Auteur Topic: NaNoWriMo  (gelezen 448 keer)

LiveLifeMichelle

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 19 oktober 2018, 00:15:08 »
Hoihoi,

Zijn hier meiden die dit jaar meedoen aan NaNoWriMo? Ik doe dit jaar voor het eerst mee en heb er echt heel veel zin in, en zou graag ervaringen horen van anderen. Voor wie niet weet wat NaNoWriMo is: November is National Novel Writing Month. De bedoeling is dus dat je in 1 maand 50.000 woorden schrijft. Dit was oorspronkelijk aan een boek, maar tegenwoordig zijn dingen als fan fictions en scripts ook toegestaan. :bounce:

Mystery girl

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 19 oktober 2018, 08:49:16 »
Nooit van gehoord maar lijkt mij wel leuk, ik denkndat ik het ga doen maar ik weet niet of ik er genoeg tijd voor heb.

Schrijf jij op papier of typ jij het, de tweede lijkt mij wel handig aangezien die je woorden telt, de eerste lijkt mij weer veel leuker om te doen en niet heel de dag achter Mn laptop te zitten, wat ik al doe voor school.
« Laatst bewerkt op: 19 oktober 2018, 09:03:20 door Mystery girl »

LiveLifeMichelle

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 19 oktober 2018, 10:27:17 »
Ik combineer het een beetje, ik heb altijd een notitieboekje mee waar ik in schrijf, maar ik zorg er hoe dan ook voor dat uiteindelijk alles ook op mijn laptop komt te staan. Wat ik ook veel doe is de inspreek functie van mijn telefoon gebruiken als ik op reis ben, ik lees de tekst op en mijn telefoon zet het om in woorden, wat ik later weer kan kopiƫren en plakken naar mijn bestand op word. Vooral de laatste optie vind ik heel fijn, omdat je zo nog makkelijk andere dingen kan doen en niet de hele dag alleen maar zit te schrijven

Mystery girl

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 31 oktober 2018, 16:08:03 »
Nou morgen ga ik iig beginnen met 50 duizend woorden schrijven. Ik moet nog best veel samenvattingen e.d. Maken coor school. Zou ik deze ook meetellen of niet?

LiveLifeMichelle

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 01 november 2018, 15:46:58 »
Dat ligt een beetje aan wat je zelf wilt! Ik tel zelf schoolopdrachten niet mee maar wel alles wat ik schrijf voor mijn verschillende projecten, maar ik heb dan ook bijna nooit schoolopdrachten. Heb je deze wel en ben je daardoor veel tijd kwijt om te schrijven zou ik deze woorden zeker meetellen!

Mystery girl

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 01 november 2018, 16:06:51 »
Ik ben net begonnen, ik ben een kort verhaal aan het schrijven in het Engels. Voor de eerste keer wat ik best wel moeilijk vind. Het gaat een beetje over het leven van Jill en het eerste hoofdstuk gaat over het moment dat ze 4 jaar is. Vanaf h2 is ze zeg maar ouder. Het verhaal is zeg maar dat haar vader vreemd gaat met iemand anders. Haar moeder is alcoholisch en dat is waarom ik het stukje van dat 4 jaar is erin heb gezet, omdat het toen ook zo was. Ik zit nu op 508 woorden.