Auteur Topic: [RPG] Palace Of Nobility 2  (gelezen 2077156 keer)

Northern

• Bekijk profiel
« Reactie #50 Gepost op: 20 september 2013, 23:59:57 »
Robin

Ik sopte mijn haren in met sop en hield mijn hoofd even onderwater om het sop er weer uit de wassen. Ik kwam weer boven en haalde diep adem. Ik speelde wat met het sop en blies het van mijn handen af, maar het leidde mijn gedachtes niet af van Aeron. Ik zuchtte en na twintig minuten, stapte ik toch maar uit het bed en trok de stop uit bad, waardoor het water weg liep. Ik pakte een handdoek van het rek af en wikkelde het om mij heen. Ik keek mezelf aan in de spiegel en haatte mezelf nu echt. Ik schudde mijn hoofd en begon met het föhnen van mijn haren. Ik veegde de make-up van mijn gezicht af en gooide het watje weg. Ik bleef nog even in de badkamer, maar opende toen toch de deur en klikte het licht uit. Ik liep op mijn tenen door de gang en kwam net toen ik mijn kamer in wou gaan, Aeron tegen. Even bleef ik staan, niet wetend wat ik moest zeggen - omdat er gewoon niets meer te zeggen was - en staarde hem aan. "Het spijt me zo.." zei ik zachtjes en liep langs hem heen, waarna ik toen ik maar één stap in mijn kamer had gezet, brak ik weer en gleed via de muur op de grond. Ik verborg mijn hoofd weer tussen mijn knieën die ik ophad getrokken en snikte. "Verdomme," vloekte ik en bleef huilen. Waarschijnlijk zou ik hier gewoon huilend in slaapvallen. Ik miste hem zo, terwijl er niet meer dan een meter of twee afstand tussen ons zat. Ik miste hem.

Edit: Nog dankje! x

Aeron
Ik slikte wanneer ik haar aan trof met een handdoek om haar lichaam gewikkeld. Ik hield mijn lippen stijf op elkaar en ze liep langs me heen maar stortte in. Ze gleed via de muur, zoals je ook wel eens in films zag, naar beneden de diepte in. De eenzaamheid, wist ik, dacht ik. Mijn ogen traande weer bij het zien van dit en ik wist niet wat ik moest doen. Gewoon weg lopen of... Dapper als weet ik veel wat ging ik zwijgzaam met tranen in mijn ogen naast haar zitten. Ik was verbaast van mijn beslissing en sloeg me denkbeeldige voor me kop, omdat dit misschien wel een foute beslissing was wat alles erger maakte. "I-ik..." en verder kwam ik niet. Ik keek haar niet aan, durfde ik niet en het deed mezelf pijn. Mijn eigen gevoelens waren al pijnlijk genoeg. Ze scheurde me vanbinnen helemaal. Robin had me pijn gedaan in het hart. In de roos van het hart. "Ik vind dit verschrikkelijk," zei ik zachtjes, erg zachtjes.

Bombshell

• Gast
« Reactie #51 Gepost op: 21 september 2013, 00:01:12 »
Candice  :rocker:

Yeaaaaah baby!

Ik wil zeer graag nog een keer met jou meeten (: !!

Soothsayer

• Bekijk profiel
« Reactie #52 Gepost op: 21 september 2013, 00:04:06 »
Ik denk dat ik gewoon voor allebei me personages een soort van ''introductie'' schrijf wat ze al die tijd hebben ''gedaan'' toen ik zelf afwezig was, is dat goed? Als iemand dan wilt meeten moet diegene daar morgen maar op reageren haha. Heb 's nachts toch niet zoveel te doen, dus wil even schrijven.
Ik ben benieuwd Lot, ik heb morgen examen en ik moet ook nog sporttape halen bij de decatlon en thermosshirts en een nieuwe sportbroek en hardloopschoenen en een windjack omdat het weer koud word (etc. etc.) dus ik ben er maar heel af en toe morgen maar ik kijk wel echt uit om met jou weer te meeten.
Seduce my mind and you can have my body,                                    Safiam is my drug
find my soul and I'm yours forever

Mischief

• Bekijk profiel
« Reactie #53 Gepost op: 21 september 2013, 00:04:33 »
Ah ik heb echt heel veel zin om te meeten, maar ik ga morgen de hele dag winkelen dis ben pas rond etenstijd weer thuis ben ik bang. Niet heel slim misschien dus.
Miserable's twin

Soothsayer

• Bekijk profiel
« Reactie #54 Gepost op: 21 september 2013, 00:05:00 »
Yeaaaaah baby!

