Auteur Topic: Grijze massa VS. Lichaam  (gelezen 1099 keer)

rightasrain

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 13 april 2009, 21:14:57 »
Ik had gister echt ineens zin om een stuk te gaan schijven. En ik ben benieuwd wat men er van vind en het misschien herkennen.  

Kennen jullie dat gevoel ook? Dat je lichaam iets doet, terwijl je daar boven eigenlijk weet dat het totaal geen zin heeft. Mijn vingers tikten tegen het touch-screen van mijn telefoon en creëerde een smsje voor de gene die ik leuk vind. Maar het stomme is dat ik niet eens zeker weet of ik wel het goede nummer heb. Straks komt het smsje bij een oude opa, maar toch. Ik moest het berichtje sturen, mijn lichaam vond dat het een ‘must’ was, terwijl mijn grijze massa het onzin vond. Bij sommige dingen heb je een slecht gevoel, dan blokkeer je gewoon omdat het slecht aan voelt. En nu, oh zo erg. Ik ben vreselijk verliefd… Je hebt vast wel eens gehoord dat mensen het van de daken willen schreeuwen, dat ze iemand zó leuk vinden. Overdrijven is ook een vak, dacht ik dan. Maar nu heb ik dat gevoel ook. Als ik dan bijvoorbeeld met mijn moeder tv aan het kijken ben, dan zou ik zo willen zeggen: ‘oh mam, je moest eens weten hoe verliefd ik ben.’ Dan heb ik het tegenovergestelde van het sms’jesincident. Mijn gedachte zegt dat ik het er gewoon maar eens uit moet gooien, maar op dat moment komt er geen geluid uit mijn mond. Opschrijven dan? Mijn vingers zijn niet meer in staat om een pen vast te houden en over het papier te laten glijden. En dan denk ik, waarom werkt nu mijn lichaam niet mee? En waarom kan ik op andere momenten mijn lichaam juist niet tegen houden?

Nadia

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 13 april 2009, 21:18:13 »
Leuk stukje ^^
wordt het een verhaal zegmaar, of is dit gewoon 'een stukje' en nu klaar? :P
Insert all Muse lyrics here

rightasrain

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 13 april 2009, 21:54:16 »

Leuk stukje ^^
wordt het een verhaal zegmaar, of is dit gewoon 'een stukje' en nu klaar? :P

ik ga er wel verder mee en probeer er een verhaaltje van te maken:p

Guievessa

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 13 april 2009, 22:08:18 »
Leuk en origi!
x
Being happy doesn\\\'t mean everything is perfect. It means you\\\'ve decided to look beyond the imperfections. - Michelle Phan