Auteur Topic: Ziek maar toch naar school  (gelezen 237 keer)

KittyMix

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 08 januari 2019, 08:32:57 »
Hoi hoi!
Ik zit dit jaar in mijn examenjaar dus ik wil zo min mogelijk uren missen, zeker nu vlak voor de toetsweek. Maar ik was dus gister ziek, heel veel hoofdpijn, meerdere keren overgeven etc.

Vandaag gaat het wel wat beter en ik heb geen hoofdpijn meer maar ik zit nog steeds continu met brandend maagzuur en tegen overgeven aan maar wil wel naar school en ik heb zeker later op de dag best wat vakken die ik eigenlijk niet kan missen. Heeft iemand tips?

krulpatat

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 08 januari 2019, 10:18:21 »
Ik ga je teleur stellen,

blijf lekker thuis. Als je nu naar school gaat en weer vol op aan de bak gaat neem jij niet je rust. Blijf nog lekker 1 dagje op bed liggen zodat je misschien morgen wel beter bent.

Je wilt denk niet d hele week zo beroerd zijn.

Misschien is het een idee om aan je klasgenoten aantekeningen te vragen, of misschien je docenten te mailen over een samenvatting van de les. Eventueel aankomende dagen even iets langer in de les blijven om te vragen wat je gemist hebt met aantekeningen en korte uitleg.

Veel succes en beterschap x

KittyMix

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 08 januari 2019, 20:46:51 »
Ik ga je teleur stellen,

blijf lekker thuis. Als je nu naar school gaat en weer vol op aan de bak gaat neem jij niet je rust. Blijf nog lekker 1 dagje op bed liggen zodat je misschien morgen wel beter bent.

Je wilt denk niet d hele week zo beroerd zijn.

Misschien is het een idee om aan je klasgenoten aantekeningen te vragen, of misschien je docenten te mailen over een samenvatting van de les. Eventueel aankomende dagen even iets langer in de les blijven om te vragen wat je gemist hebt met aantekeningen en korte uitleg.

Veel succes en beterschap x

Thx voor het advies! Ben uiteindelijk toch naar school geweest voor de meest belangrijke vakken en 3 uurtjes eerder naar huis gegaan. Voel me op dit moment redelijk dus lekker vroeg naar bed en dan is het morgen hopelijk weer goed.

Xoxo