Ik wil zeer graag nog een keer met jou meeten (: !!
Gaan we zeker wel doen, ik ga nu alleen echt slapen anders val ik tijdens m'n examen in slaap, denk niet dat ik dan slaag.
Seduce my mind and you can have my body,                                    Safiam is my drug

Rebelli0n

• Bekijk profiel
« Reactie #55 Gepost op: 21 september 2013, 00:05:35 »
Lily Colins had je vorige keer ook als FC, toch? Want dan mag je gewoon je oude personages behouden, hoor. Een jongen kan er nog wel bij. Er komt toch eerder een jongens tekort dan meisjes, haha

jaaa Lily wil ik ook dezelfde, maarr een andere boyy
Tumblr Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly. laugh uncrontrollably and never regret the things that once made you smile.

Soothsayer

• Bekijk profiel
« Reactie #56 Gepost op: 21 september 2013, 00:05:37 »
Ohja Sophie was het dus, ik wist het wel! Ik ben Sanne voor als je het nog niet wist. Ik zal haar FC er even bijzetten (;
Thank you

Eternity

• Bekijk profiel
« Reactie #57 Gepost op: 21 september 2013, 00:05:55 »
Ik ga. Moet er morgen weer vroeg uit, ben de ochtend/middag+deel v/d avond weg. Morgenavond wijzig ik de beginpost weer als er personages bij zijn gekomen
Goodnight!
« ''Nothing ever happens like you imagine it will. But then again if you don't imagine, nothing ever happens at all.'' »

Bombshell

• Gast
« Reactie #58 Gepost op: 21 september 2013, 00:06:19 »
Ik ga er ook vandoor, ik moet morgen weer lekker lang dagje werken, zoals elke dag eigenlijk.
Slaap lekker allemaal! Jullie zien me rond een uur of zeven wel weer verschijnen (:

Mischief

• Bekijk profiel
« Reactie #59 Gepost op: 21 september 2013, 00:06:27 »
Succes morgen Soph!  :huglove:
Je rijexamen was het toch?
Miserable's twin

Eternity

• Bekijk profiel
« Reactie #60 Gepost op: 21 september 2013, 00:06:32 »
jaaa Lily wil ik ook dezelfde, maarr een andere boyy

Kan wel  hoor C;
« ''Nothing ever happens like you imagine it will. But then again if you don't imagine, nothing ever happens at all.'' »

Savages

• This love will make you levitate
    • Bekijk profiel
« Reactie #61 Gepost op: 21 september 2013, 00:07:09 »
Aeron
Ik slikte wanneer ik haar aan trof met een handdoek om haar lichaam gewikkeld. Ik hield mijn lippen stijf op elkaar en ze liep langs me heen maar stortte in. Ze gleed via de muur, zoals je ook wel eens in films zag, naar beneden de diepte in. De eenzaamheid, wist ik, dacht ik. Mijn ogen traande weer bij het zien van dit en ik wist niet wat ik moest doen. Gewoon weg lopen of... Dapper als weet ik veel wat ging ik zwijgzaam met tranen in mijn ogen naast haar zitten. Ik was verbaast van mijn beslissing en sloeg me denkbeeldige voor me kop, omdat dit misschien wel een foute beslissing was wat alles erger maakte. "I-ik..." en verder kwam ik niet. Ik keek haar niet aan, durfde ik niet en het deed mezelf pijn. Mijn eigen gevoelens waren al pijnlijk genoeg. Ze scheurde me vanbinnen helemaal. Robin had me pijn gedaan in het hart. In de roos van het hart. "Ik vind dit verschrikkelijk," zei ik zachtjes, erg zachtjes.

Robin

Ik snikte en verwarmde mijn lichaam door mijn armen er omheen te slaan. Ik rilde en kroop nog verder in elkaar. Ik maakte me zo klein mogelijk, terwijl ik bleef huilen. Verschrik keek ik op toen ik iets naast me hoorde en keek recht in de ogen van Aeron. Ik kroop weer in elkaar en snikte zachtjes. Ik huilde heus niet om hem weer terug te kijken, nee ik huilde omdat ik kapot ging van binnen. Net zoals Aeron. "G-g-eloof me, ik ook," wist ik er uit te persen en keek hem aan. "Ik kan je niet kwijt raken.." huilde ik en had de behoefte aan iemand die mij troostte. Iemand die zei dat alles goed zou komen. Maar die was er niet, niet meer. "Het spijt me zo.. Ik wou je helemaal nooit pijn doen, echt niet. Ik hou van je-" Ik wou nog verder praten, maar een golf van verdrietigheid stroomde over mij heen en liet mijn tranen weer lopen. Ik sloeg mijn armen steviger om mezelf heen en rilde weer. Het was echt koud. De druppels over mijn armen maakte het alleen nog maar kouder, doordat ik steeds een windje over mijn armen voelde gaan. "Is.. zijn.." verder kwam ik niet. Ik nam een hap lucht en blies het langzaam uit. "Is dit over? Wij?" vroeg ik zachtjes en rilde nog een keer. Ik vingers gleden naar mijn trouwring.. als het over was, dan wou ik deze ook niet meer. Natuurlijk wou ik hem zo graag houden. Ik wou Aeron bij mij houden..
❥ "How do you say 'i love you' in Dutch KatyCats?" This was never the way I planned. Not my intention. I got so brave, drink in hand. Lost my discretion. It's not what I'm used to. Just wanna try you on. I'm curious, for you, caught my attention

Eternity

• Bekijk profiel
« Reactie #62 Gepost op: 21 september 2013, 00:07:40 »
Gaan we zeker wel doen, ik ga nu alleen echt slapen anders val ik tijdens m'n examen in slaap, denk niet dat ik dan slaag.

