Auteur Topic: [RPG] Camp Ray  (gelezen 18830 keer)

Northern

• Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 17 december 2016, 14:44:57 »
hahaha San, Colton is wel leuk <3
En een jongen kan wel, we hebben tot nu toe qua jongens het kamphoofd en mijn jongenschar (ben ik nu mee bezig), en die van jou dus

Northern

• Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 17 december 2016, 14:46:31 »

Christopher Winston

Roepnaam: Charles

25/08/1995 (21 jaar)

I N N E R L I J K
Charles is altijd wel aanwezig, hij is niet bang om zijn mond open te trekken en om zijn mening te geven. Over het algemeen staat hij sterk in zijn schoenen, of in ieder geval is hij van steen aan de buitenkant. Hij laat zijn gevoelens niet voor hem praten, maar gaat het op het verstand af. Het liefst sluit hij al z’n emoties buiten. Ook is Charles niet iemand die om iets heen gaat praten, maar een directe manier heeft van praten. Niet iedereen zou dit kunnen waarderen. Hij is goed in het manipuleren en het chanteren van mensen, dat is zijn werkwijze. Als hij zelf iets niet voor elkaar krijgt, zorgt hij er wel voor dat andere mensen hem gaan helpen. Charles is sluw, snel, maar zijn aanpak van plan is niet altijd even tactisch. Hij vertrouwt andere mensen niet zo gauw, maar zelf is hij ook niet echt te vertrouwen. Misschien kan hij je wel laten geloven dat je hem kan vertrouwen, maar Charles kan altijd het mes in je rug steken als je niet uit kijkt. Charles heeft een rebelse persoonlijkheid ontwikkeld door de jaren heen. Hij gaat soms over de grenzen van zowel andere als van zichzelf.

U I T E R L I J K
Charles is een knappe jongen, waar hij niet veel voor hoeft te doen. Hij steekt wel tijd en moeite in z'n haar, dat is het enige dat hem iets kan schelen. Met zijn donker blauwe kijkers manipuleert en chanteert hij mensen. Verder is z'n dagelijkse outfit een t-shirt, een spijkerbroek en een vest/trui (het liefst met een capuchon om zich af en toe voor iedereen af te zonderen). Charles is een lange, gespierde jongen.

G E S C H I E D E N I S
Hij verloor 1,5 jaar geleden zijn kleine zusje Ruby van 18 jaar. Ze had een ongeluk gehad met de auto. Ruby was voor hem het meest dierbaar in z’n leven, hij beschermde haar tot ergernissen van Ruby. De broers-zus band was sterk, ook al stonden ze soms te snauwen naar elkaar. Door het verlies van Ruby, ontstond er een zwart gat in Charles zijn hart. De dood viel ook zwaar op de schouders van de ouders van Charles en Ruby. Maar Charles verwerkte het op zijn eigen manier, hij wilde alles behalve erover praten. Hij blowde soms wel, en als hij naar een festival ging nam hij wel eens xtc of iets dergelijks. Maar daar bleef het dan ook bij. Na de dood van Ruby zocht hij de verkeerde mensen op, raakte meer aan de drugs, werkte zichzelf in de problemen om ook nog eens af en toe drugs te dealen. Hij heeft een aantal nachten al in de cel door gebracht door openbaar dronkenschap en daarmee mensen lastig te vallen, het dealen van drugs en geweld. Het kon hem allemaal vrij weinig tot niks schelen behalve dat de kleine cel niet zijn lievelingsplek was doordat hij claustrofobisch is. Zijn ouders maakte zich ongerust over hun zoon en zagen dat het slecht met hem ging. Het ging fout toen hij te veel pillen op had en afgevoerd moest worden naar het ziekenhuis. Gelukkig waren ze er nog snel genoeg bij, maar de dokters adviseerde de ouders om Charles naar een afkick kliniek te sturen. Ze hadden geen idee dat Charles zo erg verslaafd was aan drugs en waren boos op hem dat hij zich zo in de nesten werkte, ze wilde niet nog een kind verliezen. Charles werd opgenomen tegen zijn zin in. Het was daar een nachtmerrie voor hem. Wanneer hij helemaal ‘clean’ was en vrij om te gaan duurde het niet lang voordat hij weer aan de drugs verslaafd raakte. Het speelde altijd nog op de achtergrond, het verlangen ernaar was te groot. Nadat hij uit de afkick kliniek was, is hij twee maanden nog ‘clean’ gebleven voordat hij zich weer vol stopte met troep. Ook al hielden zijn ouders hem goed in de gaten, Charles is een geboren leugenaar en wist zich er altijd uit te lullen als iets verdacht was. Charles heeft op de achtergrond ook altijd een lichte verslaving gehad aan alcohol. Wanneer ze erachter kwamen dat Charles weer was begonnen, gingen ze kapot van verdriet en waren ze teleurgesteld in Charles. Ze hadden geen idee meer hoe ze Charles moesten helpen en het geduld zakte hen langzaam in de schoenen.

