Auteur Topic: Roleplay whatsapp  (gelezen 1056 keer)

Irisings

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 11 mei 2018, 19:26:17 »
Hoi allemaal
Ik doe met twee vriendinnen een roleplay en dat vind ik super leuk.
Het is zeg maar dat je allebei een OC (Eigen karakter) maakt en daarbij een verhaallijn bedenkt en dat dan gaat uitspelen in een speciale whatsappgroep.
Ik heb er bijvoorbeeld eentje dat gaat over een pester en zijn slachtoffer die verliefd op elkaar zijn. Dan is de ene de oester en de andere de gepeste en zo maak je dan langzaam aan een heel verhaal, en dat lijkt me leuk om ook met iemand anders te doen. Dus als iemand wilt dan mag die me zeker een berichtje sturen en dan kan ik mijn nummer geven :)
I think I did well.... *explosion in background*

Liinda

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 03 juni 2018, 15:51:48 »
Ik heb je een berichtje gestuurd  :wink2:

linda'

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 05 juli 2018, 16:48:35 »
Ik ben wel erg benieuwd er naar, of eventueel met meerdere in een groep zodat het niet 1 op 1 is.

Vanniehof

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 23 december 2018, 15:34:03 »
Hoi allemaal
Ik doe met twee vriendinnen een roleplay en dat vind ik super leuk.
Het is zeg maar dat je allebei een OC (Eigen karakter) maakt en daarbij een verhaallijn bedenkt en dat dan gaat uitspelen in een speciale whatsappgroep.
Ik heb er bijvoorbeeld eentje dat gaat over een pester en zijn slachtoffer die verliefd op elkaar zijn. Dan is de ene de oester en de andere de gepeste en zo maak je dan langzaam aan een heel verhaal, en dat lijkt me leuk om ook met iemand anders te doen. Dus als iemand wilt dan mag die me zeker een berichtje sturen en dan kan ik mijn nummer geven :)

Cool! Doe mij ook maar!
Lachen is gezond. Als je niet om jezeld kunt lachen, roel je mij maar. Dan lach ik wel om je.

Elisa

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 28 februari 2019, 19:09:24 »
Ik heb dat indd ook een poosje gedaan, als het kan vind ik het ook superleuk om mee te doen!!