Auteur Topic: Algemeen Wattpad Topic  (gelezen 47655 keer)

Zonnester

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #50 Gepost op: 14 augustus 2012, 23:02:41 »
Ik heb vanmiddag Wattpad aangemaakt. Het duurde even voor ik alles begreep, maar mijn eerste verhaal staat er nu op (de proloog dan). Wat overigens niet zo cliché is als hij klinkt. Of misschien stiekem een heel klein beetje, maar niet zo erg als je verwacht.

Dit is mijn Wattpad:
http://www.wattpad.com/user/MyHeartVacancy

Nu ga ik dus even fan worden van iedereen hier!

MissAwesome

• Bekijk profiel
« Reactie #51 Gepost op: 14 augustus 2012, 23:07:04 »
Wattpad klinkt leuk! En het is een stuk overzichtelijker dan girlscene (:

Een vraagje: wat voor soort reacties worden er globaal gegeven? Heb je vooral veel 'verder' of zit er een onderbouwing in?
 Mijn gebruikersnaam is hopelijk arroganter dan ik. :)

ABEAUTIFULLIE

• Gast
« Reactie #52 Gepost op: 14 augustus 2012, 23:44:12 »

Een vraagje: wat voor soort reacties worden er globaal gegeven? Heb je vooral veel 'verder' of zit er een onderbouwing in?

ja vooral verder, maar er zijn ook genoeg die wel eens op punten letten en het je dan vertellen (:

xAftertheStorm

• Global Moderator
  • Valar Morghulis.
    • Bekijk profiel
« Reactie #53 Gepost op: 15 augustus 2012, 00:43:43 »
Bij mij zijn het voornamelijk reacties als: Je schrijft echt goed! Nu niet stoppen! Leuk stukje weer!
En van die complimenten over naar uitgevers gaan enzovoorts. oke dit klinkt echt alsof ik nu aan het opscheppen ben xd

Maar ik heb nog niet echt opbouwende kritiek gekregen van mensen, wel eens dat er een spelfoutje in zit maar verder niet.
♥  tumblr - goodreads - simblr | Life's a bitch and so are you.

ICEQUEEN

• Bekijk profiel
« Reactie #54 Gepost op: 15 augustus 2012, 09:44:55 »

Ik krijg geen reacties. hahahah :')
Zegt veel over mijn verhaal (':
Maar goed, als ik zo bij ander lees zijn het meestal zo van: oh spannend, benieuwd naar volgend stukje, leuk stukje...

ABEAUTIFULLIE

• Gast
« Reactie #55 Gepost op: 15 augustus 2012, 10:49:56 »
haha het duurde bij mij ook vet lang voordat ik uberhaupt een reactie kreeg.
nu heb ik er een paar hahaha.

MissAwesome

• Bekijk profiel
« Reactie #56 Gepost op: 15 augustus 2012, 15:46:28 »
De reacties zijn dus ongeveer hetzelfde als hier?
Misschien dat ik dan ook een account maak, het is fijn dat je teksten daar niet te selecteren zijn. (:

Geen reacties krijgen zegt niets over je verhaal. Ik had hetzelfde verhaal op Quizlet en op Girlscene staan. Op Quizlet las geen hond het en op Girlscene had het topic meer dan honderd pagina's.

GoldenKiller

• Gast
« Reactie #57 Gepost op: 15 augustus 2012, 16:35:25 »
No, daar stikt het ook van de 1D verhalen.

ABEAUTIFULLIE

• Gast
« Reactie #58 Gepost op: 15 augustus 2012, 17:55:22 »

No, daar stikt het ook van de 1D verhalen.

ja, toen ik er in t begin op zat viel t reuze mee, maar nu!

MissAwesome

• Bekijk profiel
« Reactie #59 Gepost op: 15 augustus 2012, 19:44:31 »
Ik heb nooit begrepen wat er zo leuk is aan het schrijven van fanficition... dat je een boek of een film afmaakt voor jezelf snap ik nog wel, maar een band/muzikant/persoon... dan ben je wel heel erg wanhopig O.o

ABEAUTIFULLIE

• Gast
« Reactie #60 Gepost op: 15 augustus 2012, 20:29:13 »

Ik heb nooit begrepen wat er zo leuk is aan het schrijven van fanficition... dat je een boek of een film afmaakt voor jezelf snap ik nog wel, maar een band/muzikant/persoon... dan ben je wel heel erg wanhopig O.o

dan ben ik dus ook wanhopig :c
nee oke ik wil een fanfictie gaan schrijven, gewoon omdat het leuk is. Fantaseren over diegene, ik bedoel je kan net zo goed hetzelfde verhaal schrijven met onbekende mensen maar dan is het minder leuk.

-

• Bekijk profiel
« Reactie #61 Gepost op: 15 augustus 2012, 21:12:58 »
^ Haha, ik schrijf ook fanfictie. Over een band. Maar het is niet dat ik zo obsessed met ze ben dat ik fanfic's schrijf, meer dat de mensen op Q er meer geïnteresseerd in waren en ik het een keer wilde proberen. Omdat het aansloeg ben ik ermee door gegaan.
Op zich is het ook gewoon een manier om beter te worden in schrijven. Ik ben niet van plan er iets mee te doen, maar ik schrijf er makkelijker aan, omdat het in mijn ogen toch niet belangrijke verhalen zijn. Zodra ik een verhaal perfect wil hebben, mislukt het. Fanfictie is dus heel handig voor mij.^^
Maar het verschilt per mens, naturlich.

