Ik lachte even "ongetwijfeld," antwoordde ik grijnzend terwijl ik erover nadacht, vast wel. "Nou dat lijkt bijna op een compliment, I'll take it." Ik draaide me op m'n hakken om en liep enkele meters achterstevoren voor hem uit terwijl ik genoot van zijn oprechte reactie "ja ik weet het," glimlachte ik. Het wende, maar die woorden hield ik voor me om niet al te verwend over te komen. "We zijn er," meldde ik terwijl ik even op de deur roffelde en zonder op antwoord te wachten en die vervolgens zonder te wachten open zwaaide.

Fayden
Haar vraag kwam niet geheel onverwacht, maar raakte mij wel. Haastig zocht ik naar een smoes, eentje die er mee door kon. 'Mijn gedrag,' zei ik snel. Volgens mij had ze echt wel door dat het niet de gehele waarheid was. Want oké, drank en drugs veroorzaakte een bepaald soort gedrag. Maar het was niet de hoofdreden. Mijn ogen maakten een rollende beweging, toen ze mijn woorden als een compliment oppakte. Het paleis werd steeds mooier en mooier, naarmate we verder naar binnen liepen. Ik moest moeite doen om mijn mond dicht te houden. Niet heel veel later stonden we stil voor een deur, en kondigde Savannah aan dat we er waren. Meteen voelde ik mij ongemakkelijk. Zou ik haar hierna nog zien? Of was het dit? Ik kon wel vrienden hier gebruiken.

Soothsayer

• Bekijk profiel
« Reactie #81205 Gepost op: 19 juni 2017, 20:33:53 »
Savannah
"Wat heb je uitgevoerd dan?" vroeg ik direct, ik vermoedde dat er wel een verhaal achter zou schuilen en dat maakte me nieuwsgierig. Ik had hem afgeleverd op de plek waar hij moest zijn en nu stonden we allebei in de deuropening. Afwachtend keek ik hem aan. "Je hebt hier zoo lang op moeten wachten," overdreef ik lachend "ga je niet naar binnen?" Ik gaf hem een vriendschappelijk duwtje tegen z'n schouder.

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #81206 Gepost op: 19 juni 2017, 22:23:23 »
Savannah
"Wat heb je uitgevoerd dan?" vroeg ik direct, ik vermoedde dat er wel een verhaal achter zou schuilen en dat maakte me nieuwsgierig. Ik had hem afgeleverd op de plek waar hij moest zijn en nu stonden we allebei in de deuropening. Afwachtend keek ik hem aan. "Je hebt hier zoo lang op moeten wachten," overdreef ik lachend "ga je niet naar binnen?" Ik gaf hem een vriendschappelijk duwtje tegen z'n schouder.

Fayden
'Niet iets wat jij aan gaat,' kaatste ik direct terug. Het was niet zo dat ik meteen mijn levensverhaal aan een compleet vreemde ging vertellen. Dat kwam misschien nog wel. Maar nu wilde ik een kamer. Ze duwde mij plagend in de richting van de mevrouw achter de balie. Haar aanraking liet mij kort huiveren, maar ik wist eigenlijk niet eens waarom. Ze was best intimiderend. 'Ik vroeg me af of ik je hierna nog ga zien?' vroeg ik vrij direct. Maar onze relatie was al vrij direct vanaf het begin.

Soothsayer

• Bekijk profiel
« Reactie #81207 Gepost op: 19 juni 2017, 22:43:31 »
Savannah
"Accepté, knikte ik toegeeflijk toen hij me er terecht op wees dat, dat mijn zaken niet waren. Ik liet het verder rusten. Er gleed een uitdrukking over zijn gelaat die ik niet helemaal kon plaatsen, voordat ik erop kon reageren was het alweer verdwenen. Ik bleef even stil staan en keek hem wat langer aan totdat zijn vraag mijn aandacht trok. "Oh," glimlachte ik lichtelijk voldaan "ik weet niet zeker of je dit vraagt omdat je me wil ontlopen of juist niet," grapte ik. Ik hoopte van niet, al zou het in dat geval zeker vernieuwend zijn. "Waarschijnlijk wel," knikte ik "mijn kamernummer is 112, bovenste verdieping als je een keer iets wil gaan drinken ofzo," nodigde ik hem uit. Ik zette een stap achteruit zodat hij langs me het kantoor in kon. "Of als je iemand nodig hebt," voegde ik er nonchalant aan toe voordat ik me omdraaide en richting de trap liep "zie je," riep ik over mijn schouder

