Auteur Topic: [RPG] Camp Ray  (gelezen 18810 keer)

Mischief

• Bekijk profiel
« Reactie #700 Gepost op: 20 januari 2017, 15:36:09 »
Wie wil je? ^^
Miserable's twin

Perronita

• Darling, I'm a nightmare dressed like a daydream.
    • Bekijk profiel
« Reactie #701 Gepost op: 20 januari 2017, 16:14:32 »
Mag je helemaal zelf weten! Ze lijken beiden superleuk! Typ maar een beginnetje uit :)
Space was just a word made up by someone who's afraid to get too close.

Mischief

• Bekijk profiel
« Reactie #702 Gepost op: 20 januari 2017, 20:27:14 »

Iris - vrij
Het was een lange rit en ik had geen idee waar ik aan toe was, wat me behoorlijk pissig maakte. Waar ik ook heen zou gaan; ik verwachte geen paradijs gezien dit duidelijk door mijn ouders geregeld was en ik voor het laatst dat ik ze zag een fikse ruzie met ze gehad had. Mijn humeur was dus al niet de beste, dus na urenlang zonder contact met ook maar iemand in een jeep gezeten te hebben was het er niet beter op. Eindelijk kwamen we aan en zodra ik buitenkwam werd ik overvallen door een behoorlijke kou. Ik begroef mezelf in mijn Canada Goose jas om zoveel mogelijk warmte proberen te behouden. Was dit een grap? Gelijk stond een hele procedure op me te wachten en werden mijn telefoon en Macbook ingenomen, wat eindigde in een behoorlijk gevloek naar de kampleiding en gelijk werd me verteld mijn excuses aan te bieden als ik in een tent wilde slapen en niet in de sneeuw. Het duurde even, maar niet veel later kwam er toch een excuus over mijn lippen, al werd ik niet blij gemaakt met een tent. Met mijn koffer achter me aan getrokken - wat uiteraard niet heel handig ging met de sneeuw - liep ik richting het tentenkamp dat me aangewezen werd.

Tristan - vrij
Nog voor dat ik arriveerde bij het kamp, kreeg ik al afkickverschijnselen. Mijn handen begonnen lichtelijk te trillen. Dat was ook niet heel gek met deze kou, maar ik voelde de behoefte voor een joint, sigaret of een glas alcohol sterk. De rit was hobbelig en lang. Mijn gezicht was bleek geworden en ik was er nu al klaar mee. Kut pleegouders. Alsof ik niks beters te doen had. Ik had uit huis moeten gaan zodra ik achttien was, dan hadden ze ten minste niks meer over me te zeggen. Ze hadden me er ook goed ingeluisd, want als ze dit van tevoren tegen me gezegd hadden, dan was ik mooi weg geweest. Niemand die me tegen zou houden; gezien mijn pleegouders allebei een kop kleiner dan me waren. Ze konden me echt niet dwingen, maar nu kon ik moeilijk terug. Ik wist mijn God niet eens waar ik nou precies was. Eenmaal aangekomen, werden mijn spullen doorzocht en ging de flacon drank die ik erin verstopt had de prullenbak in. Ook het zakje wiet dat ik diep in mijn zak had verstopt volgde. Godverdomme, lekker begin. Hoe kwam ik nu de dag nou nog door? Ik droeg mijn tas naar het tentenkamp, waar ik al gauw mijn tent toegewezen kreeg. Een ramp, als je het mij vroeg, wat dan ook de reden was dat ik gauw warmere kleren aantrok en richting de bunker ging.
Miserable's twin

Mischief

• Bekijk profiel
« Reactie #703 Gepost op: 20 januari 2017, 20:27:59 »
Sorry dat het lang duurde!
Ik kan niet kiezen eerlijk gezegd want ik wil ze allebei heel graag spelen  :blush:
Miserable's twin

Northern

• Bekijk profiel
« Reactie #704 Gepost op: 22 januari 2017, 18:48:05 »
oke ik ben onder mijn steen vandaan gekropen, maar ben zo enorm moe

Perronita

• Bekijk profiel
« Reactie #705 Gepost op: 22 januari 2017, 18:52:03 »
omg kel was dit helemaal vergeten. Was dit weekend zo druk met leren en werken shame on me. Ik reageer deze avond!

Mischief

• Bekijk profiel
« Reactie #706 Gepost op: 23 januari 2017, 17:57:44 »
Geen probleem!
Jij, of iemand anders, mag op Tristan reageren want ik ga nog een paar dingen aan passen voor Iris
Miserable's twin

Perronita

• Bekijk profiel
« Reactie #707 Gepost op: 23 januari 2017, 18:36:05 »

Is goed!

Celeste
Ik haatte het hier. Ik haatte het hier zo erg dat het gewoonweg triest was. Het was continu ijskoud en de dagen waren lang en uitzichtloos. Het enige wat ik nog nodig had was een tragisch muziekje op de achtergrond. Een zucht verliet mijn lippen en langzaam aan kwam ik overeind. Vandaag was geen goede dag, stelde ik vast. Ik verliet mijn tent en stapte vervolgens de koude buitenlucht in. Mijn ogen dwaalden over een kleine stroom mensen die zo te zien net aangekomen was en wandelde richting de bomen.

Mischief

• Bekijk profiel
« Reactie #708 Gepost op: 23 januari 2017, 18:50:59 »
Mag er wel gerookt worden trouwens??

