Auteur Topic: Algemeen Wattpad Topic  (gelezen 51905 keer)

Perturbato

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #375 Gepost op: 29 augustus 2016, 22:13:12 »
Zou leuk zijn als jullie mijn nieuwe verhaal eens willen checken ... :) klik op de afbeelding voor mijn profiel!

'It does not do to dwell on dreams and forget to live'

bestsummerlove

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #376 Gepost op: 31 augustus 2016, 17:22:34 »
Hii meiden! Ik heb al een tijd een idee in mijn hoofd over een verhaal en ik heb laatst een deel ervan op Wattpad gezet. Ik hoop dat jullie een kijkje gaan nemen en het willen lezen. Het is contemporary en New Adult/YA door elkaar en het speelt zich af in Hawaii!

Klik hier om naar het verhaal te gaan

https://www.wattpad.com/story/78010663-aloha-youtube-persreis-naar-hawaii

Samenvatting:

[font=Source Sans Pro]1 wedstrijd in Hawaii. 6 teams met elk 2 deelnemers. 6 eilanden en 6 weken. Een grote prijs en alles moet worden gefilmd. Hitte, vriendschap en strijd. Wanneer Luna en Jonathan in het vliegtuig zitten krijgen ze een brief met de informatie over de persreis naar Hawaii. Ze zitten samen in een team en moeten 6 weken lang met elkaar opdrachten volbrengen. Ze moeten alles filmen en op een gezamenlijk YouTube kanaal zetten, zodat de opdrachtgever kan zien wat ze gedaan hebben. Maar er is veel concurrentie, vriendschappen worden gemaakt en verbroken. Er komen steeds meer geheimen en de strijd is hard maar de liefde is nog harder. De relatie tussen Dave en Luna staat op knappen en dan gebeurt er iets wat niemand had zien aankomen.[/font]

Amaretto

• Bekijk profiel
« Reactie #377 Gepost op: 14 november 2016, 22:25:07 »
Ik ben pas weer begonnen met mijn verhaal. Ben alles aan het updaten. Zou leuk zijn als je volgt!

https://www.wattpad.com/user/perfectlullaby
https://www.instagram.com/healthyplantbasedlife/?hl=nl || Don't let your dreams be dreams.

Marijnx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #378 Gepost op: 20 november 2016, 17:04:50 »
Hey Girlsceners!

Momenteel ben ik bezig met het schrijven van Engelse gedichten, maar..... ik heb jullie hulp nodig! Ik wil mijn gedichten namelijk heel graag op wattpad zetten maar, hoe creatief ik ook ben, het lukt me gewoon niet om een goede (Engelse) titel te verzinnen en zonder titel geen cover. Alle ideeën zijn welkom en ik hoor graag van jullie :). Voor de geïnteresseerden: mijn gebruikersnaam is voorlopig nog hetmeisjeindetrein. Binnenkort wordt dat waarschijnlijk een Engelse naam.

Nuages

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #379 Gepost op: 22 november 2016, 21:15:51 »
Hey meiden!
Mijn naam daar is Anisuwa, ben op het moment druk bezig met m'n boek. Ik ben niet zo van het ''elke-week-hoofdstukken-posten-gedoe'', ik maak liever mijn hele boek in één keer af en post het dan allemaal tegelijk. Vind ik ook veel fijner werken, but anyways, zou leuk zijn als jullie me checken ^^

https://www.wattpad.com/user/Anisuwa

Aerenia

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #380 Gepost op: 28 november 2016, 20:12:16 »
Hoi!
Ik ben bezig met een nieuw verhaal en ik zou het super vinden als je de tijd zou willen nemen om het verhaal te lezen en eventueel tips zou kunnen geven :)

https://www.wattpad.com/user/xxFemmm

OpblaasDonut

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #381 Gepost op: 12 december 2016, 16:34:58 »
Heyy! Ik heet op wattpad @Lnvrmr! Op dit moment ben ik bezig met 'Before I die' en ik ben ook bezig met een nieuw verhaal bedenken alleen weet ik geen namen.. Ik heb nu Rosa als hoofdpersoon, en allemaal Amerikaans :) En Spohia is dr Best friend, hebben jullie ideeen? x

https://www.wattpad.com/user/lnvrmr
“you can, you should, and if you’re brave enough to start, you will.”

