Auteur Topic: Algemene schrijvers slow  (gelezen 403199 keer)

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #13250 Gepost op: 18 januari 2018, 16:47:52 »
^ Is dat Engelstalige RPG?
''Syncopate my skin to your heart beating.''

Automaton

• Bekijk profiel
« Reactie #13251 Gepost op: 18 januari 2018, 20:06:40 »
@Encore:
Ja, inderdaad een engelstalig forum :) op mij en een vriendin na (zij is Deens) heeft iedereen geloof ik ook zo'n beetje Engels als moedertaal.
Boop.

flora

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #13252 Gepost op: 14 februari 2018, 14:49:21 »
Zojuist even rondgekeken op Wattpad, ziet er leuk uit maar ik vroeg me af of er ook zo'n soort community is in het Nederlands? Ik snap dat je kan zoeken naar nederlandse verhalen maar het lijkt me leuk om gewoon zo'n community met Nederlands als voertaal te hebben. Is dat er ?

x_nanne

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #13253 Gepost op: 02 april 2018, 12:02:58 »
Edit: geen reclame maken svp.
« Laatst bewerkt op: 02 april 2018, 15:11:47 door Estranged »

Alioqui

• I'm a daydreamer and a nightthinker
    • Bekijk profiel
« Reactie #13254 Gepost op: 02 april 2018, 14:54:19 »
Zojuist even rondgekeken op Wattpad, ziet er leuk uit maar ik vroeg me af of er ook zo'n soort community is in het Nederlands? Ik snap dat je kan zoeken naar nederlandse verhalen maar het lijkt me leuk om gewoon zo'n community met Nederlands als voertaal te hebben. Is dat er ?

Voor zover ik weet is er alleen Wattpad, https://schrijvenonline.org/ en https://nanowrimo.org/ (er is een Nederlands gedeelte op deze website). Als je lang genoeg tijd doorbrengt op Wattpad, kom je overigens vanzelf in de Nederlandse community terecht!

reclame

Deze slow is niet bedoeld voor zelfpromotie :wink2:
“Time flies when you're throwing watches.” Come to the dark side. We have cookies.
tumblrWattpad

Kapitein Alfred

• Bekijk profiel
« Reactie #13255 Gepost op: 20 augustus 2018, 20:21:46 »
Ik ga dit topic even uppen want wow shit ik ben ineens weer begonnen met schrijven. Heb ineens het idee dat mijn creative writing skills weer terugkomen en ben soort van opnieuw gestart met een idee voor een verhaal. Ik merk dat alles ineens zoveel natuurlijker komt als toen ik ook begon met dit verhaal!

Vind dit zo fijn!
 Er is geen weg naar geluk, geluk is de weg. // KLIK HIER OM EEN FOTO VAN MIJ TE ZIEN IK BEN ECHT KNAP