Succes met je examen!

Soothsayer

• Bekijk profiel
« Reactie #63 Gepost op: 21 september 2013, 00:09:01 »
Succes morgen Soph!  :huglove:
Je rijexamen was het toch?
Thank you love, (ja m'n rijexamen) en slaap lekker allemaal

tot morgenavond Xarrie

(als ik vannacht wakker wordt ga ik Lotte d'r stukje lezen)

Savages

• Bekijk profiel
« Reactie #64 Gepost op: 21 september 2013, 00:27:32 »
Ik verkas even naar bed, be right back :')

En succes Soph morgen!
❥ "How do you say 'i love you' in Dutch KatyCats?" This was never the way I planned. Not my intention. I got so brave, drink in hand. Lost my discretion. It's not what I'm used to. Just wanna try you on. I'm curious, for you, caught my attention

Northern

• Bekijk profiel
« Reactie #65 Gepost op: 21 september 2013, 00:28:51 »
Aeron

Ze zag er zo breekbaar uit, zo teer. Ze had troost nodig of daar snakte ze naar en dat was hetzelfde bij mij. "Ik wil je niet kwijt raken," zei ik zachtjes. IK kromp ineen bij haar volgende woorden. De tranen gleden over mijn wangen. Ze sloeg haar armen om zichzelf heen. Ik zag haar rillen van de kou. Een klein konijntje dat ziek was, zo zag ze eruit. En ik staarde naar mijn handen om de tijd te doden. "Ik wil 'ons' niet kwijt hebben...." zei ik heel zachtjes en ik voelde de volgende lading zoute tranen al over mijn wangen lopen. "Misschien ben je wel beter voor iemand anders, aangezien je iemand anders opzoekt... Misschien hou je wel meer van Christopher dan je eigenlijk wil toe geven." Ik hakkelde over mijn woorden en het deed pijn om ze uit te spreken. "Maar ik wil je niet cadeau doen aan iemand anders. Ik kan niet aan zien dat je met iemand anders bent. Ik hou van je, nog steeds." Ik slikte de brok door mijn keel door. "Ik wil ons niet opgeven," zei ik zachtjes. "Ik wil ons nog een kans geven." Zelf dreunde het nog niet helemaal duidelijk tot me door. Maar wist dat ik het juiste had gezegd, als ik niet bij haar was, was het een ellende. "Ik wil niet op de dag van mijn aanzoek het uit maken..." - eigenlijk was het al de volgende ochtend vroeg. Ik huilde weer en probeerde het te stoppen. Mijn aanzoek was misschien wel het ongeluk wat met zich mee bracht. "Alleen komende tijd wil ik het rustig aan doen... Oké?" Ik keek op naar haar betraande gezicht en mijn gezicht zat vast ook onder geknoeid met tranen. Ik beet op mijn trillende lip en mijn ogen werden waterig en een traan glipte uit mijn ogen over mijn wang heen. God, ik wist echt niet waar ik aan begon. Ik wist niet of het goed of slecht was. Ik wist vandaag helemaal niks meer.

Mischief

• Bekijk profiel
« Reactie #66 Gepost op: 21 september 2013, 00:29:28 »
Goodnight to all of you! Ik ga zo ook slapen.

Plotlijst:
Al:

- Do & Al: Do traint Al.
- Li & Al: Li heeft het gevoel dat Al hem in de steek gelaten heeft (wat ook zo is). Nadat hij afgevoerd is met de ambulance na truth or dare, heeft ze geen contact meer met hem opgenomen. Wel heeft ze haar rijbewijs gehaald.

Riv:
- Hail & Riv: onenightstand. ze kennen elkaars naam niet, maar weten alleen dat ze een hele, hele fijne avond met elkaar beleefd hebben.
- Do & Ri: Do heeft met 1 van Ris vrienden geslapen | vader gaat dood, erfenis | - Riv & Tho: Tho's broer is een goede vriend van Riv en Riv helpt Thomas aan een baantje bij het paleis.
- Clin & Riv: Clinton is Ave's broer. Clin en Riv zijn closer geworden doordat Clin zijn familie ook niet meer ziet en Clin staat achter Riv niet achter Ave, ook in de rechtzaal.
- Ave krijgt een vriend
« Laatst bewerkt op: 28 september 2015, 20:25:56 door Mischief »
Miserable's twin

Northern

• Bekijk profiel
« Reactie #67 Gepost op: 21 september 2013, 00:31:34 »
Succes morgen Sophie!