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #81208 Gepost op: 20 juni 2017, 11:42:31 »
Savannah
"Accepté, knikte ik toegeeflijk toen hij me er terecht op wees dat, dat mijn zaken niet waren. Ik liet het verder rusten. Er gleed een uitdrukking over zijn gelaat die ik niet helemaal kon plaatsen, voordat ik erop kon reageren was het alweer verdwenen. Ik bleef even stil staan en keek hem wat langer aan totdat zijn vraag mijn aandacht trok. "Oh," glimlachte ik lichtelijk voldaan "ik weet niet zeker of je dit vraagt omdat je me wil ontlopen of juist niet," grapte ik. Ik hoopte van niet, al zou het in dat geval zeker vernieuwend zijn. "Waarschijnlijk wel," knikte ik "mijn kamernummer is 112, bovenste verdieping als je een keer iets wil gaan drinken ofzo," nodigde ik hem uit. Ik zette een stap achteruit zodat hij langs me het kantoor in kon. "Of als je iemand nodig hebt," voegde ik er nonchalant aan toe voordat ik me omdraaide en richting de trap liep "zie je," riep ik over mijn schouder

Fayden
'Ik weet ook niet waarom ik dit vraag,' zei ik, het spelletje meespelend. Mijn ogen schitterden iets toen ze aangaf dat ik haar waarschijnlijk nog eens zou zien. Ik maakte een mentale aantekening van haar kamernummer. Niet dat ik wist hoe ik er moest komen. Voordat ik nog iets kon zeggen, liep ze al bij mij weg. 'Wacht, heb je ook een tijd dat het voor jou het beste uitkomt?'

Soothsayer

• Bekijk profiel
« Reactie #81209 Gepost op: 20 juni 2017, 12:12:32 »
Savannah
"stiekem vind je me wel gezellig," grijnsde ik speels, toen ik bijna de hoek om was riep hij me  nog een vraag na. "Anytime," antwoordde ik "maar volgende week ben ik op staatsbezoek, dus dan wordt het lastig." Met een brede glimlach op m'n lippen liep ik de trap op richting mijn kamer.

we kunnen ook wel doorspoelen naar een volgende meet als je wil aangezien er niet zoveel mensen actief zijn nu

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #81210 Gepost op: 20 juni 2017, 12:13:37 »
Ja is goed. Zullen we dan nu meteen doorspoelen dat Fayden zijn kamer al heeft enzo?

Soothsayer

• Bekijk profiel
« Reactie #81211 Gepost op: 20 juni 2017, 12:16:29 »
ja hoor is goed

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #81212 Gepost op: 20 juni 2017, 12:24:15 »
Fayden

Ik was nog maar net weg uit mijn vertrouwde omgeving, of ik viel al terug op mijn manieren om met de situatie om te gaan, bedacht ik mij cynisch. Gekleed in een korte spijkerbroek en een wit V-hals shirtje stond ik voor kamer 112. Ik had iets van Axe opgespoten, niet te veel. Ik merkte op dat mijn hand toch licht trilde, terwijl ik op de deur klopte.

Haha dan zit zijn zus naast Savannah op de kamer.