De beste vriendin, Lexie, van Charles had het idee dat ze Charles ook verloor. Ze hielp hem zo goed als ze kon en zelfs dat was niet genoeg. Ze werd radeloos en heeft vaak genoeg alle shit over hem heen gegoten als een regenbui, maar het leek wel niet bij hem binnen te dringen hoe fout hij bezig was. Ze zocht op internet voor andere alternatieven dan een afkick kliniek, want dat had in eerste instantie niet geholpen. Ze kwam op de website van Camp Ray, en hoewel ze het verschrikkelijk vond klinken, dacht ze wel dat ze hiermee Charles kon helpen. Zo leefde hij langer en als hij terug kwam uit het langdurende progamma, moest hij wel veranderd zijn in een ander mens of in de persoon die hij was voordat Ruby dood ging, dacht Lexie. Ze attendeerde zijn ouders hierop en die gingen akkoord. Charles wordt dwangmatig naar Camp Ray gestuurd en hij haat zijn ouders en Lexie voor wat ze hem aan doen. Hij wilt ze nooit, maar dan ook nooit meer spreken.

E X T R A
- Charles heeft een tatoeage, de naam Ruby staat op zijn pols.
- Hij is claustrofobisch.
- Hoewel niemand het van hem verwacht, is Charles een dieren liefhebber.
- Hij luistert het liefst naar klassieke of country muziek, iets wat je niet meteen zou zeggen.

« Laatst bewerkt op: 17 december 2016, 16:26:03 door Northern »

Eternity

• Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 17 december 2016, 15:26:25 »
Wordt de gemiddelde leeftijd hier ongeveer tussen de 18-22?
« ''Nothing ever happens like you imagine it will. But then again if you don't imagine, nothing ever happens at all.'' »

Northern

• Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: 17 december 2016, 15:33:50 »
Wordt de gemiddelde leeftijd hier ongeveer tussen de 18-22?
ik heb geen idee, maar ik heb mijn chars wel rond de 20 jaar gemaakt

Northern

• Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: 17 december 2016, 16:18:46 »
Fab en Charles zijn af  :angel:

Perronita

• Darling, I'm a nightmare dressed like a daydream.
    • Bekijk profiel
« Reactie #30 Gepost op: 17 december 2016, 17:11:01 »
Probleem nummer 1: Welke faceclaim neem ik?
Space was just a word made up by someone who's afraid to get too close.

Patience

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: 17 december 2016, 17:51:54 »
Oké, I'm in. Kan ik een meisje reserveren? Ik kijk wel hoe lang ik het kan volhouden hahaha. Vanavond als ik thuis ben eens kijken of ik tijd heb om een fc te zoeken en een char uit te typen!
:aanbid: yaaaay

Patience

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: 17 december 2016, 17:52:22 »
oh ik ben Soph op een vreemd account

Soothsayer

• Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: 17 december 2016, 17:55:23 »
Ik claim Colton Haynes (wow, geen jensen of dylan.. ook al twijfel ik nog steeds heel erg).
Een jongen kan wel denk ik? zag dat er nog geen jongens waren, muv kamphoofd
Colton, I like
Seduce my mind and you can have my body,                                    Safiam is my drug
find my soul and I'm yours forever

Northern

• Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: 17 december 2016, 18:09:01 »
Probleem nummer 1: Welke faceclaim neem ik?
that's a good question, wat voor iemand wil je maken?

