Auteur Topic: Leesclub  (gelezen 1162 keer)

BeautyblossomNL

• Bekijk profiel
« Gepost op: 27 april 2009, 12:06:19 »
Hé!
Als je van lezen houd ben je hier goed. Ik heb namelijk een leesclub opgericht. Speciaal voor meiden die van lezen houden, het is de bedoeling dat we vooral chicklits gaan lezen. Maar zo nu & dan zullen we ook iets meer literairs lezen, zodat er voor iedereen wat is. Wil je lid worden, zeg het dan even hie rin dit topic, en dan note ik je z.s.m. met meer informatie.
Ook hebben we nog 2 ereleden nodig. Ereleden zijn net zoals de rest gewoon leden alleen hebben hun iets meer mogelijkheden, zij mogen namelijk revieuws schrijven over het desbetreffende boek.  Op die revieuws kan de rest weer reageren. Wil je erelid worden zet dat dan ook even in dit topic. Zet er wel duidelijk bij of je erelid of een gewoon lid wil worden en als je erelid wil worden moet je er even een korte motivatie bij zetten.
xx, Lisanne

BeautyblossomNL

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 27 april 2009, 12:25:05 »
UP

screamcaky

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 27 april 2009, 14:07:57 »
goed idee! !
ik wil wel lid worden.

x

claairee

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 27 april 2009, 14:23:20 »
moet je dan allemaal hetzelfde boek gaan lezen? Ik hou wel van chicklits, maar ik weet niet of ik er tijd voor heb door school.

BeautyblossomNL

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 27 april 2009, 18:23:56 »

goed idee! !
ik wil wel lid worden.

x

Leuk! Ik zal je zo even noten.

BeautyblossomNL

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 27 april 2009, 18:26:02 »

moet je dan allemaal hetzelfde boek gaan lezen? Ik hou wel van chicklits, maar ik weet niet of ik er tijd voor heb door school.

Ja je leest allemaal hetzelfde boek, maar je krijgt er een maand voor.

Het is ook niet erg als je het ene keertje niet helemaal red, behalve als je erelid bent dan.

KTM

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 27 april 2009, 19:10:50 »
Hm.. Ik wil wel lid worden ;)
Maar het probleem is, ik wil wel erelid zijn, want ik vind het ook leuk om stukken te schrijven enz.. Maar ik weet niet of alle boeken in de bibliotheek liggen, want ik mag ze zelf niet kopen..

Ehm, nou ja.. In ieder geval ben ik lid!

BeautyblossomNL

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 27 april 2009, 19:11:52 »

Hm.. Ik wil wel lid worden ;)
Maar het probleem is, ik wil wel erelid zijn, want ik vind het ook leuk om stukken te schrijven enz.. Maar ik weet niet of alle boeken in de bibliotheek liggen, want ik mag ze zelf niet kopen..

Ehm, nou ja.. In ieder geval ben ik lid!

Ik zal voor dat ik een boek kies altijd even kijken of die in de bibliotheek verkrijgbaar is, ik mag zelf namelijk ook niet kopen. Iig als je erelid wilt zijn wat is je motivatie?

KTM

• Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 27 april 2009, 19:16:46 »
Ereleden zijn net zoals de rest gewoon leden alleen hebben hun iets meer mogelijkheden, zij mogen namelijk revieuws schrijven over het desbetreffende boek. Op die revieuws kan de rest weer reageren.

Het is niet revieuws, maar reviews..

En ik wil graag erelid worden omdat ik graag stukjes schrijf. Ik vind het leuk om het boek na te vertellen, en daarmee te discussiëren met andere mensen.

BeautyblossomNL

• Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 27 april 2009, 19:27:11 »

Ereleden zijn net zoals de rest gewoon leden alleen hebben hun iets meer mogelijkheden, zij mogen namelijk revieuws schrijven over het desbetreffende boek. Op die revieuws kan de rest weer reageren.

Het is niet revieuws, maar reviews..

En ik wil graag erelid worden omdat ik graag stukjes schrijf. Ik vind het leuk om het boek na te vertellen, en daarmee te discussiëren met andere mensen.

Haha, ja ik zie het nu ook, wat een domme fout van me XD
Ik vind je motivatie goed genoeg, dus dat maakt jou nu een erelid!

Let op mensen! Er kan nu nog maar 1 iemand erelid worden!

BeautyblossomNL

• Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 27 april 2009, 19:44:11 »
UP!