Auteur Topic: Algemeen Wattpad Topic  (gelezen 51902 keer)

soofjex

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #350 Gepost op: 23 maart 2016, 09:30:44 »
Super leuk dat hier een topic over is, lees ook mijn verhalen waarmee ik bezig ben :)

https://www.wattpad.com/232307872-magic-is-reall-hoofdstuk-1
'Jade is een ander meisje als andere kinderen en word daarom niet snel door anderen gewaardeerd en ze wordt gepest door een meisje bij haar op school; Nienke. Als Jade op een dag terug fietst naar huis van een zware schooldag, komt ze in het bos Nienke tegen, ze word opgewacht door haar en een paar vervelende jongens... Het loopt uit de hand en Jade wordt volledig in elkaar getrapt, op het punt van een pijnlijke dood gebeurt er iets bijzonders en krijgt Jade Nienke en haar handlangers weggejaagd op een mysterieuze manier...'

https://www.wattpad.com/235049159-celebrity-story-hoofdstuk-1
'Stap in het leven van Tara Flowerfield. Een van de beroemdste popsterren uit haar tijd...
Tara is perongeluk beroemd geworden en haat haar nieuwe leven, ze kan niet meer normaal over straat en wenst weer een echt highschoolmeisje te worden. Als de papparazzi weer eens een roddel over haar verspreid is ze er helemaal klaar mee en bedenkt ze een plan. Zal dit lopen zoals ze verwacht?'

Danathoor

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #351 Gepost op: 26 maart 2016, 12:24:10 »
https://www.wattpad.com/user/DanatHoor Ik vind wattpad echt een geweldige en leuke app/site, ik doe er echt best wel veel op! :bounce:

Annurd

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #352 Gepost op: 26 maart 2016, 23:17:20 »
Oeeh, ik ben ook heel erg druk (geweest) met wattpadddd :) Schreef er eerst heel veel op, toen een paar maanden een dipje waarin ik amper heb geschreven, maar ik zit nu weer op het punt dat ik weer in de mood kom :')
Ik vind wattpad echt een geweldige community en het geeft veel motivatie om door te schrijven doordat je leuke reacties binnenkrijgt!

Dit is mijn account: https://www.wattpad.com/user/AshHisDrumsticks

Femke

• Bekijk profiel
« Reactie #353 Gepost op: 27 maart 2016, 08:06:29 »

@Danathoor jou herken ik ook haha

Tyler Hoechlin <3

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #354 Gepost op: 28 maart 2016, 14:49:19 »
Ik zit ook al weer een tijdje op Wattpad {sinds 30-07-15} en vind het heel erg leuk. Afgelopen 2 maanden was ik niet actief, ik zat een beetje in een dipje. Had ook geen inspiratie  :nee1: Maar sinds een week ben ik iets actiever en heb een tweede acc aangemaakt. Ik schrijf namelijk Flikken Maastricht fanfics op mn ene acc: @Flikkenxfleva maar ik vond het een beetje saai worden. Nu schrijf ik ook over Teen Wolf op mn andere acc: @K_vd_R. Op mn Flikken acc staan 12 boeken waarvan er 1 is afgerond. Op @K_vd_R staat 1 boek gepubliceerd, en eentje ben ik nog bezig met de beschrijving en omslag enz.  :wink2: T zal leuk zijn als je op mijn accounts kijkt Xx

February

• **
  • just survive somehow
    • Bekijk profiel
« Reactie #355 Gepost op: 03 april 2016, 20:35:19 »
Ik was er eerst echt zooooo verslaafd aan en dat was niet echt zo lang geleden. Ben lid sinds 16-03-14 en in dat jaar is alles wat ik deed wattpad wattpad wattpad haha. Elke dag een boek uit, vond het echt amazing. Maar nu zit ik er niet echt meer op, ik weet niet wrm interesses veranderen denk ik, heb er niet echt meer behoefte aan. Soms ga ik er wel op om updates van boeken die ik nog aan het lezen was af te lezen that's it.

Ik moet er wel bij zeggen dat mijn favoriete author "makeandoffer" is. Omg ze kan zo bloody goed schrijven en al haar boeken zijn echt geweldig. Mijn favoriete boek ever is "The End Of Summer" en het is van haar en whoa er is gewoon geen woord dat deze masterpiece kan beschrijven, hou er zoveel van!

