Auteur Topic: [RPG] Camp Ray  (gelezen 19020 keer)

Perronita

• Darling, I'm a nightmare dressed like a daydream.
    • Bekijk profiel
« Reactie #75 Gepost op: 18 december 2016, 01:00:43 »
Space was just a word made up by someone who's afraid to get too close.

Northern

• Bekijk profiel
« Reactie #76 Gepost op: 18 december 2016, 01:02:28 »
Charles
Ik kon haar niet meer serieus aan kijken toen ze kwam aanzetten met gay zijn. 'Whatever.' Ik schudde mijn hoofd. 'No way, waarom zou ik je alles vertellen over mij terwijl ik je niet eens ken? Misschien ben je wel een crimineel ofzo..' Onbewust vergat ik dat we in een kleine ruimte zat terwijl ik haar nogmaals aan keek. 'Waarom zou ik je moeten vertrouwen, Beau?' Ik hield mijn hoofd schuin, vocht tegen de duizeligheid en uitputting van dit claustrofobische gedoe, en wachtte op antwoord.

Soothsayer

• Bekijk profiel
« Reactie #77 Gepost op: 18 december 2016, 01:14:14 »
Beau
Ik grinnikte even toen Charles niet bijzonder hard om mijn grapje kon lachen en schudde mijn hoofd. Ik trok mijn wenkbrauw op tegen zijn verweer en haalde m'n schouders op "je hoeft me niets te vertellen als je daar geen zin in hebt," zei ik terwijl ik zijn handen losliet en mijn ogen een beetje samen kneep. "Die kans is inderdaad aanwezig, je bent ervan op de hoogte dat je naar een soort strafkamp gaat toch? Daar zitten ook wel eens criminelen heb ik gehoord," reageerde ik scherp terwijl ik een kleine glimlach verborg. "Misschien ben jij wel een crimineel, ik zat hier toch ook je hand vast te houden," kaatste ik gevat terug terwijl ik een hand door m'n haar haalde. "Je hoeft me niet te vertrouwen," zei ik gelaten "sterker nog, ik zou je adviseren om dat niet te doen," voegde ik eraan toe. "Ik wist niet dat het zulke vertrouwelijke info was." Inmiddels reden we in een flink aantal hobbelende speldbochten een helling af en ik zette een hand tegen het plafond om te voorkomen dat ik dadelijk bij iemand op schoot belandde.
Seduce my mind and you can have my body,                                    Safiam is my drug
find my soul and I'm yours forever

Northern

• Bekijk profiel
« Reactie #78 Gepost op: 18 december 2016, 01:22:36 »
Charles
Ik zuchtte en liet me zakken tegen het raam aan dat een beetje verkoelend was. 'Misschien ben ik inderdaad een crimineel, het enige waar we zeker over zijn is dat iedereen hier geen normale onschuldige burger is.' Ik likte over mijn lippen heen die zout smaakte. 'Dat is wederzijds, je kan beter uit mijn buurt blijven,' kaatste ik fel terug. 'Je weet maar nooit wat iemand met informatie gaat doen.' Natuurlijk was dat een hint naar haar, want ze had nu macht over mij nu ze wist dat ik leidde aan claustrofobie. 'Verdomme.' Ik had het helemaal gehad met deze rit en ik wilde deze verdomde auto uit. 'Ik wil alleen maar uit deze auto om fucking normaal adem te kunnen halen,' vloekte ik zachtjes. 'Weetje,' ik keerde me weer naar Beau, 'dankjewel voor je hulp deze rit, maar als we deze auto zijn doen we alsof er niks is gebeurd en dan kennen we elkaar niet, deal?'