Soothsayer

• Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: 17 december 2016, 18:11:56 »
Doo ik vind je chars leuk, ik ga mijne schrijven
Seduce my mind and you can have my body,                                    Safiam is my drug

Perronita

• Bekijk profiel
« Reactie #36 Gepost op: 17 december 2016, 18:17:08 »
that's a good question, wat voor iemand wil je maken?

Nou, het kan twee kanten op. Een losgeslagen, bitchy rebel of een lief, onschuldig iemand die iets rebels gedáán heeft met heftige gevolgen..Issues.

Perronita

• Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: 17 december 2016, 18:17:51 »
Ik wil lekker op zoek gaan naar faceclaims, maar aan de andere kant ben ik net lekker bezig met leren hahaha.

Northern

• Bekijk profiel
« Reactie #38 Gepost op: 17 december 2016, 18:22:54 »
Doo ik vind je chars leuk, ik ga mijne schrijven

thaanks en jaa doe dat <3

Northern

• Bekijk profiel
« Reactie #39 Gepost op: 17 december 2016, 18:33:05 »
Nou, het kan twee kanten op. Een losgeslagen, bitchy rebel of een lief, onschuldig iemand die iets rebels gedáán heeft met heftige gevolgen..Issues.

nog niet echt een richtlijn dus haha

doe

of

of

of

of iets anders hahaha

Perronita

• Bekijk profiel
« Reactie #40 Gepost op: 17 december 2016, 18:35:44 »
Omg Ashley

En andere beautiess

Northern

• Bekijk profiel
« Reactie #41 Gepost op: 17 december 2016, 18:46:08 »
ik ben mn liefde weer tegen gekomen door naar toekomstige fc's te zoeken voor toekomstige chars. Was deze knappe man helemaal vergeten.

omg en candice

Northern

• Bekijk profiel
« Reactie #42 Gepost op: 17 december 2016, 18:46:44 »
sorry voor gif spam

Perronita

• Bekijk profiel
« Reactie #43 Gepost op: 17 december 2016, 18:49:38 »
Oh my gawd, Tyler

Perronita

• Bekijk profiel
« Reactie #44 Gepost op: 17 december 2016, 18:52:25 »
Of ik neem Shay als faceclaim

Soothsayer

• Bekijk profiel
« Reactie #45 Gepost op: 17 december 2016, 18:57:13 »
omg Emilia

Soothsayer

• Bekijk profiel
« Reactie #46 Gepost op: 17 december 2016, 19:00:35 »

Aleyna Isabeau Davids
'Beau'

16-05-1997 (19)

INNERLIJK

loyaal
Beau is misschien niet de meest betrouwbare persoon die je, je kan voorstellen maar haar loyaliteit is letterlijk goud waard. Als ze heeft besloten om aan iemand loyaal te zijn dan is ze trouw als een hond. Hoewel Beau prima haar eigen boontjes kan doppen, en graag een beetje zelfstandig is, heeft ervaring haar geleerd dat je in veel situaties beter af bent met een aantal betrouwbare bondgenoten dan alleen. Haar loyaliteit ontstaat in de eerste plaats dus niet uit liefde of vriendschap maar puur uit een rationele afweging. Ze is bij lange na niet naïef en weet als geen ander dat mensen niet te vertrouwen zijn, het geven van haar loyaliteit is dan ook een tit for tat strategie, ze gunt loyaliteit vrij makkelijk aan mensen waarvan ze denkt dat ze elkaar tot steun kunnen zijn maar zodra haar vertrouwen geschonden wordt is het klaar, Beau kan dan zeer wraaklustig zijn en hard afstraffen.

gehard
Beau is niet iemand die geen gevoelens heeft, ze heeft zichzelf gewoon aangeleerd om niet beïnvloed te worden door haar gevoelens. Beau kan daardoor ook glashard zijn en zonder mededogen anderen kwetsen en pijn doen, dit doet ze niet voor haar plezier maar verder draait ze haar hand er niet voor om. Liegen kan ze als geen ander en ook deinst ze eigenlijk vrijwel nergens voor terug, als er iets naars moet gebeuren waar iedereen een beetje over aarzelt zal Beau zich wel aanbieden omdat het haar allemaal niet zoveel deert. Ze handelt niet uit emotie, dat betekent dat ze ook meestal niets doet uit boosheid of verdriet, alles wat ze doet is een afgewogen beslissing puur gebaseerd op wat goed is voor haar of het doel dat ze probeert bereiken.

