Welkom bij Girlscene's Schrijfkring!
Hi there

Dus jij bent verzot op het schrijven en het lijkt je leuk om met andere muppets even te fangirlen over boeken, het schrijven, etc.? Dan ben je hier op het juiste adres! De geest achter dit topic is, dat jullie getalenteerde schrijfsters elkaar opbouwend kritiek geven, tips uitwisselen en elkaar motiveren.
#1 Uitleg opdrachten
Eens in de zoveel keer verschijnt er een opdracht (waarvoor je overigens kan kiezen om deel te nemen). Er is geen exacte periode dat ik kan aanhouden, omdat ik
a) lui ben
b) ik en wss jullie ook het druk hebben.
Zodra de opdracht erop staat, kun je kiezen om wel of niet deel te nemen. Als het je niet interessant lijkt, kun je gewoon aan de volgende opdracht deelnemen.
#2 Deelname
Je kunt op elk moment besluiten om mee te doen. Het maakt niet uit dat je al in het vroege begin hebt besloten om deel te nemen of dat je nu pas inspringt. In beide gevallen wordt je met open armen ontvangen!
Al een hele lange tijd was het de traditie om hier een formulier in te vullen en dan dat ik op de beginpost het aantal deelnemers zou bij houden doormiddel van een lijst. Maar aangezien die zooo lang werd, wordt dit maar dus een formaliteit.
Dus lijkt het je gezellig om mee te doen, maar ben je ietwat verlegen en weet je eerlijk gezegd niet hoe je moet beginnen, hoef je dit formuliertje alleen maar te kopiëren en in te vullen
(Gebruikers)naam:
Leeftijd:
Waar je schrijft:
Hoe lang je al schrijft:
Inspiratiebron:
#3 The Rules
1. We respecteren elkaars mening.
2. We schelden elkaar niet uit.
3. We hoeven elkaar niet meteen te vermoorden.
4. Happines. Vrede op aarde. Geen ruzie.
#4 Het proces
Het proces is niet zo ingewikkeld, maar op de een of andere toch wel een beetje moeilijk. Aangezien er niet een leraar is die over je rug kan meekijken en je vragen kan beantwoorden.
Als je zelf iets hebt dat je wilt plaatsen voor tips en deze, is er niemand die je zal tegenhouden. Plaats het gewoon hier en er staat bijna altijd iemand te trappelen om je te helpen. Zelfs als je hier niet staat ingeschreven, kun je hier altijd iets vragen (bijv. als je het onzinnig vindt om daarvoor een topic te openen).
#5 Welcome to the family, yo!
Voor de newbies, een warm welkom:

En hier de familiestamboom (kom er gezellig bij):
oke het wordt veel: Maar dit is ongeveer het eindresultaat.
De schrijfkring is er achter gekomen dat ze een familie zijn, wil je meer weten? Kijk in ieder geval naar deze prachtige samengestelde stamboom:
Oma is leo. Opa is suus. Nirvanna is beste vriendin van Doris. [/font][font=Verdana]Fief is papa, psycheldic is mama. Nirvanna is ontstaan uit Oma Leo
Doris (ik) is hun dochter samen met Cass en opa Karkabonkel.
Nirvanna is beste vriendin van Doris.
Wolfspack is het hondje in het huis.
piv is de tante van Nirvanna
Pepermint is getrouwd met piv en oom van Nirvanna
Tiikeri en Humble zijn getrouwd en zij hebben als kinderen Lavey en muis.
Femke was getrouwd met verhalenvlinder, maar dat ging stuk en nu dwalen ze als eenlingen rond, maar ze hebben wel een dochter genaamd de gene die ik nu nog vergeten ben.
Leo: Topper
Suus: de geweldigste opa ooit van mij
Fief: Moordenaar! Wel lief hoor.
Psy: Geweldig
Cass: Haai tweelingzus.
Nirvanna: Adam love. We gaan nog strijden om die man, maar beleven leuke avonturen.
Wolfspack: Een huisdier is altijd gezellig in een familie.
Piv: Je bent wel de tante van Nirvanna, maar post please een stukje van je verhaal op Gs.
Peppermint: Super gezellig!
Tiikiri: beste context ever die je georganiseerd heb, alleen ben ik er een beetje weinig sorry.
Humble: Leuk en super gezellig :')
Lavey: Geweldig en je kunt het!
Muis: Je bent een sterk persoon. En je slaat er doorheen.
Femke: Uber uber gezellig ook hier op gs
Verhalenvlinder: Ben jaloers op je dagboek. En je bent gewoon een toppertje.
Mezelf: Uitvinding van de hersenbeurs. En is zo goed als dood in de hemel. Elixer werkte niet. Status: Best tevreden.
het is een rommeltje maar tadaaaa!
#6 Opdracht
!!!NIEUWE OPDRACHT!!!
Bij deze opdracht schrijf je een korte tekst m.b.t. de evolutietheorie. Jij speelt in op de evolutietheorie en breit een ander begin aan het begin als het ware. De evolutietheorie in een notendop en het komt voor in een aspect van het dagelijks leven.Het is belangrijk dat je voor deze opdracht uit je comfortzone geraakt - iedereen is verplicht een andere schrijfstijl te gebruiken. Je hebt tot zondag 3 augustus 2014 23.59u. Succes!
Ik ga een lijst bijhouden voor iedereen die dit keer meedoet + een linkje van je tekst zodat het beoordeeld kan worden!
kandidaten
- Nirvana
- Marsje
Edit by Piv:
En vrees vooral niet dat je niet 'goed genoeg' bent!
PFFFFFFFFF STELLETJE MAFKEZEN
jullie schrijven allemaal goed shh