Soothsayer

• Bekijk profiel
« Reactie #79 Gepost op: 18 december 2016, 01:36:53 »
Beau
Charles liet zich zuchtend tegen de portier en vergrootte daarmee de afstand tussen ons, de suggestie dat hij zelf een crimineel was had hij zojuist wel een beetje van tafel geveegd maar ik besloot er geen opmerking over te maken. Hoewel ik moest toegeven dat ik nu eigenlijk juist nieuwsgierig was naar zijn zonden. "Heaj," zei ik verontwaardigd "ik heb niets gezegd over uit de buurt blijven," grinnikte ik gevat, ik maakte graag af en toe een dubbelzinnige opmerking, gewoon omdat ik genoot van de reacties. Maar het was niet eens gelogen, mensen die eruit zagen zoals Charles hoefden van mij niet op te rotten. "Ik kan je prima wantrouwen in nabijheid hoor, of vind jij dat moeilijk," daagde ik hem uit. Charles vloekte nog een keer en ik keek hem nog steeds indringend aan zonder iets te zeggen. Toen hij een of ander pact voor stelde schoot ik in de lach "wat is dit nou weer voor 'n onzin," zei ik hoofdschuddend "sorry hoor, daar doe ik niet aan mee," meldde ik stellig.
Seduce my mind and you can have my body,                                    Safiam is my drug

Northern

• Bekijk profiel
« Reactie #80 Gepost op: 18 december 2016, 01:49:55 »
Charles
'Maar ik zeg het je nu, dat we wel uit elkaars buurt blijven,' zei ik koppig terug. Ik had het idee dat ze me de stang op probeerde te jagen en in deze slechte conditie en positie lukte het haar aardig goed. 'Ook prima, als jij het zo wilt, maar je gaat het moeilijk krijgen geloof me.' Mijn voorstel vatte ze op als een van de slechtste grappen ooit. 'Is er echt iets mis mee om te doen dat we elkaar niet kennen, en dan bedoel ik..' ik begon zachter te praten, 'mijn claustrofobie. Ik wil dat je het vergeet.'

Soothsayer

• Bekijk profiel
« Reactie #81 Gepost op: 18 december 2016, 02:01:43 »
Beau
Ik rolde met m'n ogen en schudde mijn hoofd, krampachtig gedoe dit. "Ik zou bijna onzeker worden van deze keiharde afwijzing," zei ik hem zachtjes. De weg werd steeds slechter begaanbaar voor mijn gevoel en ik kon er niets meer aan doen toen het meisje naast ons begon te kokhalzen en na flink wat braakgeluiden de ruimte zich vulde met een zure weeïge geur van braaksel. Ik trok m'n neus op schoof iets dichter naar Charles toe, ik moest nu mijn kaken op elkaar klemmen omdat ik toch behoorlijk misselijk werd en het duurde dan ook even voordat ik antwoord gaf op zijn vraag. Dit keer zonder sport "ten eerste, als je me niet had willen kennen had je je niet voor moeten stellen," zei ik serieus. "En over je claustrofobie," ik haalde m'n schouders op, als hij me niet te veel voor de voeten zou lopen leek het me sterk dat ik het er ooit nog bij zou halen, maar ik ging natuurlijk niets beloven. "Je snapt natuurlijk wel dat, dat nooit echt vergeten is, ook niet als ik dat nu wel beloof," zei ik serieus "maar als jij je er goed door voelt wil ik dat best beloven hoor." De auto verminderde vaart en stopte uiteindelijk, niet veel later werd de portier geopend en stroomde frisse lucht de auto in.

Northern

• Bekijk profiel
« Reactie #82 Gepost op: 18 december 2016, 02:14:44 »
Charles
'Onzekere meisjes zouden nooit naar zo'n kamp worden gestuurd en aangezien ik je nu al een tijdje met je opgescheept zit lijkt je me alles behalve een onzeker type.' Zat er nou iemand te braken achter ons? Allemachtig. 'Ik weet dat ik lekkere geurtjes koop, dankjewel,' grijnsde ik naar Beau die meer mijn kant op kwam om de geur van kots weg te drijven. Ik wachtte af wat ze over mijn claustrofobie wilde zeggen, alsof ze de spanning expres liet hangen in een onafgemaakte zin. Nog zoiets waar ik een hekel aan had, ook al deed ik zelf ook vaak genoeg. 'Dan houd je je mond maar,' zei ik simpelweg. 'Zo moeilijk is dat niet voor je toch?' Na een lange tocht stopte de auto eindelijk en ik kon echt een gat in de lucht springen. De frisse lucht drong meteen tot me door en ik strompelde de auto doordat ik deels werd geduwd door alle mensen die zo snel mogelijk deze auto uit wilde met de smaak van kots, zweet en nog meer. Ik genoot meer van de frisse lucht dan ik ooit had kunnen bedenken. Daarna hielp ik mezelf eraan herinneren dat het hier best wel koud is en ik mijn jas stevig om mij heen sloeg. 'Volg mij, bagage komt eraan,' schreeuwde één iemand tegen ons. Het was een enorm groot gebied en zoiets als dit had ik nooit verwacht. Ik had überhaupt me niet zoveel voorgesteld over hoe het eruit zou zien.