Soothsayer

• Bekijk profiel
« Reactie #81213 Gepost op: 20 juni 2017, 12:54:38 »

Savannah
Ik hing over de reling van het balkon dat bij onze suite hoorde en een zuchtje zilte zeelucht speelde met mijn haren. Liam was bij Hailey, ik had hem maar weinig gezien de afgelopen tijd, hoewel het tussen ons wel steeds beter ging. Mijn overpeinzingen werden plots verstoord door een korte klop op de deur, direct draaide ik me om en liep naar de deur om open te doen. Met mijn hand op de deurknop bukte ik om Moos van de grond te tillen, niet iedereen was ervan gediend om een iets te enthousiaste hond aan z'n benen te hebben. "Den," glimlachte ik verrast, ik had hem dan wel uitgenodigd maar het feit dat hij ook daadwerkelijk langs was gekomen verbaasde me wel. "Kom binnen," knikte ik terwijl ik aan de kant ging en vervolgens ook Moos op de grond zette, hij had gezegd een hondenliefhebber te zijn dus het leek me dat hij er geen problemen mee zou hebben. Moos begon meteen vol enthousiasme aan zijn broekspijpen te snuffelen en kefte vervolgens schril om wat aandacht op te eisen, een strenge blik van mij legde hem het zwijgen op. "Hoe gaat het, bevalt het een beetje allemaal?" vroeg ik oprecht geïnteresseerd

hoo grote foto maar dit is Moos

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #81214 Gepost op: 20 juni 2017, 15:45:19 »
Savannah
Ik hing over de reling van het balkon dat bij onze suite hoorde en een zuchtje zilte zeelucht speelde met mijn haren. Liam was bij Hailey, ik had hem maar weinig gezien de afgelopen tijd, hoewel het tussen ons wel steeds beter ging. Mijn overpeinzingen werden plots verstoord door een korte klop op de deur, direct draaide ik me om en liep naar de deur om open te doen. Met mijn hand op de deurknop bukte ik om Moos van de grond te tillen, niet iedereen was ervan gediend om een iets te enthousiaste hond aan z'n benen te hebben. "Den," glimlachte ik verrast, ik had hem dan wel uitgenodigd maar het feit dat hij ook daadwerkelijk langs was gekomen verbaasde me wel. "Kom binnen," knikte ik terwijl ik aan de kant ging en vervolgens ook Moos op de grond zette, hij had gezegd een hondenliefhebber te zijn dus het leek me dat hij er geen problemen mee zou hebben. Moos begon meteen vol enthousiasme aan zijn broekspijpen te snuffelen en kefte vervolgens schril om wat aandacht op te eisen, een strenge blik van mij legde hem het zwijgen op. "Hoe gaat het, bevalt het een beetje allemaal?" vroeg ik oprecht geïnteresseerd

Fayden
Vrijwel meteen opende ze de deur. Het eerste wat mij opviel - nadat ik mijn blik over haar lichaam had laten glijden - was het hondje wat ze in haar armen had. Op het eerste oog zag het dier er onschuldig uit. Totdat Savannah mij binnen liet, en de hond op de grond zette. Direct begon de hond aan mijn been te zitten. Ongemakkelijk stond ik daar maar. Ik had totaal geen ervaring met dieren, wat ik ergens best jammer vond. Ik besloot hem maar gewoon te aaien, waardoor het hondje speels in mijn arm probeerde te bijten. ''Gaat prima,'' loog ik soepel. Of wel, echt liegen was het niet. Ik had mijn zus alleen nog steeds niet gezien. Zou ze wel goed aangekomen zijn? ''Ik weet alleen nog niet echt waar alles is, maar dat komt nog wel. Leuke hond trouwens,'' zei ik. Het laatste kwam er nogal ongemakkelijk uit.

Soothsayer

• Bekijk profiel
« Reactie #81215 Gepost op: 20 juni 2017, 16:58:17 »
Savannah
"Mooi," knikte ik terwijl ik de deur achter hem sloot "je bent hier voor dat drankje dan," constateerde ik met een glimlachje. Ik bestudeerde hem een tijdje terwijl hij ietwat onwennig in de weer was met Moos en kon een glimlach niet onderdrukken. Ik vond het altijd wel leuk om mensen te bekijken als hun focus compleet ergens anders lag, en een man met mijn hond was natuurlijk helemaal de perfecte combinatie. "Kan ik je iets te drinken aanbieden of had je meer een terrasje in gedachten?" vroeg ik hem.