Lachebek
Hoewel Beau dus in principe niet echt een leuk persoon is kun je er wel een ontzettend leuke tijd mee hebben. Ze heeft een goed gevoel voor humor, vaak wel met een zwart randje eraan, maar mensen kunnen dat vaak wel waarderen. Ze is altijd wel in voor iets avontuurlijks of iets nieuws, en bevindt zich zo nu en dan graag onder de mensen. Ze is dus leuk gezelschap maar zal zich niet snel aan mensen binden, het is daarom uitkijken geblazen voor mensen die met haar omgaan. Wie zich aan haar hecht zou wel eens bedrogen uit kunnen komen.

UITERLIJK
Beau is gewoon een mooi meisje, dat weet ze ook. Het enige opvallende aan haar zijn haar doordringende blauwe ogen. Ze heeft een melkblanke huid, volle rozige lippen, steile zwarte haren en een fijn gezichtje. Ze heeft een rank postuur met lichte vrouwelijke welvingen, met haar lengte van 1.74 is ze zeker niet de kleinste. Het meest aantrekkelijke aan Beau is waarschijnlijk dat ze zelfverzekerd is en sterk in haar schoenen staat, ze is een mooie verschijning en dat weet ze, niet per sé op een arrogante manier. Beau draagt niet veel make-up maar is best wel een beetje ijdel.

GESCHIEDENIS
Beau is geboren en opgegroeid in Winnipeg, een stad in het Westen van Canada. Haar vader is vlak na haar geboorte overleden, Beau heeft hem nooit gekend en heeft totaal geen herinneringen aan hem, wel is haar moeder enkele jaren later getrouwd met Winston, haar stiefvader. Beau weet haast niet beter dan dat deze man haar vader is, toen Beau 8 jaar oud was kwam ook Winstons enige zoon bij hen in huis wonen. Darren was een opstandige jongen van 15 jaar en de band tussen Beau en Darren was op z'n zachtst gezegd slecht. Er gebeurden dingen tussen die twee waar Beau het liefst nooit meer aan terug wil denken, hoewel ze een goede relatie had met Winston wilde hij haar niet geloven of helpen als het problemen rondom zijn eigen zoon betrof en zelfs haar eigen moeder geloofde haar niet. Dit is de reden dat Beau op 14-jarige leeftijd wegliep van huis, uiteindelijk kwam zij terecht in Detroit, de stad waar criminaliteit zegeviert.

Ze leefde daar enkele weken op straat en werd uiteindelijk onder haar hoede genomen door Noah, een twee jaar oudere jongen die haar een woonplaats in een kraakpand aanbood in ruil voor wat 'diensten'. Beau ging met hem mee en al snel bleek ze betrokken te worden in een gang, een bekende criminele bende, die de straten van Detroit onveilig maken. Deze waren wel bereid om haar veiligheid en onderdak te verschaffen in ruil voor haar lichaam, Beau overtuigde de leider van de gang echter dat ze zich op een geheel andere manier nuttig kon maken, ze kreeg het voordeel van de twijfel.