Tristan
De eerste andere persoon behalve die verdomde kampleiding verscheen in mijn blikveld en voor een moment bekeek ik haar vanaf een afstandje. Wat waren de regels? Niet dat ik me eraan zou houden, maar het zou toch fijn zijn als ik het tenminste wist als ik een regel verbrak. Dan kon ik mijn best doen dat niemand erachter kwam. Echter nam ik aan dat we gewoon met andere mensen mochten praten, dus stapte ik haar richting op. "Yo." mompelde ik, handen verstopt in mijn broekzakken terwijl ik haar diep aankeek. "En wie ben jij?"
Miserable's twin

Perronita

• Bekijk profiel
« Reactie #709 Gepost op: 23 januari 2017, 18:58:03 »

Nope, mag niet

Celeste
In gedachten verzonken liep ik buiten rondom de bomen tot een stem me uit mijn gedachtes haalde. Ik verstopte mijn hals iets dieper in de sjaal die ik om me heen geslagen had en keek op. 'Hoi,' antwoordde ik en dwong mezelf om te glimlachen. God, ik voelde me zo vreselijk. 'Ik ben Celeste,' stelde ik mezelf voor. 'Zit je tussen de nieuwe groep mensen? Ik heb je niet eerder gezien namelijk,' merkte ik bedenkelijk op.

Mischief

• Bekijk profiel
« Reactie #710 Gepost op: 23 januari 2017, 19:22:26 »

Tristan
Er verscheen een geringe glimlach op haar gelaat toen ik haar begroette, echter was het meer dan duidelijk dat het geen gemeende glimlach was. Ik nam het haar niet kwalijk; ik voelde me zelf ook niet op mijn best in deze kou. ❝ Celeste. ❞ herhaalde ik bedenkelijk. ❝ Die naam hoor je ook niet elke dag. Het klinkt een beetje Frans. ❞ Ik stak mijn hand naar haar uit die ik warm had gehouden in mijn broekzak en gunde haar een schuine glimlach terwijl ik een stap naar voren deed. "Tristan." Ik deed mijn best om mijn begroeting niet al te slordig te doen, gezien ik een aantal vrienden altijd wel kon gebruiken. Zeker als het meiden waren. ❝ Ja, ik ben net aangekomen, dus ik weet nog niet te goed wat ik moet verwachten. — Dus, op een schaal van één tot tien, hoe erg is het? ❞
Miserable's twin

Perronita

• Bekijk profiel
« Reactie #711 Gepost op: 23 januari 2017, 20:17:06 »

Celeste
'Mijn moeder is Frans,' antwoordde ik geamuseerd, aangenaam verrast dat hij dat zo raadde. Dat had niemand nog gedaan hier. Ik stak mijn hand naar hem uit en knikte op zijn naam. 'Aangenaam,' antwoordde ik vervolgens. Ik deed alsof ik heel hard moest nadenken toen de volgende vraag klonk. Vervolgens beet ik op mijn onderlip om het niet uit te proesten. 'Twintig?' opperde ik vervolgens.

Northern

• Bekijk profiel
« Reactie #712 Gepost op: 28 januari 2017, 13:17:54 »
Ollaaaa

Eternity

• Bekijk profiel
« Reactie #713 Gepost op: 02 februari 2017, 22:22:57 »
hoiii
« ''Nothing ever happens like you imagine it will. But then again if you don't imagine, nothing ever happens at all.'' »

Candira

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #714 Gepost op: 16 februari 2017, 17:18:27 »
Hallo ik vroeg me af. Kan ik meedoen in dit rpg als een meisje? Ik ben nieuw op de site, maar totaal niet nieuw in rpgen :)

Northern

• Bekijk profiel
« Reactie #715 Gepost op: 17 februari 2017, 00:57:22 »
het is een beetje dood hier, maar je bent wel welkom. Ik wil wel weer wat actiever worden, maar mijn leven bestaat uit chaotische ik, drukte en spontane afspraken

Northern

• Bekijk profiel
« Reactie #716 Gepost op: 17 februari 2017, 08:29:27 »
wilt iemand meeten vandaag?

Triggered

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #717 Gepost op: 27 mei 2017, 11:24:32 »
Kan ik nog inspringen?

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #718 Gepost op: 31 mei 2017, 11:31:29 »
Ik zou ook graag mee willen doen, als het nog actief is. :)
''Syncopate my skin to your heart beating.''

Northern

• Bekijk profiel
« Reactie #719 Gepost op: 21 oktober 2017, 14:14:14 »
waarom is dit allemaal zo dood, zonde wel :(

Aurora.

• Bekijk profiel
« Reactie #720 Gepost op: 21 oktober 2017, 14:56:10 »
Staat op van de dood

Hai!
Ik had zin om te rpg'en, maar ik ben dus bij een begraafplaats terechtgekomen :')
''The greatest pleasure in life is doing what people say you cannot do.''

Perronita

• Bekijk profiel
« Reactie #721 Gepost op: 22 oktober 2017, 20:24:02 »
Ja, het is echt dood hier...Maar dat geldt eigenlijk voor zowat heel girlscene als je het vergelijkt met twee jaar geleden :')

Northern

• Bekijk profiel
« Reactie #722 Gepost op: 05 december 2017, 20:56:54 »
true that perr haha