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #81216 Gepost op: 20 juni 2017, 17:24:54 »
Savannah
"Mooi," knikte ik terwijl ik de deur achter hem sloot "je bent hier voor dat drankje dan," constateerde ik met een glimlachje. Ik bestudeerde hem een tijdje terwijl hij ietwat onwennig in de weer was met Moos en kon een glimlach niet onderdrukken. Ik vond het altijd wel leuk om mensen te bekijken als hun focus compleet ergens anders lag, en een man met mijn hond was natuurlijk helemaal de perfecte combinatie. "Kan ik je iets te drinken aanbieden of had je meer een terrasje in gedachten?" vroeg ik hem.

Fayden
''Ja, voor een drankje,'' verduidelijkte ik mijn aanwezigheid iets meer. De hond was nog niet van plan om mij met rust te laten. Mijn ogen scanden de omgeving af, op zoek nar iets van speelgoed. ''Heb je een bal?''
Savannah keek mij glimlachend aan, waarna ze aan mij vroeg of we hier iets zouden drinken of naar ee terras zouden gaan. Ik haalde mijn schouders op. ''Het maakt mij niet uit.''

Soothsayer

• Bekijk profiel
« Reactie #81217 Gepost op: 20 juni 2017, 18:06:58 »

Savannah
"Oh ja," knikte ik terwijl ik Moos' bal van de kast pakte, en die in een boogje naar hem toe wierp, ik hoopte maar dat hij kon vangen. "Terras dan," besloot ik "dan laat ik je meteen een stukje van de buurt zien." Ik trok de deur weer open zodat Moos en Den allebei eruit konden en sloot vervolgens af. "Ben je al een beetje gewend aan het weer hier?" vroeg ik terwijl ik mijn haren in een staart bond en ondertussen de langere marmeren trappen naar beneden afliep. "Toen ik hier de eerste paar weken was lag ik alleen maar te creperen in de schaduw volgens mij," grinnikte ik "toch wel even wat anders dan Engeland."

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #81218 Gepost op: 20 juni 2017, 23:04:15 »
Savannah
"Oh ja," knikte ik terwijl ik Moos' bal van de kast pakte, en die in een boogje naar hem toe wierp, ik hoopte maar dat hij kon vangen. "Terras dan," besloot ik "dan laat ik je meteen een stukje van de buurt zien." Ik trok de deur weer open zodat Moos en Den allebei eruit konden en sloot vervolgens af. "Ben je al een beetje gewend aan het weer hier?" vroeg ik terwijl ik mijn haren in een staart bond en ondertussen de langere marmeren trappen naar beneden afliep. "Toen ik hier de eerste paar weken was lag ik alleen maar te creperen in de schaduw volgens mij," grinnikte ik "toch wel even wat anders dan Engeland."

Fayden
Behendig ving ik de bal. Een keer gooide ik de bal door de kamer heen. Zo haastig als het dier kon rende hij achter de bal aan, die ergens in een hoek terecht kwam. Meteen bracht de hond de bal weer terug. Savannah maakte de deur open, nadat ze besloten had dat we naar het terras gingen. Ik besloot de bal mee te nemen. Het was schattig om te zien hoe erg de hond verlangde naar de bal. Zijn ogen volgde elke beweging die mijn hand maakte. ''Hoe heet hij eigenlijk?''
We liepen de kamer uit. Savannah bond haar haren bijeen, en ik kon er niets aan doen dat ik toch wel een beetje naar haar staarde. Damn. Of ze qua inhoud iets had wist ik niet, maar qua uiterlijk zeker wel. Ze vroeg me vriendelijk of ik al een beetje gewend was hier. ''Ik ben hier net een paar uur. Dus eigenlijk wil ik nu ook liever ergens in de schaduw liggen, wachtend op de koelte die de nacht brengt. Maar helaas. Iemand vroeg mij mee uit,'' plaagde ik haar.