Soothsayer

• Bekijk profiel
« Reactie #83 Gepost op: 18 december 2016, 02:31:56 »
Beau
Ik schudde mijn hoofd "ik denk dat er nog best wat onzekere types bij zitten, die zijn het meest gevaarlijk soms," sprak ik hem tegen. "Met me opgescheept hmm," veronderstelde ik "heel naar voor je wel," zei ik schertsend. "Het spijt me dat ik zo'n slecht gezelschap ben geweest." Ik reageerde bewust niet op zijn semi-bevel om m'n mond te houden en haalde mijn schouders op. "Je bent ergens bang voor Charles, niet het einde van de wereld," zei ik onverschillig. De deuren gingen open en we sprongen met zoveel mogelijk tegelijk de auto uit, we waren ergens midden in het bos afgezet, hier en daar zag ik een aantal tenten bij elkaar staan en in de verte schitterde prachtig blauw water van een meer. We werden geacht iemand te volgen en zo liepen we in een rij richting een grote bunker die zich tegen de rotswand bevond. Voor de bunker werden we allemaal opgesteld, en een voor een werden we naar binnen geroepen, de rest moest in de kou blijven wachten. "Aleyna Isabeau Davids" galmde er over het veld, ik liep met rechte rug naar voren en werd een hokje in geduwd, mijn bagage lag al uitgespreid over een tafel. Ik verwachtte niet dat er in mijn bagage iets zou zitten wat illegaal zou zijn aangezien Adam het allemaal ingepakt had. Vervolgens werd ik zelf volledig gefouilleerd en betast. Niet veel later stond ik weer buiten, we stonden met z'n allen ruim twee uur in opstelling buiten in de kou totdat iedereen gecontroleerd was, vervolgens werden de regels voorgelezen en de kampindeling bekend gemaakt. "Aleyna Isabeau Davids, kamp 7"

Northern

• Bekijk profiel
« Reactie #84 Gepost op: 18 december 2016, 02:45:45 »
Charles
Het gesprek met Beau zat nog in mijn achterhoofd, maar zodra ik zag dat er controle werd uitgevoerd ging alleen mijn aandacht nog maar daarnaar. 'Charles Winston.' Ik liep zelfverzekerd naar voren alsof er niks aan de hand was en mijn zakken leeg waren. Uiteraard werd alles eruit gehaald en gelijk gedumpt in de prullenbak. Het koste me veel, maar wat maakte hen het ook uit. 'Winston als je op deze wijze hier begint, ga je het zwaar krijgen,' vertelde de man mij. Ik knikte slechts en mocht doorlopen. Het duurde eindeloos lang voordat alles gecheckt was, misschien was het wel een drie dubbel check. Het was geen grap toen er werd vermeld dat het hier enorm koud zou zijn. '...Aleyna Isabeau Davids, kamp 7, Fabienne Ronan, kamp 7 [...], Charles Winston, kamp 7...' Fuckerdefuck, dit was zeker niet de bedoeling. Ik staarde nors voor me uit. Dit kamp gaat echt een enorm groot feest worden.

