Auteur Topic: Girlscene's Schrijfkring. Elke schrijfster is welkom. :)  (gelezen 841235 keer)

Sans

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #39400 Gepost op: 08 november 2015, 08:07:28 »
@Femke: Ik was hier in augustus voor het laatst geweest en toen was het ook al rustig. Maar dat geeft niet, zo is het ook gezellig met een klein clubje!

Ik heb volgens mij nooit die vragenlijst ingevuld dus dat ga ik ook maar eens doen. Bij deze.

(Gebruikers)naam: Sans, maar mijn echte naam is Sanne
Leeftijd: 25
Wat je vaak schrijft. (gedichten, verhalen, songtekstenetc.): Alleen verhalen.
Hoe lang je al schrijft: Phoe, echt serieus sinds 3 of 4 jaar volgens mij en daarvoor waren het voornamelijk Sins verhalen die je op het Sims 2 forum kon plaatsen maar dat is heel lang geleden haha.
Waarmee je liever schrijft (pen en papier, of op Word): Het verhaal zelf in Word en de voorbereiding met pen en papier zodat ik het er naast kan houden terwijl ik aan jet schrijven ben
Wat je heeft geinspireerd om te schrijven: De simsverhalen van vroeger en vervolgens toen ik hier kwam en het schrijfselsforum ontdekte.
Wattpad // Was JustSanne // "You imagine the look of the writer when you don't see him... and all you know about him is what he writes. Writing affects to your imagination." ❤ //

A

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #39401 Gepost op: 08 november 2015, 20:14:25 »
(Gebruikers)naam: A
Leeftijd: 15
Wat je vaak schrijft. (gedichten, verhalen, songtekstenetc.):  verhalen en songteksten.
Hoe lang je al schrijft: Sinds mijn achtste 🙈
Waarmee je liever schrijft (pen en papier, of op Word): Word en mobiel.
Wat je heeft geinspireerd om te schrijven: Dat je je eigen persoonlijkheden kan creëren, en dat je zelf de verhaallijn bedenkt. 🤓
« Laatst bewerkt op: 10 november 2015, 10:03:59 door A »

Alioqui

• I'm a daydreamer and a nightthinker
    • Bekijk profiel
« Reactie #39402 Gepost op: 08 november 2015, 21:38:52 »
Volgens mij komt het ook deels door de Algemene schrijversslow nu, daar is al het niet schrijven gerelateerde naar verplaatst :P (Negeer die kromme, niet gramatticaal corecte zin.)
“Time flies when you're throwing watches.” Come to the dark side. We have cookies.
tumblrWattpad

Sans

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #39403 Gepost op: 09 november 2015, 11:03:37 »
Ik ga weer een poging doen om te schrijven vandaag, maar eerst een playlist samenstellen die ik gisteren bij mijn vader en zijn vriendin heb gehoord. Van die lazy sunday muziek oftewel ideale schrijfmuziek! :music:
Wattpad // Was JustSanne // "You imagine the look of the writer when you don't see him... and all you know about him is what he writes. Writing affects to your imagination." ❤ //

Sans

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #39404 Gepost op: 09 november 2015, 21:43:51 »
Klinkt veelbelovend OhHoney! Ben zeer benieuwd waar het verhaal over gaat. Leuk geschreven ook! :wink2:

Nikolai Lantsov

• 'We live and breathe words.'
    • Bekijk profiel
« Reactie #39405 Gepost op: 10 november 2015, 10:45:34 »
Welkom nieuwe mensen! :)
Het is al een tijd rustiger, ja. Ik zit hier ongeveer een jaar (de schuld van nienes :p) en ik vind het in het afgelopen jaar een stuk rustiger geworden.