Soothsayer

• Bekijk profiel
« Reactie #81219 Gepost op: 20 juni 2017, 23:34:37 »
Savannah
Behendig greep hij de bal uit de lucht waarop ik mijn wenkbrauwen optrok en vol bewondering zachtjes tegen mijn tanden floot "balsport gedaan? of puur geluk?" vroeg ik hem. Moos dartelde als een malle door de kamer achter de bal aan, in zijn haast gleden zijn poten weg over de eikenhouten vloer en kwam hij slippend tot stilstand voordat hij met z'n snuit tegen de muur botste. Niet veel later bracht hij de bal tevreden voor Den's voeten terug. "Hij heet officieel Mozart," antwoordde ik "maar hij luistert naar Moos, of iets wat daarop lijkt, toch Moos?" zei ik, dat laatste meer gericht naar mijn hond die aandachtig zijn oren spitste bij het horen van zijn naam. Ik liep samen met Den en Moos het paleis uit richting de zee waar zich verschillende luxe strandtentjes bevonden. "Ja ik hoor het al, het leven is zwaar als je zo leuk bent als jij," hoonde ik zogenaamd onder de indruk. "Je kunt altijd even een duik nemen," grijnsde ik met een knikje richting de zee. "Ik houd je niet tegen."

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #81220 Gepost op: 21 juni 2017, 09:26:42 »
Savannah
Behendig greep hij de bal uit de lucht waarop ik mijn wenkbrauwen optrok en vol bewondering zachtjes tegen mijn tanden floot "balsport gedaan? of puur geluk?" vroeg ik hem. Moos dartelde als een malle door de kamer achter de bal aan, in zijn haast gleden zijn poten weg over de eikenhouten vloer en kwam hij slippend tot stilstand voordat hij met z'n snuit tegen de muur botste. Niet veel later bracht hij de bal tevreden voor Den's voeten terug. "Hij heet officieel Mozart," antwoordde ik "maar hij luistert naar Moos, of iets wat daarop lijkt, toch Moos?" zei ik, dat laatste meer gericht naar mijn hond die aandachtig zijn oren spitste bij het horen van zijn naam. Ik liep samen met Den en Moos het paleis uit richting de zee waar zich verschillende luxe strandtentjes bevonden. "Ja ik hoor het al, het leven is zwaar als je zo leuk bent als jij," hoonde ik zogenaamd onder de indruk. "Je kunt altijd even een duik nemen," grijnsde ik met een knikje richting de zee. "Ik houd je niet tegen."

Fayden
''Basketbal,'' antwoordde ik. ''Maar wegens omstandigheden mee gestopt.''  Het was grappig om te zien hoe goed Moos naar zijn naam luisterde. Het dier staarde zijn baasje vol verwachting aan. Eenmaal buiten aangekomen zag ik verschillende strandtentjes, in allerlei vormen en maten. Ik was redelijk onder de indruk. Savannah maakte een sarcastische opmerking, toen ik haar vertelde dat zij mij mee uit vroeg. Mijn ogen maakten een rollende beweging. ''Zeg dat wel. Al die vrouwelijke aandacht pff.''
Haar ogen vonden de mijne, waar een lichte twinkeling in te vinden was. Ze daagde mij niet heel veel later uit om een duik te nemen in de zee.
''In mijn ondergoed?'' vroeg ik haar ongelovig.

Læcture

• Free spirit
    • Bekijk profiel
« Reactie #81221 Gepost op: 26 juni 2017, 21:32:13 »
Wauw it's still alive
She danced all night.. and all the way home | ♥

