Auteur Topic: Goed zo?! (niet af!!)  (gelezen 541 keer)

Danielle.x

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 06 september 2017, 20:53:17 »
4 maart
OMG! Vandaag heb ik te horen gekregen dat ik een contract mag tekenen bij een bekend modellen bureau! AHHHH!! Kan het echt niet geloven. Morgen contract tekenen. Zin in!

5 maart
Oke, heb dus vandaag het contract getekend. Ik krijg 15 maart een make-over. Wat ze van plan zijn? Dat weet ik ook niet. Ze hebben alleen gezegd dat ze mij een flinke knipbeurt willen geven. Mijn haar komt nu tot over mijn achterste en ik hou echt van mijn haar. Ik ben bang maar ze zeggen dat het zeker mooi gaat worden. Heb nog 10 dagen de tijd om er over na te denken. Doe ik het niet dan gaan mijn carrière niet door. Wat zal ik doen?

7 maart
Zal ik het doen? Ja of nee, het spookt door mijn hoofd. Ik weet het niet. Mijn modellen carrière staat op het spel. Toch nog maar een nachtje erover slapen.

10 maart
Ik heb er lang over na moeten denk maar ik doe het gewoon. Haar groeit weer aan, wat maakt het ook uit.Snel een afspraak maken voor ze vol zitten

15 maart 12.00
Vandaag is het zo ver, mijn haar gaat er af. Ben ik er klaar voor? Weet ik niet. Heb ik er zin in? Stiekem wel... Moet er over een half uur zijn dus stap snel op de fiets.

15 maart 12.30
Daar zit ik dan in de kappers stoel.

LifeSplash

• High in the sky, zonder redbull of vleugels.
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 08 september 2017, 17:39:36 »
Wat super leuk, is dit iets voor jezelf? Dan kun je dat beter in een soort van 'dagboek' schrijven.