Fabienne
Na een hele lange rit mochten we de auto uit. Iedereen snakte ernaar om met twee benen op de grond te staan en frisse lucht in te ademen. Iedereen volgde braaf iemand van de leiding naar een enorme grot waar iedereen werd opgesteld in een appel waarna ieder persoonlijk naar binnen werd genomen. Ik had geen illegale spullen mee aangezien mijn ouders mijn tas helemaal hebben gecontroleerd, kon ik amper de regels overtreden zoals ik graag gedaan had. Een drankje of vier kon ik wel gebruiken na zo'n lange uitzichtloze rit. Vervolgens hoorde ik mijn nogmaals door iemand opzeggen met de informatie dat ik in kamp 7 mijn dagen mocht doorbrengen. Het was in ieder geval nog het geluksgetal. Dat was iets.

Soothsayer

• Bekijk profiel
« Reactie #85 Gepost op: 18 december 2016, 02:55:53 »
Beau
We waren nog maar met z'n drieën, tijdens het opnoemen van de regels werd al verteld dat gedurende de komende weken nog een hoop mensen zouden arriveren en dat de kampen later aangevuld zouden worden. Gezamenlijk volgden we een van de kampleiders, Charles was duidelijk oprecht niet blij om samen in een kamp te zitten maar het maakte me niet zoveel uit. Hij zou hier wel weer overheen komen, en zo niet dan regelde ik dat tegen die tijd wel weer. Het andere meisje dat bij ons in het kamp was ingedeeld heette Fabienne, had ik net opgevangen tijdens de indeling. Ze had lange blonde haren en ik wist vrij zeker dat ze niet bij ons in de auto had gezeten net. Tijdens het opnoemen van de regels was het me al duidelijk geworden dat we best afhankelijk zouden zijn van elkaar dus ik besloot er meteen werk van te maken door me even voor te stellen. Ik vertraagde m'n pas en ging naast haar lopen "hey," knikte ik "Beau."

Northern

• Bekijk profiel
« Reactie #86 Gepost op: 18 december 2016, 03:05:22 »
Charles
We mochten naar ons kamp nadat alle regels duidelijk en helder uitgelegd waren. Ik liep al gauw richting ons kamp en zette er vaart in. Beau was ik niet van plan om de eerste beste seconde onder ogen te komen. Ik zag nog net hoe de twee meisjes aan het babbelen waren als de gewoonste zaak van de wereld.

Fabienne
'Hi,' begroette ik het meisje nuchter terug dat naast me kwam lopen. Wanneer ze zich voorstelde herinnerde ik me eraan dat ze ook bij mij in kamp 7 zat. 'Fabienne, maar Fab is ook goed.' Fab was de naam die de meeste gebruikte dus ik was niet beter gewend. 'Die rit was vreselijk,' klaagde ik tegen haar. 'En het begint nu al langzaam te schemeren dus er is een godvergeten hoeveelheid aan tijd voorbij gegaan. We hebben zojuist twee uur in de kou staan kleunen om te wachten... zullen we nu een uitgebreid loop buffet krijgen als welkomsdiner?' Natuurlijk was ik niet serieus over het laatste, maar alles afkraken was ook niet echt geweldig.

Northern

• Bekijk profiel
« Reactie #87 Gepost op: 18 december 2016, 10:35:46 »
Celeste is leuk, heb haar net even gelezen

Perronita

• Bekijk profiel
« Reactie #88 Gepost op: 18 december 2016, 11:44:50 »
Thankss, ik typ haar nu even globaal af en vul haar dan later eventueel aan

Northern

• Bekijk profiel
« Reactie #89 Gepost op: 18 december 2016, 12:14:41 »
ik verander mn fc voor mn meisje misschien toch nog...