Schrijven gaat hier, maar goed wil ik niet echt zeggen. Het gaat, dat is het. Ben voor de derde keer met mijn NaNoWriMo-verhaal begonnen.  :hamer:

Sans

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #39406 Gepost op: 13 november 2015, 12:37:00 »
Ja vind ik wel jammer hoor! Eerst was ik, als ik een dag niet op gs kwam, altijd uren bezig om alle topics door te lezen en nu ben ik er binnen 5 minuten doorheen na een week. :(

Maar Nienes zie ik ook niet meer voorbij komen helaas. Zag wel dat ze weer een nieuw verhaal had gepost op Wattpad, dus ik ben blij dat ze het schrijven niet heeft opgegeven! ^_^

Leuk! Heb je ze ook alle drie gehaald en afgemaakt?

Nikolai Lantsov

• Bekijk profiel
« Reactie #39407 Gepost op: 13 november 2015, 16:37:38 »
Nienes heeft gedoe met internet en moest veel werken de laatste tijd, dus die zal wel weer opduiken als internet werkt. Ik heb ook contact met d'r buiten gs, vandaar dat ik 't weet.  :wink2:

En bedoelde dat ik in de afgelopen dagen al 3 keer aan hetzelfde verhaal begonnen ben :P

O, en de verhalenbundel met de beste 10 verhalen van de Blossom Books van de zomerliefde schrijfwedstrijd staat online. Staat ook een verhaal van mij in. Supergaaf!

Alioqui

• Bekijk profiel
« Reactie #39408 Gepost op: 13 november 2015, 16:58:59 »
Mooi Nikolai! :)
“Time flies when you're throwing watches.” Come to the dark side. We have cookies.
tumblrWattpad

A

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #39409 Gepost op: 14 november 2015, 20:19:40 »
Wanneer komen er eigenlijk opdrachten? Of komen er geen opdrachten ? haha.

- A

Alioqui

• Bekijk profiel
« Reactie #39410 Gepost op: 14 november 2015, 22:04:44 »
Het is een hele tijd geleden dat Nirvana voor het laatst een opdracht heeft gepost, dus ik ga ervan uit dat deze niet meer worden gegeven. Eigenlijk is het onoficieel in een soort schrijfpraatgroep verandert (verbeter me maar als ik het fout heb).
tumblrWattpad

Marshmallow

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #39411 Gepost op: 21 november 2015, 15:39:49 »
net 1300 woorden geschreven  :bounce:  zit nu bij hoofdstuk 15 van de 42 met schrijven... van het eerste boek...
Ik wil snel verder schrijven want ik mag pas van mezelf beginnen aan een ander project als dit boek helemaal afgeschreven is.

Nikolai Lantsov

• Bekijk profiel
« Reactie #39412 Gepost op: 21 november 2015, 17:57:40 »
Ik ken het inderdaad niet anders als schrijfpraat groep waarbij je motivatie kunt vinden om te gaan schrijven en kunt delen hoeveel je schrijft en hoe het gaat en waar je tegenaan loopt en blabla. Ik vond het vooral heel motiverend, haha, ben hier nog nooit een opdracht tegen gekomen.

Ja, dit geldt dus ook voor mij. Die opdrachten heb ik ook nog nooit gezien.

Femke

• Bekijk profiel
« Reactie #39413 Gepost op: 21 november 2015, 18:11:45 »
De laatste opdracht was geloof ik ook ergens in juni 2014 of zo en daarvoor volgens mij oktober 2013.

Pandora

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #39414 Gepost op: 13 december 2015, 16:08:06 »
Ik ben dus bezig met een nieuw verhaal, en ik had een ideetje maar ik weet totaal niet of het een beetje geloofwaardig is.
Het gaat over een meisje die een verhaal van iemand vertelt in een talkshow, maar dan heeft ze er zeg maar geen zin meer in en loopt ze weg van de tafel.
Denk je dat dit ook in het echt zou kunnen gebeuren? Of mag dat helemaal niet? Zijn daar contracten ofzo voor?
Ik ben niet zo bekend in de mediawereld dus ik dacht misschien weet iemand van jullie t? :)
Verhaal: Roest / Wattpad
Stop making the eyes at me, I'll stop making the eyes at you