Savages

• Bekijk profiel
« Reactie #68 Gepost op: 21 september 2013, 00:39:59 »
Aeron

Ze zag er zo breekbaar uit, zo teer. Ze had troost nodig of daar snakte ze naar en dat was hetzelfde bij mij. "Ik wil je niet kwijt raken," zei ik zachtjes. IK kromp ineen bij haar volgende woorden. De tranen gleden over mijn wangen. Ze sloeg haar armen om zichzelf heen. Ik zag haar rillen van de kou. Een klein konijntje dat ziek was, zo zag ze eruit. En ik staarde naar mijn handen om de tijd te doden. "Ik wil 'ons' niet kwijt hebben...." zei ik heel zachtjes en ik voelde de volgende lading zoute tranen al over mijn wangen lopen. "Misschien ben je wel beter voor iemand anders, aangezien je iemand anders opzoekt... Misschien hou je wel meer van Christopher dan je eigenlijk wil toe geven." Ik hakkelde over mijn woorden en het deed pijn om ze uit te spreken. "Maar ik wil je niet cadeau doen aan iemand anders. Ik kan niet aan zien dat je met iemand anders bent. Ik hou van je, nog steeds." Ik slikte de brok door mijn keel door. "Ik wil ons niet opgeven," zei ik zachtjes. "Ik wil ons nog een kans geven." Zelf dreunde het nog niet helemaal duidelijk tot me door. Maar wist dat ik het juiste had gezegd, als ik niet bij haar was, was het een ellende. "Ik wil niet op de dag van mijn aanzoek het uit maken..." - eigenlijk was het al de volgende ochtend vroeg. Ik huilde weer en probeerde het te stoppen. Mijn aanzoek was misschien wel het ongeluk wat met zich mee bracht. "Alleen komende tijd wil ik het rustig aan doen... Oké?" Ik keek op naar haar betraande gezicht en mijn gezicht zat vast ook onder geknoeid met tranen. Ik beet op mijn trillende lip en mijn ogen werden waterig en een traan glipte uit mijn ogen over mijn wang heen. God, ik wist echt niet waar ik aan begon. Ik wist niet of het goed of slecht was. Ik wist vandaag helemaal niks meer.

Robin

Ik verborg mijn hoofd weer in mijn handen en snikte zachtjes. "Ik kán jou niet kwijt raken," verduidelijkte ik mijn vorige zin en slikte moeizaam. "Ik weet ook niet waarom ik het had gedaan.. Ik mis ook niets in onze.. relatie - het deed pijn om het uit te spreken, omdat ik niet wist of de relatie er nog was - onze relatie is.. of was perfect. Ik weet niet waarom we zoende, want als jij mij zoent is het zo veel fijner.." Ik slikte en keek hem aan. "Ik hou niet van Christopher, echt niet. Het was.. heel anders. Het bekende wel iets voor mij, maar dat is weg gevaagd. We waren die avond uit geweest.. en het gebeurde zomaar. Ik was aangeschoten.. maar ik voelde me zo schuldi-" Ik hield maar op, aangezien ik niet zeker wist of hij dit überhaupt wel wou horen. "En ik geef toe dat ik wat voor hem voelde, ik hou ook van hem, als vriend. Niet meer dan dat, niet meer." En dit keer sprak ik de volledige waarheid. Ik hield ook van Christopher, maar niet meer als geliefde - niet dat we dat ooit waren geweest. "Ik wíl niet met iemand anders zijn, dat zou ik nooit willen." Ik snikte zachtjes en veegde de tranen weg. Ik keek op toen hij zei dat hij ons nog een kans wou geven en begon nog harder te huilen, alleen van geluk dit keer. "E-echt?" vroeg ik voor de zekerheid. "Natuurlijk," zei ik snel. Ik snapte heus wel dat hij mij weer opnieuw moest leren vertrouwen, maar hij wou 'ons' nog een kans geven. Dat bekende.. Heel voorzichtig en zachtjes liet in mijn handen die elkaar vast hielden om mijn benen heen los, en liet een hand naar die van Aeron kruipen. Heel voorzichtig pakte ik hem vast en voelde zijn ring in mijn hand drukken. "Ik hou van je.." fluisterde ik en hoopte dat hij zijn hand niet zou terug trekken, want het voelde zo fijn. "Ik ben nu echt volledig, honderd procent eerlijk tegen je. Zet mij maar aan een leugendetector of iets, maar ik zweer het. Ik ben eerlijk." Au, allemaal leugens. Ik verbood mezelf er ooit nog er aan te denken, alsof het nooit was gebeurt. Ik haalde diep adem en bleef hem aan kijken. "Bedankt.." fluisterde ik.
« Laatst bewerkt op: 21 september 2013, 09:40:33 door Flawless♥ »

Northern

• Bekijk profiel
« Reactie #69 Gepost op: 21 september 2013, 00:48:48 »
Ik ga slapen Cass! Ben best wel moe.
Sleepwell!