pink_lemonxde

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #382 Gepost op: 15 december 2016, 12:06:23 »
https://www.wattpad.com/story/63933285-a-song-about-sophie

A song about Sophie

"Dit is een liedje over Sophie" hoor ik een bekende, bijna schorre stem door de microfoon fluisteren.
Mijn lichaam verstijfd als ik mijn naam hoor en ik stop met koffie maken.
Ik begin sneller te ademen, ik glimlach en draai me om.
Ik zie hem daar zitten. Hij geeft mij een knipoog en ik een warm gevoel verspreid zich vanbinnen.
Dan begint hij te zingen.
_______
You're my best friend, i love you til one of us dies.

Ik zou het leuk vinden als jullie mijn verhaal zouden willen lezen (:

irisj_x

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #383 Gepost op: 28 december 2016, 14:38:31 »
Iemand die een verhaal samen wil schrijven op wattpad? Stuur berichtje  :wink2:

Magicalfxlls

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #384 Gepost op: 04 januari 2017, 18:36:57 »

Het jaar 2254. Het ziet er niet meer uit zoals de wereld van nu. Derde wereldlanden bestaan allang niet meer, die zijn inmiddels uitgeroeid. We dachten vroeger dat alles beter werd in de toekomst. De technologie zou ons op weg helpen en uiteindelijk zouden we in een ideale samenleving belanden. Helaas, dat was slechts een waanvoorstelling. Rampen hebben er voor gezorgd dat hele stukken landen weggevaagd werden. Uiteindelijk zijn er nog maar een aantal mensen over. Een kleine groep jongeren proberen er nog iets van te maken. Zij zijn namelijk een van de enige die deze rampen hebben overleefd. Ze schuilen in een grote ondergrondse ruimte en weten niet wat er boven hen gebeurt. Zijn zij de enige overlevende of zijn er nog meer?
https://www.wattpad.com/336231148-among-the-future

Hartje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #385 Gepost op: 07 januari 2017, 16:18:51 »
Heb een hele tijd geleden eens een fanfiction geplaatst die er nog op staat. Niet echt heel goed haha.
Maar ik had ooit een verhaal erop staan die ik zelf had bedacht. Helaas valt het me op dat er op Wattpad bijna alleen maar fanfictions worden gelezen. Wil binnenkort wel een HP fanfiction starten op Wattpad.

Hier het linkje naar mijn profiel:
https://www.wattpad.com/user/__Veronique__
If you worry, you suffer twice ~ Newt Scamander

lonelystruggler

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #386 Gepost op: 11 januari 2017, 13:01:02 »
https://www.wattpad.com/story/95519263-ex-periences

(EX)PERIENCES
by mlnlmal

YOUNG-ADULT (NL)

"A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimension."

Kara Delilah Oakes. Een verlegen meid met een apart karakter. Woont in een klein, veilig dorpje in de VS. Als ze op een dag hoort van haar baas dat ze naar de grote stad moet. New York City. Verandert haar hele leven van een sleur in levendig en spontaan.

Ik hoop dat jullie een kijkje nemen.
Liefs D.

verliefdmeisje

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #387 Gepost op: 25 januari 2017, 16:58:07 »

Marijnx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #388 Gepost op: 10 februari 2017, 19:22:01 »

Candira

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #389 Gepost op: 16 februari 2017, 21:52:20 »
Ik zit al een tijd op wattpad. Maar gewoon even gestopt! Omdat ik druk ben op een andere site. Maar als jullie mijn verhalen wilt lezen, kan dat. Zoek me maar op. Heet ScarletRozy

x.esmee

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #390 Gepost op: 14 maart 2017, 20:06:47 »
Heyy, ik heet sparkling_stars_x op Wattpad. Ik ben bezig met een boek. Hij staat nog niet online, maar ik ga binnenkort het eerste hoofdstuk plaatsen. Ik zou het leuk vinden als je me volgt :)