Marijnx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #356 Gepost op: 06 juni 2016, 17:52:28 »
Heyyy, leuk topic dit! Ik gebruik wattpad nog niet zo lang, maar k ben er momenteel wel een verhaal op aan het schrijven. Het gaat over een meisje dat een jongen ontmoet, maar zich niet aan hem durft te geven door verschillende gebeurtenissen uit het verleden. Hij staat op mijn account: marijnwijbrandts
Het zou super zijn als jullie het zouden willen lezen. XXX

PhoenixPhee

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #357 Gepost op: 08 juni 2016, 19:02:23 »
Ik heb laatst een nieuw verhaal gelezen op wattpad en ik ben er echt helemaal verliefd op geworden (en ik lees echt bijna 24/7 op wattpad slecht I know)
Het is geschreven door LuckyCharms en heet: Beauty and the Pharaoh

Echt de moeite waard om te lezen!
Writing is sharing a part of your soul with the world  Drakenrijder

Lola Blackcat

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #358 Gepost op: 18 juni 2016, 15:34:54 »
Hi,

Wat leuk! Hier is mijn profiel: https://www.wattpad.com/user/LolaBlackcat
Ik ben al eventjes lid, maar enkele weken geleden heb ik voor het eerst een verhaal gepubliceerd. Het is nog niet af en nog niet goed (en er zullen waarschijnlijk wel wat spellingsfouten instaan  :blush: ) Maar ik doe het graag en zal er aan blijven verder schrijven.

Lola xoxo

Voldemort.

• Avada Kedavra
    • Bekijk profiel
« Reactie #359 Gepost op: 13 juli 2016, 13:13:45 »
Ik heb ook eindelijk Wattpad aangemaakt, haha!

Dus mocht iemand zich vervelen.. https://www.wattpad.com/user/ficsfromvoldie

Belieber4Life

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #360 Gepost op: 14 juli 2016, 16:56:32 »
Ik ben al een tijdje actief en heb nu net het 15e hoofdstuk van mijn verhaal 'Niets is wat het lijkt' geplaatst!
Dit is het linkje :) :
https://www.wattpad.com/story/33593332-niets-is-wat-het-lijkt

ShadowWolf

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #361 Gepost op: 14 juli 2016, 18:49:51 »

Super leuk topic. Ik heb al erg lang een Wattpad account, ik wil graag eigen verhalen schrijven. Mijn leven loopt op dit moment niet helemaal vlekkeloos, zeg maar gerust helemaal niet, dus ik post alleen nog maar short stories... Ik hoop dat jullie een kijkje willen nemen op mijn account en de short stories willen lezen. :)

https://www.wattpad.com/user/Girl7Girl

Arielle

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #362 Gepost op: 17 juli 2016, 11:14:30 »
Ik wist helemaal niet dat Wattpad zo bekend was!
Ik heb de site pas ontdekt omdat ik het boek Did I Mention I Love You heb gelezen, De auteur van het boek is ontdekt op Wattpad en toen ben ik een kijkje gaan nemen.

Het is wel vrij lastig om een goed verhaal te verhaal te vinden dus dit forum is daar best wel handig voor. Een leuk kort verhaal dat ik nog maar net heb gevonden is Jetlag. https://www.wattpad.com/user/JolieMerckx

aphrodite

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #363 Gepost op: 20 juli 2016, 19:10:26 »
❝she needed a hero, so that's what she became.❞

Oeliebollen

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #364 Gepost op: 20 juli 2016, 19:21:50 »

https://www.wattpad.com/user/Oeliebollen

Dit is mijn wattpad account!

Oeliebollen

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #365 Gepost op: 20 juli 2016, 19:25:18 »
Wie houd er hier een beetje van fantasy verhalen? Ik echt heel erg.! :blush: :blush:

Voldemort.

• Avada Kedavra
    • Bekijk profiel
« Reactie #366 Gepost op: 20 juli 2016, 20:22:20 »
Wie houd er hier een beetje van fantasy verhalen? Ik echt heel erg.! :blush: :blush:

Ik ook!

Oeliebollen

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #367 Gepost op: 20 juli 2016, 20:50:46 »
Ik ook!

Super nice! Ik heb je trouwens gevolgd op Wattpad

Femke

• Bekijk profiel
« Reactie #368 Gepost op: 21 juli 2016, 07:25:17 »
Ik hou niet van fantasy, maar ben er wel eentje aan het schrijven haha #yolo. Staat nog niet op Wattpad alleen. Binnenkort wel mijn allereerste poging tot urban fantasy die ik schreef voor een schrijfwedstrijd.

Femkexx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #369 Gepost op: 22 juli 2016, 11:13:33 »
Ik heb ook een eigen wattpad account waar ik nu 2 boeken op heb geschreven. Ik ben nu bezig met mijn derde boek.
De link naar mijn account: https://www.wattpad.com/user/femkeeexxx

Mijn eerste boek: Unwanted
De 16 jarige Mila is voor de zoveelste keer te laat. Ze moet nablijven bij Frans, alleen blijkt haar fransdocent gevoelens voor haar te hebben. Hij is verschrikkelijke dingen met haar van plan. Mila wordt verkracht. Ze wil haar verhaal aan haar vriendin Bo vertellen, maar die begrijpt haar niet. Mila's fransdocent vertelt aan de klas dat zij hém verkracht heeft. Vanaf die dag word Mila gepest. Haar leven is een zwart gat, totdat er 2 nieuwe meisjes bij haar in de klas komen. De meisjes begrijpen haar en luisteren naar haar. Ze worden vriendinnen. Als Mila zwanger blijkt te zijn, word het gepest alleen maar erger. Zal het Mila en haar vriendinnen lukken het pesten te stoppen?