Savages

• Bekijk profiel
« Reactie #70 Gepost op: 21 september 2013, 00:49:54 »
Ik ga slapen Cass! Ben best wel moe.
Sleepwell!
Ik ook :') Timing haha.
Truste x

Rebelli0n

• Bekijk profiel
« Reactie #71 Gepost op: 21 september 2013, 00:57:42 »
Naam:  Stefano Alonso Melchiorre

Leeftijd: 23

Stand: Kroonprins van Zwitserland Stefano behoort tot de Italiaans-Zwitserse populatie van Zwitserland. Italiaans is een taal die wordt gesproken in Zwitserland en ongeveer 10 procent van de bewoners van Zwitserland is nog Italiaans-Zwitsers. Stefano is de zoon van de huidige koning Matthias en zijn enigste kind. Matthias was getrouwd met een vrouw van de Italiaanse adel, wat het uiterlijk van Stefano verklaard.

Innerlijk: Stefano straalt zijn Italiaanse bloed best duidelijk uit. Hij spreekt de taal vloeiend en heeft ook zijn Italiaanse trekjes. Zo kan hij ontzettend ijdel zijn, is hij erg sociaal rond mensen en kent hij bijna iedereen uit zijn stad en de omgeving. Dat hoort dan natuurlijk ook een beetje bij het kroonprins zijnde. Toch heeft Stefano nooit last gehad van arrogantie of neerkijken op de mensen uit een lagere klasse. Hij zal zich dan ook nooit beter voelen dan anderen, ondanks de welvaart waar hij in heeft geleefd. Stefano is echt iemand die zijn bijdrage wilt doen aan de wereld. Zo heeft hij verscheidene projecten opgezet in ontwikkelingslanden en reist daar af en toe ook wel eens naar af. Maar hij is heus niet een en al goed. Stefano heeft een erg temperament als het om ruzies gaat. Hij vindt het erg moeilijk om anderen gelijk te geven en drijft graag zijn eigen zin door. Hij is dan ook vreselijk eigenwijs, en komt daarbij zichzelf ook wel eens tegen. Hij heeft dan ook niet het typische karakter voor een prins. Hij geeft niet zoveel om net gedrag, tafelmanieren en al dat bekakte gedoe. Toch zal hij goed de leiding kunnen nemen en zal hij altijd de keuze maken die goed is voor zijn volk. Hij is dan ook zeer geliefd onder de meeste mensen, maar sommige uit de hogere klasse kunnen hem niet uitstaan. Niet dat dat hem  zeer veel doet, hij trekt zich er niet zoveel van aan. Over hem hebben ze niks te zeggen, dat bepaalt hij zelf allemaal wel. Zijn hobby’s zijn heel veel sporten en alles wat met motoren en auto’s te maken heeft. Zo doet hij zelf aan motorcross en heeft een aantal eigen motoren. Hij vindt het heerlijk om zijn handen vuil te maken aan het repareren, of verbeteren van een van zijn motoren.

Extra: Stefano is geboren uit het huwelijk tussen de Zwitserse Matthias en de Italiaanse Eleonorah. Zijn moeder is overleden toen hij tien was, en daardoor is hij het grootste gedeelte van zijn leven door zijn vader opgevoed. Hij heeft hier nooit echt problemen mee gehad, aangezien hij qua karakter veel meer lijkt op zijn vader dan op zijn moeder. Toch heeft hij het moederfiguur uit zijn leven wel gemist en loopt daardoor achter op bepaalde verantwoordelijkheden, die zijn vader hem niet aan kon leren.  Gewoon de dingen als orderenen, een bepaalde indruk achter te laten op mensen, misschien zelfs een beetje een toneelstukje opzetten om er maar voor te zorgen dat mensen je aardig vinden. Nee, dat heeft Stefano nooit geleerd. Hij is daardoor erg rationeel en impulsief en zal altijd zeggen wat er op zijn hart ligt. Hij heeft een erg uitgesproken mening. Het feit dat Stefano geen onderscheid maakt tussen de armere en rijkere mensen, maakt hem bij sommige mensen niet de favoriete persoon. Bekakte mensen uit hogere klassen hebben vaak problemen met hem en zijn het er ook niet mee eens dat hij koning wordt. Ze vinden hem niet degelijk genoeg en niet representatief voor het land. Maar is dat dan het enige wat belangrijk is? Daar denkt Stefano wel degelijk anders over. Hetgeen wat hij het belangrijkst vindt, is het welzijn van zijn volk en dat is toch de beste eigenschap die een prins kan hebben?

