Auteur Topic: Ziek & Stagevergoeding?  (gelezen 465 keer)

demet_a55

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 22 oktober 2019, 11:05:27 »
Hoe zit het met de stagevergoeding wanneer je ziek bent? Wordt er nog onderscheid gemaakt tussen ziek zijn voor een paar dagen en langdurige ziekte? Ik ben hiervoor namelijk een paar dagen ziek geweest en nou adviseert mijn huisarts om een paar maanden rust te nemen en het daarna weer op te pakken. Kun je in dit geval een ziektewet-uitkering ontvangen? Of bijv. je stagevergoeding doorbetaald krijgen?

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 22 oktober 2019, 18:49:11 »
Voor zover ik weet niet maar misschien staat er iets in je overeenkomst /contract?
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Traveler

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 22 oktober 2019, 19:22:46 »
Loop je gewoon stage voor school of...? Denk dat dat wel een verschil maakt in een uitkering.
Verder kan ik me voorstellen dat je bij langdurige geen stagevergoeding meer krijgt. Even in je contract kijken of gewoon met je baas gaan praten.
Hoi

Atosenzosja

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 22 oktober 2019, 19:42:39 »
Ik denk dat je stage, als het voor school is, gewoon stopt als je er een paar maanden uitgaat...

Estranged

• Global Moderator
  • Koekoek
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 01 november 2019, 19:47:06 »
Ik denk dat je stage, als het voor school is, gewoon stopt als je er een paar maanden uitgaat...
Dat denk ik ook ja.. Een stage is toch eigenlijk bijna altijd ook gebonden aan een X aantal uren dat je moet hebben gedraaid en daar ga je dan niet aankomen.

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 03 november 2019, 08:44:33 »
Denk dat inderdaad je stagevergoeding niet doorloopt dan. Maar denk ook wel dat het ligt aan of je nog thuis- of uitwonend bent? (Voor een uitkering)
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?