Alioqui

• Bekijk profiel
« Reactie #39415 Gepost op: 13 december 2015, 16:41:16 »
Ik denk dat dat er heel erg vanaf hangt of ze een contract heeft getekend of niet, of dat ze bijvoorbeeld een klein geldbedrag moet betalen voor overtreding. Ik ben er eigenlijk ook niet bekend mee moet ik zeggen :P
tumblrWattpad

Pandora

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #39416 Gepost op: 13 december 2015, 17:39:30 »
Ik denk dat dat er heel erg vanaf hangt of ze een contract heeft getekend of niet, of dat ze bijvoorbeeld een klein geldbedrag moet betalen voor overtreding. Ik ben er eigenlijk ook niet bekend mee moet ik zeggen :P

Thankss, ja slim over dat contract!
Verhaal: Roest / Wattpad
Stop making the eyes at me, I'll stop making the eyes at you

Alioqui

• Bekijk profiel
« Reactie #39417 Gepost op: 30 december 2015, 10:57:04 »
Voor de geïnteresseerden, er is weer een contest aangemaakt: http://forum.girlscene.nl/forum/contests/perturbatos-verhalencontest-330754.0.html

En stiekem zocht ik een excuus om dit topic te uppen
tumblrWattpad

Nikolai Lantsov

• Bekijk profiel
« Reactie #39418 Gepost op: 30 december 2015, 16:45:03 »
Ik heb weer eens een nieuw plotidee in mijn hoofd en ik ben het nu maar een beetje aan het uitwerken. Anders blijft het me toch lastig vallen vrees ik.

Pantouffle

• Fabulous bitch!
    • Bekijk profiel
« Reactie #39419 Gepost op: 31 december 2015, 13:57:02 »
Ik heb voor kerst 642 things to write about gerkregen en ik ben verliefd op dat boek!
Besides you're saying it wrong.
It's Leviosa, not Leviosar.

Femke

• Bekijk profiel
« Reactie #39420 Gepost op: 31 december 2015, 18:58:52 »
O Pantouffle dat klinkt leuk! Die ga ik morgen even opzoeken.

Nikolai Lantsov

• Bekijk profiel
« Reactie #39421 Gepost op: 02 januari 2016, 16:57:51 »
Voor de geinteresseerden in Brabant (Veghel): Lisette Jonkman geeft er een workshop in de boekhandel van Veghel op 15 januari :)

Pantouffle

• Fabulous bitch!
    • Bekijk profiel
« Reactie #39422 Gepost op: 06 januari 2016, 15:25:55 »
ik heb even random een paar pagina's opengeslagen:
-You are a customer lying face down on the floor during a bank robbery. Describe the robbery from this vantage point.
-Three people at three ages looking at things they shouldn't be looking at.
-Write a "dear John" letter, breaking up with your high-schook sweetheart who is in the army.
-Your favorite TV newscaster's hear
-Your favourite jeans
-tell the world's saddest joke.
-Find a fotograph. Write the story of what's happening outside the frame.

Ze zijn echt heel erg uiteenlopend, je hebt korte en lange opdrachten.  :fieuw:
Besides you're saying it wrong.
It's Leviosa, not Leviosar.

Nikolai Lantsov

• Bekijk profiel
« Reactie #39423 Gepost op: 06 januari 2016, 16:14:33 »
Het klinkt wel een beetje als al die prompts op Pinterest enzo.

Lancelot

• Armored.
    • Bekijk profiel
« Reactie #39424 Gepost op: 07 januari 2016, 16:27:27 »
Hé een algemeen vraagje x

Ik probeer al een tijdje om in mijn personages te komen maar het lukt me niet. Krijg geen woord op papier. Hebben jullie toevallig iets wat je helpt er een beetje in te komen? Of misschien een manier waarop je je personages meer als persoon gaat zien, wat je ervan verwacht zeg maar; iets met een eigen gedachte, eigen manier van reageren. Het komt maar niet.
S.O.S. | Sum haats Kim help