Beau maakte zich inderdaad nuttig op andere manieren, op jongere leeftijd was ze vaak aanwezig bij belangrijke drugdeals waar ze haar charmes inzette om de tegenpartij wat te vleien en te ontwapenen. Toen ze wat ouder werd werden haar wat meer belangrijke klussen toevertrouwd. Uiteindelijk werkte Beau als infiltrant, ze liet zich in met leden van andere criminele organisaties om informatie te vergaren die ze dan weer doorspeelde naar de leden van haar eigen groep. Ze dringt organisaties binnen door zogenaamde vriendschappen of relaties aan te gaan met leden van de gewenste gang. Dit is erg gevaarlijk, gelukkig is ze nog bijna nooit betrapt. Op het moment dat ze naar het kamp gestuurd wordt heeft ze een relatie met Adam
« Laatst bewerkt op: 17 december 2016, 20:14:05 door Soothsayer »

Northern

• Bekijk profiel
« Reactie #47 Gepost op: 17 december 2016, 19:33:21 »
i like Beau already

Soothsayer

• Bekijk profiel
« Reactie #48 Gepost op: 17 december 2016, 19:37:03 »
yaay

Northern

• Bekijk profiel
« Reactie #49 Gepost op: 17 december 2016, 20:25:20 »

Charles - A goodbye & trip to Camp Ray 
Ze besloten me naar een nachtmerrie te sturen, een hell, een plek waar ik absoluut niet thuis hoor. Mijn ouders en mijn verleden tijd beste vriendin Lexie hebben me ingeschreven bij Camp Ray zonder dat ik er ook maar iets over te zeggen had. Het is nu al een verschikking. Ik had ze gezegd dat ze me niet hoefde brengen, maar natuurlijk stonden ze er wel op dat iemand met mij mee ging. Er moest gecontroleerd worden of ik wel daadwerkelijk in Canada zou aankomen en de auto instapte die mij plus andere nieuwe kandidaten voor het progamma naar Camp Ray zullen rijden. Dus werd ik als een hondje aan de lijn genomen met de persoonlijk oppasbaas Elias. Een oude vriend van mijn vader die, vanaf het moment dat hij accepteerde om mij weg te brengen, ook bij het complot hoort en dus bij de lijst van personen die niet zo erg geliefd zijn bij mij op dit moment. 'Elias waarom doe je dit?' vroeg ik terwijl ik de wagens al zag staan, klaar om ons af te voeren naar een oord in the middle of nowhere. 'Je had me ook nog te vriend kunnen houden, nog steeds zou dat kunnen als-' Hij stak zijn hand op als teken dat ik mijn mond moest snoeren. 'Charles..' mompelde hij. 'Christopher is het voor jou.' Een zucht. 'Christopher dit is het beste, er is geen discussie mogelijk.' Ik keek om me heen, opzoek naar een of andere uitweg, maar Elias had me door.  'En er is ook geen sprake meer van een ontsnapping.' Mijn weekendtas leunde zwaar op mijn schouder. 'Elias je weet dat je nu medeplichtig bent aan moord?' grijns ik, maar echt goed voelde ik me hier niet onder. Hij negeerde mijn opmerking. De wagens werden steeds groter in mijn blikveld, evenals de mensen die erbij hoorde. De kampleiders waren makkelijk te onderscheiden van de rest. Ze stonden er ten eerste veel zelfverzekerder bij dan de rest. En ze hadden dezelfde donkerblauwe jassen aan. 'Godvergeten, jullie gaan me echt hier achter laten? En wanneer mag ik hier weg?' Elias legde een stevige hand op mijn schouder. 'Christopher ik weet het niet, gedraag je gewoon, oké? Goed gedrag wordt altijd beloond.' We liepen verder en ik bleef op een gegeven moment staan op het moment dat Elias naar de leider toestapte en mij komt aanmelden. Hij knikte en ze schudden vriendelijk elkaar de handen. Allemachtig, gaat Elias ook nog vrienden worden met de mensen die dit kamp runnen. 'Het gaat je goed Christopher'. Vervolgens ben ik achter gelaten en zag ik hem langzaam verdwijnen in de verte. 'Oké aansluiten.' Ik likte over mijn lippen heen en sta nog steeds versteld hoe ze mij dit aan kunnen doen. 'IK ZEI AANSLUITEN JONGEMAN.' Ik keek op en merkte nu pas dat ze het tegen mij hadden. Ik sjokte richting de andere en sloot me aan bij de rij. Het kon niet beter. Iedereen werd verdeeld onder de auto's en ik mocht in de laatste auto stappen.
« Laatst bewerkt op: 17 december 2016, 20:31:36 door Northern »