Soothsayer

• Bekijk profiel
« Reactie #90 Gepost op: 18 december 2016, 12:17:31 »
Beau
Terwijl we in flink tempo achter een van de begeleiders aan over het kamp liepen keek ik om me heen, deed m'n best om de omgeving in me op te nemen. We passeerden verschillende tentenkampen en beklommen via een redelijk steil pad de berg die links van het kamp de hoogte in schoot. Ons tentenkamp bevond zich blijkbaar op een verhoging die gedeeltelijk over het meer uitstrekte, vanaf daar hadden we goed uitzicht over de rest van het kamp. Bovendien werd ons kamp gedeeltelijk beschut door het gebergte waartegen we ons bevonden. "Vond je," reageerde ik wat laat op Fab "onze rit was juist heel knus," grijnsde ik "na een half uurtje kregen we de lading mensen van een andere auto erbij, harstikke gezellig." Het meisje had wel gelijk, het was inderdaad gaan schemeren en het was behoorlijk koud geworden ook, dat betekende dat er flink wat tijd verstreken was sinds vanochtend. Op de kampplaats stonden 4 tipi-vormige tenten en in het midden een grote houten kist. Onze begeleider stond voor ons met z'n armen over elkaar geslagen. "Dit is jullie kamp, zoals gezegd zal er vannacht gecontroleerd worden of iedereen aanwezig is. Morgen worden jullie om 8 uur verwacht bij de bunker." De man maakte een gebaar naar de houten kist die op de grond stond "dit is jullie supply kist voor deze week, op is op dus kom niet bedelen om meer. Omdat een van jullie heeft geprobeerd goederen mee het kamp in te smokkelen hebben we het een en ander uit de kist gehaald, waaronder de extra dekens die jullie ongetwijfeld hadden kunnen gebruiken vannacht," zei hij bars met een schuine blik op Charles gericht. Ik hield mijn gezicht gladgestreken, het was geen verassing dat iemand had geprobeerd om iets mee te nemen, sterker nog als ik voorbereid was had ik hetzelfde gedaan. "Fijne avond," groette de man voordat hij het kamp verliet. "Nou tot zoverre het welkomstdiner," grinnikte ik naar Fab, "ik denk dat we daar zelf voor moeten zorgen," constateerde ik waarna ik mijn rugzak in een van de tipi-vormige tenten smeet en naar de kist liep. Nieuwsgierig onderzocht ik de inhoud, zoals ik had verwacht, geen scherpe messen, veel geconserveerd eten dat er al niet aantrekkelijk uitzag en waarschijnlijk ook weinig voedzaam was. Ik haalde een groot blik bruine bonen uit de kist "iemand honger?" vroeg ik me hardop af.

Perronita

• Bekijk profiel
« Reactie #91 Gepost op: 18 december 2016, 12:18:23 »
Wie heb je in gedachten, Do?

Perronita

• Bekijk profiel
« Reactie #92 Gepost op: 18 december 2016, 12:18:47 »
Me wants to meet

Northern

• Bekijk profiel
« Reactie #93 Gepost op: 18 december 2016, 12:19:55 »
Wie heb je in gedachten, Do?

shelly henning

Perronita

• Bekijk profiel
« Reactie #94 Gepost op: 18 december 2016, 12:23:12 »
Omg ja zij is cuteeee