Geschiedenis: De familie Melchiorre heeft inmiddels al drie koningen op de troon gehad. Stefano zal de vierde worden. In de negentiende eeuw was dit geheel anders, toen had men nooit gedacht dat deze familie de troon zou veroveren. Een voorouder van Stefano, was in 1857 kolonel van het Zwitserse leger. Hij had erg veel respect afgedwongen onder het volk en werd gezien als een soort van volksheld. Hij kwam op voor de armere mensen, maar maakte bij de rijkere ook geen schade. Door de koning werd hij benoemd als zijn persoonlijke hulp en hij mocht mee naar vergaderingen en tactiekbesprekingen. Hier bleek dat hij veel meer was dan alleen maar een goede man van het leger. Hij had slimme gedachtes en deelde deze met de andere machthebbers. Uiteindelijk is hij door de koning, die van de troon afstand deed, en het volk, benoemd als nieuwe koning, waarop zijn zoon en anderen volgden. In 1876 werd de troon dus veroverd door de Melchiorre familie. Toch zijn er nog altijd families op de loer voor de macht, maar tot nu toe ligt de familie, en dus ook Stefano nog goed in de smaak bij het grootste gedeelte van het volk.

Foto's:

« Laatst bewerkt op: 21 september 2013, 01:07:15 door Rebelli0n »
Tumblr Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly. laugh uncrontrollably and never regret the things that once made you smile.

Illusions

• Bekijk profiel
« Reactie #72 Gepost op: 21 september 2013, 08:26:13 »

Phillipa Maria Carvalho
Pip of Pippa
Hertogin van Madeira
[11-11-1993][13-01-14]

Pip is geboren op het kleine eilandje Madeira, onderdeel van Portugal, maar het ligt ter hoogte van de Sahara. Ze groeide op in een prachtig paleis aan de kust, van jongs af aan hield ze al van de zee. Haar ouders waren liefdevolle mensen die hun dochter alles gaven wat haar hartje bezielde. Ze was niet zomaar een meisje, nee, Pip was de jongste afstammeling van de laatste koning van Portugal. Na de revolutie in het begin van de twintigste eeuw, was haar familie verbannen naar het kleine eilandje. Ze werden gehaat door de republikeinen, maar langzaam maar zeker goed op genomen door de lokale bevolking van het eiland. Zo ook Pip en haar ouders. Ze waren gewoon als de rest, maar met een adellijke titel. Ondanks hun rijkdom, zorgde Pip's ouders ervoor dat ze niet overdreven deden met hun geld. Ze steunde vele goede doelen en zorgde ervoor dat iedereen op dit eiland goed leefde. Zo ontstond er een hele hechte gemeenschap.

Pip ging op het eiland naar school, kreeg vriendinnen, vrienden, vriendjes, en groeide op tot een prachtige Portugese jonge vrouw. Slechts 1 meter 68 lang, met lange donker bruine haren. Typerend is de felle kleur van Pip's ogen, ze zijn turquoise, niet gebruikelijk voor een Portugese, maar dit komt omdat haar moeder's familie eigenlijk uit Engeland komt en deze kleur dus door gegeven heeft. Pip is echt een mengeling tussen haar ouders, ze lijkt erg op haar moeder qua gezichtsvorm en vooral de ogen, maar heeft haar postuur en mediterraanse uiterlijk van haar vader.

Op haar tiende verjaardag hadden haar ouders een groot feest georganiseerd, alle vrienden van de familie werden uitgenodigd op haar verjaardag, het moest de beste verjaardag ooit worden. Alles ging goed, totdat er ongenodigd een groep gewapende mannen op de verjaardag verschenen. Tien uur lang werden alle mensen vast gehouden. De mannen waren antimonarchisten en ze waren bang dat door de populariteit de familie Carvalho ervoor zou zorgen dat ze weer macht kregen en misschien weer op de troon zouden willen komen. Onzin natuurlijk, gezien het gezin met liefde op het eiland als hertog en hertogin leefde. Toch waren de mannen niet overtuigd. Ze namen Pip en haar ouders mee naar de werkkamer van haar vader. Daar werden voor de ogen van Pip haar ouders één voor één doodgeschoten, na lange smeekbeden om hun en hun dochter in leven te houden. Het was zinloos. Hierna hebben ze ook een schot gelost op Pip, maar zij werd niet dodelijk verwond.

In de maand die volgde was het eiland in rouw. Pip herstelde gelukkig snel van haar verwondingen, maar was getraumatiseerd. Ze sprak niet, at bijna niets en haar lach was weg. Dit ging twee maanden lang door en ineens was ze weer heel vrolijk, dus de familie die voor haar zorgde - goede vrienden van haar ouders - dachten dat het weer goed met Pip ging. Dit was niet zo, ze stopte alles weg, in een laatje in haar geheugen, zo ver als kon. Als het laatje begon te rammelen, trok Pip zich even terug, huilde ze stilletjes op haar kamer en sloot de la weer zo goed als kon. Toen Pip zestien was ging ze om met verkeerde vrienden, begon ze met roken en droeg zware make up. Iedereen kon hoog of laag springen, maar Pip ging haar eigen weg. Dit leidde tot niet al te fijne confrontaties met haar pleeggezin.

