Auteur Topic: waar moet je inloggen?  (gelezen 456 keer)

Pretty Little Liars

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 27 september 2015, 18:00:21 »
Heey,

Ik moet voor school een opdracht maken op de site: www.dedecaan.net maar de site is veranderd want ik kan nu niet meer vinden waar je moet inloggen. Op internet ook al gezocht maar daar staat het ook niet... Weet iemand waar je moet inloggen? Thnx alvast

xxx mij

MORIARTY

• Consulting Criminal
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 27 september 2015, 18:06:44 »
Misschien dit eens proberen?

"Ben je op zoek naar de keuzesite van je eigen school? Vraag dan je decaan, mentor of klasgenoten naar het juiste adres. Vaak is dit www.schoolnaam.dedecaan.net."
BLOG || Sorry boys! I'm soooo changeable! It is a weakness with me. But to be fair to myself, it is my only weakness.

Pretty Little Liars

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 27 september 2015, 18:13:19 »
Misschien dit eens proberen?

"Ben je op zoek naar de keuzesite van je eigen school? Vraag dan je decaan, mentor of klasgenoten naar het juiste adres. Vaak is dit www.schoolnaam.dedecaan.net."

Waar staat dat? Ik heb de link geprobeerd met mijn eigen schoolnaam maar hij doet het niet. Maar als ik weet waar het staat, weet ik misschien waar ik moet zoeken

Fragile

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 27 september 2015, 19:34:50 »
Waar staat dat? Ik heb de link geprobeerd met mijn eigen schoolnaam maar hij doet het niet. Maar als ik weet waar het staat, weet ik misschien waar ik moet zoeken
Dat staat als je op leerling klikt rechtsbovenaan.
“Life shrinks of expands in proportion to one's courage.”

Pretty Little Liars

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 28 september 2015, 17:47:33 »
sorry voor late reactie maar heb het gevonden, thnx