Northern

• Bekijk profiel
« Reactie #95 Gepost op: 18 december 2016, 12:33:54 »
Beau
Terwijl we in flink tempo achter een van de begeleiders aan over het kamp liepen keek ik om me heen, deed m'n best om de omgeving in me op te nemen. We passeerden verschillende tentenkampen en beklommen via een redelijk steil pad de berg die links van het kamp de hoogte in schoot. Ons tentenkamp bevond zich blijkbaar op een verhoging die gedeeltelijk over het meer uitstrekte, vanaf daar hadden we goed uitzicht over de rest van het kamp. Bovendien werd ons kamp gedeeltelijk beschut door het gebergte waartegen we ons bevonden. "Vond je," reageerde ik wat laat op Fab "onze rit was juist heel knus," grijnsde ik "na een half uurtje kregen we de lading mensen van een andere auto erbij, harstikke gezellig." Het meisje had wel gelijk, het was inderdaad gaan schemeren en het was behoorlijk koud geworden ook, dat betekende dat er flink wat tijd verstreken was sinds vanochtend. Op de kampplaats stonden 4 tipi-vormige tenten en in het midden een grote houten kist. Onze begeleider stond voor ons met z'n armen over elkaar geslagen. "Dit is jullie kamp, zoals gezegd zal er vannacht gecontroleerd worden of iedereen aanwezig is. Morgen worden jullie om 8 uur verwacht bij de bunker." De man maakte een gebaar naar de houten kist die op de grond stond "dit is jullie supply kist voor deze week, op is op dus kom niet bedelen om meer. Omdat een van jullie heeft geprobeerd goederen mee het kamp in te smokkelen hebben we het een en ander uit de kist gehaald, waaronder de extra dekens die jullie ongetwijfeld hadden kunnen gebruiken vannacht," zei hij bars met een schuine blik op Charles gericht. Ik hield mijn gezicht gladgestreken, het was geen verassing dat iemand had geprobeerd om iets mee te nemen, sterker nog als ik voorbereid was had ik hetzelfde gedaan. "Fijne avond," groette de man voordat hij het kamp verliet. "Nou tot zoverre het welkomstdiner," grinnikte ik naar Fab, "ik denk dat we daar zelf voor moeten zorgen," constateerde ik waarna ik mijn rugzak in een van de tipi-vormige tenten smeet en naar de kist liep. Nieuwsgierig onderzocht ik de inhoud, zoals ik had verwacht, geen scherpe messen, veel geconserveerd eten dat er al niet aantrekkelijk uitzag en waarschijnlijk ook weinig voedzaam was. Ik haalde een groot blik bruine bonen uit de kist "iemand honger?" vroeg ik me hardop af.

Fabienne
Ons tent kamp lag iets hooggelegen en het werd steiler. 'Jeetje, hoe hebben jullie iedereen die auto in gekregen? Kwestie van proppen tot iedereen in de auto zat?' deed ik een gok. De begeleider van ons kamp stond ons op te wachten, vertelde het benodigde wat we moesten weten. Ik zuchtte zachtjes wanneer blijkbaar iemand van ons illegale spullen mee probeerde te nemen. Het was te verwachten dat mensen die geen hersens hadden het proberen smokkelen van spullen het waard vonden. Misschien zou ik ook wel tot die groep behoren als mijn ouders niet alles grondig na gingen checken. Ik krulde mijn mondhoeken omhoog tot een glimlach om Beau haar flauwe opmerking. 'Kerstdiner, grinnikte ik. Ik ging naast Beau staan om ook de inhoud te inspecteren en ik vrees dat het geen smakelijke maaltijden worden zoals in een restaurant. 'Heeft hij het geprobeerd?' fluisterde ik ondertussen tegen Beau terwijl ze een blik uit de kist viste. Ik keek over mijn schouder naar de jongen die er nonchalant bij stond. 'Prima, we moeten toch iets eten.'

Charles
Ik voelde de ogen op mij priemen wanneer er werd verteld dat de extra dekens waren ingenomen. Dat was mijn schuld, maar eerlijk gezegd maakte het me vrij weinig uit. Van een beetje kou gingen we niet dood. Het nieuwe meisje keek naar me over haar schouder en ik schatte in dat het haar niet goed deed dat ik de boel al voor ons kamp had verpest. 'Is bonen uit blik alles wat we hebben?'

Northern

• Bekijk profiel
« Reactie #96 Gepost op: 18 december 2016, 12:34:37 »
per ik kan eind middag wel meeten, maar ga nu naar een vriendin toe dus ben er dan weer, dan kan je wel joinen

Northern

• Bekijk profiel
« Reactie #97 Gepost op: 18 december 2016, 12:36:19 »

Perronita

• Bekijk profiel
« Reactie #98 Gepost op: 18 december 2016, 12:39:55 »
Moet werken vanavond, dus dat wordt 'm niet

Heartattxck

• Bekijk profiel
« Reactie #99 Gepost op: 18 december 2016, 13:14:02 »
Mehh.. ik wil denk ik ook meedoen! Ik wil dan een jongen, ben niet zo goed in rpg als meisje.. maar twijfel nog erg tussen een paar personen als uiterlijk zeg maar haha :"D
♥♥ Confused. [16+] ♥♥