Edit: ik vind het trouwens leuker om een verhaal met onbekende personen te schrijven, omdat ik ze dan 'geschapen' heb, of hoe je het ook noemt, haha. Ik voel me altijd een soort mama over mijn eigen personages. Ze bestaan echt voor me -ook al is het dan alleen in mijn hoofd. Bij fanfictie voel ik me niet zo verbonden met bestaande mensen.

Enne, over Wattpad, in het begin kreeg ik ook geen reactie's of wat dan ook, het duurde heel lang voor het op gang kwam, maar ik vond het inderdaad handig omdat anderen niet gewoon je verhaal kunnen kopiëren/overnemen.
« Laatst bewerkt op: 15 augustus 2012, 21:19:08 door PicadillyCircus »

MissAwesome

• Bekijk profiel
« Reactie #62 Gepost op: 15 augustus 2012, 21:20:42 »
Hahaha, het staat er een beetje lullig, maar ik wilde niemand beledigen. Ik lees nauwelijks fan fic, maar op Quizlet vragen ze mensen voor rollen ('Wil jij met Louis of met Harry hebben?') en dát vind ik wanhopig.

-

• Bekijk profiel
« Reactie #63 Gepost op: 15 augustus 2012, 21:28:38 »
^Ah, ja, dat ken ik.
Ik snap wel een beetje wat je bedoelt. Maar eigenlijk ligt dat niet aan fanfictie zelf, maar aan de mensen (meisjes in dit geval), die het schrijven. Op Q vind ik sowieso dat de verhalen die altijd in de top staan, meestal niet van al te goede kwaliteit zijn.

Ik vind het ook altijd erg daar als ze aan hun lezers gaan vragen: ik weet het niet meer, weten jullie misschien iets wat er kan gebeuren tussen bijv. Harry en iemand anders?
Het is jóúw verhaal, het is niet erg als je niet meteen goed schrijft, maar je lezers het verhaal laten bepalen, dat is gewoon... slecht. Ach ja. ='D
Ik ben in elk geval niet beledigd door je uitspraak, haha

RoseBow

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #64 Gepost op: 15 augustus 2012, 21:38:33 »
Aah Leuk :] Mijn profiel

RoseBow

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #65 Gepost op: 15 augustus 2012, 21:39:50 »
Fanfictie is best leuk. Heb ik vroeger ook heel veel gedaan. Gewoon fantaseren over diegene inderdaad.. het slaat ook altijd heel erg aan, vooral als je het op fansites van die band/artiest zet haha :] Dat heeft me aan het schrijven gemaakt, dus het heeft toch wel een soort betekenis voor mij denk ik. :P

MissAwesome

• Bekijk profiel
« Reactie #66 Gepost op: 15 augustus 2012, 21:56:03 »
Zolang de schrijvers zelf schrijven heb ik er geen problemen mee, maar dat gedoe met rollen en inderdaad de fans de boel laten verzinnen en om ideeën vragen... :P

ABEAUTIFULLIE

• Gast
« Reactie #67 Gepost op: 16 augustus 2012, 00:19:46 »
ja oke dat vind ik dan ook weer té ver gaan.
Come on, het is jouw verhaal, gebruik je fantasie!
Ik loop ook wel eens vast met mijn verhaal en ja dan vraag ik heel af en toe mijn goede vriend, maar meestal als hij wat zegt is het: OH MY GOD, IK WEET HET! en dan ga ik niet eens verder erop in, in zijn tip...

GoldenKiller

• Gast
« Reactie #68 Gepost op: 16 augustus 2012, 00:23:52 »
Sommige fanfics zijn gewoon: UGH HIJ TROUWT MET ME.
NEE, dat doet hij niet. Je kan best een verhaal over hem schrijven, maar wees dan orgineel :')

Croatoan

• Bekijk profiel
« Reactie #69 Gepost op: 16 augustus 2012, 13:41:29 »
Heb nu ook Wattpad aangemaakt. Ik vind het fijner dan Quizlet.
Mijn Wattpad
╰☆╮“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!”╰☆╮-  Ik was Nephilim

Mer.

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #70 Gepost op: 16 augustus 2012, 13:45:36 »
Ik heb al best lang Wattpad, haha (:

http://www.wattpad.com/user/Mervex70

mademoiselle

• Bekijk profiel
« Reactie #71 Gepost op: 26 augustus 2012, 17:08:12 »
Okaaay, hier die van mij. Niet dat ik er tot nu toe echt iets van snap maar goed. Ziet er allemaal wel leuk uit :D

http://www.wattpad.com/user/givemeahamburger

mademoiselle

• Bekijk profiel
« Reactie #72 Gepost op: 27 augustus 2012, 14:09:31 »
Nou goed.
Ik heb iedereen hier even 'gefand'.

fans (0)
ik ben fan van (16)

wat lelijk

Amaretto

• Bekijk profiel
« Reactie #73 Gepost op: 03 oktober 2012, 20:32:52 »
Sinds vandaag een account xd

http://www.wattpad.com/user/perfectlullaby
https://www.instagram.com/healthyplantbasedlife/?hl=nl || Don't let your dreams be dreams.

anoniempje

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #74 Gepost op: 03 oktober 2012, 20:57:29 »
ik hou van die site ik heb helaas geen schrijftalent maar hou er wel van om boeken te lezen vooral ´bijles of je leven´vind ik geweldig!!