Tot ze op een gegeven moment in de problemen kwam... Ze kreeg ruzie met een jongen die twee keer zo breed was als zij en minstens twee koppen groter. Zo stoer als ze zich toen voor deed, zo bang werd ze daarna. Ze werd vastgepakt bij haar polsen en tegen de grond aan gesmeten. Een jongen die net voorbij lopen kwam, had haar geholpen en samen met hem is ze een eind gaan lopen. Ze vertelde heel luchtig over de dingen die ze had mee gemaakt, maar kwam toch langzaam tot een besef dat het niet meer zo was als ze leven wilde. Daarnaast, ze werd verliefd op Dean Dawson toen ze op vakantie was is Hawaii. Dit heeft haar enorm door haar zware periode heen geholpen.

Pip bloeide weer op, ze werd weer het zachtaardige meisje als ze was toen ze klein was. Langzaam maar zeker kreeg ze haar leven weer op het rechte pad. Ze maakte haar school af en maakte weer contact met haar oude vriendinnen. Ze was voor het eerst weer gelukkig. Door de eigenschappen van haar moeder, de nieuwsgierigheid en leergierigheid, begon ze met haar studie Portugees en vervolgens deed ze daarnaast ook Engels. Ook thuis had ze meer plezier en besteedde ze weer aandacht aan haar hobby's; schilderen en piano spelen. Haar relatie liep uiteindelijk stuk, maar niet dat dat erg was. Zij en haar vriend waren uit elkaar gegroeid en uiteindelijk als vrienden verder gegaan. Nu nog steeds is hij een hele goede vriend.

Verder is Pip een beetje wispelturig, ze kan snel veranderen qua gedrag, humeur en mening. Ze is niet goed in keuzes maken en kan daardoor ook dagen piekeren over belangrijke keuzes. Voor de rest is Pip een buitenmens, ze houd van het strand en de zee. Toen ze klein was klom ze in de palmbomen om kokosnoten te plukken of in bananenbomen voor bananen. Daarnaast is ze spontaan en een beetje gek, zegmaar prettig gestoord. Ze is dol op spelletjes, in wat voor manier dan ook en is strijdlustig genoeg om altijd te willen winnen. Ze wilt zo gezond mogelijk leven met verse producten, maar ze is vegetarisch dus eet geen vlees of vis.

« Laatst bewerkt op: 13 januari 2014, 23:23:03 door Raindrops »

Illusions

• Bekijk profiel
« Reactie #73 Gepost op: 21 september 2013, 08:27:03 »
Zo ook maar mijn char weer hier, sorry dat ik weinig online ben, ik kom zo snel mogelijk weer!

Saròforte

• Bekijk profiel
« Reactie #74 Gepost op: 21 september 2013, 09:11:41 »

Emma Katya Lara Ivanov
Ze wordt meestal aangesproken als Emma, behalve door haar ouders, die noemen haar Katya en aan deze naam heeft ze dan ook het meeste hekel. Lara wordt ze ook nog wel graag genoemd.
19 jaar oud
Emma Watson

Een Britse moeder, een Russische vader, dit zijn de ouders van Emma Ivanov, door deze twee nationaliteiten spreekt ze beide talen vloeiend, met een af en toe licht te horen accent, ze heeft hierdoor ook een niet helemaal Russisch uiterlijk. Ze wonen in een huis een eind buiten Moskou en ze maken deel uit van de hogere adel. Haar familie is zeer bekend, geliefd en belangrijk voor Rusland. Ze doen veel voor het land en voor de liefdadigheid, ze staan bekend als een gulle familie, heel rijk. Toch zijn ze niet te vinden onder het 'normale volk', ze wonen in een villa ver van het volk vandaan en laten bedienden spullen en eten halen wanneer ze dat nodig hebben.
Ze wonen dus een eind buiten Moskou, in the middle of nowhere, volgens Emma zelf, ze is daar opgegroeid en heeft geen ander plek als thuis gekend. Al ziet ze het niet echt als haar 'huis'. Ze heeft zich er altijd 'opgesloten' gevoeld. Ze is enig kind en dus altijd erg op zichzelf geweest, ze houdt niet al te veel van menselijk contact, en zit liever alleen midden in de natuur te schrijven. Vanaf kleins af aan zijn Emma allerlei dingen geleerd, die volgens haar ouders belangrijk zijn. Zoals; gedraag je altijd als een dame, trouw met een rijke, machtige man, ga niet om met de amen, en de gewone mensen, die zijn ver beneden je stand. Niets in de richting van; doe wat je zelf wilt, wij zijn het met alles eens als jij er gelukkig van wordt. Nee, niets van dat.

