Auteur Topic: Mensen nodig die hun verhaal willen delen!  (gelezen 2496 keer)

Sabinee

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 18 februari 2020, 14:35:02 »
Hoi iedereen!

Allereerst, bedank dat je de tijd neemt om dit te lezen. Ik wil iets gaan schrijven over mensen die iemand hebben verloren, dat kan een ouder, broer, zus, opa, oma, etc zijn.

Daarvoor heb ik mensen nodig die hun  verhaal en gevoelens willen delen met mij en die het goed vinden dat ik er over schrijf.

Zelf deel ik ook mijn ervaring want mijn vader is overleden. Ik schrijf in het Engels en laat je natuurlijk alles lezen voordat er iets mee gebeurt.

Hopelijk zijn er mensen die me willen helpen! Als je interesse hebt kan je me een berichte sturen of hierop reageren. Niks moet en alles mag :)

Edit: onderwerpen zoals zelfmoord, suicidale gedachtes, depressie, angst mag ook
« Laatst bewerkt op: 18 februari 2020, 18:20:52 door Sabinee »

TheBusDriver

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 18 februari 2020, 16:52:47 »
Wat een interessant onderwerp om over te schrijven zeg! Zelf heb ik hier wel ervaring mee (of hoe je dat ook wilt benoemen haha) Ik zal het geen probleem vinden om je te helpen, heb je een vriendschapsverzoek gestuurd :)

Sabinee

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 18 februari 2020, 17:08:26 »
Wat leuk dat je me wil helpen! Ik wou je een berichtje sturen maar het lukt me niet haha

TheBusDriver

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 18 februari 2020, 17:13:01 »
Ik heb jou een berichtje gestuurd, moet maar zien of die is aangekomen  :fieuw:

strAwberry

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 18 maart 2020, 08:58:12 »
Ik wil je ook wel helpen! Ik zal je zo een verzoekje sturen :)

Linksejongen

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 15 september 2020, 14:08:06 »
Hoi ik ben een luisterend oor als je iets kwijt wil.
Ik weet wat het is iemand verliezen.
Boy55

🌸Julia🌸

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 24 februari 2021, 17:31:56 »
Hoi iedereen!

Allereerst, bedank dat je de tijd neemt om dit te lezen. Ik wil iets gaan schrijven over mensen die iemand hebben verloren, dat kan een ouder, broer, zus, opa, oma, etc zijn.

Daarvoor heb ik mensen nodig die hun  verhaal en gevoelens willen delen met mij en die het goed vinden dat ik er over schrijf.

Zelf deel ik ook mijn ervaring want mijn vader is overleden. Ik schrijf in het Engels en laat je natuurlijk alles lezen voordat er iets mee gebeurt.

Hopelijk zijn er mensen die me willen helpen! Als je interesse hebt kan je me een berichte sturen of hierop reageren. Niks moet en alles mag :)

Edit: onderwerpen zoals zelfmoord, suicidale gedachtes, depressie, angst mag ook

Sterkte met je vader! Zelf weet ik dat mijn oma ooit helaas is overleden, maar toen was ik een kleuter dus daar weet ik niet zo veel meer van.

Zelf heb ik een depressie, nu gaat het wel wat beter alleen het is ook weleens echt heftig geweest. Ik ga nu even wat over een van de momenten schrijven in de hoop dat je er wat aan hebt:

Ik zat op mijn kamer, alles was donker. Of ja, bijna alles. Er was een klein lichtje van mijn telefoon. Bijna het enige wat ik kon doen de hele dag door was gamen. Waarom zou ik naar buiten gaan? De online les stond aan op mijn I-Pad met het geluid uit, want waarom zou ik luisteren? Ik moet alleen maar dingen leren en in mijn hoofd stampen waar ik niks aan heb, ik moet alles van iedereen op op hen manier doen, terwijl ik zelf ook een leven heb! Waarom mag ik niet gewoon mezelf zijn!

Opeens kwam er fel licht door de deur, mijn moeder kwam mijn kamer in: “Zit je nu alweer te gamen? Let toch eens op! Je loopt achterstanden op!”. “Dat kan me niks schelen!” schreeuwde ik terug, ik wil niet opletten! Mijn docenten kunnen me niet vertellen wat ik moet doen! Ik bepaal het zelf wel! Ik weet beter wat ik wil dan hen! Maar natuurlijk vertel ik mijn gedachten niet, ze kunnen er toch niks mee. Alleen maar commentaar geven.

Wat heb ik eigenlijk nog aan mijn leven? Ik moet vanalles van iedereen en mag mijn eigen leven niet eens leven! Als ik niet naar school wil, waarom zal ik dan gaan? Mijn hele klas haat me toch. Ik sta er namelijk gewoon buiten. Ik wordt niet echt gepest, maar wel buitengesloten. Ik heb toch geen vriendinnen. Mijn moeder wordt heel erg vaak boos (achteraf snap ik wel dat dat eigenlijk mijn schuld is, aangezien ik soms echt brutaal tegen haar ben) en voor de rest mag toch niemand me. Heeft mijn leven nog wel zin dan? Als ik het stop, interesseert het toch niemand.

Ik heb ook wel een paar zelfmoordpogingen gedaan... Hier een klein verhaal waarin ik geen zin had om gevoelens op te schrijven dus dat niet heb gedaan:

Ben ik er klaar voor? Ik zet langzaamaan mijn trillende hand op het handvat van het raam en open het raam voorzichtig. Een zachte zonnestraal schijnt op mijn gezicht en ik adem de frisse buitenlucht in, maar toch voelt het niet goed. Niks voelt goed in mijn leven. Ik ga in het raam zitten met mijn voeten naar buiten. Ik durft niet, wat als het springen fout gaat? Na een tijdje piekeren heb ik het toch gedaan, maar ik landde op mijn voeten en was noch gewoon heel. Dat was echt het engste moment van mijn leven! Ik was best wel blij dat ik nog heel ben en niks gebroken had. Mijn depresseigevoel zakte, ik ging naar binnen en besloot het nooit aan iemand te vertellen... (Nu zijn er wel mensen die het weten)

Het klinkt best wel heftig, maar vergeet niet dat er ook vrolijke momenten zijn. Tijdens een depressie heb je er niet elke seconde last van, maar is het ook weleens gewoon net als normaal. Bij iedereen verschild een depressie, en die van mij was gewoon best heftig. Nu gaat het gelukkig steeds beter met me en heb ik er niet heel erg veel last meer van. Ik ben ook gewoon nog maar 11 (bijna 12 😎) dus ben niet de allerbeste in dit verwoorden. Dankjewel voor het lezen en een fijne dag nog! 💕
🌸When the sun shines we shine together🌸