Soothsayer

• Bekijk profiel
« Reactie #81222 Gepost op: 02 juli 2017, 11:50:11 »
Fayden
''Basketbal,'' antwoordde ik. ''Maar wegens omstandigheden mee gestopt.''  Het was grappig om te zien hoe goed Moos naar zijn naam luisterde. Het dier staarde zijn baasje vol verwachting aan. Eenmaal buiten aangekomen zag ik verschillende strandtentjes, in allerlei vormen en maten. Ik was redelijk onder de indruk. Savannah maakte een sarcastische opmerking, toen ik haar vertelde dat zij mij mee uit vroeg. Mijn ogen maakten een rollende beweging. ''Zeg dat wel. Al die vrouwelijke aandacht pff.''
Haar ogen vonden de mijne, waar een lichte twinkeling in te vinden was. Ze daagde mij niet heel veel later uit om een duik te nemen in de zee.
''In mijn ondergoed?'' vroeg ik haar ongelovig.
Savannah
"Omstandigheden?" vroeg ik nieuwsgierig terwijl ik mijn ogen over zijn lichaam liet glijden, niets wees op een blijvende blessure, maar niet alles was meteen zichtbaar natuurlijk. Moos spurtte voor ons uit over het strand. Tegen mijn verwachtingen in reageerde Den serieus op mijn voorstel om een duik te nemen. Met een geamuseerde glimlach stopte ik met lopen en scheurde ik mijn blik los van de cocktailbar waar ik eigenlijk heen wilde lopen. "In je ondergoed," bevestigde ik lachend "je mag ook naakt, of met kleren aan, waar jij je prettig bij voelt," grapte ik terwijl ik mijn armen over elkaar heen sloeg. Bedachtzaam speurde ik het strand af om te zien of er ergens fotografen in de buurt waren, ik wist niet zo goed of Den überhaupt media-aandacht kreeg vanwege z'n afkomst, maar ik vond het niet mijn verantwoordelijkheid om hem ervoor te waarschuwen. Bovendien zag ik niemand. "Dus eerst zwemmen, of een drankje, zeg het maar."

Soothsayer

• Bekijk profiel
« Reactie #81223 Gepost op: 02 juli 2017, 11:51:10 »
Wauw it's still alive
Laarrr kom je terug dan reageer ik nog op Fynn van drie jaar geleden  :fieuw:

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #81224 Gepost op: 03 juli 2017, 20:52:11 »
Savannah
"Omstandigheden?" vroeg ik nieuwsgierig terwijl ik mijn ogen over zijn lichaam liet glijden, niets wees op een blijvende blessure, maar niet alles was meteen zichtbaar natuurlijk. Moos spurtte voor ons uit over het strand. Tegen mijn verwachtingen in reageerde Den serieus op mijn voorstel om een duik te nemen. Met een geamuseerde glimlach stopte ik met lopen en scheurde ik mijn blik los van de cocktailbar waar ik eigenlijk heen wilde lopen. "In je ondergoed," bevestigde ik lachend "je mag ook naakt, of met kleren aan, waar jij je prettig bij voelt," grapte ik terwijl ik mijn armen over elkaar heen sloeg. Bedachtzaam speurde ik het strand af om te zien of er ergens fotografen in de buurt waren, ik wist niet zo goed of Den überhaupt media-aandacht kreeg vanwege z'n afkomst, maar ik vond het niet mijn verantwoordelijkheid om hem ervoor te waarschuwen. Bovendien zag ik niemand. "Dus eerst zwemmen, of een drankje, zeg het maar."

Fayden
Ik negeerde haar vragende blik. Ik ging haar niet vertellen over mijn problemen. Nu niet. Nooit niet. Haar ogen speurden mijn lichaam af, en ik vroeg mij af wat ze wilde zien. Of probeerde ze zich voor te stellen hoe ik er onder mijn kleding uit zag? Een grijns spelde rondom mijn lippen. Mijn ogen werden groot toen Savannah het voorstel deed om naakt te gaan zwemmen - al was het meer dat ik moest doen waar ik mij prettig bij voelde. Natuurlijk zou ik dat doen. Ik twijfelde echter. In mijn onderbroek was gewaagd, maar naakt was nog gewaagder. Bovendien hield niemand mij momenteel in de gaten. De paparazzi zat allemaal achter mijn zus aan. Ik was niet interessant genoeg.
''Ik ga eerst zwemmen'', besloot ik. En ik nam daarnaast nog een besluit. ''Wil jij mij uitkleden?''  Ik grijnsde wederom breed.