Toen ze vier jaar oud was gingen andere kinderen van haar leeftijd naar school, maar voor haar was het normaal dat ze al vanaf haar derde les kreeg, thuis, van een man, ingehuurd door haar ouders. Zijn naam was Petrovitsj en hij was altijd haar grote voorbeeld. Emma was eraan gewend en vond een school maar een raar fenomeen, Petrovitsj leerde haar alles en op haar twaalfde had ze al kunnen gaan studeren, zo ijverig was ze. Ze wilde dan ook gaan studeren, maar haar ouders vonden het belangrijker dat ze leerde hoe ze zich later moest gaan gedragen, ze had namelijk een reputatie hoog te houden. Emma moest kinderen krijgen, een man ontmoeten, leren over de etiquette en vooral niet omgaan met het 'volk'. Hiermee begon de opstandigheid van Emma.
Toen Petrovitsj, die een gewoon man was, overleed aan een epidemie die heerste onder het 'gewone volk', en haar ouders hem niet hadden geholpen en ook niet hadden willen helpen, deed ze niets meer voor haar ouders. Toen ze eenmaal haar rijbewijs kreeg, werd ze nog opstandiger dan ze inmiddels al was.
Ze was bijna niet meer thuis te vinden, maar veel meer in de achterbuurten van Moskou, ze deed mee aan straatraces, ze was het mysterieuze meisje dat direct na de wedstrijd te winnen weer verdwenen was. Ze had geen zin in al die aandacht, ze deed het om het racen, niet om de mensen. Ze deed naast races, mee aan vechtwedstrijden, waar ze heel goed in was, omdat ze altijd in haar eigen kamer oefende als ze niets anders te doen had. Dit deed ze om maar iets te doen, waar haar ouders het niet mee eens waren. Ze begon te drinken, aan de drugs te gaan, te feesten, en alles te doen wat god verboden heeft. Ze bleef altijd het mysterieuze meisje omdat je haar bijna niet herkent zoals ze zich gedraagt en kleedt, als de dochter van de familie Ivanov.

Op een dag vonden haar ouders het genoeg geweest, en stuurden ze haar dus hierheen, om weer op het goede pad te komen en om misschien een leuke aanstaande echtgenoot te vinden, natuurlijk geen bediende, Emma vind dit beide onzinnig. Alsof zij tussen al die kaklui iemand gaat vinden die haar ook maar enigszins interesseert? Alsof ze überhaupt iemand gaat vinden met wie ze graag meer dan een standaard begroeting mee wisselt als woorden. En ze is al helemaal niet van plan zich uit het veld te laten staan en te veranderen in een zoet, lief, meisje.
Emma heeft een lichte huid, blond haar en bruine ogen, ze draagt meestal mascara en soms nog meer make-up, vooral als ze rebels bezig gaat en liever die mysterieuze blijft, dan herkent wordt, draagt ze nog meer make-up dan mascara. Foundation of concealer heeft ze nooit nodig. Ze kleed zich redelijk normaal, zeker niet rijk. Ze is klein gebouwd, 1.65 lang en 50 kilo. Ze heeft een periode gehad waarin ze haar haar heel kort had, maar inmiddels heeft ze het weer redelijk lang laten groeien. Ze heeft nog geen tattoos, maar wil er eigenlijk wel eentje.

De conclusie over Emma zelf is dus dat ze een afstandelijk meisje is, ze gaat niet graag om met anderen, ze is liever alleen. Ze is heel opstandig en wil niets anders dan los zijn, vrij van haar leven en vrij van haar familie, van haar plichten. Ze doet dan ook alles om dat gevoel van vrijheid te bereiken. Ze rijdt motor, ze houdt van dingen als bungeejumpen, maar niets kan haar haar eigen leventje doen vergeten. Ze sluit zich zo af omdat ze de realiteit niet wil weten, niet wil snappen. Ze wil het liefst een gewoon burger zijn, maar dat is niet mogelijk, ze is nu eenmaal wie ze is, niets aan te doen. Daarom doet ze dus alles om haar ouders in de weg te zitten en om zich af te zetten van de rijkdom die ze hebben, ze is het grootste deel van de dag te vinden op andere plekken dan in haar eigen huis, meestal in Moskou, en dan niet in de rijke delen. Ze is enig kind, dus ze is altijd al vrij eenzaam geweest, op zichzelf. Ook al toen ze 'opgesloten' zat, voor haar gevoel, in haar eigen huis.  Ze heeft een bepaalde band met de natuur, hun huis staat in het midden van een bos en alhoewel het er altijd heel koud is, is ze het liefst buiten, daar heeft ze nog een licht gevoel van vrijheid. Ze houdt ontzettend veel van de natuur dus, maar ze houdt ook heel erg van motorrijden, autoracen, vechten, schrijven, zingen en piano spelen. Sowieso is eigenlijk alles met muziek goed voor haar. Piano spelen, muziek luisteren en muziek componeren geven haar rust en stilte in haar hoofd. Ze heeft altijd de wens gehad een opleiding journalistiek of architectuur te doen.

Een impressie van haar huis/het huis van haar ouders:

TUMBLR  |  Whatever you're fighting for: Racism, Poverty, Feminism, Gay Rights, or any type of Equality. It won't matter in the least, because if we don't all work together to save the environment, we will be equally extinct.