Skye

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #391 Gepost op: 16 maart 2017, 17:08:02 »
Ik zit ook op Wattpad! Zou het super vinden als je me volgt & volg altijd terug :)

@kimboid

workhard

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #392 Gepost op: 18 maart 2017, 23:40:58 »
Hooii meiden,
ik ben op zoek naar boeken op Wattpad die jullie mij aanraden te lezen. Ik heb nog gekeken naar goede boeken, maar vaak is het dat de schrijfster het niet gecontroleerd heeft op spelling of taal. Toch vind ik het belangrijk dat dit wel oké is, want dit zorgt er juist voor dat je niet zo veel hoeft na te denken over wat er staat, maar dat je in het boek zit zonder na te denken. Dus als je een boek weet of meerdere boeken wat je leuk vindt, (met goede taal/spelling) zou je dat mij dan willen laten weten? Het liefst in het nederlands :)
Alvast bedankt!

Femke

• Bekijk profiel
« Reactie #393 Gepost op: 19 maart 2017, 07:53:04 »
Hooii meiden,
ik ben op zoek naar boeken op Wattpad die jullie mij aanraden te lezen. Ik heb nog gekeken naar goede boeken, maar vaak is het dat de schrijfster het niet gecontroleerd heeft op spelling of taal. Toch vind ik het belangrijk dat dit wel oké is, want dit zorgt er juist voor dat je niet zo veel hoeft na te denken over wat er staat, maar dat je in het boek zit zonder na te denken. Dus als je een boek weet of meerdere boeken wat je leuk vindt, (met goede taal/spelling) zou je dat mij dan willen laten weten? Het liefst in het nederlands :)
Alvast bedankt!

Helaas staan er inderdaad erg veel verhalen op die barsten van de spelfouten. Dit vind ik zelf ook altijd jammer. Ik hou er niet zo van om mezelf te promoten, maar in mijn verhalen zul je hoogstens een typefoutje vinden, dus misschien kun je daar eens kijken? Ik heet MissTop40.

justagirl

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #394 Gepost op: 19 maart 2017, 22:41:38 »

Hey ik ben nieuw op Wattpad alleen ik heb er nog een vraagje over.
Als je je eigen verhaal leest, krijg je dan views van jezelf? Kan dat want ik lees soms mijn hoofdstukken nog even door als ze gepubliceerd zijn. Ik zou het namelijk niet echt leuk vinden als ik mezelf ook views geef haha.
Hoop dat iemand wilt reageren
Xo

Femke

• Bekijk profiel
« Reactie #395 Gepost op: 20 maart 2017, 07:13:29 »
Toen ik erop kwam was dat wel zo, maar ik weet niet of dat nog steeds is. Zou kunnen.

workhard

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #396 Gepost op: 25 maart 2017, 23:33:58 »
Helaas staan er inderdaad erg veel verhalen op die barsten van de spelfouten. Dit vind ik zelf ook altijd jammer. Ik hou er niet zo van om mezelf te promoten, maar in mijn verhalen zul je hoogstens een typefoutje vinden, dus misschien kun je daar eens kijken? Ik heet MissTop40.

Je profiel en spelling zien er goed uit op Wattpad! Ik heb je meteen maar gevolgd :)

Femke

• Bekijk profiel
« Reactie #397 Gepost op: 28 maart 2017, 07:11:50 »
Je profiel en spelling zien er goed uit op Wattpad! Ik heb je meteen maar gevolgd :)

Dank je! Hopelijk vind je het wat.

justagirl

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #398 Gepost op: 08 april 2017, 15:30:34 »
Hoi ik vraag me af hoe de ''rankings'' op Wattpad werken? Want mijn boek staat nu op #272 bij romantiek maar het heeft niks te maken met het aantal votes of reads.. Als iemand mij dit kan uitleggen zou ik het wel fijn vinden want ik ben net nieuw op Wattpad haha
xxx

kim_1411

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #399 Gepost op: 08 april 2017, 17:28:46 »
Heey,
Leuk topic!!
Mijn wattpadprofiel heet:  Kim_1411