Mijn tweede boek: This is family (deel 2 unwanted)
Dit is deel 2 van mijn eerste boek "unwanted" waarin de zestienjarige Mila zwanger raakte van haar dochtertje Lise. Ze kreeg daarbij veel steun van haar beste vriendinnen Roos en Bliss, en ze maakt het ook weer goed met haar vriendin Bo.
We zijn nu 2 jaar verder. Mila is nu achttien en Lise is 2 jaar. Mila ontmoet de liefde van haar leven en besluit samen met hem (Lukas) en Lise samen te gaan wonen. Ze zijn heel gelukkig met zijn drietjes en Mila raakt weer zwanger, dit keer wel gepland. Maar dan word er een aanslag gepleegd op het kinderdagverblijf van Lise, waar zij dan is. Lise belandt in het ziekenhuis, en tot overmaat van ramp word de inmiddels hoogzwangere Mila ontvoerd, door jawel, de zo beruchte meneer Bos. Zal de jonge familie al deze verschrikkelijke omstandigheden gaan redden?

En mijn derde boek dat nog niet af is: Banned to an island
Nick rukt mijn ketting van mijn nek en gooit hem in de sloot, mijn ketting, die zo belangrijk voor me is! Er hangen de trouwringen van mijn overleden ouders aan. Zij zijn vorig jaar door een auto ongeluk omgekomen.

Ik kijk Nick woedend aan, er komt licht uit mijn ogen, maar zo snel als het gekomen is, is het ook weer weg. Nick valt dood op de grond. Wat was dat? Wat heb ik gedaan? Ik ren naar hem toe en maak een grijpbeweging met mijn hand, boven de sloot. Plotseling ligt de ketting erin. Er verschijnt weer een gele gloed op mijn hand. Wat is dat nou toch? Ik moet en zal erachter komen.

Lynn wordt vanwege de moord op Nick verbannen naar een eiland. Daar komt ze Jay tegen. Ze hebben gelijk een klik en worden verliefd. Samen zijn ze heel gelukkig, ookal missen ze hun vrienden en familie heel erg. Op een dag komen ze een paar mannen tegen, die Lynn en Jay beloven ze terug naar huis te brengen. Lynn en Jay besluiten de mannen te vertrouwen, maar dat hadden ze beter niet kunnen doen...

De eerste 2 boeken zijn tienerficties en de derde is een fantasieboek

Groetjes Femke

Hemmingsx

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #370 Gepost op: 27 juli 2016, 16:20:17 »
ik lees eigenlijk alleen fanfictie op wattpad haha

silverrainx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #371 Gepost op: 29 juli 2016, 07:17:26 »
Dag allemaal

Ik ben ook op Wattpad begonnen. Voorlopig alleen proloog maar de rest komt eraan :) Het is ook nog maar mn eerste verhaal dus tips zijn welkom!

Wanneer de 16-jarige Camille samen met haar broertje en ouders naar een vakantiehuis in Torganië (fictief land) trekt komen de spanningen binnen het gezin snel naar boven.

Vlakbij het vakantiehuis werkt Dennis, de 18-jarige zoon van de eigenaar van het pand, zich in grote problemen wanneer hij zich bij een pokeravond met louche figuren in de schulden gokt. Dennis wordt gedwongen (of kiest hij er bewust voor?) om Camille te gebruiken als pasmunt voor zijn gokschulden.

Een beslissing die Camilles vakantie naar Torganië zal veranderen naar haar ergste nachtmerrie...

https://www.wattpad.com/story/79822775-nachtmerriezomer

Voldemort.

• Avada Kedavra
    • Bekijk profiel
« Reactie #372 Gepost op: 02 augustus 2016, 11:14:16 »
Vraag:
Ik wil graag 'anoniem' blijven op Wattpad, als in: mijn omgeving hoeft niet te weten dat ik op Wattpad zit.
Nu kreeg ik gisteren ineens een melding dat een fb-vriend zich had aangemeld op Wattpad.. Betekent dat dat zij ook een melding over mij heeft gekregen? (bijvoorbeeld: 'je fb-vriend is lid van Wattpad')
En kun je ergens zien welke vrienden er allemaal lid zijn of is dat niet mogelijk?

Sugar_Coated

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #373 Gepost op: 05 augustus 2016, 14:56:30 »
Ook een Wattpad account aangemaakt pas: klik
Ga ook maar eens beginnen met schrijven en andere verhalen lezen.

LifeByRona

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #374 Gepost op: 28 augustus 2016, 12:56:28 »
Ik zit zelf ook al een jaar op wattpad, maar wat ik niet weet en heel graag wil weten is hoe je een foto boven je hoofdstuk doet. En ik weeet een goede online programma : canva.com die is echt een van de beste!